donderdag, september 13, 2007

Marcia


Sinds kort zit er een aspirant-gedragswetenschapper in het Zapruder forum genaamd Marcia. Die is het reuze met de deelnemers eens, maar er is iets merkwaardigs met Marcia. Ze komt net kijken, maar wil haar medecomplotters nu al persoonlijk ontmoeten. "Ondanks dit gezamenlijke doel, heb ik de afgelopen tijd het gevoel gekregen dat jullie elkaar totaal niet kennen. Het gaat in de topics meestal ongeveer zo: linkje, verhaal, nog een linkje, nog een verhaal, tegenwerping, linkje, verhaal. En het gaat altijd over (in essentie) hetzelfde: hoe slecht het gesteld is met het huidige leefklimaat."

Dus, zegt Marcia, dat kan toch anders? Waarom niet iets gedaan in de sfeer van samenkomen? Bijvoorbeeld barbeknoeien in Den Haag, Amsterdam of Leiden. "Denk dat elkaar écht leren kennen de band kan versterken en een echt ‘team’ kan vormen (Go Team!)"

Nou, dat is niet aan dovemansoren van het manvolk van Zapruder gezegd. Bij elk berichtje van Marcia lonkt namelijk een foto van een jonge meid met sluik haar in een verleidelijke pose. Nou nemen we aan dat Marcia er in het echt niet zo uitziet, maar het effect op de hormonen is er niet minder om.

Ze is de natte droom van de Zapruder: ze smilie-knipoogt aan de lopende band, houdt van voetbal en gelooft niet in vrouwen op leidinggevende posities. Drecul meldt alvast met de tong op de schoen dat hij vrijgezel is. Waarna Arminius ietwat jaloersig reageert: "Jezus, wat een gelul hier. Echte mannen dat is wat ze nodig heeft, niet van die spreekpoppen zoals jullie."

Zaproeders, trap er niet in. Marcia is een AIVD mol. Die wil alle zappers gezamenlijk op de foto. Say cheese, zegt Marcia dan, en dan staan jullie er allemaal met je verliefde koppen op. Scheelt weer een hoop individuele telelensbezoekjes.

Labels: ,

64 Comments:

At 6:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je hebt wel begrepen Billy dat ze (al 3 jaar) de vriendin van Robert Jan is? Ze is dus al 'gecleand' ze maar..

 
At 7:01 p.m., Blogger Billythekid said...

Wie is Robert Jan, Braad? Jij kent ook iedereen!

 
At 7:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

da's een mede-zaprudert. Even dat draadje zoeken...

En ja, ik doe m'n best om in een goed blaadje te komen bij de baas.

 
At 7:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

hiero:
http://zapruder.nl/forums/viewthread/9683/

..en het is 'Robbertjan' dus.

Het haalt de angel wel een beetje weg uit je stukje ben ik bang..

 
At 7:09 p.m., Blogger Billythekid said...

Braad, je moet niet alles zo serieus nemen (let op: de complotters gaan me nu citeren).

 
At 7:15 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nou, in ieder geval behoor je nu tot het legioen der grote denkers, althans volgens Patman, want feiten tjekken is voor mensen die zelf niet zo goed na kunnen denken!

 
At 7:20 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Braad, je moet niet alles zo serieus nemen (let op: de complotters gaan me nu citeren)."

Dat was weer eens een ludiek stukje Billy, ik heb flink gelachen sinds enige tijd. :-)

 
At 8:53 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gaan jullie nou AIVD-infiltratie op het Zapruder forum verstoren, door hierover een tip te geven ?

Schamen jullie je niet ? ;)

 
At 9:31 p.m., Anonymous Anoniem said...

AIVD mol?

Dan is Zapruder blijkbaar goed bezig!

 
At 10:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

mag ik van de gelegenheid gebruik maken om Marcia van harte te feliciteren met haar eerste eigenste onderwerp op dit fan-tas-tische blog!

enne, ook nog welkom bij Zapruder he ;)

 
At 10:41 p.m., Blogger Jay said...

