woensdag, augustus 13, 2008

Buitenreclame


Nadat zijn idee met de bestickerde Smart was weggehoond, kwam Austierool dit weekend met weer iets nieuws: "Via dit bedrijf (buitenreclame) kun je tegen lage kosten een stad laten vol zetten/hangen met pakkende 911/zapruder info het idee is om op 9-11 een flink aantal van deze borden te hebben staan mijn inzet is wederom rond de 100 euro. Is dit idee wel waardig of zijn er ook voor dit idee maar 2 mensen te vinden die willen mee doen? ACTIE!!!"

Helaas, het opgeruimde enthousiasme wordt meteen de grond ingeslagen door de apathische achterban van het Zapforum: "9/11 kan me aan me reet roesten. Ik spendeer liever me geld aan een dag waarop onze regering praat en/of beslist over een vingerafdrukken wet, Afghanistan of chipregeling ofzo". "Waarom is het voor jullie zo enorm onmogelijk om iets normaals op te zetten? Alle tools zijn er, platforms, alles, maar er komt helemaal niets van de grond waarom niet?" vraagt Zapruder's Patman, maar wel na uitgelegd te hebben dat Zapruder niks met 9/11 wil.

"Lamlendigheid inclusief mijzelf," antwoordt Austrierool. "Ben dat echter nu zat en het word(t) tijd voor actie. Heb echter niet zomaar effe 1000 euro liggen voor een leuke actie en dingen samen doen is ook veel leuker. Maar een thema dicht bij huis is een goed plan! De Euro? Benzine Prijs? De reden waarom nog maar 14% van de mensen gelooft in de regering?"

Geen enkele reactie. Nou ja, een. Profeet wil een poster die volledig lijkt op een stemcomputer, alleen dan staan er maar 3 keuzes: anaal, vaginaal, oraal. "Die wil ik nog steeds een keer photoshoppen".

Waarna The Dude nog even met een gouden tip komt: "Waarom probeer je het niet via Willem Middelkoop of andere Libertariërs. Die mensen hebben immers geld teveel en kunnen er vast wel iets van missen voor (ook) “hun” goede doel."

De ene dag ben je gewoon maar een tv presentator, de volgende dag een Libertariër met te veel geld. Bij Zapruder kan alles.

Labels:

57 Comments:

At 9:48 a.m., Anonymous Anoniem said...

Complotters die niks om handen hebben.... ;)

 
At 10:07 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Die wil ik nog steeds een keer photoshoppen"

haha! Dan vraag je je meteen af hoeveel jaar ie dat 'briljante' idee al heeft, en hoe vaak ie al verteld heeft dat ie het 'een keer' gaat photoshoppen..
:D

 
At 5:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

"alles, maar er komt helemaal niets van de grond waarom niet?" vraagt Zapruder's Patman, maar wel na uitgelegd te hebben dat Zapruder niks met 9/11 wil."

Wat denken jullie nou, desinfo-trollen??Omdat Patman zegt dat 911 passé, moeten wij er maar over ophouden?

Waar gaat dit stukje ook in godsnaam over?

Patman is een eerste klas desinformant....kijk maar eens op google onder Patrick Savalle...

Patrick neemt foto's op feestjes en op race-evenementen...Patman raced met porsches...En daar verdient hij zogenaamd zijn geld mee....sure...De rest van de dag besteedt hij met het verdelen van truthers en het belachelijk maken van anti-NWO-ers....Volgens Patman bestaat er namelijk niet zoiets als een NWO...sure..

Patman zijn opa was de hoogste militair van Nederland...toeval?...sure

Patman is zogenaamd een "womanizer"...hahaha....met zo'n rotkop?....sure...

En zo kan ik nog wel ff doorgaan...

 
At 5:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ter info: Klaas heeft een ban van Pat gehad.

 
At 5:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

Patman verdient zijn geld als fotograaf, en houd de hele dag over om desinfo te verspreiden...

Donkerdoorn, aka Donkey vertelt zijn lezers doodleuk dat de NWO speech over de Russen ging, en niet over een "ruthless-conspiracy" (eigen woorden van JFK), hahahahaha.....

Antagonizer heeft mij een ban gegeven op Zapruder om dat ik in gesprek raakte op het forum met Robin de Ruiter....Ik wilde hem net vertellen dat ik hem al een jaar of wat verdedig tegen Patman zijn nonsens, toen al mijn comments van een jaar gewist werden, incl ban...

