woensdag, juli 11, 2007

Spandoek



Het grootste muzikale pleidooi tegen de klimaatcrisis Live Earth kon complotters dit weekend kennelijk maar matig bekoren (net als veel tv kijkers). Complotters maken zich blijkbaar liever kwaad over zaken die helemaal niet bestaan, zoals chemtrails. Zolang het maar iets is waar ze de NWO (Nieuwe Wereldorde) de schuld van kunnen geven, en dat ligt met de Co2 uitstoot natuurlijk een beetje lastig.

Maar kijk: East Anglia Truth wist afgelopen zaterdag een spandoek met het opschrift 9/11 Inside Job het Londense Wembley Stadion binnen te smokkelen. Vervolgens moesten ze het doek van de beveiliging inleveren.

Zoiets is natuurlijk meteen weer wereldnieuws bij de complotters, terwijl hooguit anderhalve paardenkop het doek tijdens een paar toevallige publieksshots moeten hebben opgemerkt en je met zo'n actie natuurlijk alleen voor eigen parochie preekt.

Dat besef blijkt echter maar moeilijk bij complotters door te dringen:"We commend East Anglia Truth for their fantastic educational activism and hope that this inspires others to follow their lead and hijack establishment PR extravaganzas to push the real issues that we face," zo lezen we bij Prison Planet.

De echte zaken die er toe doen zijn niet de zorg voor het milieu, maar een zelfverzonnen complot. Goed om te weten.

Labels: ,

40 Comments:

At 9:59 a.m., Anonymous Anoniem said...

Inderdaad, Billy! :)

 
At 1:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hypocriet stukje Billy. Je weet zelf donders goed dat de entertainment industrie een van de voornaamste oorzaken is van de opgelopen co2-concentratie in de laatste decennia. En dan zet jij 'de zorg voor het milieu' en 'zelfverzonnen complot' tegenover elkaar. Dat zelfverzonnen complot staat zelfs op elk dollar biljet. Er staat: new order of the ages. Vlakbij is 1776 te vinden, wat te refereren is naar de Illuminati, opgericht in 1776. Alleen deze symbolen en tekst hebben volgens Billy geen betekenis natuurlijk. Dat Billy geen interesse heeft in het milieu, heeft hij nu iig wel laten zien.

SPIN-BILLY.COM

 
At 4:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Vlakbij is 1776 te vinden, wat te refereren is naar de Illuminati, opgericht in 1776."

haha, 1776 is het onafhankelijkheidsjaar van de VS, simpele ziel! :)

 
At 5:19 p.m., Blogger Jay said...

Braad, anoniempje is blijkbaar zo gehersenspoeld dat ie dat belangrijke stukje informatie is vergeten. Arme zapjes stoppen trouwens met posten op NUjij :)

De vlaggen zijn al uitgehangen daar. Zo populair waren ze nou.....

Ben benieuwd wanneer ze nou eens met hun eigen site a la NUjij gaan komen, kunnen we die vol gan spammen met ANP nieuws :) Al al dat er wel nooit van komen, want Patman had ook een boek beloofd over AIDS wat er nog steeds niet is en hij zou tijden die motordag op Zandvoort was het geloof ik een video maken met allemaal leuke dames die zouden zeggen dat 9/11 een inside job was. Zitten we nog steeds allemaal op te wachten hier met spanning.....

 
At 8:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Vlakbij is 1776 te vinden, wat te refereren is naar de Illuminati, opgericht in 1776."

haha, 1776 is het onafhankelijkheidsjaar van de VS, simpele ziel! :)

------

1776 is idd het onafhankelijksjaar van de VS. Maar misschien heb je ook ooit gelezen dat in 1776 de Illuminati, een nieuwe wereldorde, werd opgericht. Naast 1776 en de tekst 'announcing the birth of the new world order' is het mogelijk 666 eruit te halen. Op de 2 zijden van het Great Seal vind je 13 sterren boven de kop van de arend.
Het motto E Pluribus Unum bevat ook 13 letters, zoals Annuit Coeptis. Verder houdt de adelaar 13 bladeren met 13 bessen rechts en links 13 pijlen. De pyramide heeft 72 stenen in 13 rijen. Piepklein is een uil te zien die is te refereren naar Moloch, waarvan een groot beeld staat in de Bohemian Grove en waar machtige mensen de 'cremation of care' uitvoeren. Ik hoef de all-seeing eye die symbool staat voor vrijmetselarij (in 1776 was de president van de U.S. ook een vrijmetselaar). Zo kan ik nog wel een tijd doorgaan over de satanische symbolen die op de dollar biljet staan vermeld. Als je na deze tekst nog steeds denkt dat 1776 staat voor het onafhankelijksjaar ben jij hier de simpele ziel braad, niet ik. Wellicht zou je de bijbel eens open moeten slaan. In ieder geval, keep an open mind braad.

