vrijdag, augustus 17, 2007

Jezuskremeneet


Miskend, zo voelen de complotters zich telkens weer. Niemand die naar ze luistert. Of zelfs maar serieus neemt. Iedere keer weer die glazige blik in de ogen als je over 9/11 of chemtrails begint. Neem Zwemfan, die bij Ditkannietwaarzijn (stekker eruit, stekker er weer in) even stoom moest afblazen over de muur van onwil waar hij telkens tegenaanloopt.

In januari 2007 stuitte hij op EQgen.nl (de site die er overigens net de brui aan heeft gegeven). "Ik werd kwaad, giftig en furieus om te moeten weten dat de 11-septemberaanslagen in scene zijn gezet, dat we aan alle kanten worden genaaid door Overheden, Media, Bankiers, Multinationals, Koningshuizen, Geheime Diensten en alle vrijmetselarij die daarom heen hangt.

"Ik heb gehad dat ik bij mezelf dacht van: Ik vermoord ze, ik organiseer een burgeroorlog (ik ben de achterkleinzoon van een Duitse Legerofficier, en vele van zijn broers en ooms waren hooggeplaatste SS’ers en dat waren mensen met een verschrikkelijk kort lontje, dus bepaalde vechtlust heb ik niet van ver, maar voor de duidelijkheid ik ben pro-vrede en anti-nazi!!). Ik ben geen voetveeg die je in de maling kan nemen met terreur, met chemtrails, allemaal tyringzooi in ons eten en drinkwater, die je kan uitbuiten met die kuteuro, met kwik in vaccins etc."


Maar zelfs als anti-voetveeg krijg je kennelijk moeilijk een voet tussen de deur: "Ik heb mijn eentje heb al 18.000 flyers verspreid. Uitgaan(d) van 3 personen per gezin heb ik al 60.000 Nederlanders de kans gegeven om het te begrijpen, maar o mijn fucking god. Ik durf te wedden dat meeste van hen niets beters te doen dan wat ze altijd al gedaan hebben, en dat is over hun pik kotsen als ze thuis van hun werk komen. Ook al ben ik glashard van mijn mening dat de Vrijmetsalerij mijn bewustzijn laag houdt, maar heel eerlijk gezegd houden de meeste mensen om mij heen mijn bewustzijn nog veel lager…Jezuskremeneet."

Bij Zapruder laat ene Klaas weten dat hij de Peter R. de Vries - ooit zijn grote held - een mailtje heeft gestuurd: "Het probleem is dat niemand naar de bewijzen wil kijken, en niemand naar alle klokkenluiders wilt luisteren!! Er moet iemand opstaan met aanzien en geloofwaardigheid. Wordt (...) je de held van de 21e Eeuw, en zal je de geschiedenis ingaan als de grote ontmaskeraar, en koning van de waarheid? Of ga je de geschiedenis in als journalist van fascistische huichel media, en maak je je zelf daarmee medeplichtig aan massamoord?"

Kijk, dat zijn leuke binnenkomers, die dreiging dat als je niet ingaat op je verzoek je automatisch medeplichtig wordt aan massamoord, en dan ook nog als journalist van de fascistische huichelmedia. Helaas pindakaas: Peter R. heeft al eens op zijn website laten weten dat hij niks met 9/11 gaat doen, nadat hij compleet gek was gemaild door complotters.

Het had trouwens weinig gescheeld of de jongens van Zapruder waren komend weekend op sleeptouw genomen door de mainstream media. Het RTL 5 programma Way Of Life, dat een onverbloemde kijk biedt in het vaak verborgen leven dat sommige Nederlanders naast hun dagelijkse beslommeringen leiden, "willen graag nutcases filmen," zo liet Zapruder's Patman eerst trots weten. Maar zijn mede vennoten zagen de bui al hangen en staken er een stokje voor. "Ik hoor net dat we niet geassocieerd willen worden met die RTL5 gasten. Zijn van Way of Live en dat schijnt niet ok te zijn."