Hehehehe, erg grappig stukje weer Billy :)

Keep it up ;)

 
At 10:48 p.m., Anonymous Anoniem said...

De foto is jou natuurlijk geheel ontgaan daarom schrijf je er geen stukje over.

 
At 12:17 a.m., Anonymous Anoniem said...

Nou, dat is niet aan dovemansoren van het manvolk van Zapruder gezegd. Bij elk berichtje van Marcia lonkt namelijk een foto van een jonge meid met sluik haar in een verleidelijke pose. Nou nemen we aan dat Marcia er in het echt niet zo uitziet, maar het effect op de hormonen is er niet minder om.

Vandaar dat er ook nooit bijeenkomsten geregeld gaan worden door zapburu. Bil&maat zijn zo wereldvreemd, dat ze het zich maar moeilijk kunnen voorstellen dat er een jonge vrouw zo uit kan zien als deze vlotte dame. Nooit heb ik in die draad daar bij zapruder ook maar iets van deze wereldvreemde mensenschuwe bil kunnen lezen. Ik stel voor om hetzelfde voorbeeld te volgen maar dan in Volendam of zo? Kan ik eindelijk eens zien met wat voor een hijenkneuters wij hier van doen hebben. Aan de geiligheid waarmee de (jaloerse) auteur van dit stuk zich laat kennen, kan mijn avond daar in volendam in iedergeval al niet meer stuk zeg.

 
At 12:40 a.m., Blogger Dutch Revolution said...

Verbazingwekkend stukje dit. Ik zou Billy hierom bijna veroordelen, ware het niet dat het gewoon meelijwekkend is.

 
At 2:07 a.m., Anonymous Anoniem said...

Johnito, let je wel op je zuurgraad?

 
At 2:32 a.m., Anonymous Anoniem said...

Mooi stukje projectie weer, Billyboy.

 
At 8:07 a.m., Anonymous Anoniem said...

Laat johnyboy met rust wil je? Ik lust je rauw...

 
At 8:17 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Johnito, let je wel op je zuurgraad?"

Geen humor, die Johnito. Op zijn site is het een aaneenschakeling van false flag-suggesties, filmpjes met explosies die natuurlijk bommen zijn, enzoverder. Je zal maar met zo'n denkkader door het leven moeten.

 
At 8:37 a.m., Anonymous Anoniem said...

Verbazingwekkend stukje dit. Ik zou Billy hierom bijna veroordelen, ware het niet dat het gewoon meelijwekkend is.

Hoe wou je dat doen met het geld uit de kas van ome jan? Ga toch eerst eens wat geld verdienen voordat je hier mensen komt bedreigen lapzwans!

 
At 8:44 a.m., Anonymous Anoniem said...

nou nou, ik zie Johnito niemand bedreigen hoor.

 
At 8:57 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Bil&maat zijn zo wereldvreemd, dat ze het zich maar moeilijk kunnen voorstellen dat er een jonge vrouw zo uit kan zien als deze vlotte dame."

Oh, dat kunnen we wel, alleen maar weinigen gebruiken een fotootje van zichzelf als avatar en ik durf te wedden dat jij dat niet zelf bent.

 
At 9:29 a.m., Anonymous Anoniem said...

"vab-orator zei...
Laat johnyboy met rust wil je? Ik lust je rauw...

8:07 AM"

Ongeevenaard, die zuurgraad van onze Zappies.Vergeet je de peper en zout niet mee te nemen vab?

 
At 10:30 a.m., Anonymous Anoniem said...

Nou crap als je iets beter hebt opgelet lijkt deze foto erg op de vorige foto. Grote kans dat ze het echt is of je moet series foto's jatten van iemand.

 
At 10:34 a.m., Anonymous Anoniem said...

Het ziet er in ieder geval beter uit dan de foto van Billy, vond je die foto nou zo goed bij je passen billy. Een lelijke kop met een cowboy outfit aan haha.

 
At 11:42 a.m., Anonymous Anoniem said...

