dinsdag, augustus 21, 2007

Jimmy


De complotters beginnen vermoeid te raken. Vechten tegen de bierkaai gaat je eens opbreken. In ons land dreigde Ditkannietwaarzijn er onlangs de brui aan te geven, maar de site wordt tot nader orde op de waakvlam gehouden door het clubje vaste reaguurders. Desondanks lijkt het oude euvel teruggekeerd: nauwelijks reacties op doorgaans weinig relevante artikelen die links en rechts van internet zijn geplukt. EQGen heeft er het bijltje al wel bij neergegooid. In de VS heeft de ooit onvermoeibare John Connor alias Mark Dice - bekend van zijn guerillavideo's - aangekondigd dat hij overweegt om te stoppen.

En nu dan heeft ook de exentrieke Jimmy Walter zijn afscheid aangekondigd: "I have given up. I no longer answer email, give away DVD’s, or support the $1,000,000 challenge (which no NIST, FEMA, or other credible engineer or scientist has dared to accept). Good luck to all. It will not be a good night."

De miljonair Walter - naar eigen zeggen een "goede vaderlander die strijdt tegen de echte verraders die onze democratie vernietigen'' - was een van de eerste 9/11 believers. Hij besteedde meer dan 4 miljoen dollar aan een advertentiecampagne in de belangrijkste Amerikaanse kranten en tijdschriften met de vraag: 'Zijn we nu veiliger?' In 2005 was hij in het kader van een Europese tournee nog in de Rode Hoed in Amsterdam, dat toen niet veel media-aandacht trok. Maar Walter vergaarde vooral roem doordat hij 1 miljoen dollar uitloofde aan degene die de officiële versie van 9/11 kon onderbouwen, een uitdaging die niemand wilde aangaan. De laatste tijd hoorden we echter steeds minder van Walter, al was hij vorig jaar nog even op het 9/11 congres in Utrecht. Walter worstelde echter ook met zijn geloofwaardigheid, zeker nadat het fameuze duo Penn & Teller hem had aangepakt in een van hun "bullshit-video's''.

Reden voor het afscheid van Walter? "The protests are under-reported and ignored. The elections are rigged. Violence will only give them the excuse they want for martial law."

Labels: ,

121 Comments:

At 12:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

Penn & Teller staan erom bekend dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen en dat met promo-filmpjes laten blijken. Teller heeft zelfs een keer gezegd dat Skull & Bones niet bestaat. Zet je er dus nog even bij dat Teller een leugenaar is? THX

 
At 1:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Penn & Teller staan erom bekend dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen en dat met promo-filmpjes laten blijken."

hahahahaha! Nou nou, jij bent echt op de hoogte van de politieke opvattingen van Penn Jillette! :D
Penn is een behoorlijk radicale atheistische libertarier die zowel een hekel heeft aan Republikeinen als de Democraten en een broertje dood heeft aan alles wat overheid is en van bovenaf gereguleerd wordt. Misschien zou je eens wat afleveringen van Bullshit! moeten kijken (inmiddels 5 seizoenen).

Teller heeft zelfs een keer gezegd dat Skull & Bones niet bestaat. Zet je er dus nog even bij dat Teller een leugenaar is?

Zet je er nog even bij waar ie dat gezegd heeft? Ik ben benieuwd! (vooral omdat ie maar heel zelden praat :D)

 
At 2:08 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hij heeft dat gezegd tijdens de opnames van Off the Deep end tegen een collega van mij bij United Nations Watch die eerder bij NBC heeft gewerkt en er bij was. Ja ik weet meer van Penn & Teller dan jij, dat weet ik zeker.

 
At 2:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

nou, uit je eerste comment blijkt anders dat je geen ene zak weet van Penn&Teller met je "Penn & Teller staan erom bekend dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen"!
Haha, hoe ver kun je er naast zitten zeg!

Maar deze anoniem is dus weer onze fantasie-tv-producent of wat het ook alweer was!
Ja joh, je bent weer goed geïnformeerd! :D

Maar je zegt dus dat Billy moet opschrijven dat Teller een leugenaar is vanwege iets dat ie gezegd zou hebben achter de schermen tegen een "collega" van jou? LOL!
En zie je zelf nu echt niet de absurditeit hiervan in?

 
At 3:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik richt me niet op TV, dus hoe zou ik een TV-producent kunnen zijn?

Het blijkt maar dat ik beter dan jij geinformeerd ben: Penn & Teller hebben specials gedaan over de Apollo maanlanding, JFK en 9/11 en steunden de officiele verklaringen. Blijkbaar wist je dat niet eens. En heb je weleens gehoord van David Wolper?

In weze vraag ik Billy niet of hij dat erbij wil zetten, maar Penn & Teller zijn subjectief en met die uitspraak van Teller jaren geleden wil ik dat alleen maar bevestigen.

 
At 3:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

a) je bent het zoveelste lafbekje dat verdomd een individuele nick te nemen; dat er daardoor verwarring ontstaat is je eigen schuld. Goed, dan benje geen TV-producent. Wat jij eil

b) Je vraagt LETTERLIJK: "Zet je er dus nog even bij dat Teller een leugenaar is?"
Als die vraag niet aan Billy gericht is, aan wie dan wel? De kaboutertjes?
Kortom, je lult je d'r weer uit.

c) Die "uitspraak van Teller" is niks meer dan een 'horen van zeggen' opmerking zonder dat we de context weten. Daar heb je dus helemaal niks aan.

d) Zoals ik al vermoedde: je kent de hele Bullshit!-serie niet van Penn&Teller. De 'special' waar jij aan refereert is seizoen 3 aflevering 3 (1 van de 51 afleveringen tot nu toe).
Je bevestigt nog eens dat je geen idee hebt waar Penn Jillette staat in het politieke spectrum. Je kan een plank niet harder misslaan dan zeggen: "Penn & Teller staan erom bekend dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen". Dat is zo ongelooflijk absurd!

 
At 3:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hier nog maar even de volledige episodes-list. Dan mag jij vertellen in welke van die afleveringen ze "de officiele verklaringen van hun regering steunen". Dat wordt lachen!:

Season 1

1. 1- 1 24 Jan 03 Talking to the Dead
2. 1- 2 31 Jan 03 Alternative Medicine
3. 1- 3 7 Feb 03 Alien Abductions
4. 1- 4 14 Feb 03 End of the World
5. 1- 5 21 Feb 03 Second Hand Smoke / Baby Bullshit
6. 1- 6 28 Feb 03 Sex, Sex, Sex
7. 1- 7 7 Mar 03 Feng Shui / Bottled Water
8. 1- 8 14 Mar 03 Creationism
9. 1- 9 21 Mar 03 Self-Helpless
10. 1-10 28 Mar 03 ESP
11. 1-11 4 Apr 03 Eat This!
12. 1-12 11 Apr 03 Ouija Boards / Near Death Experiences
13. 1-13 18 Apr 03 Environmental Hysteria

Season 2

14. 2- 1 201 1 Apr 04 P.E.T.A.
15. 2- 2 202 8 Apr 04 Safety Hysteria
16. 2- 3 203 15 Apr 04 The Business of Love
17. 2- 4 204 22 Apr 04 War on Drugs
18. 2- 5 205 29 Apr 04 Recycling
19. 2- 6 211 6 May 04 The Bible: Fact or Fiction?
20. 2- 7 207 13 May 04 Yoga / Tantric Sex
21. 2- 8 208 20 May 04 Fountain of Youth
22. 2- 9 209 5 Aug 04 Death, Inc.
23. 2-10 206 12 Aug 04 Profanity
24. 2-11 210 19 Aug 04 12-Stepping
25. 2-12 212 26 Aug 04 Exercise vs. Genetics
26. 2-13 213 2 Sep 04 Hypnosis