Mijn Zaplog ban kreeg ik van Antago, toen ik weer eens met argumenten aanwees dat zij desinformatie verspreiden...

Duidelijk een teken van zwakte, aangezien zij geen enkel weerwoord hebben....zo zal het ook gaan met internet 2....(of internet Beta, zoals Patatman het noemt)...Wordt je te lastig, dan wordt je geweerd...in de toekomst zullen ze ook je chip daarbij uitzetten...

 
At 5:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

hahaha, ter info....prfff

Eat that info anonieme desinfo-trol!

 
At 5:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

http://video.google.nl/videoplay?docid=6341063179003958435&ei=IwSjSLfdCIvg2ALH2Iwp&q=stil+aan+de+overkant&vt=lf&hl=nl

Voor jou Anoniem....

 
At 7:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

⊕ | #26538 | 27-05-2008 22:44 | Nostro Nazus
Nostro Nazus, ofwel de profeet met de grote neus.....hebben mijn vrienden voor me bedacht....

Tja Klaas is een beetje passé na de wanker-ban op Zapruder..Ik was al geroyeerd als lid, omdat ik zij dat ik schijt had aan Antago na het zien van deze opruiende teksten:
http://nl.youtube.com/watch?v=hWDBkCKQRAY&hl=nl

(blijft een heerlijk stukje muziek)

 
At 7:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Voor jou Anoniem...."

⊕ | #26530 | 27-05-2008 22:31 | Nostro Nazus
wat een slecht stuk ik kom er niet eens in voor. ;) Gewoon in elke zin NWO, Bea en Nazi noemen Drecul....dan gooi je altijd hoge ogen! Ook Billy kan mijn werk altijd zeer waarderen...tik in Klaas en je hebt gelijk 12 hits
http://911-complotdenkers.blogspot.com/search?q=klaas ....altijd leuk om je eigen "briljante" teksten inclusief spelvouten terug te lezen...

 
At 7:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

Weten we het nog? Eerder dit jaar waren het P.uncia en Tamara die steeds vaker de commentaren bij de toen nog enige en echte Ditkannietwaarzijn domineerden met hun slow chat. Tamara lijkt van de aardbodem verdwenen, maar het Puncia/Tamara effect is helemaal teruggekeerd bij Zapruder: de Klaas en Sando Show. De Zapruder redactie kon gisteren zijn groeiende ergernis over deze beide luidruchtige hangjongeren niet langer onderdrukken: "Ik ben die gasten spuugzat om eerlijk te zijn," sprak de hoofdredacteur bars. Klaas en Sando(scan) zijn complotmalloten van de bovenste plank die het discussieniveau op Zapruder in no time omlaag weten halen met schuimbekkende verhandelingen waarin woorden als geweldsmonopolist, hoer en regententuig veelvuldig opduiken:
"Koningin bea-nix is werkschuw tuig dat via haar schandalig riante uitkering de belastingbetaler geniepig blijft bestelen, door via ministeries haar huishoudelijke vaste lasten als een volleerde diefvege uit de staatskas te blijven dekken! 3x hoer-A als ik dat aan haar als onderdaan op prinsjesdag moet toeroepen, kan ze krijgen en is dan ook het enige dat ik nog bereid ben te doen... Balk en bende moeten nooit afgeschoten worden (want te genadevol), maar als geboefte op het schavot een 100 daags tripje door Nederland maken." Klaas, zelfverklaard (anti) NWO jehova: "En ik vraag me ook nog steeds af waarom het internet zo enorm gehyped is door figuren als Bill Gates, en waarom iedereen eraan moest...En waarom WTC7?? WTC7 was niet nodig, en laat iedereen (die het wil) overduidelijk zien dat het allemaal een set-up was...Google/Utube is HET middel om AL JE ZOEKOPDRACHTEN te verzamelen, waaruit een zeer helder beeld onstaat wat deze persoon bezig houdt...Ik heb ook spook verhalen gehoord dat je ten alle tijden afgeluisterd kan worden via de microfoon in je PC, en natuurlijk via de talloze achterdeurtjes in je Windowsbesturingsprogramma....Dan heb je nog Hyves, waardoor je complete kennissen-netwerk open en bloot te bewonderen valt....Deze gegevens gekoppeld aan je verzekeringsverleden, je bankgegevens en natuurlijk je politiedossier: Welcome to prisonplanet......" Sando: "Kom op, met zijn allen de barricade op. Haal de verfpotten uit de schuur en offer je beddengoed voor het groter goed. Er moet meer verzet komen tegen de NWO, ik zie Alex Jones al voorop lopen met zijn Bullhorn. Of loopt Gert-jan voorop, uit de loopgraven, in de vuurlinie? We moeten redden wat er te redden valt, macht aan het volk, weg met die landverraders, waar ligt mijn hooivork?" Maar dat is een beetje het probleem met de Klaas en Sando Show. Het ratelt maar door, dag in dag uit, als Curry en Van Inkel in een marathon radioshow. Van verfpotten, barricaden en beddengoed komt natuurlijk weer helemaal niks terecht. Nachtje slapen en je spuugt gewoon de volgende braakbal uit. Maar gisteren barstte de bom. Na de terechtwijzing van Zapruder kondigde Sandoscan plots zijn vertrek aan ("Chaito van papito."). Hij kreeg nog een trap na ook: "Als je hulp nodig hebt of afkick verschijnselen vertoont, zetten we je IP adres wel dicht, ik hoor het wel." Van de weeromstuit heeft Klaas sinds gisteren helemaal niks meer van zich laten horen.

