dinsdag, december 26, 2006

Marcel


We hadden hem in het kader van 9/11 eerlijk gezegd nog niet eerder voorbij zien schuiven: Marcel Messing, auteur van het zojuist verschenen boek Worden Wij Wakker?

"Recente onderzoeken naar de ware toedracht van 9/11 doen velen vermoeden dat er meer aan de hand is in de wereld dan wij door de politiek en de media krijgen voorgeschoteld," zo lezen we. "Steeds vaker worden we geconfronteerd met berichtgeving die niet alleen de waarheid verhult, maar ons ook in de angstgreep houdt van de "war on terror". Voor onze 'veiligheid' worden er vergaande technieken ontwikkeld waarmee ons hele doen en laten precies kan worden nagegaan. 'Big Brother is watching you' via camera's, internet, telefoon, bank, et cetera. Wordt een totale controle en bewustzijns- manipulatie uiteindelijk mogelijk door de implantatie van de onderhuidse microchip? In plaats van een nieuwe hemel en een nieuwe aarde, verbonden met de ascensie van onze planeet rond 2012, pogen tegenkrachten een nieuwe wereldorde te vestigen waarin de mens tot slaaf geworden is."

Messing, woonachtig in Brugge, staat bekend om zijn "synthese tussen oosterse en westerse wijsheid", was adviseur van de ikon-televisieserie Via Mystica en redacteur van het tijdschrift Prana en is nog steeds medewerker van het tijdschrift InZicht. Nu heeft hij 9/11 en de Nieuwe Wereldorde ontdekt.

9/11 lijkt een enorme aantrekkingskracht te hebben op lieden die zich met het esoterische bezighouden, zie ook Niburu, maar blijkbaar niet in staat zijn om technieken waarover ze lezen zelfs maar op elementair niveau te begrijpen. Die technieken zijn in hun ogen zo gevanceerd dat er alleen een boos plan achter kan schuilen.

In een merkwaardig gesprek horen we Marcel bijvoorbeeld beweren dat er geheime plannen bestaan om de mensen te "chippen", hij heeft het over een elektromagnetisch stralingveld, zo mogelijk met ziekten, dat onderdeel is van een plan om ons te "dehumaniseren", maar hij kan niet eens uitleggen wat het ultieme doel daarvan zou moeten zijn.

Ook gaat het gesprek over buitenaardse wezens en het feit dat alle Amerikaanse presidenten 'koninklijk DNA' hebben, wat eeuwen geleden al in kleitabletten zou hebben gestaan. Marcel lijkt heel erg de weg kwijt.

Zou Marcel wel eens een stap buiten de deur van zijn esoterische bibliotheek zetten? Praat hij wel met iemand die niet twee meter boven de grond zweeft? Of ziet zijn leven er als volgt uit: Marcel schrijft met hemelse aureool een boek, laat zich over het boek interviewen door een heel erg braaf meisje in een heel erg braaf wit truitje, en vangt met hemelse aureool een volgend boek aan. En dat jaar in jaar uit.

Labels:

47 Comments:

At 11:47 a.m., Anonymous Arminius said...

Zijn jullie nu zo dom, of zijn wij nou zo slim? De NWO (new global economy) is al bijna een feit. Iedereen heeft tegenwoordig een mobiele telefoon, bankpas, internetaansluiting. Met dat soort zaken is iedereen altijd en overal te volgen. De enige oplossing is al die troep de deur uit te doen. Haal allemaal je geld van de bank, betaal alleen nog contant en het hele systeem dondert in elkaar. En daar heb ik echt niet een goddienstwaanzinnige als Marcel Messing voor nodig om mij dat te vertellen. En wie denkt dat de NWO een sprookje is, zou deze 3 docu`s eens moeten kijken:
The Power of Nightmares part 1
The Power of Nightmares part 2
The Power of Nightmares part 3

 
At 1:01 p.m., Anonymous Han said...

NWO staat nog altijd voor New World Order. En New Global Economy bestaat al eeuwen.