Season 3

27. 3- 1 301 25 Apr 05 Circumcision
28. 3- 2 302 2 May 05 Family Values
29. 3- 3 303 9 May 05 Conspiracy Theories
30. 3- 4 304 16 May 05 Life Coaching
31. 3- 5 305 23 May 05 Holier Than Thou
32. 3- 6 306 30 May 05 College
33. 3- 7 307 13 Jun 05 Big Brother
34. 3- 8 308 20 Jun 05 Hair
35. 3- 9 309 27 Jun 05 Gun Control
36. 3-10 310 11 Jul 05 Ghost Busters
37. 3-11 311 18 Jul 05 Endangered Species
38. 3-12 312 25 Jul 05 Signs From Heaven
39. 3-13 313 1 Aug 05 The Best

Season 4

40. 4- 1 401 3 Apr 06 Boy Scouts
41. 4- 2 402 10 Apr 06 Prostitution
42. 4- 3 403 17 Apr 06 The Death Penalty
43. 4- 4 404 24 Apr 06 Cryptozoology
44. 4- 5 405 1 May 06 Ground Zero
45. 4- 6 406 8 May 06 Pet Love
46. 4- 7 407 15 May 06 Reparations
47. 4- 8 408 22 May 06 Manners
48. 4- 9 409 29 May 06 Numbers
49. 4-10 410 5 Jun 06 Abstinence

Season 5

50. 5- 1 501 22 Mar 07 Obesity
51. 5- 2 502 29 Mar 07 Wal-Mart
52. 5- 3 503 5 Apr 07 Breast Hysteria
53. 5- 4 504 12 Apr 07 Detoxing
54. 5- 5 505 19 Apr 07 Exorcism
55. 5- 6 506 26 Apr 07 Immigration
56. 5- 7 507 3 May 07 Handicap Parking
57. 5- 8 508 10 May 07 Mount Rushmore
58. 5- 9 509 17 May 07 Nukes, Hybrids, & Lesbians
59. 5-10 510 24 May 07 Anger Management

 
At 3:58 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik maak zelf wel uit of ik een nick aanneem.

Je moet die vraag niet letterlijk nemen, want het antwoord kan ik zelf wel invullen.

Natuurlijk ken ik die serie wel idioot, ze worden er tenslotte altijd mee geassocieerd. Ik heb het alleen over de Apollo maanlanding, JFK en 9/11 die heel veel hebben betekent voor onze geschiedenis, niet de andere afleveringen wat veel minder heeft betekent voor de wereld.

Hun politieke spectrum staat hier volledig buiten, heeft er niks mee te maken. Het gaat om de inhoud, iets wat jij niet kent. Het is pas absurd dat je die dingen erbij haalt om recht te praten wat ze hebben vertelt over die drie onderwerpen en dan ook nog eens verhalen gaat verzinnen over mij.

En heb je weleens gehoord van David Wolper? Vast niet.

 
At 4:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

hamas hamas alle

 
At 4:09 p.m., Blogger Unknown said...

tja, en dan weet je niks meer te zeggen dus begin je maar over de hamas. Nou grote jongen ben jij!

Maar van je bewering in je eerste comment blijft dus niks meer staan. De oproep aan Billy dat ie erbij moet zetten dat Teller een leugenaar is "moet je niet letterlijk nemen", en de uitspraak dat "Penn & Teller erom bekend staan dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen" wordt dan maar weer gereduceerd tot "de "officele" verklaringen over 3 gebeurtenissen".

Dat een van die 3 ook nog de maanlanding is, en dat jij blijkbaar zo'n onnozelaar bent die gelooft dat het gefaket is zegt natuurlijk alles over jou; dat is een goede maatstaf om de ergste idioten eruit te filteren.
Nogal wiedes dat Penn & Teller (net zoals al hun collega skeptici) niet meegaan met de complotidioten. Ze laten in hun show dan ook zien dat de argumenten van de complottertjes werkelijk geen enkele grond hebben.

Maar goed, lul jij maar fijn over de hamas! Heel volwassen!

 
At 4:21 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik was niet die anonieme poster van Hamas Hamas (lijkt me wel duidelijk als je helder nadenkt), wellicht is het Braad Spitt. Of misschien ben jij het zelf wel Bram.

Ik lees nergens dat ik heb gezegd dat ze dat in elke aflevering die ze hebben gemaakt doen, dus waarom doen jullie twee alsof ik dat heb gezegd? Dat slaat natuurlijk nergens op!

De aflevering gaat niet eens over 9/11, maar dat mensen die geloven dat er een complot was "nut cases" zijn. Penn & Teller brengen geen argumenten naar voren. Heb je de aflevering wel uberhaupt gezien?

 
At 4:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik was niet die anonieme poster van Hamas Hamas (lijkt me wel duidelijk als je helder nadenkt), wellicht is het Braad Spitt. Of misschien ben jij het zelf wel Bram.

Yeah right, loser!

Ik lees nergens dat ik heb gezegd dat ze dat in elke aflevering die ze hebben gemaakt doen, dus waarom doen jullie twee alsof ik dat heb gezegd?

hahaha! Lees nou eens je eerste comment, man! "Penn & Teller staan erom bekend dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen en dat met promo-filmpjes laten blijken."
Dat je later terugkrabbelt en gaat roepen dat je het over één specifieke aflevering hebt doet daar niks aan af; ji had een grote bek over hoe goed je Penn & Teller wel niet kende! (Nou, laat maar komen die kennis, ik ben benieuwd!)

"De aflevering gaat niet eens over 9/11, maar dat mensen die geloven dat er een complot was "nut cases" zijn. Penn & Teller brengen geen argumenten naar voren. Heb je de aflevering wel uberhaupt gezien?"

Geen argumenten??? HAHAHA! Blijkbaar herken je geen argument als het recvht voor je staat.
Ja natuurlijk heb ik die aflevering gezien, minstens 5 keer, zoals ik alle afleveringen zeker 2-3 keer gezien heb. Het is een van de twee series die permanent integraal op m'n harde schijf staan (de ander is South Park, niet toevallig hele goede vrienden van Penn).

Maar zoals ik al zei, de maanlanding is een goede graadmeter om de idioten eruit te pikken. Als jij zo'n dombo bent die meent dat het allemaal fake was, dan zegt dat wel weer genoeg over je (en het verbaast dan ook niet dat je liever 'anoniem' bent).

 
At 4:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ja ik weet meer van Penn & Teller dan jij, dat weet ik zeker."

Ben trouwens benieuwd hoe lang het duurt voordat je gaat vertellen dat ik deze opmerking ook 'niet letterlijk moet nemen'.
:D

 
At 4:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik werk bij United Nations Watch en roep "Hamas Hamas, alle....". Denk eens na voor 1x in je leven.

"Penn & Teller staan erom bekend dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen en dat met promo-filmpjes laten blijken."
Dat je later terugkrabbelt en gaat roepen dat je het over één specifieke aflevering hebt doet daar niks aan af; ji had een grote bek over hoe goed je Penn & Teller wel niet kende! (Nou, laat maar komen die kennis, ik ben benieuwd!)

Staat daar "al hun filmpjes" of "alle promo-filmpjes" of "al hun afleveringen?" Nee!!! Je leest dingen die er simpelweg niet zijn en ga je er vervolgens een heisa omheen maken.

En die maanlanding, daar zijn honderden complot-theorieen over, ze hebben er gewoon eentje uitgepikt. Zo kan ik wel alles debunken.

Blijf de vraag maar negeren...ken je David Wolper, dat is ook een hele goede vriend van Penn & Teller.

 
At 5:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik werk bij United Nations Watch en roep "Hamas Hamas, alle....". Denk eens na voor 1x in je leven."

haha, eerst loop je te mauwen dat "je zelf wel uitmaakt" of je een nick neemt, en nu ga je moeilijk doen over welk anoniempje wat gezegd zou hebben terwijl je doelbewust die verwarring opzoekt!
Zo lust ik er nog wel een paar!
JIJ bent het lafbekje dat niet individueel aanspreekbaar wil zijn! Jouw keuze; dan krijg je dus dit soort gezeik.

"Staat daar "al hun filmpjes" of "alle promo-filmpjes" of "al hun afleveringen?" Nee!!! Je leest dingen die er simpelweg niet zijn en ga je er vervolgens een heisa omheen maken."

