maandag, maart 24, 2008

Stoorzenders




Ja, die debunkers, daar zijn complotters zo langzamerhand behoorlijk gefrustreerd over. Zijn we met zijn allen bezig om de waarheid boven water te krijgen, zijn er altijd weer van die debiele stoorzenders die alles zomaar van tafel vegen. Wat denken die lui wel?

De samensteller van dit filmpje heeft in elk geval gevoel voor humor en soms heeft hij een beetje gelijk: het papegaaiengedrag bij complotters zie je tot op zekere hoogte natuurlijk ook terug bij sommige (vooral Amerikaanse) debunkers, die de neiging hebben om alles wat complotters roepen bij voorbaat niet serieus te nemen (al is daar soms moeilijk weerstand aan te bieden) met verwijzing naar weer andere bedunkingsites. En als Bush heeft gelogen over Irak, waarom zou hij dan de waarheid spreken over 9/11? Een legitieme vraag.

Maar vervolgens maakt deze twoofer weer eens duidelijk waarom er debunkers zijn: hij somt een aantal zaken op die in zijn ogen geen toeval kunnen zijn, maar het gros daarvan zijn verifieerbare onjuistheden die hij van willekeurige complotsites heeft gehaald: weer dat fabeltje over de broer van George Bush en de beveiliging van 9/11, weer de onkunde over de werkelijke achtergronden rond Larry Silverstein en de verzekeringen van WTC, en het al even onjuiste verhaal dat piloot Charles Burlingame - omgekomen bij de aanval op het Pentagon - in 2000 al eens zou hebben deelgenomen aan een Pentagon-oefening die wel heel erg op 9/11 leek. Wanneer leren de troofers nu eens dat ze eerst eens hun eigen feiten moeten debunken?

Labels:

78 Comments:

At 6:58 a.m., Blogger drollenvanger said...

Hé braak-bal (en zijn knecht billyboy natuurlijk) hier heb je je everbeeld (de commentator van dit filmpje), die al van een natte onbedoelde scheet der goyim, van opwinding zijn jeugd trauma's voor zijn jïdische broodheren nauwelijks kan verhullen!!! (zie link) hihihi...

http://nl.youtube.com/watch?v=BVtNI38ZC-o

 
At 7:21 a.m., Blogger nomorewarsforisrael said...

http://video.google.nl/videoplay?docid=-7107849455668091238&q=Ted+Pike&total=103&start=10&num=10&so=0&type=search&plindex=9

 
At 7:39 a.m., Blogger heteindevanbraad(+nar)iskomende said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

 
At 7:43 a.m., Blogger Billythekid said...

Geen lappen gekoppiepeeste teksten hier. Verwijzing naar de pagina met toelichting is voldoende.

 
At 1:10 p.m., Blogger Unknown said...

Dit is jouw bron tav Marvin Bush:
http://www.washingtonspectator.com/articles/20050215bushes_3.cfm

"Securacom, beginning with its previous incarnation, Stratesec, unlike many other security firms, did not separate security consulting from providing security services. As a single-source provider of end-to-end security services, it offered everything from a diagnosis of existing systems, to hiring subcontractors, and to installing video and electronic equipment. It also offered armored vehicles and security guards."

Ofterwijl, Marvins beveiligingsbedrijf deed alles, zowel systemen als beveiligers inzetten.

"ENLARGING MARVIN—Among his other business interests, Marvin Bush also served on the board of directors of HCC Insurance (formerly Houston Casualty Company), one of the main insurance carriers for the World Trade Center. Thus Bush, paradoxically, was connected to two companies with a significant interest in security at the trade center. In spring 1999, Bush was simultaneously a nominee for the boards of both Stratesec and HCC Insurance."

"Bush left Stratesec after 1999 but currently remains an adviser to HCC Insurance. "

Marvin had ook op 911 nogsteeds een duidelijk belang en invloed op het welzijn van de twintowers. Via het verzekeringsbedrijf en het beveiligingsbedrijf.

Stat nog veel interessante info over de Bush familie op die pagina trouwens.

 
At 2:46 p.m., Blogger Billythekid said...

Je vergeet weer het belangrijkste: het contract met WTC was al in '98 voorbij. Verder staat in dit artikel dat Bush Stratesec in 1999 verliet (andere bronnen: 2000). Het bedrijf was puur technisch gericht, bekijk de Sec filings maar. Het verzekeringsbedrijf heeft fors verloren aan de aanslagen en heeft niks met het WTC te maken. De eindverantwoordelijkheid van de beveiligingen bij lag bij de New York Port Authority, niet bij een extern bedrijf. Bedrijf ging failliet. De domeinnaam is trouwens in handen gekomen van een sexexploitant. Complot!

 
At 2:52 p.m., Blogger Billythekid said...

"Stratesec installed the initial security-description plan—the layout of the electronic security system—at the World Trade Center."

 
At 3:34 p.m., Blogger HP said...

Zelfs al had een lid van de Bush familie een belang in de beveiliging van het WTC zegt dat op zich nog niets. Al zien de complotters dat natuurlijk heel anders, connecting the dots! Dat doet me altijd denken aan deze cartoon:
http://www.textbookleague.org/zap360.jpg

 
At 3:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

De marvin Bush-saga is weer zo'n klassiek voorbeeld van hoe complotters denken.

De broer van de president zat tot 2000 in de raad van bestuur van een bedrijf dat tot 1998 iets met beveiliging deed in het wtc.

Da's voor de complotters genoeg bewijs dat Marvin heer en meester op het gebied van beveiling en het mogelijk kon maken om ongezien het complex vol te proppen met explosieven en bijhorende bedrading, het verwijderen van de bloedhonden, slechts 6 dagen voor de aanslagen, etc. etc..

 
At 4:28 p.m., Anonymous Anoniem said...

Precies: ze komen altijd met een knipsel aanzetten dat net te weinig informatie bevat om hun beweringen helemaal te weerleggen. In plaats dat je eerst eens gaat uitzoeken of die informatie wel klopt en of er niet nog meer over te vinden is.

 
At 11:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

"De marvin Bush-saga is weer zo'n klassiek voorbeeld van hoe complotters denken."

Ja. Alle complotters denken zo. Allemaal.

Rot toch op met dat domme gelul hier.

Dit soort bekrompen geouwehoer geeft alleen maar hoe hoe afgrijselijk veel moeite jullie hebben de wereld om je heen te begrijpen. Generalisatie is namelijk een middel om eenvoud te creeren, door de symmetrie die bepaalde verschillende concepten gemeen hebben als apart concept te benoemen. De meeste mensen kunnen de specialisaties ook nog bewaren maar jullie zien die niet eens, jullie wereld bestaat uit generalisaties. Voor jullie is alles en iedereen dat anders denkt dan jullie 'een complotter'. Nuttig.

Alleen maar negativiteit hier. Echt ongekend.

 
At 12:06 a.m., Anonymous Anoniem said...

Nee, 'complotters' zijn mensen die in allerlei bizar ingewikkelde complotten geloven en steeds met 'bewijzen' komen die bij nadere beschouwing geen bewijzen zijn. Simpel als dat.

Jarenlang komen steeds weer dezelfde 'bewijzen' voorbij, terwijl het gewoon heel eenduidig duidelijk is dat het geen bewijs is.

Daar gaat het om.

Maar dan heb je mensen die dingen roepen als "feiten zijn voor mensen die niet zo goed zelf kunnen nadeneken", mensen die helemaal niet houden van een mening baseren op feiten, bewijzen en logica en die komen dan steeds met dit soort verhaaltjes.

De feiten zijn in dit geval heel simpel
1. Steeds wordt er op complotsites herhaalt dat "Marvin Bush het hoofd was van de WTC- security"
2. Het staat eenduidig vast dat dit niet waar is.

Dan is er maar 1 conclusie mogelijk.

Mensen als Patman lopen daar graag voor weg, en zonder te erkennen dat dit zo is gaan ze dan maar weer wijzen op "het grotere plaatje".

Dat dat "grotere plaatje" volledig opgebouwd is op dit soort al lang ontkrachte argumenten doet er voor mensen als Patman niet toe.

 
At 12:08 a.m., Anonymous Anoniem said...

Zullen we even niet vergeten? Enkele maanden geleden vond dezelfde Patman de laatste versie van Loose Change nog de meest briljante, overtuigende en belangrijkste film voor de 9/11-beweging.