Jezuskremeneet, weer geen erkenning!

Labels: ,

51 Comments:

At 5:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

whehehe mooi stukje :)

 
At 6:10 p.m., Anonymous Anoniem said...

Billy zou jij misschien in ons programma willen verschijnen.
Ik kan je toezeggen dat het zeker niet om "nutcases" gaat.

 
At 7:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

Weer zo'n gif tekst.
billy krijgt alleen erkenning van zijn bilmaatje harry en zijn andere zionbroeders

 
At 7:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het complottertje doet weer zijn plasje. Wel goed afknijpen, he?

 
At 9:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

Misschien tijd voor iets nuttigs? Schrijf ook eens een positief stukje over complotters , dat zal je al heel wat geloofwaardiger maken als zogenaamde 'neutrale complot-watcher' .Of wil je zeggen dat alle complotters nutcases zijn?

 
At 10:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Misschien tijd voor iets nuttigs? Schrijf ook eens een positief stukje over complotters , dat zal je al heel wat geloofwaardiger maken als zogenaamde 'neutrale complot-watcher' .Of wil je zeggen dat alle complotters nutcases zijn?"
je oogst wat je zaait, complottertje.
heb je de comments van de laatste stukjes gelezen? dat is niet de discussie blokken, dat is de discussie de kop afsnijden en spuwen in de bloedende stomp.
dan moet je niet verschieten als die stomp met recht en rede je "911 was an inside job"-shirtje bespuit

 
At 10:58 p.m., Anonymous Anoniem said...

zo onze bliiy ook al sensuuurhoer

 
At 11:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

billy is een eenzame internetter
braaf zijn tekstje typen voor morgen.
Neuken betekend voor hem: 100 euro of meer kwijt.

 
At 11:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Billy dit houdt me bezig: www.cufi.org. Wat vind jij ervan?

 
At 7:31 a.m., Blogger Billythekid said...

Anoniem: ik haal in principe geen commentaren weg, ook geen persoonlijke aanvallen, maar ik ben nu maar eens gaan snoeien in je scheldkannonade gespam, anders krijgen we dit elke dag.

 
At 9:26 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Peter R. heeft al eens op zijn website laten weten dat hij niks met 9/11 gaat doen, nadat hij compleet gek was gemaild door complotters."

Hij zegt dat velen hem gemailed hebben om een uitzending te maken met betrekking tot 11 September, en hij dit vooralsnog niet van plan is; wat dat betreft houdt hij een slag om de arm.

Termen als complotters of gekmailen gebruikt hij verder niet, dat is een waardeoordeel dat Billy er natuurlijk weer aan moet plakken ter opleuking van het artikel.

PS: Is Peter eigenlijk in jouw ogen een complotter, gezien zijn JFK uitzending ?

 
At 10:03 a.m., Anonymous Anoniem said...

CUFI houdt complotdenkers bezig Billy. Ik snap wel dat je daar niks over wilt schrijven, omdat je die gedachte steunt (Gen 12.3) en dan kom je hier niet meer objectief over.

 
At 10:14 a.m., Anonymous Anoniem said...

"En hij dit vooralsnog niet van plan is; wat dat betreft houdt hij een slag om de arm."

Complotters: altijd hoop.

 
At 10:17 a.m., Anonymous Anoniem said...

CUFI en AIPAC= Zionistische pro-Israel organisaties die schijt aan de V.N. hebben. Billy is 1 van hun volgers.

 
At 10:22 a.m., Anonymous Anoniem said...

Rogier kan jij leven zonder hoop dan? Ik heb medelijden met je, wat zielig...

 
At 11:03 a.m., Anonymous Anoniem said...

Denk je nou echt dat De Vries jullie serieus gaat nemen? Dream on...

 
At 11:14 a.m., Anonymous Anoniem said...

Wie kan sowieso een kerel vertrouwen die heeft gesolliciteerd bij de grootste drugshandelaar op dat moment, de Dominee. Ikke niet!