 
At 8:14 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik was al geroyeerd als lid, omdat ik zij dat ik schijt had aan Antago na het zien van deze opruiende teksten:"

Wat wil je hier nou mee zeggen pikkie? Waarom denk je dat ik schijt heb aan jou, aan Billy en de rest van de trollen...

Jullie spelen een spelletje, dat lijkt me duidelijk....nu kom je met wat knip en plakwerk om het tij te keren?

Terwijl Zapruder/Zapburu blijft ontkennen dat er zoiets als een NWO bestaat, kijk ik NU naar de walgelijke propaganda op de NOS befreffende Georgië...Ik heb vandaag 6 kranten gelezen, en drie uur Alex Jones geluisterd...Als je nu nog blijft ontkennen dat de NWO bestaat....sorry, maar dan ben je een poortwachter, "Zaplog-crew" dan kan je mij wel bannen, maar daarmee verdwijnen nog niet de feiten...Bush gaat zijn GAAT ZIJN MILITAIREN sturen, en de NOS speelt het spelletje volledig mee....Dit is fucking mindcontrol, DESINFOCLOWNS....wat nou mierenhoop..Of was het toch een school vissen?...kijk je "The Corporation" maar....prffffff

 
At 8:28 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat ben je toch een ondankbare clown ben je toch klaas... Hoe vaak hebben wij jou op onze zapruder/log/forum niet een podium gegeven waarop je alleen maar kon brullen dat wij ons werk in dienst stelden van de vijanden der NWO erkenners? Hoe vaak heb je niet slijmerig en op je knieen gemailt dat wij je weer terug moesten laten op onze site he? Of moeten wij hier ook al je email gespam gericht aan ons van de ruder-redactie neer gaan kwakken... Is dat wat je wil? Zeg het maar profeet met te grote gok.

zap. redactie.

 
At 8:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Zeg het maar profeet met te grote gok."

Een grote neus klaas? Is je moeder joods?

 
At 8:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Of moeten wij hier ook al je email gespam gericht aan ons van de ruder-redactie neer gaan kwakken... Is dat wat je wil? Zeg het maar profeet met te grote gok.

zap. redactie."

Hahaha! De aap is uit de mouw!Zie je wel dat jullie drie handen op 1 buik zijn ...ehh, ehh...mierehoop...euh...blablabla...vissenschool.....blablabla Naomi Klein......

Je "macht" strekt ook tot deze desinfo site??, Patrick met je rotkop...womanizer met je poolse matroeska's

Is dit dan wat je wil?

Tjús,

El Nazium, Nosso

 
At 8:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hahaha, ik dacht dat we het "Ridicule" stadium nu wel voorbij waren, desinfoclowns!

Duidelijk dat jullie de realiteit willen verhullen....pure poortwachtersshit, 2e klas...Jij bent dus Elite Patman?? MOEHOEhaha...waar maken we ons in godsnaam druk om? Antago-varken wordt zeker geen ubermensch...die wordt gewoon afgevoerd net als de rest...in een veewagon, bij de andere varkens..

Maar zullen we het weer over de feiten hebben trollekes? Er bestaan geen NWO toch??