300+ comments werd 'm gevraagd om dan eens met één argument te komen wat ie zo overtuigd vond?

Met helemaal niets kwam ie op de proppen.

Dat is exemplarisch voor de complotdenker.

 
At 12:14 a.m., Anonymous Anoniem said...

En klagen over 'negativiteit' is natuurlijk ontieglijk sullig.

Het gaat gewoon over de eindeloze reeks van logische fouten, hersenspinsels en bedrog van complottertjes.
Steeds blijkt weer dat het makkelijker is voor mensen als Patman om maar wat te gaan klagen over "negativiteit" dan daadwerkelijk die fouten te adresseren.

Ook dat is exemplarisch voor de complotdenker.

 
At 12:18 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Ja. Alle complotters denken zo. Allemaal.."

Tja, patman: bewijs het tegendeel eens: geloof jij dat Marvin Bush een rol had in de 911 inside job?

Geloof jij dat Silverstein zich versprak toen hij 'pull it' riep in een BPS-documentaire en daarmee voor de wereld bekend maakte dat hij opdracht gaf wtc7 op te blazen?

Geloof jij dat Minetta het over een 'stand down order' heeft als hij antwoord geeft op de vraag wanneer hij voor het eerst bekend werd met de shoot down order van Cheney?

Geloof jij dat de honden uit het wtc zijn verwijderd om het mogelijk te maken bommen te plaatsen en dat de 6 dagen tussen het verwijderen en 911 voldoende tijd was om 3 torens ongezien en ongemerkt van explosieven te voorzien?


Als je alle 3 niet geloofd, dan ben je een uitzondering op de regel die ik stelde.

En meteen ook de eerste die bovenstaande niet geloofd: vrijwel elke complotter die ik ben tegengekomen houden alle 3 op zijn minst voor mogelijk.

 
At 12:20 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Voor jullie is alles en iedereen dat anders denkt dan jullie 'een complotter'."

Niet echt, maar ik volg wel de VanDale op dat gebied:

Complotdenken: denken in complotten, waarbij bep. ontwikkelingen worden toegeschreven aan grootscheepse samenzweringen

 
At 12:20 a.m., Blogger pow said...

Alleen maar negativiteit hier. Echt ongekend.

Krijg toch sterk het idee dat de gemiddelde complotter een negatiever wereldbeeld heeft dan de rest.

 
At 12:25 a.m., Anonymous Anoniem said...

Over complotdenkers gesproken: de nieuwe rage op dat gebied is WeAreChange.

Je zou denken dat die dan niet geloven dat Marvin betrokken is bij het grote 911 inside job complot..


Tja, kijk en huiver:
http://nl.youtube.com/watch?v=RgyWDsM33dI

 
At 6:31 a.m., Blogger Billythekid said...

Typisch Patman. Even snel iets komen roepen en vervolgens hoor je hem niet meer.

 
At 8:29 a.m., Blogger sasaa said...

Vinden jullie het erg,als ik nu werkelijk keihard begin te lachen wat jullie opschrijven.
De trollen gaan nu ontmaskerd worden.

Wie vermoorde JFK.
Was het een complot om hem uit de weg te ruimen of niet.
En was lee harvey Oswald een zogenaamde communist,terrorist,islamist,extremist, die daar alleen voor verantwoordelijk was.
Oftewel is osama lee harvey oswald.

Tot dan lach ik jullie recht in jullie gezicht uit wat een complot is en wat complot denken is.

En ik geef hier een intervieuw van Osama die ontkent waarom hij die aanslagen niet gepleegd kan hebben.
Dan weet je ook wie het wel heeft gedaan.

Zionisten met de cia.
En zions rulen de VS en europa.
Tenminste dat denken ze.
Doel is de totale vernietiging van de bevolkingsgroepen onder mekaar.
Aanhangers van Baal god van de oorlog.
Zionisten in Israel zijn gewoon beesten die denken superieur te zijn.
Een niet jood is een beest.
Lees de talmud nog eens door.

Niet het zionisme lezen,maar wie JFK vermoorde en daar graag een antwoord op of het een complot was.
Gelijk uitgeluld hier op het logje wat niet eens weet wat een complot is.

 
At 8:31 a.m., Blogger sasaa said...

Was ik hiervoor

 
At 8:34 a.m., Blogger sander said...

was ik sander en geen anonieme trol.

 
At 8:36 a.m., Blogger sander said...

http://911review.com/articles/usamah/khilafah.html

Bin-Ladin Denies Involvement in the 9/11 Attacks

I have already said that I am not involved in the 11 September attacks in the United States

 
At 9:04 a.m., Anonymous Anoniem said...

"En ik geef hier een intervieuw van Osama die ontkent waarom hij die aanslagen niet gepleegd kan hebben. Dan weet je ook wie het wel heeft gedaan.

Ach, en mijnheer citeert gretig Osama als het hem zo uitkomt, en negeert bewust die videoband waarin Osama in geuren en kleuren uitlegt dat de aanslagen nog veel beter gelukt waren dat hij had vermoed. Waarvan complotters dan meteen weer riepen dat dat dus wel nep is.

 
At 9:32 a.m., Blogger sander said...

fred.

Laat zien die video.
Je bedoeld toch niet dat ventje met een opgeblazen hoofd wat osama moest voorstellen.

Osama is dood sinds december 2001.
Wat je nu hoort zijn fake opname's om de steun voor israel te behouden.
Het is pure angstzaaimethode's om het terroisme staande te houden.
Onze regeringen zijn meester in operatie GLADIO.
Staats terreur over genomen van stalin.
Blijf vooral dromen van de prins op het witte paard.
Die komt je vast wel redden.

De media is propaganda en een mindcontrol media apparaat en schijnbaar zijn jullie al helemaal omgetoverd in wat zij wilde te bereiken.
Zij ownen jullie hersens.
Gevangen in hun matrix.

 
At 9:50 a.m., Blogger sander said...

En fred.

De koran moet je begrijpen en als je de koran begrijpt ook de antwoorden van osama begrijpt.

Waarom nu de islam.
Omdat de cristenen de slaven van de anti-crist zijn en hen gaat opzetten tegen de Islam.
Het is een eeuwenlang plan van hun occulte heersers.
Om dat te begrijpen moet je ver terug gaan in de tijd.
Je kan zelfs de bijbel tevoorschijn halen om te snappen wat er speelt.

De anti-crist is een GOD van de macht vandaag de dag.
Zij leven occult en geloven in hun GOD.
Lucifer.
Of wat je het ook wil noemen.
Lucifer is een tegenpool wat jezus betekent.
Dat is ook het doel van Lucifer.
En de Islam weet dat.
Ieder die hen wil verdrijven uit hun land,moet bestreden worden.
Tot de laatste druppel bloed.

Cristenen dienen de anti-crist zonder het te beseffen.
Staat ook in de bijbel.
Waarom ze het niet begrijpen.
Omdat hun hersens zijn gehersenspoelt door het egoisme van vandaag de dag.
Daarom wil men alleen hun eigen egowereldje beseffen.
Er bestaan geen meerdere wat ons aangeleerd is.
Er bestaan alleen gelijke in deze wereld en dat is de ware jezus filosifie wat verdraait is door de anti-crist en priesters.

Doel van lucifer is het verdraaien van deze gedachte wat men vroeger vrij maakte.
De komst van het vaticaan heeft geen ruk te maken met de echte jezus filosifie.
Het is ook gekomen na de val van de romeinen.
Omdat zij niet meer aangezien werden als goden,maar als gelijken.
Valt dan moeilijk te overtuigen dat je een meerdere bent.

Daarom zijn er nu religie's onstaan zoals de mormonen,of de jehova's.
Door bv de rotshilds foundation.
Doel is Jezus te verbannen uit de geest.
De term Jezus als je die snapt,dat die nooit afgenomen kan worden.
Het is het licht en de waarheid.
Niet de propaganda en brainwash methode's van vandaag de dag.
Daarom zit men in het donker en het duistere.
Die van de egotripperij.

Inderdaad moeten ze religie's verbannen tot 1 geheel.
Het gelijke in deze wereld.
Allen zijn we gelijk en gelijk zijn wij allen.
Er bestaan geen meerdere.
Zonder GOD geen bestaan,en zonder bestaan is er geen GOD.

Only the truth wil set your free.

 
At 10:15 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Laat zien die video.
Je bedoeld toch niet dat ventje met een opgeblazen hoofd wat osama moest voorstellen."