 
At 11:27 a.m., Anonymous Anoniem said...

Giuliani heeft 29 uur doorgebracht op Ground Zero in de 3 maanden na 9/11.

Giuliani: "I was at Ground Zero as often, if not more, than most of the workers. I was there working with them. I was there guiding things. I was there bringing people there. But I was exposed to exactly the same things they were exposed to. So in that sense, I'm one of them."

- New York Times, 11 augustus 2007

LEUGENS LEUGENS LEUGENS, de FDNY, die nog steeds geen nieuwe bruikbare radio's hebben ontvangen terwijl ze er al sinds 1993 om vragen en dat meer dan 200 levens heeft gekost op 9/11, zal blij zijn met deze opmerking.

 
At 11:30 a.m., Anonymous Anoniem said...

Thank you for your interest in Christians United for Israel.

The Bible commands us to pray for the peace of Jerusalem (Psalm 122:6), to speak out for Zion’s sake (Isaiah 62:1) to be watchmen on the walls of Jerusalem (Isaiah 62:6) and to bless the Jewish people (Genesis 12:3). These and so many other verses of the Bible have one overriding message as Christians we have a Biblical obligation to defend Israel and the Jewish people in their time of need.

Israel’s time of need is now. There is a new Hitler in the Middle East President Ahmadinejad of Iran -- who has threatened to wipe out Israel and America. And he is rapidly acquiring the nuclear technology with which to make good on his threat. If we learned anything from the Holocaust, it is that when a madman we must take him seriously.

During the Holocaust, too many Christians were silent, and we were left to mourn the slaughter of 6 million Jews. Today, Bible-believing Christians must speak up and stand up for Israel. We must act to do whatever we can to protect Israel’s 6 million Jews from the second Holocaust that has been threatened. We must get it right this time. Our faith demands it. The times demand it. Silence is not an option.

CUFI is a national Christian grassroots movement focused on one issue: supporting Israel. Although we’re less than one year old, we’re spreading like a wildfire and are changing the nature of support for Israel in America. We hope you’ll join us. Sign up for our free weekly e-mails updates so that you can stay informed about CUFI’s activities and current events relating to Israel. Participate in or organize a Night to Honor Israel in your community. Please join us in Washington, DC on July 21-23, 2008 to speak to our elected officials about the imperatives of supporting Israel.

Time is short and the challenge is great. But we must believe that it was for a moment such as this that we were called to faith and given the power to make a difference. It’s good that you’ve visited our website.

Please stay, learn about CUFI, capture our passion, and become our brothers and sisters in this urgent mission.

 
At 1:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Billy zou jij misschien in ons programma willen verschijnen.
Ik kan je toezeggen dat het zeker niet om "nutcases" gaat."

Tuurlijk komt hij niet, want dan zou hij moeten luisteren naar meningen van een oorlogsjournalist als Arnold Karskens, en een hoogleraar Internationale betrekkingen, prof. Jaap de Wilde, omtrent documentaires die onze wijze alwetende Billy bij voorbaat afdoet als complotters onzin.

 
At 1:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

In Way of Life zeker...

 
At 1:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

Billy wees universeel voor de verandering en vertel eens wat je vind van de opmerkingen van John Hagee (CUFI) en Rudy Giuliani, voordat je met de smoes komt dat je eroverheen hebt gelezen zoals altijd.

 
At 1:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

@ Crap: Je hebt ook weer wat gehoord, maar weet niet waar het verder over gaat ?

http://www.docsatthedocks.nl/

 
At 1:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

Jawel, je verwijst eerst naar een citaat betreffende een RTL5 programma, en sleept er vervolgens weer iets anders bij.