Leg nog 1 keer uit...Wie bestuurd onze media? Kapitijn makreel uit de vissenschool? of was het toch Milton Friedman en Peter van der Veer?

 
At 8:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb ergens het vermoeden dat Klaas een dubbelrol met zichzelf zit te spelen.

 
At 8:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Hahaha! De aap is uit de mouw!Zie je wel dat jullie drie handen op 1 buik zijn"

Als je nog terug gelaten wil worden op onze gi-gan-tische site, moet je dat toontje van je maar snel eens wat gaan matigen gozertje. Of moeten wij je hier ten overstaan van iedereen als de zapruder verslaafde plaatsen, zodat je ontmaskert wordt als de smekende junk die dagen achtereen op onze mailbox te vinden was met al je tranentrekkende correspondentie daarover...

P. Savalle

 
At 8:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ben ook bang dat deze inteeltdiscussies gewoon niet te volgen zijn voor de gemiddelde lezer.

 
At 9:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hahaha...dat je ook zegt dat ik je gesmeekt heb om me terug te nemen...hahaha en nog eens ha...

Als dat zo was, dat had je NU de emails hier gedumpt!

Ik heb alleen gezegt dat ik me in zou houden toen je me uit eigen beweging een mail stuurde dat ik weer kon spammen...

Hahah...ik heb niet gescholden of op de man gespeeld Patatman...dat doe jij altijd...Je voert je welbekende "wankerban" uit als je de waarheid niet meer aankan....Zoals ik al zij internet 2...ofwel JOU internet Beta......met je eigen ruimte om je ideeën te delen met de AivD...tevens kan je op elk moment uitgeschakeld worden..weer een aanknopingspunt voor jou desinfo werk....womanizer...Moehahah,,,hij blijft goed!!!

Nu moet je weer liegen om aan de feiten te ontkomen.....ik jou smeken, ik denk het ook!!

 
At 9:12 p.m., Anonymous Anoniem said...

Klaas, ga svp weg, begin je eigen blog, net als Tamso.

 
At 9:14 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Als dat zo was, dat had je NU de emails hier gedumpt!"

Daag ons niet uit Klaas, want je weet dat je met vuur speelt... En je weet dat wie zijn billetjes brandt zonder te klagen op zijn eigen blaren moet gaan zitten toch?
Waar hebben wij deze ondankbare kannonade aan te danken mijn beste jongen? Heeft ooit iemand van ons jou zoals jij dat nu hier bij Billy doet behandelt? Nee dus. Jammer want zo verwijder je jezelf alleen maar verder van ons af en dat hebben wij geen van beiden verdient of wel soms? Onze mail box staat in ieder geval nog wel open voor je smeekbedes.

Zap-team.

 
At 9:15 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hahaha....crap...jij bent zeker ook Mr Hankey...hahaha..ik heb genoten om jou te debunken op Zapflubber...verry funny....Mr.hankey, Hoop poep....ik vermaak me veel te veel hier terwijl ik naar de laatste Alex luister...ik voorlopig nog niet weg...Trouwens, Billy gaat de toko toch opdoeken...tot die tijd..let's get it on!

http://www.livevideo.com/video/GatekeeperInvasion/7B0B756C9A4749C3A297C84CF0448B48/the-alex-jones-show-sunday-edi.aspx

 
At 9:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

Laat zien dan ! Maar dan wel NU! voordat je je desinfo clown aan het werk zet...

Echt lachwekkend die dreigementen van je....bring it on!

 
At 9:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Waar hebben wij deze ondankbare kannonade aan te danken mijn beste jongen? Heeft ooit iemand van ons jou zoals jij dat nu hier bij Billy doet behandelt? Nee dus. Jammer want zo verwijder je jezelf alleen maar verder van ons af en dat hebben wij geen van beiden verdient of wel soms? Onze mail box staat in ieder geval nog wel open voor je smeekbedes.

Zap-team."

Gast, het zou ideaal zijn als we een betrouwbaar platform hebben, echter sorry, maar ik vertrouw jullie niet...Je maakt anti-NWO-ers belachelijk, en dat veracht ik....Ik zou graag respect voor jullie hebben, zoals ik dat heb voor Alex Jones, maar dat heb ik dus niet....omdat jullie het laten voorkomen alsof hij poep praat, en dat vind ik verdacht, aangezien hij het in 90 % van de gevallen bij het rechte eind had...tot 911 aan toe, en ja bij Y2K zat hij er naast, maar wat wil je met alle desinfo.....we kunnen maar beter naar Alex Jones gaan luisteren voordat het telaat is....deze week tasers, volgende week een chip, over een maand op transport....WAKE UP!!!