Daar gaan we weer. Dat opgeblazen hoofd kwam door de conversie van Europese naar Amerikaanse videostandaarden. Of zoiets. In elk geval een technisch verhaal.

Als ik de meest gezochte terrorist ter wereld was zou ik ook ontkennen.

 
At 10:49 a.m., Anonymous Anoniem said...

Tja, sander komt met een artikel waarin Bin Laden de betrokkenheid ontkend?

Bij deze eentje waarin hij ze toegeeft:

http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2001/11/11/wbin11.xml

"OSAMA BIN LADEN has for the first time admitted that his al-Qa'eda group carried out the attacks on the World Trade Centre and the Pentagon"

Die videosaga rond Bin Laden is ook geweldig.
Het gaat om een 30-minuten durende band waarin Bin Laden op zich niet toegeeft achter de aanslagen te zitten, maar waaruit zijn betrokkenheid bij de aanslagen wel duidelijk wordt. Die video was een doorn in het oog van de complotbeweging, zodat ze er alles aan gedaan hebben hem te debunken.
Zoals: Bin Laden is te dik in de video, hij schrijft rechtshandig en hij draagt gouden sieraden. Allemaal zogenaamde tekens dat het niet de echte Bin Laden is.
Wie een beetje kennis van de islam heeft weet echter dat het gebruiken van je linkerhand onrein is. Verder draagt bin laden op vele foto's en videos gouden siraden. En wie de hele tape heeft bekeken heeft gezien dat bin laden helemaal niet dik is. Slechts op enkele shots komt hij gezet over, iets wat te verklaren is door het verschil in videostandaarden. Verder is Bin Laden niet alleen op de video, maar met enkele kopstukken van Al Qaeda. Die zijn dan ook nep. Maar daar hoor je de complotters niet over.

En tot slot zijn er meer dan 10 video's van bin laden die over zijn betrokkenheid in 911 spreekt en videos van bin laden in gezelschap van enkele kapers..
Allemaal nep?

Nou, de complotsite 'whatreallyhappened.com' gaat daarmee de fout in.
Halverwege onderstaande pagina wordt de 'fake' bin laden vergeleken met 3 'echte' Bin Ladens.
Wat de site echter niet beseft is dat de Bin Laden in video #4 ook over zijn betrokkenheid bij de aanslagen spreekt..

 
At 10:50 a.m., Anonymous Anoniem said...

De site in kwestie:

http://www.whatreallyhappened.com/osamatape.html

als ik de video kan vinden link ik die hier ook nog even...

 
At 11:55 a.m., Blogger sander said...

Waar staat de bekentenis dat hij dat deed.
Een foto van hem laten zien en eronder in hun zion media zeggen dat hij dat zei is geen bewijs.
Wel voor jullie zionvolgers.
En die dikke vetzak is geen osama.
In jouw ogen misschien.

Jullie beeld is al gevormd en is hetzelfde als een cristenen van zijn dogma's af te helpen door te zeggen dat allah hun GOD is.


Nog een keer voor de duidelijkkheid.
Die kapers die rondliepen in die stripbars en alcohol dronken en zogenaamd hun koran achter lieten zijn zions geweest.
Streng religeuze mensen in welke vorm dan ook,mag geen alcohol drinken of naar de hoeren gaan.
Dus slaap maar weer lekker door in jullie fabeltjes land.

En zions ownen de media en hollywood.
Ze vertellen je alle shit wat je weten moet.

En die oproep laatst was zeker ook echt.
2 zelfs.
Zonder osoama geen geld voor het terrorisme en geen afghanistan en Irak.
dan gaat men het door hebben,waarvoor ze daar zitten.
Its all in the game.

 
At 12:07 p.m., Blogger sander said...

Het enigste doel is haat zaaien onder mekaar.
Daar zal het wel lukken,omdat zij niet al te slim zijn in afghanistan.
Zal me niks verbazen ook dat ze ervoor betaald worden om vlagen en poppen in de brand te steken.
En een land in de puin schieten een eeuw lang,bevorderd het leerproces niet.
Dan ken je ze alles leren wat je ze leren wilt.

Ik ga nog eens de koran lezen om te kijken wat hun doel is en wat hun levensfilosifie is.
Als het gaat om verdeling en overheersing dat hun boek weer uitgevonden is door de anti-crist.
Reden.
2 partijen en 1 lachende derde die er met de buit vandoor gaat.
Misschien is hun filosie wel de juiste.
En weten zij ook waarom het zo is.
En zij spreken ook alleen over de zionisten oftewel de nepjoden die chaos en anarchie willen,om vanuit daaruit hun orde te handhaven.
Baal is niet voor niks GOD van de oorlog.
Zions god.
Ik denk dat de Islam juist de bevrijding was,wat het vaticaan heeft overgenomen en verplichte.

En voordat de zions het helemaal hadden overgenomen in israel,de palastijnen zij aan zij leefde en zelfs met elkaar feest vierde.
Zeker vergeten nu,wat destijds zo was.

 
At 12:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gevonden:

Dit is de tape waarvan complotdenkers beelden halen om de 'echte' bin laden te vergelijken met de 'nep' bin laden:

http://nl.youtube.com/watch?v=dls5JTD-uG0

Tja, helaas voor de complotters haalt Bin Laden in die video ook zijn betrokkenheid bij 911 aan...

Verder heb ik nog nooit een complotdenkersite gezien die een technische vergelijking maakte tussen de verschillende Bin Ladens.
Ze bestaan wel van Saddam Hussein, en voor zover ik weet kwam men er toen achter dat er maar liefst 4 varianten van Saddam waren.

Tja, je zou zeggen dat wanneer iemand wil aantonen dat Bin Laden in video X een ander persoon is dan in video Y, dat men dan met een technische vergelijking van gezichtskenmerken zou komen om het verschil duidelijk aan te geven. Maar nee: men plaatst gewoon 4 frames genomen uit video-opnames naast elkaar en laat het aan de expertise van de kijker over om te bepalen of bin laden nep of echt is.. Tja, als je daarbij op telt dat Bin Laden uit tape #4 ook over zijn betrokkenheid bij 911 spreekt...

Verder is deze vraag wel grappig:

"Also, if video #3 was a true bin Laden confession then why didn't he attribute 9/11 to avenging the suffering of Muslims, especially since America was attacking the country in which he was living?"

Tja, de opname is van kort na 911, en toen was Amerika niet bezig Afghanistan aan te vallen..

 
At 12:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

"En een land in de puin schieten een eeuw lang,bevorderd het leerproces niet.
Dan ken je ze alles leren wat je ze leren wilt.
"

Hmm, dat bevordert het leerproces dus wel :o)

 
At 12:28 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Een foto van hem laten zien en eronder in hun zion media zeggen dat hij dat zei is geen bewijs."

Klopt helemaal.

Grap is dat dat juist tegen jouw overtuiging spreekt, aangezien van de ontkennende Bin Laden slechts 1 kranteartikel beschikbaar is, terwijl van de bekennende Bin Laden iets van 10 video's.

 
At 12:29 p.m., Blogger sander said...

So we’ve never made the case, or argued the case that somehow Osama bin Laden [sic] was directly involved in 9/11. That evidence has never been forthcoming.

(Dick Cheney 29/03/06, whitehouse.gov)

http://www.eqgen.nl/aanslagen911_wistudat_bin_laden.html

Een greep uit google.
Ik heb niet eens het most wanted poster van de FBI naar voren gehaald,waarin Osama voor heel iets anders aangeklaagd is en niet 9-11.


Weer de drollendebunkers zelf gedebunkt.
Nu mijn vraag,wat deze bende naapers niet willen beantwoorden.
Wie vermoorde JFK en was dat een complot of niet.
Graag de text en uitleg om het waarom.
Dan kan je erover debateren.
En zeggen dat het geen complot was is hetzelfde wat jullie nu doen.
Namelijk drollen debunken.

 
At 12:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

Mja Sander, jouw bron maakt dezelfde fout :o)

Ook daar wordt de nep Bin Laden vergeleken met beelden van de echte Bin Laden, waarbij men is vergeten om zelf eens te luisteren wat Bin Laden in die echte video zoal zegt.

Verder klopt het dat Bin Laden in Amerika geen aparte aanklacht heeft voor zijn rol in 911.
Maar dat wil niet zeggen dat men hem niet voor 911 zoekt.
Lees de fbi-website met Most Wanted er maar op na.
Verder stelt Spanje wel genoeg bewijs tegen Bin Laden te hebben om hem daarvoor aan te klagen. Spanje maakt daarbij oa gebruik van bewijsmateriaal dat de FBI aan hen heeft verstrekt..

