donderdag, maart 27, 2008

Truthstock


Een grap, het kan bijna niet anders, maar nee, het is echt zo: Truthstock (verwijzing naar Woodstock, een legendarisch hippiefestival uit de jaren zestig) heet een 9/11 bijeenkomst in San Diego met tien uur (!) aan complotfilms, lezingen van 9/11 professoren Steven Jones en Richard Cage en een gastoptreden van acteur Daniel Sunjata (o.a. Sex And the City), die al langer in 9/11 complotten gelooft. Een mooie reactie bij de buren van Screw Loose Change: "Will Representative Ron Paul be attending to reimburse those troofers who donated to his campaign and got nothing for their money?"

Labels:

3 Comments:

At 7:05 a.m., Blogger sanderwaarschuwtnog1keer said...

Hé Braadzion!!
Probeer jij op de nieuwe reporter onder mijn naam een wig tussen mij en mijn grote vriend Patman te drijven? (LOL)
En volgens mij is de Inanna die daar zo tegen Patman en-co. fulmineert gewoon Billythe(k)nar! Jongens ik vind er zo niets meer aan weten jullie dat eigenlijk wel?
Mijn psych heeft mij gisteren al onder bewaking af moeten voeren naar zon-en-schild... (gelegen in de bossen aan de rand van Amersfoort)
Ik wordt zo langzamerhand suïcidaal van braad en-co...(GVD!!!) Prrrrrjiiiiiiiit!!!


http://www.denieuwereporter.nl/?p=1581

"Overigens, ik heb net "Gert" even ingeseind. "Gert" en zijn vrouw "Elisabeth" trakteren jullie vanavond even op een AIDS ervaringen-verhaaltje uit eerste hand. En wel een verhaal over diagnose, pillen slikken, dood ziek worden, stoppen met de pillen, en weer helemaal opknappen." Dat verhaaltje kennen we al. Alsof dat zou moeten aantonen dat HIV niet bestaat. Het verloop van ziekten is nu eenmaal grillig, er kan zelfs een verkeerde diagnose zijn gesteld.
Maar dat is typisch Zapruder: we nemen een zwaluw en 'tonen' daarmee aan dat de hele wetenschap fout zit. De achterliggende gedachte is nog fouter: Savalle en zijn maten zijn nl van mening dat de farmaceutische industrie - als beleid - 'ziekten' verzinnen om vervolgens geneesmiddelen te kunnen verkopen. En vervolgens komt Inanna hier ook nog eens beweren dat we zaken als illuminati en reptilians maar eens serieus moeten nemen. En dat we nota bene kritisch moeten nadenken. Hoepel toch op.
Sander:
maart 27th, 2008 at 7:31 pm

 
At 7:56 a.m., Blogger Rogier said...

"Ik wordt zo langzamerhand suïcidaal van braad en-co...(GVD!!!) Prrrrrjiiiiiiiit!!!""

Dat je niet helemaal lekker bent, dat wisten we al Sander.

 
At 8:56 a.m., Anonymous Anoniem said...

Rogier, ik weet redelijk zeker dat dit comment afkomstig is van sander's ex-vriend, de compulsieve spoofer, sandocan en niet van Sander zelf. (te agressief, niet zijn soort woordspelingen, te lange zinnen, etc.)

 

Een reactie posten

<< Home