 
At 6:36 p.m., Blogger Braad Spitt said...

hahaha, wat een mafketel inderdaad die Marcel. Ik heb die google-video een paar dagen geleden al helemaal uitgekeken.. 't was een hele zit maar wel fascinerend om te zien hoe dodelijk serieus die man zichzelf neemt terwijl er alleen maar de allergrootste bijeengeraapte larie uit z'n mond komt.

 
At 7:11 p.m., Anonymous Linke Loetje said...

Dan is dit een stuk beter

HON. RON PAUL OF TEXAS Before the U.S. House of Representatives | June 29, 2006

Why Are Americans So Angry?

 
At 8:01 p.m., Blogger Democrat said...

Lach maar Billy. Mag ik je aan je bijdrage herinneren zodra de chip in jouw donder wordt gespoten op straffe van uitsluiting aan het economische (geld)verkeer?

Kortzichtige mensen, kunnen we die niet inruilen voor die 26.000 asielzoekers?

From Freedom to Fascism. Ga Aaron Russo maar vertellen dat hij een sukkel is met zijn film over, onder meer, chips in mensen, en slaap daarna zacht, Billy.

Credo voor 2007: beschouw Billy als iemand met een 'missie', en niet als een actieve, oplettende burger.

 
At 8:06 p.m., Blogger Billythekid said...

"Mag ik je aan je bijdrage herinneren zodra de chip in jouw donder wordt gespoten op straffe van uitsluiting aan het economische (geld)verkeer?"

En wanneer gaat dat gebeuren? Zelfs de tandarts komt niet zonder mijn toestemming aan mijn gebit.

 
At 8:11 p.m., Blogger Democrat said...

Dat hoop ik voor ons, Billy, dat hoop ik.

 
At 11:58 p.m., Anonymous you better learn fast said...

Klote NSB-er.

 
At 12:31 a.m., Anonymous Gedem said...

"Haal allemaal je geld van de bank, betaal alleen nog contant en het hele systeem dondert in elkaar."

Haha ! Doe maar ! :p

 
At 12:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

Boek gelezen Billy? Neen, hou dan je waffel in plaats van deze auteur met uit zijn verband getrokken uitspraken belachelijk te maken.

 
At 12:41 p.m., Anonymous ron said...

Kwamen de citaten niet uit dat filmpje? En voort die video niet bij het boek? Case closed.

 
At 2:58 p.m., Blogger Braad Spitt said...

Die auteur kan dat heel goed zelf af om zich compleet belachelijk te maken. En als je het dan toch over "uit z'n verband gerukte citaten" hebt daar is die Marcel zelf meester in. Beetje van hier, beetje van daar, en ja hoor, we leven weer eens in een van de belangrijkste tijden (zoals standaard bij dit soort profeties) en zolang we de goeroe maar geloven kunnen we nog net gered worden.

 
At 8:02 p.m., Blogger Democrat said...

Goede argumenten, Braad.

 
At 8:09 p.m., Blogger Braad Spitt said...

ja dan Marcel, die heeft pas argumenten!

 
At 8:31 p.m., Blogger Democrat said...

is dat weer een van die ijzersterke argumenten?

Gaan we in 2006 nog een revelatie beleven van jouw zijde, Braad?

 
At 8:40 p.m., Blogger Braad Spitt said...

Als ie er al komt zal jij de laatste zijn die het zou herkennen.

Wat wil je nou met die Marcel? Ben je er blij mee dat zo'n full proof mafketel zich uitspreekt over de NWO? Het is alleen maar een bevestiging van het idee dat dat NWO-gedoe (in de betekenis van een kleine geheime groep mensen die streeft naar wereldheerschappij en onderwerping van alles en iedereen) meer dan wat dan ook een geloofskwestie is.

 
At 9:09 p.m., Blogger Democrat said...

De beschikbare quotes liegen er niet om, Braad. New World Order, World Government, noem het maar op. Dat wordt niet zomaar gezegd, en het is de vraag of de gewone man dat allemaal wel wil of dat het hem iets goeds zal brengen.