Bin Laden is overigens niet het meesterbrein achter de aanslagen. Hij was slechts zijdelings betrokken. De werkelijke bedenker van het complot is enkele jaren geleden al opgepakt en zal ergens later dit jaar voor een militaire rechtbank verschijnen.

Daarnaast worden er wereldwijd enkele tientallen personen gezocht vanwege hun rol in het voorbereiden van de aanslagen op 911 en zijn er in diverse landen al lieden daarvoor veroordeeld...

De fake bin laden is overigens ook weer een mooi voorbeeld hoe complotdenkers te werk gaan. Om de een of andere reden stellen ze enerzijds dat de FBI al het bewijsmateriaal van het opblazen van de wtc-torens heeft weggemoffeld en dat ze met een fictieve lijst van kapers op te proppen kwamen, en anderzijds dat diezelfde FBI niet in staat is om fictief bewijs tegen Bin Laden naar voren te brengen, waardoor de geloofwaardigheid van de terreuraanslag op losse schroeven komt te staan.

 
At 12:46 p.m., Blogger sander said...

Uit de zion media iets vernemen wat ze ownen en zelf bedacht hebben,of hun eigen Islam krant is wel een wezerlijk verschil.

Je snapt er werkelijk weer niks van.
Zou Osama dat echt gedaan hebben dat hij de echte held is in de moslimlanden.
Zij zullen hem verreren omdat hij tegen de grote SATAN heeft gevochten.
In plaats van dat te zeggen,zegt hij het ware verhaal van de koran.
En Osama is niet tegen het doden van westerse ongelovigen en de joden.
Hij zegt duidelijk dat ieder die zijn land komt bezetten,bestreden mag worden.
Niemand in deze wereld mag onderdrukt worden door een ander.
Dat is wat zions en cristenen doen.
Leer de geschiedenis van de joden en het cristendom en het vaticaan.
En je zal het ware verhaal begrijpen.
En de dictators die daar zitten,zijn marionetten van het westen.
Het MO is na wo1 opgedeeld.
Turkije is van de crypto-joden.
En die proberen alles op alles te zetten om de Islam en staat gescheiden te houden.
En in die landen daar gelden ook weer verschillende culturen.
Soennieten en sjhieten of hoe het beestje ook alweer heet,zijn een totaal verschillende groepering.
De een hangt het Iraanse geloof dicht bij en de ander het arabische.
Ook hier was hun doel in Irak verdeel en heers.
Waaro zij een burgeroorlog willen is het land totaal kapot maken en zo alles makkelijk kunnen beheersen.
gentile zijn het en het is vee als het ware.
Het enigste doel wat de zionisten hebben is de cristenen tegen de islam laten vechten.
Domme brainwashers trappen daarin.
hebben ook nooit echt de geschiedenis gelezen om dat te bevatten.
daarom hebben wij ook dat perfecte onderwijs gehad,waarin wij dat nooit geleerd hebben.
Overwinnaars schrijven hun geschiedenis.
Zions hebben gewonnen met hun elite.
Nu mag je hen dienen in hun kolder en haatzaaierij.

En osama heeft nooit de macht gehad om zoiets uit te kunnen voeren.
9-11 was een inside job van de mossad en cia.
De VS is van Israel en zij weten dat.

ga maar weer lekker slapen en aan een lollie zuigen,want verstand komt met de jaren.

 
At 12:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Dan kan je erover debateren."

Heeft geen zin omdat:

1 - de bedoeling van een blog is dat je reageert op datgene dat er geblogd wordt. Dus zolang Billy niet met een item over JFK komt reageer ik daar niet op. Dit is niet een open debatpodium waar je lukraak met items kunt aantonen. Gebruik daarvoor je eigen blogsite..

2 - je hebt geen enkel respect voor personen met een andere mening dan die van jezelf. Ik ben niet van plan om met jou een discussie aan te gaan over een onderwerp van jouw keuze en me in elke reactie van je te laten beledigen.

 
At 12:56 p.m., Blogger sander said...

Truth hurts.

Ik zeg the truth wil set your free.

Je gaat niet eens in op het argument van dick cheney.
En jouw bekrompen hersens kunnen niet eens bevatten wat een kaping is en hoe dat dan in zijn werk gegaan moest zijn.
Een paar grotbewoners met een stanleymes,op 7000 km hoogt en precies op het doel afvliegen.
Alle 3 raakte hun doel.
Ze konden niet eens een cesna vliegen,laat staan een boeing boven de wolken.
Of hadden ze een plattegrond bij de hand die exact wist hoe ze moesten vliegen.
Jammer he dat de waarheid pijn doet.
Je naam zal wel aan je eigen bedoeld zijn.
En het waren 4 kapers,die voor hun zionistische strijd vochten zoals goldblum in de moskee.
Alles voor israel en het hogere doel.
Zions zijn ook opgepakt bij het WTC en zij zijn ook degene geweest die de beelden genomen hebben om er een vliegtuig in te plakken.
En opstuurde.
Maar de zion-media wist elk spoor.

En het vliegtuig richting washington was neergehaald door hun zelf uit de lucht.
De reden.
Dan zouden we weten dat het zions waren en geen kapers.
There was no airplane,only a hole in the ground.

Blijf maar geloven in jullie satan en anti-crist.
Het is jullie eigen wereldje wat je creeert.

 
At 12:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Zou Osama dat echt gedaan hebben dat hij de echte held is in de moslimlanden.
Zij zullen hem verreren omdat hij tegen de grote SATAN heeft gevochten.
"

En dat is hij dan ook.
Een van de redenen dat hij de aanslagen telkens naar zich toe trekt is omdat dit hem en zijn terroristische organisatie als helden neerzet, wat erg handig is voor het werven van inkomsten en recruten..

"En Osama is niet tegen het doden van westerse ongelovigen en de joden."

Dat blijkt, aangezien bij vele aanslagen waarvoor hij gezocht is de nodige Westerse mannen, vrouwen en kinderen zijn gedood.
Verder stelt jouw bron het tegenovergestelde: dat Bin Laden vanwege zijn moslimgeloof geen onschuldigen mag doden.. In feite debunk je zelf het kranteartikel van de ontkennende Bin Laden..

"Hij zegt duidelijk dat ieder die zijn land komt bezetten,bestreden mag worden."

Yep, door aanslagen te plegen, zoals die van 911.
Verder bezet Amerika zijn land (Saoedi Arabie) niet..

"Niemand in deze wereld mag onderdrukt worden door een ander.
Dat is wat zions en cristenen doen.
"

Ach, men leeft dus in vrijheid in landen als Iran, Saoedie Arabie, Syrie....

"En die proberen alles op alles te zetten om de Islam en staat gescheiden te houden."

Scheiding van kerk en staat is een van de redenen waarom wij in vrijheid kunnen leven. Of geloof jij dat moslims in Nederland in vrijheid hadden kunnen leven, met dezelfde rechten als christenen, als wij hier geen scheiding tussen kerk en staat hadden?


"Soennieten en sjhieten of hoe het beestje ook alweer heet,zijn een totaal verschillende groepering.
De een hangt het Iraanse geloof dicht bij en de ander het arabische.
"

Het Iraanse geloof :)
Wow, echt veel kennis van de Islam heb je ook al niet :)


"Ook hier was hun doel in Irak verdeel en heers.
Waaro zij een burgeroorlog willen is het land totaal kapot maken en zo alles makkelijk kunnen beheersen.
gentile zijn het en het is vee als het ware.
"

Ah, dus nu haal je uit naar de moslimgroeperingen in Irak?


Verder wederom bedankt voor dit stukje leedvermaak.
Verstand komt vaak inderdaad met de jaren, en ik schat jou dan op een jaar of 14.

 
At 1:06 p.m., Blogger sander said...

Truth hurts.

Gaan we nu ineens zielig doen.
Ga maar weer naar mammie's tietties.
Je bent toch een volwassen vent,of toch nog een papkindje.