Dude, ik lees gewoon je eerste comment. Doe dat nou ook eens zou ik zeggen en let vooral op de woorden "ALLE officiele verklaringen van de regering" en let op de afwezigheid van de restrictie van 1 bepaalde Bullshit-aflevering.
Lastig he, consistent zijn?

"En die maanlanding, daar zijn honderden complot-theorieen over, ze hebben er gewoon eentje uitgepikt. Zo kan ik wel alles debunken."

Hahaha! De onnozelheid van deze opmerking! :D Dus als er "onderden complot-theorieen" over zijn, wat zegt dat dan over de validiteit?
Maar de argumenten die gebruikt werden zijn je zeker weer ontgaan.

Nog een keer: dit is wel een complot waarmee je de ernstigste idioten kan filteren. Iemand die gelooft dat de maanlandingen gefaket zijn is OF heel erg dom OF heeft geen enkel realistisch idee over waarschijnlijkheid OF heeft een psyschische aandoening (of een combinatie hiervan).

Maar denk je nog steeds dat je Penn & Teller beter kent dan ik? Wil je een quizje doen?

 
At 5:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik zei dat ik die poster niet was (terwijl het logisch is dat ik het niet ben) en ik moet mezelf herhalen, dat irriteert me.

De belangrijkste officiele verklaringen die ze hebben behandeld in hun loopbaan dan. Is dat beter?

Over de validiteit van die honderden complot-theorieen, in ieder geval dat ze niet allemaal juist kunnen zijn.

Ik ken Penn & Teller veel beter dan jij, ik wil best een quiz doen over wetenswaardigheden die niet in de media zijn besproken en te refereren zijn bij NBC als je dat gelukkig maakt.

 
At 5:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik zei dat ik die poster niet was (terwijl het logisch is dat ik het niet ben) en ik moet mezelf herhalen, dat irriteert me. "

sjessus lutser, hoe dik is die plaat voor je kop?? Je kiest er ZELF voor om een algemene 'anoniem'-naam te kiezen zodat je niet individueel aanspreekbaar bent. Het is JOUW keuze! Ga dan toch niet lopen zeiken over de verwarring die je zelf bewust op zoekt, loser!

 
At 5:37 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik ken Penn & Teller veel beter dan jij, ik wil best een quiz doen over wetenswaardigheden die niet in de media zijn besproken en te refereren zijn bij NBC als je dat gelukkig maakt."

omg!
Zullen we nog even je opmerking uit je eerste comment erbij halen?
"Penn & Teller staan erom bekend dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen en dat met promo-filmpjes laten blijken." (en let op dat woordje 'alle', he?)

Daaruit blijkt dat je dus geen zak weet van Penn & Teller. Daarnaast had je het over "specials over de Apollo maanlanding, JFK en 9/11" terwijl het hier gewoon over 1 reguliere Bullshit aflevering gaat. Kortom, je weet niks. En dan kan je wel lullen over niet te verifieren weetjes bij het NBC, maar dat is dan ook wat het is: niet te verifieren weetjes.

Maar goed, dit anoniempje is een moon hoax complottertje.. wat wil je nog meer?
Of ga je nu ook weer piepen dat dat weer een ander complottertje was?

 
At 5:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

Lachen dit!

 
At 7:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

Die verwarring werd gecreeerd door jou en Bram, omdat jullie dachten dat ik Hamas Hamas had gepost (terwijl het LOGISCH is dat ik zoiets nooit zou doen als je tenminste heb gelezen dat ik werk voor United Nations Watch), zelfs nadat ik dat had ontkend. Dus hou je er nu over op of wil je doorgaan met die zinloze discussie?

En weer verdraai je de boel want ik heb nergens gezegd dat ik denk dat de maanlanding een hoax was!

Hoe wil je die quiz houden? Op elke vraag is het antwoord toch op internet te vinden. Dan zou het niets aan zijn, of wel?

En voor de vierde keer. Ken je David Wolper?

 
At 7:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

Penn en Teller is gewoon een entertainent programma met best goede punten. Maar je kunt duidelijk zien dat ze met een filmploeg wat mensen filmen die ze daarna in de studio makkelijk afzeiken met eventueel handig knippen. Als Jimmy zijn Bush pilotenhelm opzet en gek loopt te doen...dan vraag je er ook om.
Maar ze zeiken IEDEREEN af, en in mindere mate ook zichzelf. Vroeger deden ze dit alleen met hun werkelijke beroep goochelen.

Maar als die speknek in de camera ASSHOLE loopt te schreeuwen komt het ook niet echt intelligent over, wel leuke entertainment.

Schreeuwen dat ze Mossad zijn is flauwekul. Het is gewoon pulptv en trek het je niet zo aan.

Ik heb mijn vel nog aan mijn piemel hahaha

 
At 7:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Het is gewoon pulptv en trek het je niet zo aan.

Ik heb mijn vel nog aan mijn piemel hahaha"

OMG! wat een goeie slechte grap _O-
geweldig, haha!

 
At 8:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Die verwarring werd gecreeerd door jou en Bram, omdat jullie dachten dat ik Hamas Hamas had gepost "

sjessus dombo! Die verwarring wordt gecreeerd door jou omdat je er bewust voor kiest om niet individueel herkanbaar te zijn. Maar goed, voor een moon hoax complottertje is zoiets eenvoudigs blijkbaar nogal lastig te bevatten.
Je kan niet EN kiezen om onder de grote gemene deler te posten EN verwachten dat je als individu gezien wordt en vervolgens gaan zeiken als mensen je verwarren met anderen.
Je hebt zelf die keuze gemaakt.

En nu begin je maar weer terug te krabbelen over de moon hoax zoals je ook al probeert terug te krabbelen wat je in je eerste post hebt lopen beweren (en waaruit blijkt dat je werkelijk geen sjoege hebt van de denkbeelden van Penn & Teller). Of ben je alweer vergeten wat je schreef?
"Penn & Teller staan erom bekend dat ze [b]alle officiele verklaringen van hun regering steunen[/b] en dat met promo-filmpjes laten blijken."

 
At 8:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

Maar ze zeiken IEDEREEN af, en in mindere mate ook zichzelf. Vroeger deden ze dit alleen met hun werkelijke beroep goochelen.

Nee hoor, dan ken je het programma niet goed. Ze zeiken juist niet iedereen af, maar zijn heel selectief (en zo je wil: subjectief) in wie ze afzeiken.
En ja, natuurlijk is het entertainment, dat is de opzet van de show (er moeten altijd tieten in (althans in de laatste 2 seizoenen) , liefst zo onfunctioneel mogelijk), maar het heeft een duidelijke boodschap. Het concept is niet voor niks bedacht door James Randi, je weet wel, die van de James Randi Eductional Foundation (JREF).

Dat er steeds woorden gebruikt worden als "bullshit" en "asshole" is grotendeels om juridische redenen; niet te onderschatten in de Amerikaanse sue-cultuur.
Die termen worden bewust gekozen omdat ze moeilijk aanklaagbaar zijn; als ze iemand een "oplichter" oid noemen geef je ze een stok om mee te slaan.
Hoe heftiger de term, waardoor er een zekere mate van absurditeit ontstaat, hoe minder kans de tegenpartij heeft om je aan te klagen.
In de allereerste aflevering van de serie leggen ze dit uit.

(maar jij wist dit zeker al allemaal he, anoniempje? right, onze expert.. )

 
At 9:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

Lache, ik denk ook dat de maanlandingen fake zijn en dat 9/11 een inside job was. Maar ik denk niet dat jij een idioot bent braad, alleen maar volhardend. Wel vind ik natuurlijk het standpunt idioot dat ik idioot zou zijn. Maar gelukkig is niemand alleen:)

http://www.dag.nl/Video/Artikelpagina-Video.htm?contentid=22861

 
At 9:10 p.m., Anonymous Anoniem said...

Iemand die gelooft dat de maanlandingen gefaket zijn heeft een behoorlijke steek los, ontbeert iedere kennis om een realistische afweging te kunnen maken, of een combinatie van beiden.
Net als chemtrails en graancirkels is het een prima reality-check om te kijken of iemand met twee benen op de grond staat.

