dinsdag, mei 01, 2007

Brainy bimbos



Hebben onze complotters nog actie gevoerd op Koninginnedag? Jawel, anderhalve man en een paardenkop deelden 9/11 flyers uit in Middelburg en Utrecht, wat natuurlijk meteen weer gefotografeerd is (kijk ons eens flyers uitdelen) en wereldnieuws is bij weer andere complotters.

Vervolgens kruipen de complotters weer in de forums om zichzelf op de schouders te slaan: "Arminius, juist omdat we er niet uit zien ...trekken we aandacht, ik kreeg zo vaak de vraag waarom in het wit? Nou simpel… iedereen draagt Oranje op zo’n dag en als je daar ineens spierwit oerlelijk staat, dan val je op en die overalls zijn er niet kleiner dan xxl."

Wanneer de discussie gaat over de effectiviteit van actievoeren in het algemeen, wijst iemand op een Google-filmpje waarin Amerikaanse braindead bimbos zinnetjes herhalen die ze zelf ongetwijfeld niet hebben begrepen. Nee, zo moet het niet, waarschuwt Symbiose, "ik heb namelijk respect voor de dames, en ze moeten meedoen maar niet als ....seks/afleidingssymbool, sorry dat ik dat zo zeg." Wat we nodig hebben, suggereert Audie, zijn brainy bimbos!

Kennelijk ontbreekt het in de 9/11 beweging aan echte "grieten''. Dat komt natuurlijk omdat 9/11 een typische jongensobsessie is: raketten, explosieven, vliegtuigen, thermaat, dat interesseert vrouwen doorgaans niet zo heel erg. Die hebben bovendien allang door dat het allemaal maar onzin is: niveau Star Trek/James Bond, zullen we maar zeggen.

Labels: ,

20 Comments:

At 8:52 p.m., Anonymous Anoniem said...

Cool clipje, die meiden vrágen niet alleen aandacht, die kríjgen ze ook nog. Van jan en alleman. En nu eens niet voor een mooie auto of zo, maar voor ernstige vragen. Ludiek en serieus, die Mark, perfect.

 
At 9:59 p.m., Blogger Jay said...

Ludiek en serieus, die Mark, perfect.

Is dat niet die malloot die zich eerst John Conner noemde? Die geloofsfanaat? En die noem jij serieus? Ik hoop toch echt dat je dat niet serieus meent.


Hahaha die malloot vraagt hulp om een nieuwe PC te kopen, kan je geld storten. Blijkbaar verdient ie geen moer aan zijn boeken en andere rotzooi die hij verkoopt.

http://www.theresistancemanifesto.com/

 
At 10:18 p.m., Anonymous Anoniem said...

Godverdomme zeg, dat zo'n breinloze lamlendige parasiet als Billy me ooit zo'n goede tip aan de hand zou doen!!! Mooie meiden regel ik bij tientallen, ik ga ook maar eens zo'n filmpje opnemen. Wat een geweldig idee!

Ik rijd wekelijks met mooie modellen en promodames rond, van de Red Bull sample-dames tot Hollands next topmodels en BN-ers, en ik kan je vertellen dat ze dit soort onderwerpen allemaal afgrijselijk cool vinden. Ze luisteren ook goed. Dus hier moeten ze ook wel voor te porren zijn. Dit weekend meteen mijn eerste kans met de gridgirls van het WTCC.

Way the go Billy, je kan helemaal niets en zelfs daar heb je moeite mee, maar deze tip was top.

 
At 10:37 p.m., Blogger Jay said...

Wow wat een uitspraken weer Batman!

Veel plezier met je no brain chickies he ;)

 
At 11:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Eh ja, Jay, ik meen het (serieus). Ik hoop dat ik niet in je achting gedaald ben (ludiek). Lache Pat, ik kijk al uit naar het filmpje...Billy, je post hem dan toch? Mooi zo.

 
At 11:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

http://dewaarheid.wordpress.com/
Kom gerust een kijkje nemen zullen jullie terug iets zinnig te schrijven hebben

 
At 1:05 a.m., Anonymous Anoniem said...

Het staat inmiddels 10-0 voor Patman.

 
At 1:54 a.m., Anonymous Anoniem said...

Nou ja, geef 'm ook een punt voor al die lamlendige suckerpunches van 'm. 10-1. Anders gaat ie het niet volhouden en dan komen al die flapdrollen die hij hier aantrekt weer bij ons rondhangen. Ben je weer de hele dag bezig de drie hersencellen van Braad bezig te houden. We moeten sowieso al voorzichtig zijn die cellen niet te overbelasten was als precies die ene afsterft die er voor zorgt dat hij niet alles zomaar laat lopen, zitten wij in de stank.