 
At 8:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Tis weer wat met die complotters en hun illuminati.

 
At 8:31 p.m., Anonymous Anoniem said...

@ Crap: Complotters zijn mensen die IN een complot zitten en het is niet 'hun' Illuminati, ik heb de Illuminati immers niet opgericht. Dus verdraai de boel maar lekker verder, mafkees.

 
At 8:35 p.m., Blogger Unknown said...

hahaha, het is weer wat met die schizofrenen; dan zijn logische conclusies blijkbaar niet meer mogelijk. Lekker verbanden en tekens proberen te zien die aansluiten bij je wanen.

Vind je het gek dat iemand met een klein beetje benul je niet serieus neemt, 'anoniem'?
Waarschijnlijk ga je dat ook nog met 'ja' beantwoorden, hetgeen eigenlijk ontieglijk treurig is.

Praat eens met een dokter.

 
At 8:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

@Anoniem:
het is natuurlijk wel 'hun' illuminati, want het zijn de complotters die zelf invullen wat voor kwade geniussen dat zijn. Het zit alleen in het hoofd der schizofrenen.

Tja, als de echte wereld te moeilijk voor je is zoek je maar toevlucht tot het bestaan van geheime genootschappen die alles regelen.
Een teken van geestelijk onvermogen en/of paranoïde angsten.

 
At 8:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Bram, verklaar je nader. Wat is de logische conclusie zonder elementen naast je neer te leggen voor alle satanische symbolen die op het biljet staan? Tot dusver heeft niemand die vraag ooit kunnen beantwoorden. Misschien kan jij nu een verschil maken in de geschiedenis. Doe een poging.

 
At 8:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Tot dusver heeft niemand die vraag ooit kunnen beantwoorden."

:D hahaha!! Nou, hoe zou dat nou komen?! Omdat de vraag gewoon te onnozel is voor woorden.

Dit is paranoïde bullshit. Ga naar een dokter.

 
At 8:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

Bv. jij KIEST ervoor om het alziend oog als een 'satanisch symbool' te zien, maar dat is nonsens natuurlijk. Er zijn vele interpretaties (driehoek=heilige 3-eenheid, oog=omnipresente god), maar jij staart je blind op eentje en roept: zie je, tis satanisch.
En zo doe je dat bij al die dingen.

Het zit gewoon in je hoofd. Logisch redeneren komt er dan niet meer aan te pas. Dus zoek je sites op waar andere paranoide schizofrenen rondlopen die hetzelfde denken, zoek je je bevestiging, en raakt nog meer overtuigd van je eigen flauwekul.

 
At 9:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

Braad, waarom doe je alsof je me kent? Je kent me niet (misschien heb je me wel ooit op tv gezien) en je weet niet wat voor onderzoek ik gedaan heb. Ik hoef niet naar een dokter, ik heb er zelf eentje thuis. Als ik psychisch niet in orde zou zijn, zou ik nooit het goede leven kunnen leiden dat ik leef. Ik probeer de mensen op deze blog met respect te behandelen en dan krijg ik paranoide bullshit en schizo naar m'n hoofd geslingerd. Ik confronteer jullie met feiten. Ik weet ook wel dat de all-seeing eye om meerdere manier geinterpreteerd kan worden. Het gaat om de context, het verband tussen de andere symbolen. Die link kan jij niet leggen, helaas.

 
At 9:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik confronteer jullie met feiten."

Zoek de betekenis van het woord 'feit' eens op zou ik zeggen.
Jij 'confronteert' niet. Je ratelt gewoon je paranoïde riedeltje met flauwekul. Die 'context' is een gevolg van jouw ziekte, net als 'de verbanden'.