 
At 9:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

9/11 was een inside job en de maanlandingen waren fake. Gelukkig heeft ook een idioot vrijheid van meningsuiting, daar gaat het wat mij betreft om...tenminste, is majesteitsschennis geoorloofd?

http://video.google.nl/videoplay?docid=8689656050604008579&q=beatrix&total=1010&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1

De maanlandingen waren fake en 9/11 was een inside job (verbanden met trix, graancirkels, ufo's, chemtrails en piemels zijn voor eigen rekening te trekken ;)

 
At 9:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb nooit in mijn leven gezegd dat de maanlanding fake was en alsnog blijf je volhouden dat ik dit denk. Braad Spitt, je ziet dingen die er niet zijn!!! Er zit een steekje bij je los!!!

 
At 9:53 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik weet dat lezen niet je sterkste punt is Braad Spitt dus ik zal mijn vraag aan jou voor de vijfde maal herhalen. Ken je David Wolper?

 
At 9:58 p.m., Anonymous Anoniem said...

hahaha, die anoniempje toch! Wat een sneue manier weer om toch maar weer terug te krabbelen!

Even je comment van 3:29PM ter herinnering:

"Het blijkt maar dat ik beter dan jij geinformeerd ben: Penn & Teller hebben specials gedaan over de Apollo maanlanding, JFK en 9/11 en steunden de officiele verklaringen."

Penn & Teller steunen de "officiele verklaringen" over de Apollo maanlanding?

Alleen een complottertje formuleert zoiets op die manier omdat het impliceert dat er ook een alternatieve "verklaring" zou zijn. Natuurlijk ga je nu weer piepen dat je dat helemaal niet gezegd hebt etc (dat spelletje kennen we ondertussen wel), maar krabbel maar weer een eindje terug.

Niet vergeten dat je startpunt was dat P&T erom bekend stonden dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen! Meneer de kenner!

 
At 10:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

en anoniempje:
ken je Pipo de Clown?

 
At 10:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

9/11 was een inside job, de maanlandingen waren fake...en hans heeft bea niet echt geneukt.

 
At 10:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Daar staan ze ook om bekend, net als jij erom bekend staat dat je 24/7 porno kijkt op je pc.

------------------

ik: "Het blijkt maar dat ik beter dan jij geinformeerd ben: Penn & Teller hebben specials gedaan over de Apollo maanlanding, JFK en 9/11 en steunden de officiele verklaringen."

Braad Spitt: "Penn & Teller steunen de "officiele verklaringen" over de Apollo maanlanding?

Alleen een complottertje formuleert zoiets op die manier omdat het impliceert dat er ook een alternatieve "verklaring" zou zijn. Natuurlijk ga je nu weer piepen dat je dat helemaal niet gezegd hebt etc (dat spelletje kennen we ondertussen wel), maar krabbel maar weer een eindje terug."

Ik heb het gezegd of niet, zo klaar als een klontje. Maar dus omdat ik zei dat Penn & Teller de officiele verklaring steunen m.b.t. de maanlanding, geloof ik dat de maanlanding een hoax was. Dat klinkt als een logische redenatie Braad Spitt.
Je kent David Wolper dus niet, dat verbaasd me niets. Alleen dat geeft al aan dat je vrij weinig weet van de loopbaan van Penn & Teller.

 
At 10:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Daar staan ze ook om bekend, net als jij erom bekend staat dat je 24/7 porno kijkt op je pc."

ach, was het hamas hamas niet genoeg, komt de volgende stupide ad hominem weer. Tis toch wat met die anoniempjes!

"Ik heb het gezegd of niet, zo klaar als een klontje. Maar dus omdat ik zei dat Penn & Teller de officiele verklaring steunen m.b.t. de maanlanding, geloof ik dat de maanlanding een hoax was. Dat klinkt als een logische redenatie Braad Spitt."

Wat ik al voorspelde; het bekende halfslachtige terugkrabbelspelletje. Eerst vertel je dat "Penn & Teller erom staan bekend dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen". Vervolgens roep je dat het toch vooral gaat om die "special" met de 3 o zo belangrijke gebeurtenissen waarin ze de "officiele verklaring" steunen. De moon hoas is daar eentje van. En als puntje bij paaltje komt is meneer ineens weer geen complotter! hahaha! En waarom begon je er ook alweer over? Juist ja.

Dus als jij mij 5 keer vraagt naar een naam zonder de context of relevantie te noemen en ik reageer daar niet op omdat het afleidt van het onderwerp waar je zelf over begon trek je maar de conclusie dat ik de man niet ken? Complotterlogica ten top!
Voor de tweede keer: ken je Pipo de Clown?

"Alleen dat geeft al aan dat je vrij weinig weet van de loopbaan van Penn & Teller."

O wacht! Wie was het ook alweer die dit zei: "Penn & Teller staan erom bekend dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen en dat met promo-filmpjes laten blijken."

En na zoiets onnozels ben je nog dom genoeg om maar blijven te pretenderen dat je iets van P&T weet. Tis wel lachen met jou, he?

 
At 10:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

billythekid is een kankerlijder

 
At 10:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

Terugkrabbelspelletje? Ik heb niet gezegd dat de maanlanding een hoax was en nu nog steeds blijf je volhouden dat ik dat heb gezegd en denk. WAAR IS DE TEKST DAN? Die is er niet, dus verzin je maar wat nieuws. Nu claim je dat ik een complotter ben en daardoor alle complotten geloof, inclusief de maanlanding. Nog een logische redenatie van Braad Spitt, je blijft jezelf overtreffen. Ga vooral zo door.

Je kent David Wolper niet anders had je er al op gereageerd en bij de weg ik ken pipo de clown ja.

 
At 10:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

maanlanding hoax*, logisch dat ik dat bedoel, maar ik verbeter mezelf toch maar even voordat Braad zegt dat ik geloof dat de maanlanding een complot was.

 
At 10:58 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik heb niet gezegd dat de maanlanding een hoax was en nu nog steeds blijf je volhouden dat ik dat heb gezegd en denk. WAAR IS DE TEKST DAN? Die is er niet, dus verzin je maar wat nieuws."

Nee, je maakt er heisa van dat P&T "de officiele verklaring van de regering" steunen inzake de maanlanding en vervolgens krabbel je weer terug.
En dat domme spelletje blijf je dan maar volhouden.

Verder claim ik al de hele tijd dat je een complottertje bent, daar is niks nieuws aan, maar blijkbaar was je dat ontgaan.

Je kent David Wolper niet anders had je er al op gereageerd en bij de weg ik ken pipo de clown ja.

Weer zo'n drogreden. Nou, jij je zin: ik ken David Wolper. En ook z'n zoon Mark. En nu?

 
At 11:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

"maanlanding hoax*, logisch dat ik dat bedoel, maar ik verbeter mezelf toch maar even voordat Braad zegt dat ik geloof dat de maanlanding een complot was."

Het grappige is dat je nu zo op jhe teentjes moet lopen omdat je je best moet doen om op te letten dat je vooral niet ZEGT dat je denkt dat de maanlanding een hoax was terwijl je dat wel denkt. Anders was je er niet over begonnen.
Maar wat jij wil jochie!

Vertel nog eens waarom je het zo belangrijk vond om te noemen dat P&T in een zogenaamde "special" de "officiele regeringsverklaring" steunde inzake de maanlanding!
Ik ben een en al oor!

 
At 11:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

Er is een groot verschil tussen kritisch schrijven, wat billthethekid pretendeert te doen en suggestief schrijven, wat billythekid in werkelijkheid doet. billythekid voegt bijv. geen enkele waarde toe aan de berichtgeving. Iedere nuance ontbreekt. Iedere onderbouwing ook.

 
At 11:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

HAHAHHHAHAHAHHAHHA Porno Braad, je hebt jezelf finaal uitgeluld. Geniaal!!!

 
At 11:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Er is een groot verschil tussen kritisch schrijven, wat billthethekid pretendeert te doen en suggestief schrijven, wat billythekid in werkelijkheid doet. billythekid voegt bijv. geen enkele waarde toe aan de berichtgeving. Iedere nuance ontbreekt. Iedere onderbouwing ook."