Dit is een debunksite om complotters te ontzenuwen,wat niet echt lukt.
Vooral niet als ik jullie een vraag stel,die niet eens beantwoord durft te worden.
En onnozele noem ik ze allemaal.
Ze zitten in alle lagen van de samenleving.
Ik was ook die onnozele.
Maar eenmaal uit die onnozelheid,betekent nooit meer naar die onnozelheid.
En elke keer erom heen lullen vind ik geen debat.
Het is simpelweg struisvogelgedoe.
Hoe wil je dan mij overtuigen met je gelijk.
En uitschelden zal ik nooit doen.
Het zijn de termen,waarvoor het bedoeld is.
Ik ga echt niet janken als je me een idioot noemt of wat dan ook.
Zou je zeggen kankerleier,krijg maar de tering dat we elkaar dood wensen.
Ik gun jouw en je maatjes al het leven en hoe jij die wil indelen.
Ondanks dat we het oneens zijn.

Maar niet te overdreven zielig doen.

 
At 1:08 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Je gaat niet eens in op het argument van dick cheney."

Hoeft niet, want het argument van Dick haalt juist jouw theorie dat hij achter de aanslagen zit onderuit.
Gek genoeg zie je dat niet..

"En jouw bekrompen hersens kunnen niet eens bevatten wat een kaping is en hoe dat dan in zijn werk gegaan moest zijn."

Zegt Sander, zonder dat ik ooit uit de doeken heb gedaan hoe ik denk dat de kapingen in zijn werk gingen.
Een vliegtuig kapen is overigens niet zo moeilijk.
Er zijn genoeg kapingen geweest waarbij 1 ongewapende persoon een vliegtuig overnam.


"Een paar grotbewoners met een stanleymes,op 7000 km hoogt en precies op het doel afvliegen."

Leuke verdraaing van de werkelijkheid.
De kapers waren geen grotbewoners, meesten waren zelfs hoger opgeleid. Alle pilootkapers hadden FAA-papieren om een passagiersvliegtuig te mogen besturen.
Precies op doel afvliegen is niet zo moeilijk: gewoon de coordinaten invoeren en het vliegtuig vliegt er vanzelf op af.
Of dacht je dat piloten aan de hand van de sterren van Amsterdam naar New York vlogen?

"Alle 3 raakte hun doel."

Ook een leuke verdraaiing: 3 van de 4 raakte doel. Niet alle 3..


"Of hadden ze een plattegrond bij de hand die exact wist hoe ze moesten vliegen.."

Wat maar weer aangeeft dat je echt de bal verstand van vliegen hebt..


Jammer he dat de waarheid pijn doet."

Ik denk het,want je probeert telkens van de waarheid weg te vluchten...

"Zions zijn ook opgepakt bij het WTC en zij zijn ook degene geweest die de beelden genomen hebben om er een vliegtuig in te plakken.
En opstuurde.
"

Ook een heel creatieve verdraaiing van de werkelijkheid.
Dus een groepje zions die op die dag zijn gearresteerd hebben alle beelden van de vliegtuiginslagen opgenomen?
Dus beelden vanuit diverse locaties in manhatten, vanaf de grond en vanuit andere hoge gebouwen, vanuit helicopters, etc..
En daar heeft men een vliegtuig opgeplakt?
Dus eigenlijk geloof je zelfs dat er helemaal geen vliegtuigen in de wtc-torens zijn gevlogen..
Tja, dat zou me niet moeten verbazen..


"En het vliegtuig richting washington was neergehaald door hun zelf uit de lucht.
[..]
There was no airplane,only a hole in the ground.
."

Hmm, een vliegtuig wordt neergehaald, en als bijhorend citaat haal je die aan? Beetje warrig niet?

"De reden.
Dan zouden we weten dat het zions waren en geen kapers.
"

Ah, dus 19 arabieren zijn niet in staat om een vliegtuig over te nemen, maar een groep zionisten wel? Is eigenlijk wel discriminerend in de richting van arabieren vind je niet? Zowiezo jouw idee dat alle arabieren in grotten wonen en niks voor elkaar kunnen krijgen is wel erg discriminerend.

 
At 1:16 p.m., Blogger sander said...

je leest denk ik in je eigen gedachte's,want je snapt er weer geen bal van.

Jij bent nog dommer als een achtereind van een ezel.
Een ezel is nog slimmer.

Wat zou jij doen,als morgen een islambende jouw huis overneemt.
Ze nemen alles van je af en sturen je naar belgie toe.
vertel me wat jij zal denken en doen.
Of pak je dan de bijbel erbij en begin je te jamnmeren of jezus uit de hemel moet komen om je te redden.

Ik zou geen ene boek pakken,maar vechten tot de laatste kracht die ik in me heb.
Liever strijdend ten onder,dan als een lafaard ten onder gaan.
Dus hoe zou een moslim denken in hun land,wat overgenomen is door zions en het westen.

En leer eens de geschiedenis onnozele,want je bent echt te wazig aan het worden.
Lees de overname van de ottomanen na wo1.
Lees hoe wo1 het mo heeft verdeeld en daar puppets/dictators heeft geplaats om juist de bevolking te onderdrukken.
Zolang je nog niet beseft dat het juist het westen is met de zions die daar dictators plaatsen je in een fictie leeft met de ridder op het witte paard.


Neem die rode pil maar eens in en zie eens de waarheid wat jij altijd achter gehouden is.

 
At 1:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Neem die rode pil maar eens in"

Volgens mij moet je daar zelf een handvol van in nemen :o)

Blijkbaar heb je zelf niet in de gaten hoe warrig je redeneringen zijn en hoe je jezelf continu tegenspreekt.

 
At 1:44 p.m., Blogger sander said...

Zo kan ik wel uren doorgaan.
je geeft niet eens echt antwoord alleen over de zions dat waarom zij wel en de arabs niet waren.
Inderdaad dat weet ik niet,waarom zij wel die richting op konden vliegen.
Ik neem aan dat ze bijgestuurd werden door hun mossad vrienden en CIA.
De luchtmacht was ook op de hoogte dat het zou gebeuren.

Gat in de grond sloeg op de burgemeester die ter plekke was.
Er was alleen een gat in de grond en geen vliegtuig te bekennen.

Die zions die opgepakt waren,bleken camaramensen te zijn die het opnamen.
Werkend voor de mossad.

En je weet werkelijk niks over macht en hoe dat werkt.
Arabie was een nomadenvolk wat zwerfde daar en zij kregen de rechten op die olie.
henry Kissinger is een rotsilds knechtje die daar de boel onder zijn controle had.
De sjah van Iran was een muppet van hen.
Zelfs hij verklaarde in een intervieuw dat zij alles ownen in de VS.
Alles bedoel ik dan.

amerika bezit voor 200 jaar olie in zijn grond.
reden is de goedkope olie wat in feite afgepakt is om de prijs laag te houden.
Anders stort je economie in.
Dus alle reetkevers van de VS,zijn 1 organisatie die de macht wereldwijd in handen wil hebben en houden.
Rusland is ook van hen en china ook.
Voor de schijn lijkt het alsof het anders is.
Het is de dollar wat heerst in hun landen.

De dictators komen vanuit het westen en zitten daar door het westen.
Krabbel je tegen,dat je eindlot bezegeld is.
Zie Saddam het eerdere marionetje wat wilde opstaan tegen hen.

En de kapers zijn verzonnen figuranten.
geen ene spatje bewijs dat ze in dat vliegtuig waren.
Of bedoel je het DNA wat ze gevonden hebben en waar japan nog kamervragen over stelde hoe ze het DNA weten,als ze niet eens hun DNA hebben.

Ze vertellen je elke fabel en je gelooft het nog ook.

Nu mijn vraag en geen eromgelul graag.

Was JFK een complot of niet.

 
At 1:50 p.m., Blogger sander said...

Uitgeluld zo te zien.

En ik kan het onderbouwen door het op te zoeken.
Elk woordje wat ik schrijf.
En niet uit de zionmedia,want dat is de fabel van het verhaal.
Begin eerst maar met het zionisme en Turkije.
Oftewel de ottomanen en hun val.

Of durf eens naar de armeense genocide te kijken.
Waarom zij aangepakt werden en door wie.
Dan moet je terug gaan naar het jaar 1200,de tijd dat Saladin een armeense koerd de kruisvaarders versloeg bij de laatste kruistocht.
Israel is al eeuwen lang een natte droom voor hen.

 
At 3:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je zal maar de behandelend arts wezen van zo'n hopeloos verknipt geval als sander.

 
At 3:21 p.m., Blogger sander said...

Nog zo een spuit 11 die blubber geeft.
Kruipen de trollen weer uit hun schelp.