Nou Billy, ik moet je toegeven, voor t eerst een keer een stukje waar ik smakelijk om moet lachen.

De hormonen vliegen idd in 't rond op zapruder.

 
At 11:52 a.m., Anonymous Anoniem said...

Geniaal stukje, ik krijg er niet genoeg van... Jammer dat Billy de verkeerde kant van de media heeft gekozen. Hij heeft talent zat...

 
At 12:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

194 berichten al, en die afspraak met Marcia is nog altijd niet gemaakt.

 
At 12:52 p.m., Blogger Dutch Revolution said...

Ik bedreig idd niemand. Maar het is weer te makkelijk te herleiden wie "hielke" is. (nog steeds bevreesd dat ik mezelf als de Hollandse Alex Jones op wil werpen :P )

Kusje voor Braad ;)

En Fred: je bent niet verplicht om mijn blogje te lezen hoor. Er zijn honderdduizenden andere blogs.

Ik kom hier tenslotte ook helemaal uit vrije wil. ;)

 
At 1:06 p.m., Blogger Jay said...

WAT!!!!!!!!!!!!! Kom je hier uit vrije wil Johnito!!!!!!!!!!!!! Ga je schamen man!!!!!!!!!!!! ;)

 
At 1:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik kom hier tenslotte ook helemaal uit vrije wil."

De laatste keer dat jij iets vrijwillig deed, was toen je moest kakken terwijl je door ome jan werd geschoren. En als jij wie dan ook wil representeren moet je maar eens ophouden om met je harde schijt, aivd-fratsen, enz. wie dan ook naar je pijpen te laten dansen...smaakloze mannetjesputter! Totdat jij gaat inzien dat je dubbelspel speelt (van meerdere-walletjes) zal
je van beide kanten genomen worden?
Shemale...

 
At 1:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik begrijp die seksuele toespelingen niet, beste anoniem.

 
At 2:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

Crap zei...
Ik begrijp die seksuele toespelingen niet, beste anoniem.

Jij begrijpt wel meer niet crap, vandaar dat jij hier zo populair bent afval...

 
At 2:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

Die "VAB-orator", dat was ik niet.

 
At 3:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

VAB zei...
Die "VAB-orator", dat was ik niet. Jay zei...
No shit sherlock.....
Pray zei...
O ja man? Ik kom bijna klaar van je vibraties. Stille billy.

 
At 3:21 p.m., Blogger Jay said...

Een schizofreen is nooit alleen en dat maakt klaas wel duidelijk met al zijn persoonlijkheden hier.

 
At 3:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

Een schizofreen is nooit alleen en dat maakt klaas wel duidelijk met al zijn persoonlijkheden hier. Maar omdat ik daarentegen ontiegelijk dom en ongestructureerd ben, zal ik je maar met alle respect (want dat heb ik voor je ECHT!) in de zapburu familie-zoo introduceren klaas. Welkom jongen maar doe wel zo als 99% van de patienten hier, want anders kunnen we niet meer tot aan st. juttemus om elkaar heen blijven trollen. Daardoor blijft Nederland extra veilig, want de dolhuis narcisten houden zichzelf alhier op incestueuze wijze (o.a. op zapburu) aan de slag.

 
At 3:51 p.m., Blogger Jay said...

LOL!!!!!!!!!!!!!!

Wat een malloot ben je toch Klaas :D Je zou familie van Komodo kunnen zijn :)

 
At 4:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Jay zei...
LOL!!!!!!!!!!!!!!


Wat een malloot ben je toch Klaas :D Je zou familie van Komodo kunnen zijn :)

Ziejewel dat je tot in het oneindige met je tollende oogjes de onbenul hiet moet uithangen? Je hebt gewoon levenslang dwangbuis model! Daaaaag maar nu moet ik weer weg, mag dat?

 
At 4:01 p.m., Blogger Jay said...

Ja hoor Klaasje, laat je moeder maar niet wachten voor de deur van de kleuterklas, dus ga maar snel weg. succes!