Gauw maar weer een ander onderwerp, anoniempje?
Dit soort complottertjes-reacties zijn altijd hilarisch! Lees het nou zelf eens door en tel het aantal onderbouwingen (je weet wel: je haalt iets aan wat Billy geschreven heeft en legt vervolgens uit waarom dat niet klopt.). En het aantal onderbouwingen is... NUL!
En wat is de beschuldiging aan Billy's adres: dat ie dingen niet onderbouwt!

Way to go, complottertje! En toch al die moeite gedaan om dat allemaal te tiepen!

 
At 11:08 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat niet Braad Spitt. Ik zei dat omdat het niet de eerste keer was dat ze zo'n special hadden gemaakt waarin de officiele verklaring werd gesteund. Jij maakt er een heisa van en bent dingen gaan zien die er nooit waren. Maar ga vooral door, please! HAHAHHAHA

 
At 11:08 p.m., Anonymous Anoniem said...

"HAHAHHHAHAHAHHAHHA Porno Braad, je hebt jezelf finaal uitgeluld. Geniaal!!!"

Kan je ook aangeven waarom?
Gebruik je dat "argument" ook naar P&T toe, of mogen zij wel porno kijken? Jij bent de expert (*kuch*); wat vonden P&T ook alweer van porno?

 
At 11:12 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik denk dat niet Braad Spitt. Ik zei dat omdat het niet de eerste keer was dat ze zo'n special hadden gemaakt waarin de officiele verklaring werd gesteund."

en stug doorgaan met het terugkrabbelspelletje. Zullen we er nog even een eerder citaatje van je bijhalen?:

"Ik heb het alleen over de Apollo maanlanding, JFK en 9/11 die heel veel hebben betekent voor onze geschiedenis, niet de andere afleveringen wat veel minder heeft betekent voor de wereld."

en

"Penn & Teller staan erom bekend dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen en dat met promo-filmpjes laten blijken."

Nou vort, draai er eens niet zo omheen: waarom is het nou zo belangrijk om specifiek te noemen dat P&T de "officiele verklaringen van hun regering steunen" in die drie specifieke gevallen?

 
At 11:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

Penn & Teller houden van porno ja, dat is niets nieuws. Ik denk alleen niet dat ze 24/7 porno kijken zoals jij. Ben je overigens nog maagd Braad Spitt of neuk je gewoon nooit?

 
At 11:15 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het zijn ook altijd de domme complottertjes die er "de verklaring van de regering" bijslepen als het om iets gaat dat volstrekt evident is, zoals de maanlanding (of 9/11).alsof het dan relevant is wat "de regering" heeft verklaard!

 
At 11:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

Omdat die drie dingen veel hebben betekent in onze historie, dat zijn tevens de drie belangrijkste onderwerpen die ze hebben behandeld naar mijn mening.

 
At 11:20 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Penn & Teller houden van porno ja, dat is niets nieuws. Ik denk alleen niet dat ze 24/7 porno kijken zoals jij. Ben je overigens nog maagd Braad Spitt of neuk je gewoon nooit?"

o, nu is anoniempje ineens helderziend, of een hacker, die in mijn PC kan kijken of zo..
Maar goed, je laat zien dat je dus behoorlijk klemgeluld bent omdat je de vraag maar blijft ontwijken waarom je begint over P&T die "bekend erom staan dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen" en dan specifiek over de maanlanding, terwijl je daarna blijft roepen dat je toch vooral niet gezegd hebt dat die maanlandingen gefaket waren (ook even niet vergeten dat je klaagde dat ze "geen argumenten gebruikten", wat even later alweer verdraaid werd tot "ze debunkten maar één van de honderden theorieen, dat kan iedereen". Consequent zijn is je sterkste punt niet!)

 
At 11:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Omdat die drie dingen veel hebben betekent in onze historie, dat zijn tevens de drie belangrijkste onderwerpen die ze hebben behandeld naar mijn mening."

Jaaa suffie, da's geen antwoord op de vraag waarom je het zo belangrijk vindt om te benadrukken dat P&T de OFFICIELE VERKLARING van de regering steunen!

Moet ik je nog even citeren?
"Penn & Teller staan erom bekend dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen en dat met promo-filmpjes laten blijken."

 
At 11:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ben geen hacker, maar ik weet wel wie je in het echt bent ja.

Dat ze vaker de officiele verklaring steunen van de regering omtrend een dubieus onderwerp is het enige wat ik ermee wilde zeggen. Ik begon pas specifiek over de maanlanding hoax omdat jij zei dat ik een maanlanding hoax complottertje was ofzo waardoor ik daarop reageerde. Lees maar eens terug.

 
At 11:28 p.m., Anonymous Anoniem said...

En ga je er nog wat mee doen nu ik je eindelijk gezegd heb dat ik David Wolper (en z'n zoon Mark) ken? Of was die vraag (die je 5 of 6 keer stelde) gewoon informatief?
(Volwassen mensen geven meestal aan wat de relevantie is van zo'n vraag ipv domweg steeds te herhalen om maar van het onderwerp af te kunnen wijken).

Zeg, ken jij eigenlijk m'n buurman Joop?

 
At 11:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nee maar wel pipo de clown, die andere buurman van je.

 
At 11:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

En nee ik ga er niet meer de moeite voor doen om je te laten zien dat David Wolper ervoor heeft gezorgd dat die twee een ontzettende boost in hun loopbaan hebben gekregen om zulke afleveringen te kunnen realiseren, omdat ik meer tijd kwijt ben aan het herhalen van dingen wat ik niet denk of gezegd heb omdat jij dingen ziet die er niet zijn.

 
At 11:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ben geen hacker, maar ik weet wel wie je in het echt bent ja.

domme bluf

Dat ze vaker de officiele verklaring steunen van de regering omtrend een dubieus onderwerp is het enige wat ik ermee wilde zeggen.

Dubieus onderwerp??
haha, daar ga je alweer! Er is werkelijk niets, maar dan ook helemaal niets "dubieus" aan de maanlandingen. Als er al iets dubieus is dan zijn het de domme moonhoax-gelovertjes.

Ik begon pas specifiek over de maanlanding hoax omdat jij zei dat ik een maanlanding hoax complottertje was ofzo waardoor ik daarop reageerde. Lees maar eens terug.

Sjongejonge. Hoe dom kan je wezen zeg. Lees zelf nou eens terug dude!
Nou, wie begon over die "officiele verklaringen van de regering" en vervolgens over de maanlanding?

3:29PM
Het blijkt maar dat ik beter dan jij geinformeerd ben: Penn & Teller hebben specials gedaan over de Apollo maanlanding, JFK en 9/11 en steunden de officiele verklaringen.

Doe eens een beetje beter je best om toch een klein beetje consistent te zijn. Dit lijkt nergens op.

 
At 11:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

"En nee ik ga er niet meer de moeite voor doen om je te laten zien dat David Wolper ervoor heeft gezorgd dat die twee een ontzettende boost in hun loopbaan hebben gekregen om zulke afleveringen te kunnen realiseren"

ach, weer iets wat je NIET zegt.. Het verbaast weer eens niets.
Je weet ook dat het initiatief voor Bullshit van James Randi komt en dat het geproduceerd wordt door David Wolper's zoon Mark?
En wat wil je nu zeggen over de denkbeelden en opinies van Penn & Teller? Maakt ze dat meer of minder libertarier/anti-overheid?
Brand los!

 
At 11:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je bent een porno-liefhebbende kustenaar die vele talen spreekt en eerder door het leven is gegaan als een soort van avonturier die de wereld met z'n eigen wilde zien. Klopt dat zo ongeveer?

Dat Penn & Teller geen argumenten naar voren brengen ging ook niet over de maanlanding, maar over 9/11.

Er zijn meedere theorieen m.b.t. de maanlanding, dat is het enige wat ik erover zei. Volgens jou ben ik dan een complotter, ongegrond, as usual.

Dus nu je jezelf compleet heb uitgeluld wil je plotseling inhoudelijk over een onderwerp beginnen? HAHAHHAHAHAA grappig mannetje...