Echter, Braad, ik ben meer dan gewend van jouw kant geen input te krijgen op diverse onderwerpen. Alles wat 'men' naar voren brengt is niet goed in jouw ogen, maar wat de heer Braad er zelf van vindt, dat is altijd het eeuwige mysterie. Je ziet het al snel als lezer indien je het mechanisme gaat herkennen.

Wat vind jij van de NWO?

 
At 9:30 p.m., Blogger Democrat said...

Billy, nog een mooie quote die ik tegenkwam op dat Internet waar je, klaarblijkelijk, iedereen mag afzeiken (volgens de koningin niet, of bedoelde zij eigenlijk een gag order?

'Use this paper currency or go to jail. By the way, we're now removing the gold backing and confiscating your gold holdings. Don't like it? Go to jail. Tell me all about your personal finances. What? Missed something or were late? Don't want to tell me every last detail about your personal finances? Go to jail. We're asserting permanent recurring taxes against your income, house and your car. What do you mean that's contrary to principles of private property ownership and personal freedom? Are you a commie? Go to jail. No, you can't argue that a perpetual taxation upon your labor and the sweat of your brow is peonage and involuntary servitude. It's been tried. What? What is that system called? It's called good citizenship, jerk. Now shut up, get to work, pay your taxes and be a good citizen or I'll throw you in jail. In fact, since I apparently can't trust you, I'm going to use your tax money to set up cameras and implants to make sure I know where you are and that you're not ripping me off. Who am I? I'm from the government. I'm here to help. Help who? Why, myself, of course. Goodnight'.

Een prachtig instrument, die overheid.

 
At 9:51 p.m., Blogger Braad Spitt said...

De 'beschikbare quotes' liegen er behoorlijk om. Leuk, zo'n term als New World Order, vooral als die al decennia gebruikt wordt door allerlei mensen in even zoveel betekenissen. Complottertjes geven er een eigen definitie aan en zeggen vervolgens iedere keer als iemand het woord NWO in de mond neemt "zie je wel!". De complottertjesmanier om iets te "bewijzen".

Wat is het nu toch van belang wat ik van 'de NWO' vind? Ik kom toch niet met die ongefundeerde larie aanzetten?

 
At 10:40 p.m., Blogger Democrat said...

De bekende Braad tactiek komt weer naar voren.

Iemand zijn visie deugt niet, maar wat Braad er zelf van vindt.....

Nogal leeg, als je het mij vraagt, Braad. Je bent niet echt een uitdaging of zo.

BTW, 911 antwoorden-stroomschema al gepost? Scheelt ons weer een hoop loze woorden in 2007.

 
At 12:34 a.m., Blogger Braad Spitt said...

De bekende Braad tactiek komt weer naar voren.
Ach, en welke is dat dan? Of is dat alleen maar een constatering en hou je lekker voor jezelf wat die tactiek is? Of bedoel je dat je volgende regel mijn 'tactiek' zou zijn?

Iemand zijn visie deugt niet, maar wat Braad er zelf van vindt.....

Lees die zin nu eens, en lees 'm nog eens. Staat daar nu echt iets? Ja, ik vertel meestal wat ik ervan vind, dat lijkt me nogal de bedoeling van het schrijven van een comment.

Nogal leeg, als je het mij vraagt, Braad. Je bent niet echt een uitdaging of zo.

Niemand vroeg je iets dus wat maakt het uit of jij ze leeg vind. En jij bent toch ecth degene die er blijkbaar een uitdaging in ziet om steeds maar op me te reageren of me aan te spreken in de hoop op.. tja op wat eigenlijk? Ik heb je toch al 1000 keer duidelijk gemaakt dat ik je een flapdrol vind?
Dus je vindt het GEEN uitdaging? Nou mooi! Betekent dat dat je weer ophoudt?

BTW, 911 antwoorden-stroomschema al gepost? Scheelt ons weer een hoop loze woorden in 2007.
Dat is ook weer zo'n bedenksel in jouw hoofd. Ik weet niet goed wat jij nu in gedachten hebt met zo'n schema.. o wacht, het interesseert me ook niet.