 
At 9:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

ach ja...ik zou ook verward worden van 3 uur geleuter van Alex Jones...

Als je nou eens fijn buiten gaat staan brullen over de NWO dan kan die stoute politiemacht zijn nieuwe taser wellicht eens op je testen. En als gevaarlijke tegenstander van die NWO stoppen ze dan hopelijk gelijk een chip in je reet....Ook goed voor jou, heb je tenminste eens wat tastbaar bewijs....

Onwaarschijnlijke sukkel

 
At 11:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

Niet alleen maar sissen en blazen, Little Pow Wow...

Welk deel van wat Alex zegt klopt dan niet volgens jou?

En toen was het weer stil, en nooit had iemand ooit nog wat gehoord van ene "Pow".....

 
At 11:10 p.m., Anonymous Anoniem said...

Geweldig dit. Billy, stop met domme gelul op je voorpagina. Geef Klaas een podium.

Hahahahaaaaaa. Briljant. Wat een mafkees. Die is nog geflipter dan Tamso.

Hij is alleen vergeten te geloven dat ik de bastaardzoon van Bernhard ben...

Patman

P.S. Dat ZapTeam waar je mee in discussie bent, dat zijn wij niet. En die stemmen waar je mee in discussie bent, dat ben je zelf.

 
At 11:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

Oja, Klaas, dit is de huidige machine:

http://img231.imageshack.us/img231/9960/dsc00634moddh6.jpg

;)

 
At 11:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

'Geweldig dit. Billy, stop met domme gelul op je voorpagina. Geef Klaas een podium.'

We hebben Zapruder al, meer dan genoeg podium voor mafketels.

'Welk deel van wat Alex zegt klopt dan niet volgens jou?'

Alex is een grote malloot die nog nooit wat zinnigs heeft gezegd. Knulletje, ga jezelf nou maar bezighouden. Daar heb je de handen al vol aan zoals we hier helaas allemaal mogen meebeleven.

 
At 11:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Alex is een grote malloot die nog nooit wat zinnigs heeft gezegd. Knulletje, ga jezelf nou maar bezighouden. Daar heb je de handen al vol aan zoals we hier helaas allemaal mogen meebeleven."

Sissen en blazen, meer is het niet....

Alex had te melden in de uitzending dat het hoofd van het Georgische leger een Israëlier is...desinfoclowns...

Alex meldt gewoon wat ze zelf toegeven in openbare documenten,B.v. dat de VS achter Mao in China zat....

Je lult en je lult, maar er komt niets uit Little pow wow....

Patatman,

Dat heb ik niet bedacht, dat je de bastaardzoon van Berhard bent, maar je hebt inderdaad wel een Duitse rot kop....een beetje een inteelthoofd...

 
At 11:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je schrijft als iemand die nog nooit een klap voor z'n bek gehad heeft, Billy.

 
At 6:50 a.m., Blogger Billythekid said...

Van jou zeker niet, anoniem. Wat was je naam ook maar weer?

 
At 7:50 a.m., Anonymous Anoniem said...

En Billy wat was jouw naam ook alweer. Of je nou Billy of anoniem heet, maakt natuurlijk ook geen jota uit.

 
At 8:58 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Van jou zeker niet, anoniem. Wat was je naam ook maar weer?"

Jongens jongens toch zullen we maar weer eens ontopic blijven? Waar ik het vooral moeilijk mee heb is het feit dat jullie Klaas hier zo hard en liefdeloos aanpakken... Ik heb Patman al een persoonlijke reprimande gegeven over zijn stijl van omgaan met Klaas hier bij Billy. Stijlloos en onnodig hard heb ik dat genoemd. Schande! Daarom ben ik dan ook van plan om het zinkende zapruder schip maar bijtijds te gaan verlaten. Altijd hebben klaas en ik de redactie van zapruder en aanverwante sites gesteund, maar als het de heren van de redactie daar maar even tegen zit, lopen ze meteen je comments zonder opgaaf van reden te wissen en komt Patmen weer eens met zijn wankerban uit de kast! En dat terwijl onze bijdragen daar altijd gepaard gingen(?) met gefundeerde links en zinvolle onderbouwde feedback! Schandalig beledigend en arrogant vind ik dat allemaal foei jongens... Toch nog xxx-jes.