 
At 12:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ach kijk nou, en WEER krabbelt het terug!!
Eerst was het: "Ik ben geen hacker, maar ik weet wel wie je in het echt bent ja."
Nu alweer gereduceerd tot: "Je bent een porno-liefhebbende kustenaar die vele talen spreekt en eerder door het leven is gegaan als een soort van avonturier die de wereld met z'n eigen wilde zien. Klopt dat zo ongeveer?"

Kortom: je weet dus niet wie ik in het echt ben. Zoals ik al zei: domme bluf. (waarom doe je toch steeds van die domme uitspraken die zo makkelijk weerlegd kunnen worden? Natuurlijk weet jij niet wie ik ben!)

"Dat Penn & Teller geen argumenten naar voren brengen ging ook niet over de maanlanding, maar over 9/11. "

Weer lekker draaikonten. Die toevoeging dat het specifiek over 9/11 ging en niet over de hele aflevering doe je nu ook maar weer achteraf. Typisch!

"Er zijn meedere theorieen m.b.t. de maanlanding, dat is het enige wat ik erover zei. Volgens jou ben ik dan een complotter, ongegrond, as usual."

Al die theorieen zijn zo geschift als wat (en baseren zich allemaal op dezelfde, stuk voor stuk heel eenvoudig te debunken, dommigheden waaruit zou moeten blijken dat de maanfilms op aarde zijn opgenomen).
Het feit dat je die malligheden al zo serieus neemt dat je het specifiek gaat hebben over "de officiele verklaring van de regering" maakt je een complotter.

"Dus nu je jezelf compleet heb uitgeluld wil je plotseling inhoudelijk over een onderwerp beginnen? HAHAHHAHAHAA grappig mannetje..."

tja, dit is ook altijd zo'n standaard zinnetje van complotters. Wie begon ook alweer in z'n eerste comment over: "Penn & Teller staan erom bekend dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen en dat met promo-filmpjes laten blijken." OM dat vervolgens steeds maar weer uit te kleden, of domweg weigeren om uit te leggen waarom die "officiele verklaring van de regering" toch zo belangrijk was.

Vertel nou eens, wat vind jij inhoudelijk dan? Of is 6 keer vragen of ik David Wolper ken, zonder uit te leggen waarom je dat nu zo godsgruwelijk belangrijk vindt in het licht van je eerste commment, ineens "inhoudelijk"?

Nou, kom maar op met die "inhoud". Ga je dan ook wat zeggen? Of ga je dan weer iets roepen en dan 20 comments weiden aan wat je allemaal NIET gezegd hebt?
(Ik vermoed het laatste)

 
At 12:06 a.m., Anonymous Anoniem said...

braad=billy=jay=...

je kunt geen gesprek met jou voeren
jij weet het toch altijd zgn. beter.

 
At 12:14 a.m., Anonymous Anoniem said...

Natuurlijk ga ik er over door, omdat je allerlei dingen bij elkaar aan het verzinnen bent.

Ik ken je naam niet nee, maar ik weet wie je bent omdat je naast je pc en kunst geen leven hebt.

"Dat Penn & Teller geen argumenten naar voren brengen ging ook niet over de maanlanding, maar over 9/11. "

Weer lekker draaikonten. Die toevoeging dat het specifiek over 9/11 ging en niet over de hele aflevering doe je nu ook maar weer achteraf. Typisch!

Hier staat het:

"De aflevering gaat niet eens over 9/11, maar dat mensen die geloven dat er een complot was "nut cases" zijn. Penn & Teller brengen geen argumenten naar voren."

Maar zoals gewoonlijk, zie je dingen die er niet zijn en zie jij dat er maanlanding staat op de plek van 9/11.


Verder is het duidelijk, jij claimt dat ik alle complot-theorieen geloof omdat ik vertelde dat Penn & Teller vaker de officiele verklaring hebben gesteund. Dat is je redenatie Braad Spitt, zie je niet hoe stom dat is?

 
At 12:14 a.m., Anonymous Anoniem said...

ach anoniempje zou ook eens kunnen proberen iets consistenter te zijn in z'n comments, maar dat wordt een probleem als je steeds moet kontendraaien om vooral maar niet te zeggen wat je eigenlijk meent. Altijd weer hetzelfde met die complottertjes die de godganse tijd hun best doen om te laten lijken dat ze geen complottertje zijn, maar zonder dat ze het door hebben laten ze de een na de andere steek vallen..
bv. de maanlanding een "dubieus onderwerp" noemen en vervolgens blijven ontkennen dat je een moon hoaxertje bent (of dat tenminste serieus overweegt).

Alleen al het feit dat zo'n figuur geen eigen nick neemt maar de veilige massa opzoekt met het algemene 'anoniem', geeft al 95% zekerheid dat je met een complottertje van doen hebt. (en als ze vervolgens gaan piepen dat je ze door elkaar haalt met een ander anoniempje weet je het 100% zeker; zo dom kunnen alleen complottertjes zijn).

 
At 12:18 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik nam geen nick aan omdat je het niet netjes vroeg. Dat maakt me dus ook een complotter, hmmm.....

 
At 12:21 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ken je naam niet nee, maar ik weet wie je bent omdat je naast je pc en kunst geen leven hebt.

hahaha, hoe sneu kan je nu eigenlijk zijn? Je hebt dus geen idee wie ik ben. Is verder niet erg, maar ga dan niet zo dom lopen bluffen!

"De aflevering gaat niet eens over 9/11, maar dat mensen die geloven dat er een complot was "nut cases" zijn. Penn & Teller brengen geen argumenten naar voren."

Dombo. Lees nu zelf die alinea eens goed! Je schrijft letterlijk: "De aflevering gaat niet eens over 9/11""!
O, en nu heb je het dus TOCH over 9/11!
Consistent zijn is best moeilijk...

"Verder is het duidelijk, jij claimt dat ik alle complot-theorieen geloof omdat ik vertelde dat Penn & Teller vaker de officiele verklaring hebben gesteund."

Dat verzin je dus ook weer zelf; het gaat natuurlijk om die 3 zaken waar JIJ mee aan kwam zetten, waarvan er een de maanlanding was (die je later ook weer "dubieus" noemt).

"Dat is je redenatie Braad Spitt, zie je niet hoe stom dat is?"

Nee, dat is m'n redenatie dus niet. Best moeilijk he, consistent zijn?

En ga je nog met die "inhoud" komen waar je zo verheugd over was dat het daar eindelijk over ging? Ben bang van niet, he?

 
At 12:22 a.m., Anonymous Anoniem said...

Dus mensen...je hoort het van Braad Spitt: je bent een complotter als je zegt dat iemand de officiele verklaring van een regering steunt en als je anoniem op een blog post. HAHHAHAHA

 
At 12:23 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik nam geen nick aan omdat je het niet netjes vroeg. Dat maakt me dus ook een complotter, hmmm.....

95% van de anoniempjes die hier binnenkomen zijn complottertjes. Jij bent daar een van. Dat is nog voordat ik ook maar iets gevraagd hebt.
Tel daar bij op dat je ook nog zo'n dombo bent die gaat piepen dat ie door de war wordt gehaald met collega complotter/anoniempjes maakt je een complottertje pur sang.

 
At 12:27 a.m., Anonymous Anoniem said...

us mensen...je hoort het van Braad Spitt: je bent een complotter als je zegt dat iemand de officiele verklaring van een regering steunt en als je anoniem op een blog post. HAHHAHAHA

Lastig he, om iets te begrijpen?

Ja, inderdaad, als je je best gaat doen om te schrijven: "Penn & Teller staan erom bekend dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen", vervolgens dat reduceert tot wat ze vertellen over 3 complottheorien, waarvan er 1 de maanlanding is die voor ieder mens dat maar een klein beetje kan nadenken absoluut niet "dubieus" is dan is het volstrekt duidelijk dat je een complottertje bent.

(Niet dat ik verwacht dat je het nu wel zult begrijpen)

 
At 12:35 a.m., Anonymous Anoniem said...