 
At 10:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

@ Crap: Gaat over diezelfde avond, Way of Life zou mee gaan naar Docs at the Docks

 
At 1:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

Discussieren met complottheoretici is al even ondoenlijk als een Jehova-getuige proberen aan te tonen dat hij in sprookjes gelooft. Beide zien de wereld het liefst als een hermetisch, luchtdicht afgetimmerd geheel, en 'bewijzen' dat met een samenraapsel aan veronderstellingen - die ze echter nooit als veronderstellingen poneren, want ze weten 'het' voor 100 % zeker. Zelfs de meest bevlogen wetenschapper zal nooit beweren iets voor 100% zeker te weten. Maar complottheoretici kennen geen twijfel. Ze hebben een veronderstelling: er bestaat een New World Order van kwaadwillende, machtswellustige westerlingen die Alles controleren - en gaan vervolgens op zoek naar 'feiten' die dit staven. Da's makkelijk. Ik kan u zo twintig bewijzen geven voor het feit dat ik een leguaan ben die kan praten. Alleen: dit is omgekeerde wetenschap. En nooit falsificeerbaar, want de 'feiten' zijn niet controleerbaar. Da's allemaal te moeilijk voor complotdenkers en andere geloofsfanatici; zij hebben een Overtuiging. En het fijne aan die Overtuiging is dat hij al het onverklaarbare verklaart. Hapklaar. Toeval bestaat niet. Onlogische gebeurtenissen ook niet. Er gaat ook erg veel tijd in zitten, want elke keer als iemand aantoont dat jouw veronderstellingen niet kloppen, dan moet je weer aan de slag om het tegendeel te 'bewijzen'. En heel erg kwaad en agressief worden, dat hoort er ook bij - kijk maar naar de reacties hier. Het zijn allemaal mensen met veel vrije tijd. Een stap is in ieder geval critici meteen tot het complot te rekenen: iedereen die het waagt aan je beweringen te twijfelen, zijn omgekocht, maken deel uit van Het Grote Kwaad, zijn de duivel. Bijvoorbeeld: serieuze wetenschap en media. Niemand die erbij stil staat dat die voor hun verkeerde aantijgingen verantwoording moeten afleggen, itt de obscure websites. Merkwaardig is dat zij, die zich sceptisch noemen, nooit twijfelen aan de waarheid op dit soort weblogs. Opmerkelijk.
Ik vrees, Billy, dat je werk erg veel tijd kost: het is bijna ondoenlijk om de onjuistheid van een religie, of dat nou religieuze verzen of complottheorieen zijn, aan te tonen. Petje af, maar ik zou m'n tijd er niet mee verdoen. Niet iedereen kan aanvaarden dat we in een complexe wereld leven, en veel mensen hebben behoefte aan duidelijkheid en geloof...

 
At 5:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

Lydia, je impliceert alsof mensen die weten van de New World Order hun huiswerk niet doen, alles geloven en niet discussieren (terwijl ik nooit antwoord krijg op mijn vragen op deze blog, zoals te zien in dit artikel), maar vooral dat er niet zoiets is als een New World Order. Leg me dan uit waarom honderden politici uitspraken over de New World Order doen terwijl het een fabeltje is? Net als dat 96% van de media in de hele wereld in handen is van joden, dat is zeker ook een fabeltje? TUUUUURLIJK

 
At 6:31 p.m., Blogger Billythekid said...

"Ik vrees, Billy, dat je werk erg veel tijd kost: het is bijna ondoenlijk om de onjuistheid van een religie, of dat nou religieuze verzen of complottheorieen zijn, aan te tonen.""

Het is maar een hobby hoor, geen levenswerk.

 
At 7:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

En ja hoor, Billy post wat en leest over de helft van de andere posts heen waar hij geen antwoord op heeft. Dit is precies wat ik bedoel, en dan zeiken dat we niet willen discussieren over de New World Order, stelletje sicko's.

BILLY: RUDY GIULIANI EN JOHN HAGEE, DOE NIET ALSOF JE DIE POSTS NIET HEB GELEZEN.

 
At 9:14 p.m., Blogger Billythekid said...