Had je nog plannen om met die "beschikbare quotes" op de proppen te komen? (nou nou het zal mij benieuwen, maar ik vrees dat ik dat rijtje nu wel ken), en vergeet je dan ook niet om (1) jouw definitie van NWO te geven en (2) duidelijk te maken in hoeverre jouw definitie van NWO aansluit bij het idee van New World Order van degene die de uitspraak deed?

 
At 4:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Wat is het nu toch van belang wat ik van 'de NWO' vind? Ik kom toch niet met die ongefundeerde larie aanzetten?"

Heb je geen mening, of ben je niet bereid om die te delen met anderen ?

De new world order is, als politieke term, zeker geen ongefundeerde larie, ook al ben ik het er zonder meer mee eens dat de uitleg hiervan op complot websites vaak niet erg steekhoudend is.

Wel erg makkelijk om de meningen van anderen aan te vallen maar te weigeren zelf je eigen mening hierover te geven.

Of zie je de term NWO in het algemeen als 'ongefundeerde larie' ?

 
At 4:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Leuke DVD Billy, zelden zo gelachen.


Zou de dame in het wit de mooie potloodtekening op de DVD cover gemaakt hebben?

 
At 5:39 p.m., Blogger Braad Spitt said...

zeg Anonymous, ik heb mijn mening allang gegeven en wel over de NWO zoals die door complottertjes gezien wordt: een supergeheime superorganisatie van een groepje superbelangrijkere mensen die eanduidig langetermijnplannen hebben om "wereldoverheersing" te realiseren en de hele wereld tot hun slaaf te maken.
Ongefundeerde larie is het.

 
At 6:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

"de NWO zoals die door complottertjes gezien wordt"

Was dat de vraag, de vraag was of je kon vertellen wat de NWO is zoals die door Braad Spitt gezien wordt (danwel dat je het hele begrijp NWO naar de prullebak verwijst) ;)

 
At 6:48 p.m., Blogger Braad Spitt said...

dat is dan een domme vraag.
Ik ben toch niet degene die steeds over de NWO begint? Waarom zou ik 't dan moeten definieren?
Wat een flauwekul zeg.

 
At 7:18 p.m., Blogger Democrat said...

Braad, ik heb je maar eens een dagje geduldig de tijd gegeven.

Resultaat: de fletse spiegel zoals altijd.

Dat bedoelde ik al, een beetje leeg.

 
At 8:10 p.m., Blogger Braad Spitt said...

flapdrol

 
At 9:05 p.m., Blogger Democrat said...

Bedoel je: appelflap?

Non-issue van het jaar 2006. Brr.....d

 
At 9:11 p.m., Blogger Braad Spitt said...

flapdrol

 
At 9:18 p.m., Blogger Democrat said...

Dat is 2x, Braad.

 
At 10:10 p.m., Blogger Braad Spitt said...

wat wil je nou in godsnaam horen, flapdrol? Welk doel dient het nu in godsnaam om een beetje te gaan zeiken of ik mijn "mening over NWO wil geven"? Waar slaat dat toch weer op dombo?
'New world order' is niet iets afgebakends; de betekenis is afhankelijk van uit welke tijd de uitspraak komt en van degene die het woord in de mond neemt en het verschilt nog al of dat Lenin, Gandhi of Bush sr. is. Waar het om gaat is dat wanneer complottertjes het over NWO hebben ze daarmee zo'n sinister genootschap bedoelen die wereldheerschappij wil en ik heb je al 3 keer verteld hoe ik daarover denk.
Je loopt gewoon weer te bazelen over niks, achterlijk stuk vreten dat je bent.

 
At 11:03 p.m., Blogger Democrat said...

Ik dank je voor je antwoord, Braad.

 
At 11:12 p.m., Blogger Braad Spitt said...

flapdrol

waarom moet je jou alles eerst honderd keer zeggen en zeg je dan ineens 'dank je' terwijl ik alles al eerder gezegd heb? En wat moet je nou met dit antwoord?

 
At 11:34 p.m., Blogger Democrat said...

Lees je antwoord nou eens terug, Braad. De negatieve golven spatten er vanaf. Niet de stijl die Marcel hanteert.