Dat jij het voor mogelijkheid dat iemand die bij United Nations Watch werkt en zegt Hamas Hamas... wijst maar weer eens uit hoe dom je bent. Dat ik het niet naar mijn bedoeling had verwoord van die officiele verklaringen, had ik al aangegeven en verbeterd. Zelfs de maanlanding is dubieus ja, maar ik ben er zeker van dat ze er zijn geweest. Andere mensen/onderzoekers niet.

 
At 12:58 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Dat jij het voor mogelijkheid dat iemand die bij United Nations Watch werkt en zegt Hamas Hamas... wijst maar weer eens uit hoe dom je bent."

Het is veelzeggend dat je dit nu weer erbij moet slepen om toch maar te proberen een punt te maken terwijl de hoofdzaak je volledig ontgaat: namelijk dat jij ervoor kiest om als 'anoniem' te posten zodat je niet te onderscheiden bent van de andere anoniempjes (waaronder de domme schelders).

"Dat ik het niet naar mijn bedoeling had verwoord van die officiele verklaringen, had ik al aangegeven en verbeterd. Zelfs de maanlanding is dubieus ja, maar ik ben er zeker van dat ze er zijn geweest. Andere mensen/onderzoekers niet."

Nog verder terugkrabbelen. Zullen we je openingscomment er nog eens bijhalen? "Penn & Teller staan erom bekend dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen en dat met promo-filmpjes laten blijken."
Ben je ook niet vergeten dat je je daarna een zelfverklaarde P&T hebt gemaakt? Enig idee hoe stompzinnig zie opmerking dan wel niet is?

Daarnaast is er geen onderzoeker ter wereld die de maanlanding ook maar eniszins dubieus vindt. Alleen malloten vinden dat. Dat JIJ de maanlanding een "dubieuze gebeurtenis" noemt zegt dan ook veel over jou, hoe zeer je ook terug probeert te krabbelen.

Andere dingen waarin je terugkrabbelde:

-uit je eerste comment:"Teller heeft zelfs een keer gezegd dat Skull & Bones niet bestaat. Zet je er dus nog even bij dat Teller een leugenaar is? THX"

Die opmerking bleek iets te zijn achter de schermen wat je via via gehoord zou hebben. Nou, big deal!
En je verzoek aan Billy om er nog even bij te zetten dat Teller een leugenaar is moesten we niet letterlijk nemen.. tja

-Het gedoe over David Wolper

Eerst ga je 6 keer vragen of ik 'm ken zonder duidelijk te willen maken waarom dat zo belangrijk is. Dan trek je maar de conclusie dat ik 'm niet ken.
Vervolgens geef ik toe dat ik 'm kan, en dan wil je er niks meer over kwijt.

-"ik ben geen hacker maar ik weet wie je bent in het echt"

Te sneu voor woorden. Je hebt wat dingen die je on-line gelezen hebt half onthouden en beweert dat je me "in het echt kent". Even doorvragen , en anoniempje krabbelt alweer terug.

En wat was je punt nu? O ja, je bent zo'n geweldige P&T kenner
..alleen je wil er maar niks over kwijt.
Ach, hoe stereotiep kan je zijn als complottertje?

 
At 2:05 a.m., Anonymous Anoniem said...

geniaal deze 'discussie'

Beter dan al die komieken op de tv, geweldig leesvoer dit :D

 
At 6:08 a.m., Anonymous Anoniem said...

Idd, Braad Spitt de spin-doctor gaat te werk hoor, lol!

 
At 7:38 a.m., Anonymous Anoniem said...

En heeft anoniempje al iets gedeeld van zijn kennis over P&T? Welnee.
Heeft anoniempje al gebruik gemaakt om dan toch eindelijk over de door hem zo geliefde 'inhoud' te praten? Welnee.

Anoniempje komt hier iets vertellen. Krabbelt bij navragen alles weer terug. Bluft wat over "mij in het echt kennen". Blijft halfslachtig de maanlanding "een dubieuze gebeurtenis" noemen terwijl ie probeert vol te houden dat ie zelf niet gelooft dat het dubieus is.
En dat is het dan weer zo'n beetje; het zoveelste anoniempje dat weet dat als ie z'n vaste zapruder/dknwz nick gebruikt ie meteen herkend wordt als het complottertje dat ie zo angstvallig probeert te verbergen.

Nou kom op dan met die "inhoud" ipv de duizendste keer roepen dat het hier 'nooit om de inhoud gaat'! Welke smoes heb je deze keer? Heb ik het niet netjes genoeg gevraagd? Ben ik het niet waard? (waarom reageer je dan?)

 
At 7:56 a.m., Anonymous Anoniem said...

braad heeft die kerel ingepakt en teruggestuurd naar z'n mammie.
wedden dat'ie binnen enkele billyposts terug in de comments verschijnt met de waan dat'ie vrienden heeft bij de VN in een infantiele poging gewichtig over te komen?
" Anoniem zei...

Penn & Teller staan erom bekend dat ze alle officiele verklaringen van hun regering steunen en dat met promo-filmpjes laten blijken. Teller heeft zelfs een keer gezegd dat Skull & Bones niet bestaat. Zet je er dus nog even bij dat Teller een leugenaar is? THX

12:02 PM "

dit is dus de basis geweest ve prachtige discussie; geen spaander bleef er van heel

 
At 9:20 a.m., Anonymous Anoniem said...

95% van de anoniempjes die hier binnenkomen zijn complottertjes. Jij bent daar een van. Dat is nog voordat ik ook maar iets gevraagd hebt.

Tel daar bij op dat je ook nog zo'n dombo bent die gaat piepen dat ie door de war wordt gehaald met collega complotter/anoniempjes maakt je een complottertje pur sang.


Tja, onnavolgbare "logica" welke alleen op dit blog van toepassing is ?

 
At 9:34 a.m., Anonymous Anoniem said...

ja, als je me citeert en de context weglaat wel ja..
Wat was die context ook alweer? O ja, jouw bewering dat je als 'anoniem' postte omdat ik "je niet netjes gevraagd had om een nick te nemen". Waarbij je dus gemakshalve maar vergeet dat je je 'anoniem' noemde VOORDAT ik daar een opmerking over maakt.
Of begrijp je iets niet aan de zinsnede "95% van de anoniempjes die hier binnenkomen"? Ik leg het je graag nog eens uit hoor, ook al moet zoiets altijd 10 keer bij complottertjes zoals jij.

Ben je al een keertje klaar om aan die, door jou zo geliefde, "inhoud" te beginnen? We zitten er klaar voor hoor! Je kan nog steeds losbranden wanneer je wil! (goh, hoe zou dat toch komen dat ik nu al weet dat je toch weer een uitvlucht vindt?)

 
At 9:38 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hee Billy, bedankt voor de publiciteit.

Keep up the good work !!!

 
At 6:59 p.m., Blogger Jay said...

Hahahaha, die Alex Jones heeft zich weer eens belachelijk gemaakt in die History channel uitzending van 9/11 :D

Volgens hem was Galileo degene die het waagde om te zeggen dat de aarde rond was ipv plat :) En dat die voor gek werd verklaard daarom. Helaas was Galileo degene die zei dat de aarde om de zon heen draait ipv dat de aarde het middelpunt van het heelal was. Dus hij heeft voor de gehele wereld, die de uitzending gezien hebben dan, laten zien wat een ontiegelijke kneus het werkelijk is :)

 
At 7:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

is die hele uitzending al ergens te vinden, Jay? Ik ben wel benieuwd!

Je had deze van Alex Jones vast ook al gehoord toch? Over jezelf te kakken zetten gesproken..

 
At 7:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dan heb ik deze ook nog voor jullie.

 
At 8:19 p.m., Blogger Jay said...

Ja ik zag op Zapruder een paar linken naar torrents. :)

http://zapruder.nl/forums/viewthread/9500

 
At 8:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

ah mooi, thx! download loopt

 
At 9:05 p.m., Blogger Jay said...

ROFL, die clunckity Clunk dame zit ook in die video :D

 
At 9:28 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gaat weer helemaal nergens over hier, zoals gewoonlijk.

 
At 9:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

Deze reactie ook niet, zoals gewoonlijk.

