zaterdag, mei 17, 2008

Ontknoping


Vrijdag moest een FBI kantoor in Salt Lake City worden ontruimd vanwege een anthraxbrief. Heeft dat soms iets te maken met de naderende ontknoping van het FBI onderzoek naar de miltvuur-aanvallen van 9/11? Volgens Fox News heeft de FBI enkele werknemers van het lab USAMRIID als daders op het oog, en dus geen "Islamitische terroristen of Al Quada -achtige groeperingen".

De FBI is na zes jaar kennelijk nog steeds bezig met het onderzoek, in weerwil van wat complotters ons willen doen geloven. Trouwens, al eerder was vast komen te staan dat het type miltvuur dat kort na 9/11 werd verstuurd aan de Amerikaanse media en senatoren afkomstig is uit een lab van het Ministerie van Defensie. Volgens Fox News richten de verdenkingen zich nu op drie wetenschappers van USAMRID. De aanvankelijke verdachte Steven Hatfill lijkt niet langer in het vizier van de FBI. Die is nog steeds bezig om zijn naam te zuiveren.

Complotters hebben vaak gesuggereerd dat de aanvallen onderdeel uitmaakten van de valse vlag-operatie rond 9/11, alsof het neerhalen van twee WTC torens en het vernietigen van een vleugel van het Pentagon en vier vliegtuigen al niet dramatisch genoeg waren. Natuurlijk kun je niet helemaal uitsluiten dat de verdachte wetenschappers uit politieke motieven zelf de brieven hebben verstuurd of het miltvuur aan sympathiserende actvisten hebben geleverd. Naar verluidt wordt hun handschrift geanalyseerd. Maar of dat tot de allesonthullende ontknoping zal leiden....?

Labels:

11 Comments:

At 9:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb even snel een lijstje gemaakt wat werkelijke complotten zijn.
Ook de noplane theorie erop gezet,alex jones wat een nepperd is,het gesmolten staal wat gevonden werd,JFK die werd vermoord door de chauffeur.
Vooral een vraag die zogenaamde debukers hier niet willen beantwoorden.
En nog meer docu's,wat complotten.
Deze kan je niet debunken.
Maar ach anders bestaat zapoburu niet meer,dus de koppen weer in het zand stoppen en weer wat blerren over complotdenkers,

http://tamso.punt.nl/

 
At 11:56 p.m., Anonymous Anoniem said...

Las ik dus op zijn website.

 
At 11:56 p.m., Anonymous Anoniem said...

Past wel op een site voor complotontkenners. Ze beginnen elkaar eindelijk te vinden hier.

 
At 6:35 a.m., Blogger Billythekid said...

Was dit al niet een site voor complotontkenners, of ben je gewoon weer in de war?

 
At 9:46 a.m., Anonymous Anoniem said...

Anoniempje is waarschijnlijk de poortwachter patman,warp11,allias patrick savalle.
Of inanna.
Kan ook Donkedoorn wezen.
Dat stuk heb ik op NU.jij geschreven.
Dat was ook de reden dat ze me die ban gegeven hebben op hun zogenaamde waarheidslog.
Zapolog en zapopruder zijn hetzelfde als alex jones.
Om de waarheid niet te verhullen wie er werkelijk achter dit alles zit.

Tijd ook om zapolog en zapopruder te ontmaskeren.
Willen alleen dat iedereen hun onzintheorieren gaan geloven.
Probleem met dat soort gasten is dat ze denken het te weten.
Iemand die het uitlegt,hoe het zit waarderen ze niet zo.
Komt omdat bv inanna een ziontrol is.
Ik heb haar standpunten ook wel eens ingezien,en die weet een topje van de ijsberg.
Heeft ook bepaalde dogma's.
Het zijn gewoon poortwachters.


En ik heb nooit op mijn weblog gezet,dat er geen gaskamers bestaan heeft.
Alleen op nu.jij waar de zapotrollen zichzelf willen promoten.
Ze zijn zo makkelijk te doorzien.
Je kijkt gewoon dwars door die knuppels heen.
En patrick savalle is de grootste knuppel die ik ooit heb mee gemaakt op een website.
Billie komt pas erna.
Dus Billie een schrale troost voor je.
Tot slot.
Dat ik daar gebant ben doet me niks meer.
Ik heb er een boek gratis gekregen van Robin de ruiter.
Dus toch nog een aandenken voor het woord.
Die logs vertellen bull shit onderhand.
Varkens die in hun eigen stront lopen te modderen.
The animalfarm van George Orwell.

 
At 2:02 p.m., Blogger Billythekid said...

Ik heb het nu wel gehad met je holocaust-verhalen. Inmiddels alweer vier bijdragen van je verwijderd. Zonde van je energie, lijkt me. Je zet die rotzooi voortaan maar op je eigen blog. Hier krijg je geen podium meer.

 
At 4:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Heb ik ook al gedaan.

Zit er ook over na te denken wat jouw doel is en wie jij werkelijk bent.
Een opstokertje die de boel verdraait en je eigen belangen buiten de deur houd.

Het zionisme.

 
At 2:08 a.m., Anonymous Anoniem said...

Probleem van Sander is dat zijn eigen blog niet gelezen wordt :)

Dus spuit hij hier alsnog zijn onzin....

 
At 10:06 p.m., Blogger freedomfiles said...

"De FBI is na zes jaar kennelijk nog steeds bezig met het onderzoek, in weerwil van wat complotters ons willen doen geloven. "

Dat heb je toch mooi overgeschreven van het Zaplog. En vervolgens wil je beweren dat we daar niet stellen dat de FBI nog bezig is met het onderzoek ?

Een beetje lachwekkend.

 
At 8:23 a.m., Anonymous Anoniem said...

Freedomfiles: Zapruder verwijst met een halve zin naar een Amerikaans artikel en in het stukje zelf lezen we nog steeds: "Het is inmiddels duidelijk dat de FBI het anthraxmysterie niet meer op gaat lossen omdat zij de Amerikaanse bevolking niet wil vertellen dat de terreur uit een Amerikaans overheidslaboratorium kwam en niet uit een grot in Afghanistan."

 
At 11:31 p.m., Blogger freedomfiles said...

@ Frednl :

Ik snap de reactie nu, ik dacht dat Billy artikel een reactie op mijn stukje op het Zaplog was (ik stelde juist dat er mogelijk een ontknoping aankomt in deze zaak).

http://zaplog.nl/zaplog/article/fbi_ontknoping_in_de_anthrax_zaak_van_oktober_2001

 

Een reactie posten

<< Home