 
At 3:37 p.m., Anonymous Anoniem said...

Sta je eigenlijk nog te boek als 'behandelbaar' bij het UWV, of laten ze je verder maar met rust omdat het toch geen zin heeft? Gewoon wachten op het moment dat je (weer?) wordt opgenomen?

Waar zat je eigenlijk die 2 maanden voor in de gevangenis?
Persoonlijk zou ik gokken op iets gerelateerds aan stalking danwel bedreiging.

 
At 4:02 p.m., Blogger sander said...

In arnhem op de berg.
2 maanden isolatie.
Heeft mij alleen maar sterker gemaakt.
Ik was tuig vroeger,wat totaal lak had aan de wet en regering.
Tuig was ik in hun ogen.
Onder mijn vrienden weten ze wie ik ben.
Altijd rechtvaardig geweest voor het ongelijke.
Ik heb wat gejat van de staat.
Ook vaak gemat met de smeris of dat ik ze dolde s'nachts.
Die ouwe goeie tijd.
Dat was mijn jeugd en het verleden.
Raar he dat je van het genoemde tuig wat ik dan genoemd word,meer hersens heb dan de schapen die de regering en staat dienen.
In die zin dat ik het wereldbeeld duidelijk en helder zie nu.
Ik laat mij dan ook door niemand foppen.

Jullie illussie wereld is een fantasiewereldje wat jullie zelf nog niet beseffen.
De enige raad wat ik jullie kan geven is om te leren wat je geschiedenis is.
Door je geschiedenis te leren,weet je wat je toekomst is.
Mij heeft het wel geholpen.
Ik had ook jaren de tijd om dat te onderzoeken.
En ik denk dat de staat nu blijer is met mij,als destijds.
In die zin dat praatjes niks kost.
Wel wat ik ervoor deed.
En inderdaad laten ze mij met rust.
Ik ben een hopeloos geval wat alleen maar onrust brengt,waar het geplaats zal worden onder dwang.
Die 800 euro per maand ben ik tevreden mee.
Ik voel mij als een koning,als ik me vergelijk als een afrikaan.
Ik voel dan ook geen haat jegens wie dan ook.
Ik ben zo gelukkig als het maar kan.
Mensen zeggen dat ik me niet gelukkig voel,door mijn praatjes.
het is mijn bevrijding van alle manipulatie en bedrog wat alom heerst.
Daarom.
Only the truth wil set your free.

Nu mijn vraag,want je beantwoord er geen een.

Ben jij een zionaanhanger of een echte jodensteuner die wacht op hun messias.
Ken je ook mij een antwoord geven.
Anders ben je en blijf je een trol die braadzion genoemd blijft worden.

 
At 4:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Zo kan ik wel uren doorgaan."

Yup, dat is wel duidelijk..

"
je geeft niet eens echt antwoord alleen over de zions dat waarom zij wel en de arabs niet waren.
Inderdaad dat weet ik niet,waarom zij wel die richting op konden vliegen.
"

Hm, je beweert dus dat de kapers zionisten waren, maar hebt geen idee waarom ze wel de juiste richting op konden vliegen, iets wat arabieen volgens jou niet kunnen?
Tja, ik heb je het antwoord daarop al gegeven: vliegtuigen vliegen uit zichzelf naar elke plek die je invoert.

Dat is toch iets dat me aan je verbaast: je doet net alsof je alles al weet, terwijl je niet eens de basis kent.


"Ik neem aan dat ze bijgestuurd werden door hun mossad vrienden en CIA."

zo van: 'Bij de volgende bocht links, dan 2 minuten rechtdoor en dan bij die berg rechts' ? :o)

"De luchtmacht was ook op de hoogte dat het zou gebeuren."

Uiteraard :o)


"Gat in de grond sloeg op de burgemeester die ter plekke was.
Er was alleen een gat in de grond en geen vliegtuig te bekennen.
"

En je punt is?


"Die zions die opgepakt waren,bleken camaramensen te zijn die het opnamen."

Bijna goed: het waren studenten die, net als vele anderen, de gebeurtenissen vast legden op film.

"Werkend voor de mossad."

Tuurlijk: de mossad laat een stel studenten opnames voor hen maken, en dan op zo'n luidruchtige en klungelige manier dat omwonenden de politie bellen zodat ze worden opgepakt. En als ze na een tijdje vastgezeten te hebben terug zijn in Israel, dan is het de gewoonte van de mossad dat de agenten in een tv-show uitleg geven over wat hen overkomen is in NY..


"Arabie was een nomadenvolk wat zwerfde daar en zij kregen de rechten op die olie."

Ook weer een leuke draai aan de geschiedenis..


"De sjah van Iran was een muppet van hen."

De Sjah is afgezet door de Iraanse bevolking.
Tja Sander: leven die nu in vrijheid? Volgens jouw argumentatie wel.


"amerika bezit voor 200 jaar olie in zijn grond.
reden is de goedkope olie wat in feite afgepakt is om de prijs laag te houden.
"

Dus in de Amerikaanse bodem zit goedkope, afgepakte olie?

"Dus alle reetkevers van de VS,zijn 1 organisatie die de macht wereldwijd in handen wil hebben en houden.
Rusland is ook van hen en china ook.
Voor de schijn lijkt het alsof het anders is.
"

Tuurlijk :)


"Zie Saddam het eerdere marionetje wat wilde opstaan tegen hen."

Yup, aardige man die Saddam: stond op tegen het westen, gaf zijn volk vrijheid en gelijke rechten etc.

"En de kapers zijn verzonnen figuranten.
geen ene spatje bewijs dat ze in dat vliegtuig waren.
"

Yup, en volgens jouw logica verzint Amerika 15 saoedische kapers, zodat de de schuld aan irak en afghanistan kunnen geven.
Erg logisch, Sander..
Erg logisch.
Geen spatje bewijs?
Tja, rechters denken daar anders over.


"
Of bedoel je het DNA wat ze gevonden hebben en waar japan nog kamervragen over stelde hoe ze het DNA weten,als ze niet eens hun DNA hebben.
"

Dat ging over de identificatie van de Japanse slachtoffers.
Of geloof je dat die ook verzonnen zijn?

 
At 4:21 p.m., Blogger sander said...

Isolatie is een verkeerd woord.
Het was een eenzame opsluiting,omdat ik alleen op mijn cel zat.
1 uurtje luchten per dag en 23 uur op je cel.
Isolatie is zonder wat dan ook en ik had gewoon mijn TV en koffiezetapperaat.
Was 10 jaar geleden en ook nog een werkstraf in 2003 voor het telen van 103 plantjes.
40 uurtjes.
Was een lachertje.
Zat onder mijn vrienden in het bos te kaarten,tijdens die straf.
Niet zozeer om die 103 plantjes,want het waren 2 zaken.
De tweede was 30 plantjes in andermans schuur waar de stroom omgeleid werd naar een leegstaand pand en ik eigenlijk voor die stroom ben bestraft.
De officier had me eerst 700 euro boete geeist en 80 uur werkstraf.
vanwege die 103 plantjes.
Aangezien ik ook de wet ken,dat een zaak binnen een bepaalde tijd afgehandeld moest zijn,konden ze me die 103 plantjes niet aansmeren.
Die advocaat zat er voor joker.
Ik had hem niet eens nodig.

Zou ik in nood zitten,dat ik me er niet voor schroom om de staat aan te pakken.
Ik hou van een robin hood stijl.
Van de rijken stelen en verdelen onder degen die het nodig hebben.
Het enigste wat ze niet van mij af kunnen pakken is mijn vrije wil.
Daarom zijn het ook schapen geworden hier die niet zelfstandig na kunnen denken.
Hebben altijd een leider nodig die hen vertelt te denken en handelen.

Weet je waarom bv monnikken of boedha's en dergelijke zoveel meer weten als de stadsmens.
Omdat ze dan los staan van het materie om hun heen en daardoor vrij na alles kan kijken om hen heen.
Ook de natuur is in ogen hun gelijke.
Stadsmensen leren alleen het materialistische denken.
De ego,roem en trots wat men wil hebben.
Je hoef ook niet speciaal een monnik te zijn om het geheel te snappen.
Het gaat om de materie om ons heen dat je los moet laten,wil je alles snappen.
Heb je weer wat levensfilosifie geleerd.

 
At 4:31 p.m., Blogger sander said...