 
At 10:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Jajajajaja

Sukkeltje

 
At 10:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

Zeg ff tegen je moeder dat ze vaseline haalt voor t weekend. Is wel handig als ik r in dr kont pak :)

 
At 10:25 p.m., Blogger Jay said...

Hahahaha, dan zal je toch met groot gereeschap moeten komen en niet met dat dingetje wat je met een microscoop moet zoeken knullie :)

Of probeer je Crap nu boos te krijgen ofzo?

 
At 10:38 p.m., Blogger Jay said...

Misschien dat animepje eens moet leren dat wij complottertjes met hun theorietjes als puur leedvermaak zien waar we hartelijk om kunnen lachen en ons niet laten opnaaien door een stel malloten :) Meerderen hebben dat geprobeerd hier, maar zonder succes, dus waarom dit anoniempje denkt dat ie wel zal slagen is mij een raadsel. Jullie zijn de lokale dorpsgekken die iedereen uitlacht, snap dat nou toch eens. Jullie denken alleen maar dat jullie belangrijk zijn, maar jullie zijn heleaal niets en zullen ook nooit wat worden ook. Geef het toch gewoon op met jullie dwaze theorietjes.

 
At 10:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

hahahahahahah

Ik zou bijna medelijde met je krijgen zielige stumpert

 
At 10:49 p.m., Anonymous Anoniem said...

De History Channel "Hit Piece" staat online!!!!
http://www.binsearch.net/?q=911+conspiracies
(downloaden met Grabit of AltBinz)
of Torrent:
http://btjunkie.org/search?q=History-Channel-911Conspiracies-Fact-or-Fiction

 
At 11:04 p.m., Blogger Jay said...

Medelijden met mij?

Hoezo moet je medelijden met mij hebben dan knul? Ik heb medelijden met je moeder die uren lang heeft liggen puffen om zo een triest complotdenker misbaksel als jou eruit te moeten persen eerlijk gezegd :)

 
At 11:21 p.m., Anonymous Anoniem said...

Beter dan jou moeder, die kwam ik laatst nog achter Station Hollands spoor tegen. Ze wilde me pijpen in ruil voor een bolletje heroine. De slet.

 
At 11:24 p.m., Blogger Jay said...

Als je haar de volgende keer weer aan dat naaldje van je laat zuigen, kan je dan zeggen dat ze weer eens naar huis moet bellen aub. Mijn vader is nogal ongerust namelijk.

 
At 11:27 p.m., Blogger Jay said...

Kom eens met wat beters man, je pogingen om me op te naaien hebben alleen maar tot gevolg dat ik me rot lach hier. Tenzij dat de bedoeling is natuurlijk :) Dan mag je gerust verder gaan.

 
At 11:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je vader.. hahaha
Pfffff laten we t daar maar niet over hebben.

 
At 11:39 p.m., Blogger Jay said...

Nou vertel op, wa weet je over mijn vader?

Ow ja je moest de groeten van mijn moeder hebben. Ze wist nog precies wie je was. Jij was die puisterige tiener die last van een druiper had. Dus de volgende keer als je genezen bent, mag je een keer extra.

 
At 12:15 a.m., Anonymous Anoniem said...

wat eem ratten site is dit

 
At 8:52 a.m., Anonymous Anoniem said...

Anoniem,
Had je een bolletje heroine bij je dan? Zegt ook veel over jou...

 
At 9:37 a.m., Anonymous Anoniem said...

Fantastisch om te lezen, dit is geniaal. Stuur alle "waarheidszoekertjes" met hun flyer snel de straat op. Op dit log kan je zien wat er gebeurt; enige tegenwerping en de complottertjes worden boos en gaan rare dingen roepen..... De psychiatrie heeft nog een hoop te doen.

Billy, dank voor je onderhoudende log.

 
At 11:19 a.m., Blogger Jay said...

"Anoniem zei...
wat eem ratten site is dit

12:15 AM "

Was de lol eraf voor je? Ik begon namelijk net op dreef te komen. Ik heb je toch niet beledigd hoop ik?

 
At 3:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

Zegdit blog heet Zapburu, maar ik lees nooit wat over dat laatste gedeelte [niburu] hier. Hoe zit dat? Zijn die zweefteven daar niet meer interessant?

 
At 3:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Van iedere dag ufo's word je erg moe, hoor.

 
At 3:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het begint wel erg vervelend te worden met die anonepjes. Neem eens vaste nick name. Op zapruder heet je toch ook gewoon psychose e.d. Wat een gezeik met die complottertjes.

 
At 5:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

@W A van Buren/Duren
Vaste nickname?!
Speak for yourself, jackass!!!!!!!
Dat, of leren typen.
En nou opzouten.

 
At 5:40 p.m., Blogger Billythekid said...

Ik zou graag iedereen willen dwingen om een nickname te gebruiken, maar het Blogger systeem biedt als enige alternatief dat je je dan moet registreren als Blogger gebruiker, ook al heb je geen blog. Dan maar dit, dus.

 
At 5:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

Oh, jee, alweer zo'n opgefokt anoniempje.

 
At 5:52 p.m., Anonymous Anoniem said...

Kun je niet lezen, Van Buren?
Er stond: OPZOUTEN.

hahaha.

 
At 6:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

Overigens, heb je wel gelijk want dan moet ik dat ook doen. (d of b)
Ach, het is gewoon even wennen, met zo'n nickname. (zeker op mijn leeftijd)
Maar je kunt tenslotte ook als anoniempje door het leven gaan. Is misschien maar beter ook, gezien je reactie.

 
At 7:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

Van Buren trekt zichzelf mentaal graag een beetje op aan "anonieme complottertjes". Tja...

 
At 7:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

 
At 7:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

billy is een bruine arschlog

 
At 10:53 p.m., Blogger Jay said...

wow, jij scoort zeker goeie cijfers met duits op school niet?

 
At 11:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

En jij in het hebreeuws toch?

 
At 11:28 p.m., Blogger Billythekid said...

Dubbele scheldreactie verwijderd.

 
At 11:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

tok tok tok tok
tok tok tok
het is avond, kippetjes
hup, nu weer op stok

 
At 8:28 p.m., Anonymous Anoniem said...

ik schaam me rot voor het gedrag van mijn naamgenoten hier....

groet,
anoniempje

 
At 11:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

zo zo ...

Wordt hier ook wel eens gewoon een normaal gesprek gevoerd ?

Open discussie met informatie waar we van kunnen leren of is deze website voor de sensatie en voor mensen die frustie zijn geraakt onderweg ?

.....

 
At 7:38 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Open discussie met informatie waar we van kunnen leren of is deze website voor de sensatie en voor mensen die frustie zijn geraakt onderweg ?"

haha, en dat vraagt een aluminiumhoedjes-zwevert als Argusoog die met "open" discussie met "informatie" bedoelt dat ie ongestoord z'n bange fantasietjes kan spuien.

 
At 9:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hahaha ....

; - )

Leuk gevonden.....

 
At 9:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

gewoon de waarheid

 
At 8:45 a.m., Anonymous Anoniem said...

Billythekid loves Joris Demmink

 
At 8:51 a.m., Anonymous Anoniem said...

Billy is het bilmaatje van zijn ome Joris Demmink
Billy is het bilmaatje van zijn ome Joris Demmink
Billy is het bilmaatje van zijn ome Joris Demmink
Billy is het bilmaatje van zijn ome Joris Demmink
Billy is het bilmaatje van zijn ome Joris Demmink
Billy is het bilmaatje van zijn ome Joris Demmink
Billy is het bilmaatje van zijn ome Joris Demmink
Billy is het bilmaatje van zijn ome Joris Demmink
Billy is het bilmaatje van zijn ome Joris Demmink
Billy is het bilmaatje van zijn ome Joris Demmink
Billy is het bilmaatje van zijn ome Joris Demmink
Billy is het bilmaatje van zijn ome Joris Demmink
Billy is het bilmaatje van zijn ome Joris Demmink
Billy is het bilmaatje van zijn ome Joris Demmink
Billy is het bilmaatje van zijn ome Joris Demmink

 

Een reactie posten

<< Home