maandag, november 13, 2006

Kinderleed


De complotdenkers zullen er ongetwijfeld weer het hunne van denken, maar de terreuraanslagen op de WTC-torens in New York hadden ook voor Europa verstrekkende gevolgen, zo meldt The Sunday Times. Zo blijken baby's die hier in de maanden na 9/11 werden geboren kleiner en 50 gram lichter te zijn dan normaal.

Volgens professor Gerard Essed van de universiteit van Maastricht en een van de auteurs van een rapport over deze bevindingen "was de impact van 9/11 zo gigantisch dat het iedereen raakte, in heel de wereld". De oorzaak is dan niet een of ander geheim bacterie dat de boemannen achter 9/11 de wereld in hebben gestuurd, maar het stresshormoon cortisol. Cortisol is overdraagbaar van moeder op foetus.

7 Comments:

At 6:58 p.m., Anonymous Anoniem said...

"De complotdenkers zullen er ongetwijfeld weer het hunne van denken"

Huh?

 
At 7:37 p.m., Blogger Jay said...

Het zou wel eens in verband kunnen worden gebracht met Chemtrails ;)

 
At 12:20 a.m., Blogger Jay said...

Teloorgang?

Ik kan nog steeds alles doen wat ik 10 jaar geleden ook kon doen, dus ik zie het probleem niet.

 
At 8:04 a.m., Blogger Billythekid said...

Ik begrijp er ook niks van, maar CTers zijn traditioneel moeilijk te volgen.

 
At 12:17 p.m., Blogger Jay said...

Nou vooruit Democrat, welke vrijheden hebben we moeten opgeven dan?

 
At 12:39 p.m., Blogger Jay said...

Ja de wet is aangepast om terreurverdachten makkelijker op te kunnen pakken. Wat heeft dat met mijn vrijheid te maken dan?

 
At 2:30 p.m., Blogger Jay said...

Wat nou als ik de verdachte ben?
Zolang ik me aan de wet hou lijkt het me sterk als ik een verdachte word.

En als de regering zo slecht is en vrijheden beperkt, vind je het niet vreemd dan, dat er zoveel sites bestaan die beweren dat de regering vrijheden beperkt. er tpch nog wel zijn?

 

Een reactie posten

<< Home