Het is een misvatting om te denken dat mensen die het geod voor elkaar hebben geen psychose kunnen krijgen. Kijk naar zo'n RickD bijvoorbeeld.

Je bent gewoon ziek en je laat je niet helpen.

 
At 9:52 p.m., Anonymous Anoniem said...

Alles wat ik heb gepost zijn feiten. Ik denk dat JIJ het woord 'feit' maar eens moet opzoeken in het woordenboek. Ik heb al eerder gevraagd dat als iemand weet dat deze feiten niet kloppen, zeg het dan. Maar niemand doet het, niemand kan het. Paranoia en feiten zijn voor Braad precies hetzelfde, dat is mijn conclusie. En ik hoorde dat RickD was gestopt met zijn site omdat hij een vrouw had gevonden waarmee hij al z'n tijd wilde doorbrengen. Is dat ook een psychose?

 
At 9:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

QED
Je weet dus echt niet wat een feit is.

Je bent ziek.

"En ik hoorde dat RickD was gestopt met zijn site omdat hij een vrouw had gevonden waarmee hij al z'n tijd wilde doorbrengen. Is dat ook een psychose?"

Wat denk je zelf? Wat wil je nou bereiken met zo'n vraag?

 
At 10:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik negeer de eerste zinnen maar weer, zoals gewoonlijk bij jou. Ik heb een vraag gesteld en na een vraag komt meestal een antwoord, dat probeer ik te bereiken. Hoe moeilijk dat bij jou ook is. Wat voor psychose heeft RickD dan? Dit is namelijk de eerste keer dat ik dat lees.

 
At 10:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

ach, nooit RickD's verhalen gelezenover hoe het allemaal begonnen is? De klokken die overal op 11:11 stonden, dat ie overal f11,11 wisselgeld terugkreeg, etc.?
Typisch psychotisch gedrag. Verbanden zoeken waar ze niet zijn, alleen de dingen zien die je angsten bevestigen, en totaal blind zijn voor alle andere argumenten.

Ongeveer hetzelfde als jouw 'satanische' dollarbiljet.

 
At 10:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hier dus. Onder het stukje dat op 03/05/2007 geschreven is.

 
At 11:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dat duidt inderdaad op hallicunaties.

Verbanden zoeken waar ze niet zijn

Ik zoek geen verbanden, de verbanden zijn er nou eenmaal. Daarom is er ook maar 1 waarheid.

alleen de dingen zien die je angsten bevestigen

Ik ken geen angsten.

en totaal blind zijn voor alle andere argumenten.

Daarom begon ik mijn onderzoek ook op debunking sites. (twee vliegen in 1 klap, dacht ik toen)

 
At 11:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik zoek geen verbanden, de verbanden zijn er nou eenmaal. Daarom is er ook maar 1 waarheid."

Hetzelfde psychotische gedrag als RickD, maar je ziet het niet eens.
Ga eens naar een dokter.

 
At 11:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

Er is geen verband tussen de ervaringen van RickD en het verband tussen de symbolen die op het dollar biljet staan. Er zit nu een dokter tien meter van me vandaan en ze zegt dat met mij alles in orde is dus je hoeft je over mij geen zorgen te maken Braad, thanks anyway.

Er is een verband tussen ALLE symbolen die op het dollar biljet staan. Jij wilt alleen praten over die symbolen waar jij een andere verklaring voor hebt en dus niet allemaal. Waar jij het niet over wilt hebben is 666 en Moloch. Jij weigert daarover te praten en dat is prima.

 
At 11:37 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nee, er is geen verband, om de kinderlijk eenvoudige redenen dat die satanische symbolen er niet op staan. Het is een gevolg van je eigen wanen.

 
At 11:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik snap ook niet waarom je nou over 2 draadjes over ditzelfde, totaal oninteressante, non-onderwerp wil praten.
In het andere topic roep je "en moloch dan? en 666 dan?". Ik geef je daar antwoord en dan ga je in dit topic lopen miepen dat ik "er geen antwoord op wil geven".
Ook al weer zo'n teken dat je gewoon ziek bent: je hebt het al weer ingevuld nog voordat ik gereageerd heb.