 
At 9:19 a.m., Anonymous Anoniem said...

Deze dorpsrel is niet meer te volgen. Belinda, de vriendin van...?

 
At 9:30 a.m., Anonymous Anoniem said...

'Schandalig beledigend en arrogant vind ik dat allemaal foei jongens..'

Na in de topic 'Smart' mijn mening te hebben gegeven, word ik door ene Klaas, van wie ik nog nooit gehoord had, voor zieke hond uitgemaakt. Zal me verder een zorg zijn, maar begin dus niet over 'schandalig beledigend....enz'. Deze jongen heeft duidelijk geestelijke problemen, simpel gezegd: hij spoort niet helemaal. Bovendien is er bijna geen fatsoenlijke discussie meer mogelijk op dit forum vanwege al zijn peroonlijke aanvallen op diverse forumleden.

 
At 10:07 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Deze jongen heeft duidelijk geestelijke problemen, simpel gezegd: hij spoort niet helemaal."

De arrogantie waarmee je de wakkerwordende medemens aanduidt, zegt mij alles over je zelfoverschatting. Je probeert hier je 'overmacht' (eerder onmacht) erg doorzichtig en uit de hoogte op je mede posters te projecteren faSSbinder. Zo zet je jezelf alleen maar neer als de zich naar boven schoppende egotripper die dat ten kostte doet (alleen maar kan) van zijn zwakkere medemens. Waarom zo onterecht uit de hoogte doen met deze o zo 'zelfverzekerde' arrogantie om anderen in te moeten delen bij de mentaal zwakkeren? En dat terwijl je dat metzulks een zwakzinnige argumentatie doet, dat je daar helemaal het recht niet toe hebt? Nee dus. Terwijl je hier geen enkele affiniteit en tact toont om Klaas met liefde en respect op andere gedachten te kunnen/willen brengen... Voor mij heb je geen enkele recht van spreken faSSbinder!
Voor jou dus geen xxx-jessssss!.

 
At 10:41 a.m., Anonymous Anoniem said...

Is dit Klaas, maar in steeds andere gedaantes? Kan het IP adres even nagezocht worden?

 
At 10:56 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik voel geen behoefte om iemand die mij voor 'zieke hond' uitmaakt met liefde en respect te behandelen.
Door mijn nickname met hoofdletters 'S' te spellen wil je waarschijnlijk iets suggereren met betrekking tot de 'Schutz Staffel' of 'Waffen-SS'.
Ter informatie: Rainer Werner Fassbinder (1945-1982) was een vermaard Duitse filmregisseur, die de hypocrisie van de Duitse (naoorlogse) samenleving haarfijn weergaf in zijn films. Zijn bekendste films zijn 'Die Ehe der Maria Braun' en 'Lili Marleen'.

 
At 11:59 a.m., Anonymous Anoniem said...

Dus Klaas mag Patman wel gaan uitschelden Belinda? Ook wel typisch dat Billy dat allemaal toestaat op deze blog. Maar als ik het zo zie, denk ik dat de ban van Klaas in ieders belang was. Het is er trouwens in de comments en op het forum wel op vooruitgegaan daar op Zapruder, dat is onmiskenbaar. Het was er even niet te doen vanwege alles Klazen en Tamso's en andere compleet van de pot gerukte mafkezen. Terwijl iedereen doorslaat, van Micha Kat tot Billy, Argusoog, Niburu tot de Klazen van deze wereld, is Zapruder nog de enige die beide voeten aan de grond heeft gehouden en waar de toon tenminste nog enigszin gelijke tred houdt met de grote boze buitenwereld.

Alleen dat is al een prestatie van formaat. Ik heb begrepen dat Antagonizer en Patman allebij gewoon goede banen hebben in het bedrijfsleven. Dat houdt ze denk ik gewoon bij de les en normaal.

Wat mij betreft overheerst Zapruder ze allemaal. Het enige echte alternatief op de MSM.

 
At 12:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

"...waar de toon tenminste nog enigszin gelijke tred houdt met de grote boze buitenwereld."

Ehhh? En jij met met die 'allebij' en 'alternatief op' een van die vaste reaguurders? Ik houd mijn hart van.

 
At 12:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ga ervan uit dat een aantal reaguurders hier net weer een ban heeft opgelopen en hier stoom komen afblazen omdat ze even geen ander platform hebben, dat gaat wel weer voorbij. Op zich biedt zoiets ook wel een kijkje in de wondere wereld van complotters.