 
At 4:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

http://bp1.blogger.com/_Ryp1EMI-0uo/Ruk-c0uX0yI/AAAAAAAAAd4/tyRCT0NltCU/s1600-h/avatar_130919.jpg

 
At 6:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Bij elk berichtje van Marcia lonkt namelijk een foto van een jonge meid met sluik haar in een verleidelijke poesje."

Wat een ongeloofelijke sexist ben jij zeg! Ik heb vandaag al wat correspondentie met OPZIJ gehad, omdat wij ons sirieus beraden op juridische stappen. Onze raadsheren onderzoeken de mogelijkheid om via het strafrecht deze site door te trekken. Waarvan acte Linda.

 
At 9:06 a.m., Anonymous Anoniem said...

"De hormonen vliegen idd in 't rond op zapruder."

Het is zo besmettelijk, dat het zelfs overslaat naar Zapburu...

Nieuw internet virus ?

 
At 12:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat een fotootje al niet teweeg kan brengen ;-)

 
At 12:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

Oh, dit is dus de Marcia in kwestie overigens. Met de vriendelijke groeten van de AIVD!

 
At 12:48 p.m., Blogger Jay said...

Tot maandag bij de volgende bespreking Marcia!

 
At 12:52 a.m., Anonymous Anoniem said...

De reactie van marcia hier laat maar één conclusie toe: ze bestaat niet. Dit is geen vrouw. Een spookhoax door een hele vette hij. (hows that for a complot?)

Billy sloeg de spijker op z'n kop.

 
At 10:38 a.m., Anonymous Anoniem said...

Goed opgemerkt van mescaline, echter bij Zapruder zijn ze nog niet zo ver.
Hierbij dan mijn welgemeende excuses voor het ongemak dat ik hier en daar heb veroorzaakt. Groetjes van Robertjan...

 
At 10:45 a.m., Anonymous Anoniem said...

Overigens vind ik het zeer triest dat er door mijn on-line verkleedpartij aan het licht is gekomen dat er zeer veel mannelijke eenzaamheid op cyberspace heerst! Hoe is het toch mogelijk dat zulke intelligente mensen (buiten) niet verder komen dan het zich zo geil en opzichtig op een (Geile kop) aandacht zoekende vrouw te storten? Wat een trieste bedoeling toch? Waavan acte...Robertjan. ppppffffffffffffffffffffffff!!!

 
At 11:05 a.m., Anonymous Anoniem said...

Overigens vind ik het zeer triest dat er door mijn on-line verkleedpartij aan het licht is gekomen dat er zeer veel mannelijke eenzaamheid op cyberspace heerst!

Wat een rotstreek Robertjan... hoe in godsnaam kreeg je die vrouwelijke energie zo geloofwaardig uit je vingertoppen? Of eet je zoals JOHNITO ook van meerdere walletjes? Sportief dat je in ieder geval eerlijk uit de kast komt. Ik lach als een boer(in) met kiespijn. Shit ik verheugde mij al zo op die bijeenkomst! KLOOTZAK! Niet meer doen ok? Clown.

 
At 11:35 a.m., Anonymous Anoniem said...

Shit ik verheugde mij al zo op die bijeenkomst! KLOOTZAK! Niet meer doen ok? Clown.

Het was niet onze bedoeling om de mensen hier op hun pikjes te trappen! Foutje...hihihi...

 
At 2:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wanneer ga je het de Zapruders vertellen? Je had ze bijna naar Leiden gekregen.

 
At 2:20 p.m., Anonymous Anoniem said...

Robbertjan

Lokale Tijd van Lid september 16, 2007 02:28 PM
Laatste bezoek september 16, 2007 02:17 PM

Meest Recente Reactie september 07, 2007 07:53 PM
Meest Recente Forum Post september 16, 2007 11:42 AM

Marcia

Lokale Tijd van Lid september 16, 2007 02:29 PM
Laatste bezoek september 15, 2007 04:08 PM

Meest Recente Reactie: 0
Meest Recente Forum Post september 15, 2007 03:11 PM

Trek je conclusies....