Ga naar een dokter.

 
At 3:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Wederom kostelijk...was het in het vorige topic bijna game-set-match (wat het ook is, want ongelovelijk zoals aan de broek werd getrokken om niet even op een "truther" conferentie de puntjes op die i te zetten) tot de idioten weer binnen liepen, nu wordt weer enorm veel tijd in een lul verhaal gestoken en serieus gereageerd op een anomieme poster...
...Braad, ouwe goatsy...heb je het nu zelf nog niet door? Je bent nintendo.... :p
groetjes....

 
At 8:10 a.m., Anonymous Anoniem said...

Donkerdoorn, je zegt wederom weer helemaal niks.
Vertel nou eens, wat is het dat "dit blog wil bestrijden" en op welke manier is het "geworden wat het bestrijd". Je weet het niet, he? Want het is gewoon een holle uitspraak.

Kun je dan ook even aangeven waar er volgens jou 'serieus' gereageerd wordt op deze 'anoniem'-malloot? Nee, waarschijnlijk ook niet. Donkerdoorn ziet gewoon wat ie wil zien.

 
At 10:10 a.m., Anonymous Anoniem said...

By the way, er waren 13 staten tijdens de onafhankelijkheid in 1776 ! Vandaar...

 
At 2:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

Er waren 13 onafhankelijke kolonien. Maar om die reden 9x een symbool met 13 erop te plaatsen is te ver gezocht.

 
At 2:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

inderdaad, je zegt het zelf al, het is te ver gezocht.
Wie denk je nou te overtuigen met je paranoïde onzin?
Ga toch naar een dokter. Zeker weten dat de mensen in je omgeving opgelucht adem zullen halen.

 
At 2:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Braad, heb ik je boos gemaakt? Dat was niet de bedoeling. Verdient dat nog een beetje lekker? Kunst? Nee he?! ;)

 
At 2:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

Blijkbaar lees je niet zo goed? Waaruit meen je nu weer te kunnen halen dat ik boos zou zijn? Je verzint het gewoon zelf.

 
At 2:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

Eerst zeg je ik besteed geen aandacht aan dat soort mensen, alleen zie ik nu dat je niet van ophouden weet. Vreemd.

 
At 2:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

Verdraaien van woorden kan je wel, he?
Maar wat wil je nou bereiken met hier kost-wat-kost je doorgeslagen paranoïa over 'duivelse' bankbiljetten te willen etaleren?
Zijn er mensen in je omgeving die je serieus nemen als je hierover begint? Of geven ze je maar gelijk om ervan af te zijn? Vertel eens, hoe gaat dat?

 
At 2:56 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik blijf posten omdat jij blijft reageren. Het wordt steeds vermakelijker om jou te zieken. Met mijn werk moet dat sowieso. In m'n eigen omgeving is iedereen bereid te luisteren. Een aantal verdiept zich erin en een aantal niet. Mensen die al tientallen jaren CDA stemmen, stemmen nu SP en verspreiden het onder andere CDA'ers. Daar begint het mee.

 
At 2:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoezo ben je aan het zieken dan?

Ach ja, "je werk", maar dat fantaseer je dus ook.

Maar wat wil je nu bereiken door hier je paranoïa te verkondigen? Wat denk je er mee op te schieten?

 
At 5:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gaat het lekker, jongens?

 
At 5:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

ja hoor.

 
At 7:18 a.m., Blogger Jay said...

Lol Anoniempje is de zoveelste al die denkt dat ie de vaste posters hier kan opnaaien met een non discussie :) Leef je uit kerel :) En vertel ons eens welke BNN-er je bent. Of heb je ooit een keer aan een belspelletje meegedaan en heb je nu het idee dat je een bekende nederlander bent? Zou me niks verbazen in ieder geval...

 
At 10:35 a.m., Anonymous Anoniem said...

BILLY = KANKER

 
At 2:06 a.m., Anonymous Anoniem said...

kijk deze film is en zeg dan nog is dat alles bullshit is

deze film is niet alleen informatief maar nog goed gespeeld ook

het zal je tijd waard zijn

http://video.google.nl/videoplay?docid=-3781113200636275190&q=john+o%27niel&total=12&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0[/

 

Een reactie posten

<< Home