Complotters willen - nee, eisen - antwoord op elke (onzinnige) vraag die hier gesteld wordt, alsof ik verplicht ben een of andere verklaring af te leggen.

Het is je misschien opgevallen dat ik in het algemeen zuinig ben met mijn commentaren hier. Dat is zo geweest sinds de start van het blog in juli 2006.

Toen schreef ik: "We zullen vanwege de beperkte tijd niet persoonlijk op alle opmerkingen (kunnen) ingaan, maar hopen dat anderen ook wat 'research' doen."

Ik hoef niet in alles het laatste woord te hebben, maar de belangrijkste reden voor deze aanpak is een praktische: ik besteed mijn tijd liever aan het researchen en schrijven. Als ik me laat verleiden tot uitgebreide discussies, hier of elders, kom ik daar zeker niet meer aan toe.

Er zijn dagen bij dat ik een achterstand heb in het (zorgvuldig) lezen van de reacties.

De huidige frequentie - niet elke dag posten - houd ik trouwens ook na het zomerreces aan.

 
At 11:49 p.m., Anonymous Anoniem said...

Begrijpelijk, maar laat de interpretaties van 'complotdenkers' die niet in staat zijn over de onderwerpen te praten zonder bewijs en feit achterwege, als je zelf niet eens reageert op de dingen die mensen als ik met dezelfde kennis naar voren brengen terwijl die dingen juist de dingen zijn waarover men spreekt. De artikelen die jij schrijft, zijn onderwerpen waar ik met 'complotdenkers' nooit over praat. Bovendien, als jij wordt aangesproken op jouw geloof (terwijl je naar mijn weet nog niet eerder had laten doorschemeren dat je gelovig bent), doe je er niks mee, dat terwijl jij steeds inhaakt op het 'geloof' van 'complotdenkers'.

 
At 10:45 a.m., Anonymous Anoniem said...

heel erg leuk allemaal billy , dat je alle sites kopje onder ziet gaan !!

Maar dat zou dus ook jou einde kunnen zijn want dan kan je de boel nit meer in de grond trappen en kan je rustig slaapjes gaan doen !!! weltrusten

 
At 12:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

De movement is helemaal niet aan het verzwakken. Alleen vanwege zo'n kansloze site als DKNWZ? LOL

BTW Billy, heb je het lespakket over Afghanistan voor de tweede fase gezien wat is ontworpen door de regering? Een vriend van me heeft ervoor gezorgd dat er kamervragen over worden gesteld. Schrijf daar maar een leuk stukje over.

 
At 1:12 p.m., Anonymous Anoniem said...

Kritiek op het lespakket over Afghanistan heeft dan ook weer niks te maken met complottheorieen.
Voor sommige mensen blijft het moeilijk om die twee zaken uit elkaar te houden.

 
At 2:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

Vanuit het perspectief van 'complotdenkers' heeft het er alles mee te maken. Als je dat niet begrijpt, weet je wel heel weinig.

 
At 2:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het lespakket heeft niks te maken met complottheorieen? Ben je nou echt zo dom Braad of doe je alsof?

 
At 2:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Vanuit het perspectief van 'complotdenkers' heeft het er alles mee te maken. Als je dat niet begrijpt, weet je wel heel weinig."

"Het lespakket heeft niks te maken met complottheorieen? Ben je nou echt zo dom Braad of doe je alsof?"

Zoals ik al zei:
"Voor sommige mensen blijft het moeilijk om die twee zaken uit elkaar te houden."

QED

 
At 3:15 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Schrijf daar maar een leuk stukje over."

Volgens mij hebben anderen dat al gedaan.

 
At 3:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

Braad Spitt als jij alleen de 9/11 complot-theorie kent, verbaasd het me niet dat je het verband niet ziet tussen het lespakket en de theorie dat kinderen misleidende informatie moeten leren op school zodat ze de waarheid niet kennen als ze de echte wereld betreden en op die manier slaaf worden van het systeem.