 
At 2:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

met dank aan Billy, die aan al die complotters onderdak bied.

 
At 3:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik gooi de handoek hier voorlopig maar in de ring, want ik heb net vernomen dat ik weer op mijn zapstek posten mag. Met dank aan die nep-zapredactie van gisteren. De echte redactie heeft zo dubbel gelegen, dat ik vandaag dus met hangende pootjes weer werd binnengehaald.

Het ga jullie allen goed.
Je Klaas.

 
At 4:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

Rust, amen...

 
At 5:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Is dit Klaas, maar in steeds andere gedaantes? Kan het IP adres even nagezocht worden?"

Hahaha en nog eens ha!

Waarom zou ik me voor een ander uitegeven als het veel te leuk is om jullie gewoon op feiten onderuit te halen...

Ik ben me volledig bewust van het feit dat ik mensen hier persoonlijk aanval en daarbij bewoordingen gebruik die de discussie niet te goede komen....De reden?

Die tijd is geweest....Ik heb me op Zapruder altijd geprobeerd in te houden, echter Patman is er altijd als de kippen bij om Truthers weg te zetten als randebielen zonder leven....kijk, dan daag je me uit...wie de bal kaatst.....

Deze site is bewoont door trollen die enkel als doel hebben om desinfo te verspreiden...voor deze mensen heb ik dan ook nul,nul respect....dat moet je verdienen....Je hoeft het absoluut niet met mij eens te zijn, kom gewoon met argumenten! maar dat doen jullie dus niet, en dan blijft er maar 1 ding over...BASHEN!!!

P.s. goed om te zien dat er meer vrouwelijk truthers bijkomen, Greetzz 2 Belinda!

 
At 5:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik gooi de handoek hier voorlopig maar in de ring, want ik heb net vernomen dat ik weer op mijn zapstek posten mag. Met dank aan die nep-zapredactie van gisteren. De echte redactie heeft zo dubbel gelegen, dat ik vandaag dus met hangende pootjes weer werd binnengehaald.

Het ga jullie allen goed.
Je Klaas."


Hahaha....DIT BEN IK DUS NIET!!

Zaplog beweert dat ik heb gesmeekt om terug te mogen keren, terwijl ik ze nooit 1 email verstuurd heb!!

Leugens leugens en leugens!!

Ik heb nog nooit onder een andere naam gepost...DAT IS JULLIE SPELLETJE....net zoals die gespeelde oppositie tussen Zapruder en Zapburu, HET IS POPPENKAST!!

 
At 5:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Wat mij betreft overheerst Zapruder ze allemaal. Het enige echte alternatief op de MSM."

Het is je goed recht om dit te denken....Echter,

Ik zou alle respect hebben voor mensen die een site opzetten als Zapruder, met als doel om mensen voor te lichten...Als je goed zoekt tussen de reacties van de redactie leden, dan zul je moeten concluderen dat zij een agenda dienen: Truthers verdelen en hen belachelijk maken....

Patman zegt simpelweg dat NWO sprookjes zijn voor beginners/randebielen.....kom op nou Anoniempje!...Die Georgiër was de laatste puppet die letterlijk opriep tot een nieuwe wereld orde...Ook de speech van Obama in duitsland zat vol met verwijzingen naar de komende wereld regering...

Patman heeft ook geen oplossingen, er bestaan namelijk geen daders! ZEER BELANGRIJK!!!!

Volgens Patman is het niet van belang dat Berhard, Bilderberg heeft opgericht, en dat hij rechstreekse banden had met Nazi's en het Vaticaan....Bea is een lindjesknipper volgens Pat, en JP Bakellende is slechts een onnozelaar die gebruikt wordt door Bush, maar het wel goed meent....

Connecting the dots Anoniem....

 
At 6:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik heb me op Zapruder altijd geprobeerd in te houden, echter Patman is er altijd als de kippen bij om Truthers weg te zetten als randebielen zonder leven....kijk, dan daag je me uit...wie de bal kaatst....."

Mwah. Patman zet jou weg als randdebiel zonder leven. Patman vindt dat zelfs nog een understatement. Je hebt echt een klap van de molen gehad. Maar het is vrij makkelijk daar een positieve draai aan de geven. Krijg je dus wat PR advies van mij, benader Tamso en Braad en start met z'n drieën een blog. Dat wordt een instant succes. Trust me. Zoveel debiliteit en wereldvreemdheid heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht op zowel tokkies als intellectuelen.