Zie mijn antwoord maar als de andere wang toekeren.

Hurt me, Braad, hurt me more met je beledigingen. Wellicht laat ik je daarmee beter voelen. Dat genoegen wil ik je toch niet ontzeggen?

 
At 1:10 a.m., Blogger Braad Spitt said...

flapdrol

waarom moet je jou alles eerst honderd keer zeggen en zeg je dan ineens 'dank je' terwijl ik alles al eerder gezegd heb? En wat moet je nou met dit antwoord?

 
At 3:01 p.m., Blogger Democrat said...

Vooralsnog weinig NWO uitleg van jouw kant, Braad. Geduldig wachten dus maar weer.

Wellicht gaan je jouw beleving van zaken eindelijk vernemen in 2007.

 
At 3:52 p.m., Blogger Braad Spitt said...

omg, hoe stom kan je zijn, flapdrol. Steek die NWO lekker in je reet of kom iets substantieels. Ik vraag me werkelijk af of je nu enig benul hebt wat je met deze "discussie" wil bereiken? Maar wat je ook wil, het is allerminst overtuigend, dombo.

 
At 5:18 p.m., Blogger Democrat said...

Ben je er blij mee dat zo'n full proof mafketel zich uitspreekt over de NWO? Het is alleen maar een bevestiging van het idee dat dat NWO-gedoe (in de betekenis van een kleine geheime groep mensen die streeft naar wereldheerschappij en onderwerping van alles en iedereen) meer dan wat dan ook een geloofskwestie is

Ik wacht op je onderbouwing, Braad. Geef ook even aan wat GHWB bedoelde met zijn ene toespraak ;)

 
At 5:51 p.m., Blogger Braad Spitt said...

Nee flapdrol, ik ben niet degene die claimt dat er zo'n geheim genootschap bestaat, dan ben ik natuurlijk ook niet degene die dat moet onderbouwen, sukkel.

En ga nu eens zelf na welke gebeurtenissen er zich afspeelden in de tijd dat Bush sr. het over 'a new world order' had? O ja, de bestaande world order was net uitelkaargeklapt door het wegvallen van het Sowjet-machtsblok. Iedere idioot snapt dan dat er een flinke machtsverschuiving optreedt. Daar heb je geen sinister complot voor nodig.
Bovendien, het feit dat Bush het openlijk over 'a new world order' had is natuurlijk al in flagrante tegenspraak met het idee van groepje dat stiekem in het geheim opereert. Maar dat zal ook wel weer volledig langs je heengaan, flapdrol.

 
At 7:33 p.m., Blogger Democrat said...

Braad, je gedrag valt mij op. Mij constant 'flapdrol' noemen doet je aanzien als persoon geen goed. Je moet het echter zelf weten.

Ik zal het omdraaien Braad, waarom ontken je het bestaan van een New World Order beweging als een president er zelfs over spreekt (vrij recent in termen van geschiedenis)?

Weer die rivier in Egypte?

 
At 6:40 p.m., Blogger Braad Spitt said...

sjeus flapdrol, ik leg je nu al honderd keer uit dat 'New World Order' geen vastomlijnd begrip is en dat de complottertjes daar hun eigen definitie aan geven.
Als Bush, Gandhi of Lenin het over NWO hebben hebben ze het dus over iets anders dan wanneer complottertjes het daarover hebben. Het gaat niet om de woorden 'nieuwe wereldorde', maar aan de betekenis die de spreker eraan geeft.

Je bent kennelijk gewoon te stom om zoiets kinderlijk eenvoudigs te snappen.

 
At 11:21 p.m., Blogger Democrat said...

Welke betekenis gaf GHWB er dan aan Braad?

Jij bent degene die zo hoog van de toren blaast met NWO kennis. Maak ons blij met je kennis!

 
At 11:58 p.m., Blogger Braad Spitt said...

Jij bent degene die zo hoog van de toren blaast met NWO kennis.

ach ach ach, sneu prutsfiguurtje toch. Waar wil je nou heen met je NWO-gedoe? Jij, en veel van je mede-complottertjes, zijn degenen die er de mond van vol hebben, niet ik. Krijg dat simpele idee nu eens in die brakke kop van je!
JE zit ergens naar te vissen en je bent te achterlijk om zelf te weten waarna je nu eigenlijk vist of wat je wil bereiken.