Tja, ik heb je het antwoord daarop al gegeven: vliegtuigen vliegen uit zichzelf naar elke plek die je invoert.

Bewijs dit argument van je dan.
Laat zien het bewijs van de zwarte dozen.
is er niet dus gewauwel.
Die black boxes zal precies laten zien wat er speelde.
De waarheid,daarom bestaan ze niet meer.
En alleen 1 vliegtuig werd gekaapt.
De rest is fictie en zit tussen de oren wat ze ons lieten zien.

Het gat in de grond verklaart niks over het vliegtuig.
Er waren geen vliegtuig onderdelen in de buurt van dat gat.
Verspreid over tientallen km.
dat duid erop dat het uit de lucht is geschoten.
En blablabla.
Bekijk alle andere vliegtuig ongelukken en je ziet altijd de onderdelen in hele onderdelen terug.
Niet in duizende stukken verspreid over 10 tallen km wijd.


Ik kan wel weer ingaan op al je drolledebunkersargumenten,maar dan ga ik teveel mee in jullie trollengedachtegoedje wat die dogma blijft behouden.

Mijn vraag nu.

Wie vermoorde JFK.

Was het een complot of niet.
ja het was een complot.
Nee het was geen complot.
Graag ook onderbouwende argumentatie.
Want we blijven anders uren doorzeveren over een drol.

 
At 4:36 p.m., Blogger sander said...

Of bedoel je het DNA wat ze gevonden hebben en waar japan nog kamervragen over stelde hoe ze het DNA weten,als ze niet eens hun DNA hebben.
"

Dat ging over de identificatie van de Japanse slachtoffers.
Of geloof je dat die ook verzonnen zijn?


Ook hier probeer je een drol te debunken.
Die jappaners gingen uitvoerig in waar dat DNA dan vandaan moest komen.
Ook waarom er geen eigen team was gestuurd om ze te identificieren.
En nog veel meer.
Hoe kan je iemands DNA weten,als je het niet eens heb.

Echt drollendebunkers weer.
En inderdaad is het hopeloos.
Verstand zal er wel nu niet inzitten.
Wees gerust,het komt met de jaren.

 
At 4:52 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Die jappaners gingen uitvoerig in waar dat DNA dan vandaan moest komen."

Yup, maar wat is je punt precies?
Eigenlijk bevestig je nu wat ik zei.


"Ook waarom er geen eigen team was gestuurd om ze te identificieren."

Yup, een eigen team om de Japanse slachtoffers te identificeren.

Wederom: je bevestigt wat ik zei.

Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag: zijn de Japanse slachtoffers nu echt of fictief?

 
At 5:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Bewijs dit argument van je dan.
Laat zien het bewijs van de zwarte dozen.
"

Tja, dit is wederom bewijs dat je gewoon de basis niet kent.
Om mijn argument te bewijzen heb ik geen zwarte dozen nodig.
Zwarte dozen registreren alleen wat er zoal tijdens een vlucht gebeurd, ze worden niet gebruikt om het vliegtuig naar een bepaalde bestemming te vliegen.
Mijn advies: leer eens wat meer over hoe vliegtuigen tegenwoordig werken en hoe ze hun eindbestemming, vaak duizenden kilometers verder, kunnen bereiken. Dat gaat echt niet met behulp van landkaarten die de co-piloot er bij pakt of zo..


"Die black boxes zal precies laten zien wat er speelde.
De waarheid,daarom bestaan ze niet meer.
"

Vreemde conclusie, aangezien de vluchtgegevens van de zwarte dozen van ua93 en aa77 zijn vrijgegeven.

"En alleen 1 vliegtuig werd gekaapt."

Ah, voor de vorm zekers?

"Het gat in de grond verklaart niks over het vliegtuig."

Tja, waarom haal je dat citaat dan aan?

"Er waren geen vliegtuig onderdelen in de buurt van dat gat."

Mja, niet volgens diezelfde burgemeester. Die heeft oa nog een vliegtuigmotor zien liggen.
Verder heeft men het meeste van het vliegtuig terug kunnen vinden door het gat uit te graven, incl de zwarte dozen..

"Verspreid over tientallen km."

Nope, dat is niet waar.


"dat duid erop dat het uit de lucht is geschoten."

En dat klopt ook niet.

"Bekijk alle andere vliegtuig ongelukken en je ziet altijd de onderdelen in hele onderdelen terug."

Laten we dat voor de aardigheid doen: PSA 1771 die in 1987 is neergestort.
Dit zei een van de bergers over het rampgebied:

"He recalls “nothing that resembled an airliner... we went on for hours, before we heard the news reports of a missing airliner, believing that we were dealing with a small airplane full of newspapers that had crashed. We saw no pieces of the aircraft that were larger than, maybe, a human hand. It did not look like a passenger aircraft.”

http://www.airdisaster.com/special/special-pa1771.shtml

Dus de onderdelen die hij zag waren niet groter dan een hand. Volgens jou onmogelijk?
Kijk overigens eens naar Lockerbie: daar zie wat er gebeurt als een vliegtuig in de lucht uit elkaar valt: grote onderdelen.
UA93 is voorbeeld van een vliegtuig dat met grote snelheid zich in de grond boort, en daardoor volledig uit elkaar gespat. Net als psa1771.
Dat de meeste vliegrampen grote brokstukken achterlaten komt doordat de piloten vaak tot het laatste moment vechten om het vliegtuig in bedwang te houden en aan de grond te krijgen. Die vliegtuigen vliegen op een veel lagere snelheid als ze de grond raken..

 
At 5:39 p.m., Blogger sander said...

Jfk graag drolledebunkers.

 
At 5:48 p.m., Blogger hetzoujebraadmaarwezen said...

"Je zal maar de behandelend arts wezen van zo'n hopeloos verknipt geval als sander."

Zoute snor
Speciaal voor braad dan maar, als je ze tenminste nog niet had: demonoid.com/torrent...
February 28th, 2006 at 4:54 pm

Braad Spitt
@zoute: dank! nee, ik had ze nog niet, maar het is wel een erg grote torrent (6.7GB). Weet niet of het me lukt om die binnen te trekken... ik ga het zeker proberen.
February 28th, 2006 at 5:15 pm
Braad Spitt
Het gaat helemaal niet over zaken waar 'de ratio niet bij kan'. Het gaat over zaken waar de ratio prima bij kan maar waar veel mensen ervoor kiezen om de ratio niet toe te laten.
Dat er daarnaast niet-rationeel verklaarbare dingen zijn (neem bv. iets triviaals als 'verliefdheid') staat daar helemaal los van.
Er is helemaal geen sprake van de 'men dat wel ff vergeet'.

February 28th, 2006 at 5:51 pm
Hallo Ben,(ik vind geen mailadres, dus dan maar even hier)Ontzettend bedankt voor de Van Oekel's Discohoekje afleveringen!Geweldig!
Tot zover heb ik 9 afleveringen gevonden (of heb ik er nog gemist?). Ik heb de vrijheid genomen om ze allemaal bijelkaar te zetten op in een post op "mijn" weblog, uiteraard gaan alle credits naar jou:

http://www.ochblog.com/2006/11/30/ronflonflon_met_jacques_plafond/

Als je nog meer afleveringen hebt, of andere oude shows van Wim T. Schippers en aanverwanten, zie ik ze graag komen, en ik ben de enige niet! ;)
Hulde!

 
At 5:48 p.m., Blogger sander said...

Oja.
gekeken naar die link,maar geen vliegtuig ongeluk of foto's zie ik en praatjes in een zionmedia heeft voor mij geen belang.
Het is dezelfde mindcontrol operatie om de geest te brainwashsen

Inderdaad blijft hopeloos en ik vraag me af wat jullie zo onbenullig maakt.
Is het toch Israel boven alles.
want na de bekenning van 9-11 gaan we over wie daar belang bij hebben en je automatisch bij hen uitkmt.

Was JFK nu een complot of niet.

 
At 5:54 p.m., Blogger sander said...

Ik zag ook een stukje van braadzion over zijn jaren 70 album die hij gekopieerd had en op zijn logje had gezet en speciaal die knakker ervoor bedankte.
Alleen vond hij het niet zo leuk en wilde dat hij het weghaalde.
Wat braadzion ook gelijk deed.
En zijn muziek is Peter koelewijn en de rockers en meer van dat soort oudbollige muziek uit de jaren 70.