Patman

 
At 8:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Zoveel debiliteit en wereldvreemdheid heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht op zowel tokkies als intellectuelen."

Als zij die wel verder durven en mogen kijken dan jij een klap van de molen hebben gehad Pat, dan ben jij zeker verrijkt (door je tante Bea) met het monopolie om alles over aids te mogen verkondigen zonder daarvoor als doorgeschoten clown met een agenda op je plaats te mogen worden gezet? Braad heb je mede daarom uit je lijst van aanbidders (onderdanige secte leden) geschopt is het niet? Waar is je balans van het moeten meten met gelijke maten? Of geldt dat principe aleen als ze je op je zapruder vol steken met veren in je r***! Groetjes van Sander overigens.

 
At 8:42 p.m., Blogger Billythekid said...

Ok, en de stand is....? Heeft Klaas nu wel of niet een ban? En zijn al deze Klaas-berichten mogelijkerwijs niet door 1 persoon geschreven? Zou het moeten kunnen uitzoeken, maar heb even geen zin.

 
At 8:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Zoveel debiliteit en wereldvreemdheid heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht op zowel tokkies als intellectuelen."

Gast,ik noem jou niet wereldvreemd, dat zou een compliment zijn....

Ik vind b.v. Aaron Russo (RIP) een held....hij waarschuwde ons voor de microchip....Vandaag in de krant: supermarkt voert RFID-chip in zodat je zonder geld kunt betalen....het begin van de cashlesssociety...Ook de zogenaamde krediet crisis valt volledig binnen het NWO plaatje...Nu hebben we weer de situatie met NWO-Georgië en de inmenging van de VS en Israël...

De waarheid is je aan het achterhalen patatman...al is een leugen nog zo snel...

Je wordt steeds ongeloofwaardiger, en laat dat nu precies mijn bedoeling zijn....

 
At 12:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

grappig dat de slow chat hier wel kan, en nog wel tussen de banner en de gebande, mede geband tgv het elders zo irritante slow chatten...maar goed, dat was het hier ook meestal al in de reacties, net als zo vaak op zapruder trouwens...niks mis mee lijkt mij dus.

 
At 12:28 a.m., Anonymous Anoniem said...

"hij waarschuwde ons voor de microchip....Vandaag in de krant: supermarkt voert RFID-chip in zodat je zonder geld kunt betalen...."

Mja, eerst konden we met magneetkaart betalen zonder geld, toen met chip, en nu met rfid-chip.
Wat is daar zo bijzonder aan?
Ik ken eigenlijk niemand die in het pinnen een NWO-bedreiging zag.
Wellicht is het systeem al te oud en dus niet eng meer?

"het begin van de cashlesssociety..."

Nee, cheques, credit- en debetcards zijn het begin geweest. Verder gaat bijna alles via overschrijvingen,en da's al behoorlijk oud.
Of krijg jij je loon cash en betaal je je hypotheek/huur/belastingen/energierekeningen cash?

"Ook de zogenaamde krediet crisis valt volledig binnen het NWO plaatje..."

Da's voordeel van eigen verzinsels, je kunt elke krisis er in plakken..

"Nu hebben we weer de situatie met NWO-Georgië en de inmenging van de VS en Israël..."

De situatie in georgie is eerder een nasleep van een vorige (ocmmunistische) wereldorde, en dat rusland de dominante positie van het voormalige sovjetrijk graag weer inneemt...
De dominantie van de VS is al een heel oude wereldorde, die kwam meer dan een eeuw geleden op.
Niks NWO dus..

 
At 9:32 a.m., Anonymous Anoniem said...

'De situatie in georgie is eerder een nasleep van een vorige (ocmmunistische) wereldorde, en dat rusland de dominante positie van het voormalige sovjetrijk graag weer inneemt...'

Totale kolder. Complotontkenners zijn van nature in denial en slecht geinformeerd. Mag ik u verwijzen naar de uitstekende serie op Zapruder hierover. Maar pas op. Uw wereldbeeld en naieve geest kunnen schade oplopen.

 
At 2:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Mag ik u verwijzen naar de uitstekende serie op Zapruder hierover."

Grappenmaker!

 
At 11:52 a.m., Anonymous Anoniem said...

Inderdaad :)

 

Een reactie posten

<< Home