 
At 2:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

Groetjes van Robertjan...

Kan je niet eens je eigen naam goed spellen, het is toch Robbertjan, met dubbel B ?

Of moeten we hieruit concluderen dat een andere grappenmaker zich voor RJ uitgeeft ?

 
At 3:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wiebes zoals ik via marcia heb gespeeld, zo ook met mijn nick hier. Er zou maar eens uitkomen dat ik op de hoek van de straat proestend van het lachen lig te loeren, als al die geile zappers met hun tekentjes waar dan ook opduiken. Duidelijk? Gewoon niet zo mierenneukerig doen joh. Ik heb toch maar weer een draadje (voor de AIVD) getrokken van 3 cijfertjes.
Dat doen jullie mij hier niet na. Leer in ieder geval van de expertise hier bij de AIVD om in het vervolg via het zwakke geslacht tot een hoogtepunt te komen en je vijand in een kwaad daglicht te zetten! Tevreden? Leve de konongin.
3x HOER-A!!!

 
At 3:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

Jeeeezus :D
Onderzoeksjournalistiek van lik-me-vessie jongens! Ik ben een van de weinige personen op internet die NIET geheimzinnig doet over haar identiteit. Hey Billy de Klit, heb je Hyves? Ik wil je toevoegen als vriendje. Ik denk dat ik fan van je ben. En volgens mij ben je stiekem een lekker ventje.

Ik voel me ergens ook wel weer vereerd. Aandachtsgeil he.

Kus voor alle fans!

 
At 3:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

Marcia zei...
Ik voel me ergens ook wel weer vereerd. Aandachtsgeil he?

Nou, maar dat je dat dan weer met je AIVD streken via deze site en daardoor over onze mensenschuwe ruggetjes hier doet, tekent toch weldegelijk je niveau. Heb je ook de opdracht om via je poesje op het net potentieel onderzoeks materiaal naar je cribbe toe te lokken? Ik ben mijn vertrouwen in jou en je vrind geheel kwijn Marcia... Het is maar dat je dat weet!

 
At 4:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

Oh nee! Jan.Slit is zijn vertrouwen in mij en mijn vrind kwijt! KUT!!!

Wie ben jij...?

 
At 4:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ben dankszij jou een fan van bill&maten geworden...

 
At 4:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

En hoe luidt die Hyves pagina precies?

 
At 5:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

crap zei...
En hoe luidt die Hyves pagina precies?

Nee crap ik kan er niet zoveel tegelijk aan. Wij leren hier op de (AIVD) opleiding nooit in een sandwich houding te gaan liggen. Als ik met billytheclit klaar ben, ben jij aan de beurt goed? Er wordt hier in ieder geval beter gehapt dan daar op Zapruder. Wat ik eigenlijk niet zo leuk vind, want jullie site staat goed aangeschreven hier op het bureau. Ik heb ondertussen al een druk online gesprek met de webmaster, en het ziet er naar uit dat hij (droog als hij staat) lang geen honing meer heeft geproefd. Toedeloe...

 
At 5:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik heb ondertussen al een druk online gesprek met de webmaster, en het ziet er naar uit dat hij (droog als hij staat) lang geen honing meer heeft geproefd."

De snoeperd... Ik dacht al waar is die? billythekid is echt een aivd mol? Wat eng zeg. http://www.blogger.com/profile/14223567925547738627
http://www.blogger.com/profile/14223567925547738627

 
At 5:29 p.m., Blogger Billythekid said...

Ik vond dat wel geinig ;)

 
At 6:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je bent welkom lekker ding, alleen moet je mij beloven dat je me niet kent van ons werk ok?

 
At 8:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

We zoeken trouwens momenteel nog nieuwe krachten, dus mocht iemand interesse hebben....

http://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/index.cfm?fuseaction=get-resultaatbyadm_pin&adm_pin=01840

 

Een reactie posten

<< Home