zondag, mei 25, 2008

Ground Zero



En het gaat weer fantastisch tussen de noplaners en de planehuggers op Ground Zero in New York City. Filmpje van gisteren. We zien de verknipte Rosalee Grable alias de webfee met een bord over spacebeams en Dan Wallace, een noplaner die anderhalf jaar geleden kwam te overlijden "omdat hij wist dat er geen vliegtuigen waren". De politie moet de kibbelende partijen tenslotte uit elkaar halen.

Intussen gaat bij Zaplog de noplane-discussie tussen de aluhoedjes onverminderd door: "Ik denk dat er voor een deel fake-passagiers zijn gebruikt (als voorgesteld in "operation Northwoods") en voor een deel "insiders" die nadien zijn vermoord of onder een andere naam verder leven." Idioter kun je het bijna niet maken.

Labels: ,

8 Comments:

At 4:33 a.m., Blogger Unknown said...

Ik heb het een tijdje aangekeken op zapruder en hier...... Op zapruder zijn ze knettergek, maar hier is het echt niet minder.... !!!!

Dat je tijd en moeite wilt steken in deze onzin, ik noem het zielig..... als dit je leven is.... sukkels !!!!

MVG

J

 
At 6:25 a.m., Blogger Billythekid said...

Alsof ik mij 24 uur per dag met deze materie bezighoud.

 
At 6:25 a.m., Blogger Billythekid said...

Trouwens, wat doe jij om 04.30 op dit blog?

 
At 9:07 a.m., Anonymous Anoniem said...

Johan, Billy is net zo gek als Zapruder alleen zonder de kennis en diepgang. Dat maakt het een clown.

 
At 9:55 a.m., Anonymous Anoniem said...

Net zo gek als Zapruder, maar zonder de kennis en diepgang van Zapruder? Welke kennis? Welke diepgang?

 
At 10:56 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Dat je tijd en moeite wilt steken in deze onzin, ik noem het zielig."

Tja, de een zit hele dagen op MSN, de ander spendeert veel tijd aan World of Warcraft, en weer een ander leest complotsites en schrijft er een blog over.

Ieder zijn hobby toch?


" ik noem het zielig..... als dit je leven is.... sukkels !!!!"

Vaak hebben mensen die op die manier oordelen over de tijdsbesteden van anderen zelf geen leven...

 
At 2:18 p.m., Anonymous Anoniem said...

" Vaak hebben mensen die op die manier oordelen over de tijdsbesteden van anderen zelf geen leven..."

je begrijpt toch wel dat dit ook op jou slaat truth !

Robert.

 
At 10:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

"je begrijpt toch wel dat dit ook op jou slaat truth !"

Tja, vertel dan eens wanneer ik een dergelijk oordeel over de tijdsbesteding van iemand anders heb geventileerd?

 

Een reactie posten

<< Home