 
At 1:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

Fantastisch deze discussie, het leert mij veel over de duidelijke taaiheid van mensen in het proces van wakker worden. Braad, wat je doet is geweldig om te zien voor diegenen die al wel wakker zijn; iemand te zien vechten die absoluut niet wakker wil worden en vast blijft houden aan zijn illusie, dat het allemaal goed geregeld was door de overheden de laatste decennia, en dat dat ook altijd wel goed zal blijven gaan. Elke waarschuwing van wie dan ook, is per definitie al lachwekkend en complotterig voor je. Dat proces van vasthouden aan je oude waarheden, is erg interessant.

Uiteraard sta ik achter Marcel Messing, deze man heeft zijn feiten zeer goed op een rij en de waarschuwingen die hij afgeeft over het opstaan van een nieuwe supermacht, die zich bedient van oorlog en controletechnieken, is dagelijks om ons heen te zien, en de controledrang neemt alleen maar toe. Dat zal ook nooit stoppen, tenzij een overheid deze controledrang een halt toeroept. Maar dat gebeurt voorlopig nog lang niet en de waarschwuingen zijn dan ook zeer reeel.

Je kan van Marcel Messing vinden wat je wil, maar in de basis is zijn verhaal erg plausibel. Daar doet de amateuristische setting met de interviewster in het witte truitje niets aan af. Deze man is echter duidelijk een ingewijde, en ziet ook de onzichtbare krachten achter het wereld toneel. Om dit te zien moet je echter wel een leerweg ondergaan, die de meeste mensen nog niet hebben. Tenslotte geldt voor de meeste mensen nog steeds dat we van apen afstammen en dat we hier zonder enig doel op deze planeet rondhuppelen. Dat van die apen is genetisch gezien OOK waar, maar de scheppende liefdeskracht van leven op deze planeet heeft wel degelijk een doel voor de mensheid. Dat is echter iets wat je zelf moet gaan uitzoeken, als je dat leuk vindt.

Voorlopig hoef je slechts wakker te worden, dat onze vrijheden worden ingeperkt, zogenaamd voor veiligheid, en dat ons 100 jaar oorlog is beloofd tegen de terroristen. Het ironische is echter, dat onze wereldleiders ZELF deze terroristen bewust laten opstaan, door hun eigen gedrag.

 
At 9:03 p.m., Blogger Johan van Schagen said...

Wat is dit fantastisch. Dat technologie een moeilijk te omschrijven fenomeen is onze samenleving is een, maar de mystieke verklaringen die opgevoerd worden om het gat in de menselijke bevatting te vullen met paranoide bijgeloof (op basis van stukken antropologie die van pas komen in de verklaring) is tof. Dit kan waarschijnlijk alleen in Nederland, waar onze calvinistische inborst ons zelfs te bescheiden maakt om te denken dat we als maatschappij nog maar enige invloed uit kunnen oefenen op de technologie die wij zelf ontwikkelen. De move van heerschap Messing is dan ook simpel te verklaren: van het vertrouwende Spaanse Katholicisme viel niet meer te leren, tijd om te oogsten temidden van het Hervormde Nederland. Zijn marketingstrategie heeft hij zo mogelijk nog beter onder de knie dan zijn sprookjesvertellingen.

 
At 7:53 p.m., Anonymous Anoniem said...

Worden Wij Wakker ?
Over de verborgen krachten achter het wereld toneel… (auteur Marccel Messing)

Velen vermoeden dat er meer aan de hand is in de wereld dan wij door de politiek en media krijgen voorgeschoteld. Steeds vaker worden wij geconfronteerd met berichten die niet alleen de waarheid verhult, maar ons ook in de angstgreep houdt van de “war on terror”. Voor onze `veiligheid` worden er vergaande technieken ontwikkeld waarmee ons hele doen en laten precies kan worden nagegaan.