Snap je ook waarom Braadzion niet vooruit kan denken.
Hij is blijven hangen in de jaren 70.
Precies zoals de neatherthaler het niet overleefde.
Blijf maar hangen in de neatherthaler illussie.
Dat is stilstaan en tergelijk achteruit gaan.

Wij zijn de nieuwe revolutie die vooruit wil gaan.

 
At 6:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

omg, stelletje idioten, als je er dan vanalles meent te moeten bijslepen wat totaal niet relevant is zorg dan eens voor één keertje dat je weet waar het over gaat.

En dit gaat dus over de TV-uitzendingen van de legendarische "Sjef van Oekel's Discohoek" (uit de koker van Wim T. Schippers. Ken je klassiekers, stelletje cultuurbarbaren.

De muziek die ik draai staat gewoon on-line bij last.fm. Ook dat is geen geheim.

 
At 8:34 p.m., Blogger sander said...

Braad Spitt



w00t ende ALAAF! Hulde voor het vele werk en de prachthoes!

(maar als Limburger blijf ik natuurlijk trouw aan onze volkseigen karnavalskneiters aangevuld met die uit moederland duitsland.)

February 22nd, 2006 at 12:11 am

 
At 8:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het zou natuurlijk een beetje schelen als je ook de context leest van zo'n comment, he sander?

O nee, sorry, dat vereist logsiche gedachten; dat is een stapje te ver voor je.

Nou vooruit dan: knap hoor, een willekeurig comment koppiepeesten. ga je die andere 10.000 ook koppiepeesten?
De vraag is: waarom? wat schiet je er mee op?

 
At 9:08 p.m., Blogger sander said...

Onze braadzion op de versiertoer.

http://www.hersenscheet.com/index.php/v2/comments/100_mooie_vrouwen_charlotte/

braadzion gebokt.
(antwoord braadzion)
Nou vooruit, als je de 'Braad Spitt'- gesigneerde tabasco-flavoured XL-buttplug wil promoten, dan krijg je best wel wat korting.. je zoontje hoeft er geen popcorntje minder voor te eten!

(antwoord stoephoer)

Die wil ik best promoten hoor, buk maar vast, dan pak ik de vaseline, of ben je een echte vent?

 
At 9:16 p.m., Blogger sander said...

braadzion kan wel koppietexten van mij napraten,maar als het hem gebeurd is het de vraag waarom.

Gewoon omdat jij het bent.
En als ik Braad spitt intoets ik pagina's lang bagger van jouw moet bekijken en daar heb ik geen zin in.
Het is me al duidelijk uit welk hout jij gesneden ben.

Een oerhollandse oudbollen peter koelewijnrocker van het jaar tang.
Oftewel blijven hangen in de tijd.
Dan weten wij ook waarom braadzion tegen het 9-11 complot is,want de amerikanen zijn nu nog eenmaal zijn helden op het witte paard.
Je weet wel die helden die ons kwamen redden in wo2.

 
At 9:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

"En als ik Braad spitt intoets ik pagina's lang bagger van jouw moet bekijken en daar heb ik geen zin in."

En toch ben je er al maanden mee bezig. Hoe sneu ben je dan?

 
At 9:26 p.m., Blogger sander said...

Oja kwam ik nog tegen.
Hoe debunkers zelf worden gedebunkt.
Het zijn jullie leermeesters.
Vraag mij af wat er van jullie is over gebleven.
Of willen jullie toch nog de eeuwige roem als snert debunkers hebben.

http://www.prisonplanet.com/articles/august2006/100806popularmechanics.htm

En wat nog grappiger is,wat men zegt over jullie en niet eens billie het kindje.
Dat de aanhang snel wegloopt of de koppen in het zand drukken als het ze te moeilijk word.
Precies de vraag die ik stelde.
Was JFK nu een complot of niet.


Blijft niks meer over van dit logje en waar ze voor staan.

Gedebunkt door hun eigen debunk verhaaltjes.

kan je beter een nieuwe site maken.
Bv droomburu,of drollenburu.
En vooral niet meer over het debunken te hebben,want die kunde hebben jullie niet.
Een banaan wat krom is kan je niet recht praten.

 
At 9:39 p.m., Blogger sander said...

Braadzion.

Denk je nu werkelijk dat ik mijn tijd aan je verdoen zal.
Het is na aanleiding dat jij begint over iets wat jij nagepluisd heb.
En ik geef je nog meer uitleg erover,zodat je weet dat ik dat was.
Zoals ik al zei.
Niemand ownt mij en ik heb lak aan hoe men denkt over mij.
Mijn weg is de juiste weg en die van het gelijke.
Daar horen ook mindere leuke dingen bij die wij nooit wisten.
Dat is de waarheid,en de waarheid zal je tenslotte bevrijden in alles.
Dan bedoel ik werkelijk alles.

 
At 9:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

"
Denk je nu werkelijk dat ik mijn tijd aan je verdoen zal?
"

Ja.

en dat laat je nu al maanden zien.

 
At 9:58 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Jfk graag drolledebunkers""

Ik lees alleen maar onbewezen complotten rond JFK, en zelfs Peter R. heeft niet het ultieme antwoord, dus hier schieten we niks mee op.

 
At 10:43 p.m., Blogger sander said...

Dat heeft Petertje juist wel gedaan.
Laten zien dat het een complot was met de mafia.
Hoe kon anders alleen Lee harvey oswald als enigste zogenaamd de schutter geweest zijn.
Door samenzwering.

Zoals vandaag de dag.

Het was weer leuk hier om de debunkers gedebunkt te hebben.
Alleen neatherthalers blijven hangen in de tijd en zullen nooit meegaan met de tijd.
Groetjes neatherthalers.

 
At 1:07 a.m., Anonymous Anoniem said...

"gekeken naar die link,maar geen vliegtuig ongeluk of foto's zie ik"

Wat maar weer aantoont dat personen zoals jij zich afsluiten van de werkelijkheid.

 
At 1:08 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Dat heeft Petertje juist wel gedaan.
Laten zien dat het een complot was met de mafia.
"

Ah, dus geen zionisten dit keer?

 
At 10:39 a.m., Blogger sander said...

Truth hurts.

Jij hebt echt weinig kennis van de geschiedenis.
Ken je M. Lansky.
Zoek even op wat zijn rol was in de maffia en waar hij vandaan kwam.
Zionist rules the VS.
Zionisten zijn gewoon joods/cristelijke fanatiekelingen die als eerste hun belangen in Israel vertegenwoordigen.
Israel is een nazistaat geworden.
Ik zeg niet dat alle inwoners nazi's waren,want in duitsland waren het ook niet allemaal moffen.
In feite heerst een nazi elite wat wil heersen over deze aardbol en hun als de superieuren.
De blanke joods/cristelijke man.
De joods/cristelijke vrouw op de tweede plaats en de rest gentile's.
Der untermenschen.

En je hoeft niet bij mij aan te komen om te denken dat je kan debunken.
Een drol misschien.

Ik geef je nog een keer een link.
Het gaat over je amerikaanse leermeesters die zelf al gedebunkt worden.
Debunking Popular Mechanics' 9/11 Lies

http://www.prisonplanet.com/articles/august2006/100806popularmechanics.htm

 
At 11:25 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ach, het valt dus toch weer terug op de joden/zionisten :o)

Ik had het kunnen weten...

 
At 1:18 p.m., Anonymous Anoniem said...

"En je hoeft niet bij mij aan te komen om te denken dat je kan debunken."

Tja, het enige wat jij doet is een eigen draai aan feiten uit het verleden geven.
Tja, als je het niet kunt uitstaan dat ik dat vervolgens weer recht trek...

 
At 7:56 p.m., Blogger sander said...

Omdat jij niet snapt wie ruled,of het wel snapt maar je vriendjes wil beschermen.

Zionisten rulen de VS met de rotshilds en elite.
samen hebben ze Israel gecreerd en zonder elkaar was dat ook nooit gelukt.
En zionisten zijn niet altijd joden,maar het ziontrukkje van jouw is oud en slaapverwekkend.\


Het zijn altijd weer die joden.
Nee het waren niet altijd die joden.
Het waren de zionisten met de elite.
zion debunker ben je.
En uitgeluld,want het gaat zoals normaal nergens meer om.

 
At 10:21 p.m., Anonymous Anoniem said...

"En uitgeluld,want het gaat zoals normaal nergens meer om. "

Tja, het gaat bij jou zowiezo al nergens over :)

 

Een reactie posten

<< Home