 
At 6:27 a.m., Blogger Billythekid said...

"Anders gaat ie het niet volhouden en dan komen al die flapdrollen die hij hier aantrekt weer bij ons rondhangen."

Iedere keer na zo'n reactie van Patman weet ik weer dat ik nog lang niet moet ophouden ;)

 
At 6:56 a.m., Blogger Jay said...

Nee vooral door blijven gaan Billy :) Gewoon blijven schoppen tegen die baggersite van Patman :)

En vabje denkt geloof ik dat het een wedstrijd is.

 
At 8:54 a.m., Anonymous Anoniem said...

Sjonge sjonge, dat toontje van Patman. Alsof hij God zelve is. Het lijkt me geen gezellige jongen. Ik vermoed dat als je ook maar iets verkeerds tegen hem zegt hij meteen tegen je staat te schuimbekken.

 
At 9:21 a.m., Anonymous Anoniem said...

Het is blijkbaar nogal frustrerend voor Patman dat ie maar niet kan begrijpen wat wetenschap nu eigenlijk is dus komt ie af en toe maar wat zure reacties afleveren.
Veel plezier met Neal Adams en Wilhelm Godschalk, Patman! Dat zijn de echte "verlichte" geesten!

 
At 3:12 p.m., Blogger Jay said...

Patman denkt zeker dat de mensen hier zwaar onder de indruk zijn omdat ie blijkbaar BN-ers kent en modellen fotografeert... *Gaap* Lekker boeiend Patman. Dat maakt je echt geen expert in de zaken die je in die flutartikelen van je opschrijft.

 
At 5:09 p.m., Blogger Jay said...

Hahahaha, er is nu zelfs een Blog die het "complot" onderzoekt van die tanker die tegen een wegovergang was gereden en de boel toen was ingestort.

Leuke hoax, al zou het me niet eens verbazen als iemand dit nog echt serieus neemt ook :)

http://www.429truth.com/

Lees vooral de reacties :)

 
At 6:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nou Jay, zonder:
-------------------
Leuke hoax, al zou het me niet eens verbazen als iemand dit nog echt serieus neemt ook :)
-------------------
Was het vast wel serieus genomen.
Door diverse sites....

On Topic:
Leuk filmpje verder.

 
At 8:12 p.m., Blogger Jay said...

Ja inderdaad, maar lijkt mij een Hoax, als het geen hoax is, is het eigenlijk best triest.

 
At 10:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

Zoals jij Jay?

 
At 10:40 p.m., Blogger Jay said...

Nee, ik ben geen hoax hoor.

 
At 10:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

Die Patman toch. Zoals zo vaak geven zijn uitlatingen de verklaring van zijn gedachtenwereld en modus operandi.

"Ik rijd wekelijks met mooie modellen en promodames rond, van de Red Bull sample-dames tot Hollands next topmodels en BN-ers, en ik kan je vertellen dat ze dit soort onderwerpen allemaal afgrijselijk cool vinden."

Dit soort onderwerpen.... Afgrijselijk....Cool. Tja, dat is het voor Patman. Een coole bezigheid. Hoe cool toch als de wereld a la The Matrix in elkaar steekt, met puppetmasters achter de schermen en een klein groepje rebellen, ongetwijfeld met Patman in een hoofdrol, die het planetaire bedrog doorgronden en als ware helden strijden voor een toekomst vol licht en "eerlijkheid".

"Ze luisteren ook goed."

Hoe geemancipeerd, Pat - ze luisteren goed. Is het je daar om te doen? Een luisterend oor? Een schare volgelingen? Moeten ze alleen luisteren of mogen ze ook voor zichzelf nadenken. Gaat het erom of ze luisteren of dat ze voor zichzelf nadenken?

Ik zou bijna denken dat je met deze goedkope praatjes een meid in het bed probeert te krijgen. "Mooie meiden regel ik bij tientallen". Pffff. Mijn ervaring is dat degene die dit zonodig ongevraagd willen verkondigen, eigenlijk op droog staan.

 
At 1:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Een schare volgelingen? Moeten ze alleen luisteren of mogen ze ook voor zichzelf nadenken."

Ik denk het eerste. De man heeft het iets te hoog im zijn kop zitten.

 

Een reactie posten

<< Home