`Big brother is watching you` via camera’s, internet, telephone, bank, et cetera, wordt een totale controle en bewustzijnsmanipulatie uiteindelijk mogelijk door de implantatie van de onderhuidse microchip? In plaats van een nieuwe hemel en een nieuwe aarde,verbonden met de ascensie van onze planeet rond 2012, pogen tegenkrachten een nieuwe wereldorde te vestigen, waarin de mens tot slaaf geworden is. Doemdenken? Complottheorie? Sciencefiction? Aan de hand van choquerende feiten worden de verborgen krachten achter het wereldtoneel blootgelegd, maar door inzicht, bewustwording en liefde kunnen wij een tegenwicht vormen.

Een onthullend en uitstekend gedocumenteerd boek, waarin tevens positieve en praktische mogelijkheden worden aangereikt voor deze beslissende overgangstijd.



Boek (reeds 2e druk na 1 maand)


Naar aanleiding van het zeer onthullende boek Worden Wij Wakker? van Marcel Messing is een dvd gemaakt
om zo de belangrijke boodschap de samenleving in te krijgen.

Bekijk als u wilt de Video via:


http://video.google.nl/videoplay?docid=-8237556361616002934&q=worden+wij+wakker


DVD Extra's:


Mind control :

http://video.google.nl/videoplay?docid=6934482251974786101&q=worden+wij+wakker


HAARP:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-6714296226414352634&q=worden+wij+wakker



Korte Bio:

‎‎Marcel Messing (geboren 1945) studeerde af in de antropologie, filosofie en vergelijkende godsdienstwetenschap.
Hij is auteur van 20 boeken en talloze artikelen, medewerker van Prana en Inzicht.

Hij was als jaren wetenschappelijk medewerker van de Bibliotheca Philosophica Hermetica te Amsterdam.


Messing treedt als spreker in verschillende landen op, en staat bekend om zijn synthese tussen oosterse en westerse wijsheid. Diverse boeken zijn van hem vertaald en hij genoot onderricht van o.a. Tibetaanse rinpoche's.


Verder zet hij zich in als voorzitter van de door hem opgerichte 'Stichting Lindenhof' dat al jaren nauw betrokken is bij diverse ontwikkelingsprojecten in India en Polen. Marcel Messing woonde in de Franse Pyreneeën waar hij 11 jaar onderzoek naar de Katharen deed .




Nederlandstalige Bibliografie
Religie als levende ervaring - (1988 ) (Onder redactie van M. Messing) (ISBN 90-232-2305-5)
De weg der Katharen - (1984 ) (ISBN 90-202-5453-7)
Het woud der inwijding - (1986 ) (ISBN 90-202-5482-0)
Gnostische wijsheid in Oost en West - (1991 ) (ISBN 90-202-5554-1)
Joannes van het Kruis - (1991 ) (ISBN 90-202-5575-4)
Het evangelie van Thomas - (1990 ) (Samen met auteur Erik van Ruysbeek) (ISBN 90-202-1027-0)
Met Boeddha onder de vijgeboom - (1992 ) (ISBN 90-202-1028-9)
Op het oosterse tapijt - (1994 ) (ISBN 90-202-9080-0)
Van levensboom tot kruis - (1994 ) (ISBN 90-202-0066-6)
Buigzaam als riet, beschouwingen over geweldloosheid - (1994 ) (ISBN 90-202-8059-7)
Ontwapende spreuken, over geweldloosheid - (1995 ) (ISBN 90-202-7678-6)
Iedereen gaat dood - (1997 ) (ISBN 90-6692-163-3)
Een land zonder pad Stromend als water - (1999 ) (ISBN 90-6963-452-X)
Een zaaier ging uit, over de parabels van Jezus - (2000 ) (ISBN 90-6963-470-8)
De laatste zullen de eersten zijn - (2001 ) (ISBN 90-6963-516-X)
Tussen licht en duisternis, de dieren in actie - (2005 ) (ISBN 90-6963-607-7)
Worden Wij Wakker? - (2006 ) (ISBN 90-2028-411-8)

 

Een reactie plaatsen

<< Home