 
At 3:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

Zoals ik al zei:
"Voor sommige mensen blijft het moeilijk om die twee zaken uit elkaar te houden."

QED

Het gaat al fout in jouw denken zodra je veronderstelt dat je een complotdenkertje moet zijn om er een kritisch wereldbeeld op na te houden. Aangezien dat zwartwitbeeld er zo diep ingeramd zit bij je heeft het weinig zin om daar tegenin te gaan.

Complotdenken en werkelijk kritisch zijn zijn twee totaal verschillende dingen.

 
At 4:12 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dat veronderstel ik niet. Ik heb aanhalingtekens gezet omdat ik niet de letterlijke betekenis aan het woord geef. Ik had geen zin om het uitgebreid uit te leggen, want het leek me overduidelijk dat er verband is tussen het lespakket en complot-theorieen.

 
At 4:15 p.m., Anonymous Anoniem said...

"..want het leek me overduidelijk dat er verband is tussen het lespakket en complot-theorieen"

waarmee je nog maar eens de enorme beperktheid van je denken aantoont. Zo diep zitten dit soort kronkels eringeramd.

 
At 4:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

Jij vertelt me, door je enorme beperktheid van kennis van complot-theorieen, dat het lespakket en complot-theorieen niks met elkaar te maken hebben. Dat verband is er overduidelijk voor mensen met enige kennis van dergelijke theorieen. Verzin er maar weer wat omheen Braad Spitt, dat is het enige wat je nu nog kan doen.

 
At 4:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

..waarmee je nog maar eens de enorme beperktheid van je denken aantoont. Zo diep zitten dit soort kronkels erin geramd.

Als ik dacht dat het zin zou hebben zou ik je adviseren om je eens te verdiepen in causale verbanden en hoe dat werkt. Maar helaas, zoiets vergt wat logische vermogens, dus laat maar..

 
At 4:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

Doe maar alsof ik gestoord ben omdat je geen inhoudelijke reactie kan geven. Zo gaan mensen als jij altijd te werk.

 
At 4:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

ja joh natuurlijk! Roepen dat complottheorieen alles te maken hebben met een folder over Afghanistan is inhoudelijk! pffff

Ja natuurlijk ben je gestoord als je zo vastgeroest zit in je oogklepdenken.

 
At 4:58 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ga je verdiepen in complot-theorieen, dan praten we verder. Het heeft geen zin om inhoudelijk over een onderwerp te praten waar de een niks van weet.

 
At 5:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

dude, hou toch op over "inhoudelijk" als je nog te stom bent om in te zien dat complotdenken werkelijk geen ene zak te maken heeft met kritisch zijn over zaken, zoals bv. de situatie in Afghanistan.

En ik geloof dat ik toch wel aardig ingelezen ben in de idioterie en gedachtekronkels van de complottertjes. Waarom denk je dat ik op dit blog reaguur?

 
At 5:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Jij vertelt me, door je enorme beperktheid van kennis van complot-theorieen, dat het lespakket en complot-theorieen niks met elkaar te maken hebben."

Nee, ik zie het ook niet. Wat moet er onderwezen worden? De opvattingen van een paar gekken? Gaat dat ook op voor AIDS bestaat niet? Maanlanding zou ook nog hoax kunnen zijn?

 
At 12:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

hihihih, ik voel me zoooooooooooooooooooooo vereert dat hier mijn Peter R de Vries stukje opduikt!! Het was sarcastisch bedoelt billyboy! Tis echt best triest wat jullie met je tijd doen, ik hoop voor je dat je er genoeg geld voor krijgt.

Een land wordt aangevallen op basis van leugens en vervolgens volgegooid met kernafval. Allemaal keiharde feiten debuker-scum! Ik vind het echt best wel ziek dat er mensen zijn die dit allemaal goedpraten, i feel sorry for your mamma...

 
At 12:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

ach, daar hebben we de "sarcasme"-kaart weer. Hoe origineel!

 

Een reactie posten

<< Home