dinsdag, september 11, 2007

Pseudologia fantastica


Het is 11 september en de complotters waren weer even op televisie voor hun 'seconds of fame'. Zojuist een interview in Een Vandaag met de huismeester van het WTC William Rodriguez, de man die op elf september 2001 als laatste levend uit één van de brandende torens van het WTC ontsnapte. Rodriguez weet inmiddels hoe hij het verhaal moet brengen: kritisch, maar met zo weinig mogelijk referenties aan bommen & granaten, want dat valt niet goed bij de patriottische Amerikanen.

In de RTL uitzending Way Of Life maandag (helaas gemist) waren alle complotdwazen van Nederland blijkbaar op een hoop geveegd, en schoof ongeveer alles voorbij dat je maar kunt verzinnen: van chemtrails tot graancirkels, en 9/11 niet te vergeten. Zelfs Zapruder had zich alsnog laten overhalen voor een interview. Na de kater lezen we: "Ik denk dat we voorlopig nog een periode blijven houden waarin “we” gemarginaliseerd en belachelijk gemaakt zullen worden en dat zijn inderdaad de standaard truukjes. Moet je tegen kunnen, want ik voorspel dat het van voorbijgaande aard is."

Je blijft je elke keer verbazen over dat Jehova-achtige optimisme van complotters. Dat morgen "alles uitkomt" roepen ze al een hele tijd. Zes jaar al duurt hun pseudologia fantastica en al die tijd is er geen spatje bewijs geleverd voor de vermeende inside job. Sinds de vorige herdenking van 11 september is ongeveer het enige dat de complotters boven tafel hebben weten te krijgen een oud live-verslag waarin de BBC ietwat prematuur berichtte over het instorten (herstel: opblazen) van WTC7. Uiteraard gewoon een vergissing.

Toch was er gisteren en vandaag veel nieuws, maar niet het soort nieuws waar complotters op zitten te wachten. De BBC berichtte vandaag over een nieuw onafhankelijk onderzoek van de Universiteit van Cambridge, waaruit blijkt dat er helemaal niets vreemds was aan het instorten van de WTC torens. En Al-Qaeda kondigde een nieuwe video aan waarin Osama bin Laden de vliegtuigkapers van 11 september eert, compleet met testament van Abu Musab Waleed al-Shehri. De complotters weten niet hoe hard ze ook deze video weer als fake moeten bestempelen: vanwege een te zwarte baard, een te dik hoofd, een ring aan een verkeerde vinger, een beeldkwaliteit uit het jaar kruik, niets is natuurlijk geloofwaardig aan die tape.

O ja, toch nog een puntje voor de complotters: "A man described as "the premiere collapse expert in the country" thought the collapse of the south tower of the WTC was caused by explosives and not jet fuel, before the implosion of the north tower killed him on 9/11."

Althans, dat lezen we weer bij complotsite Prison Planet, die een interview over wijlen brandweerchef Ray Downey weer eens helemaal uit zijn verband heeft gerukt. En dan godbeterhet ook nog durven schrijven dat diens (postume) getuigenis "aansluit bij de aannames van honderden toonaangevende academici, wetenschappers en onderzoekers".

Labels: ,

75 Comments:

At 7:21 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Je doet veel moeite met je artikels, billy. Het zal nodig zijn, zeker?

 
At 7:23 p.m., Blogger Jay said...

Zes al al duurt hun pseudologia fantastica en al die tijd is geen spatje bewijs geleverd voor de vermeende inside job.

Typo :)

Voor de rest weer een erg goed stuk :D

 
At 7:25 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Trouwens, mijn uitdaging geldt nog steeds. Ik heb een teamspeak serverke, en als iemand eens wil discussieren moet ie maar een gil geven. :-)
Ik ben echt niet bang "vast" gepraat te worden, en degene die het aanneemt mag eerst het woord. Ik zal beleefd zijn, zoals altijd. :-P
Zondag bleek ook al dat ik veruit de best geinformeerde complotdenker ben

 
At 7:27 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Deze mp3-file mag dan als eerste audio-interview op mijn site komen. En, wie ziet dat zitten, believer tegen non-believer?
Of zijn jullie bang?

 
At 7:29 p.m., Blogger Jay said...

Klasse stuk van die Downey. Wat een zieke gasten zijn dat om een quote uit zijn verband te rukken van een brandweerman die uit het leven werd gegrepen die dag. Diep en diep triest dat.

I remember asking Ray Downey was it the jet fuel that blew up. He said at that point he thought there were bombs up there because it was
too even. As we've since learned, it was the jet fuel that was dropping down that caused all this.
But he said it was too even.


Hier te vinden.

 
At 7:33 p.m., Blogger Jay said...

Ik word Wakker, waarom sodemieter je niet lekker op. Denk je nou echt dat ik met een of andere geloofsfanaat in discussie ga? Dan lul ik nog liever met een Jehova getuige als met een complotfanaat.

 
At 7:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik Word Wakker", je bent een vreselijke randdebiel met een ongelooflijke plaat voor de kop. Discussieren heeft alleen zin als 2 partijen zich laten leiden door argumenten. Daarnaast kan je met een idioot discussieren op een plek waar anderen kunnen meelezen; dan levert de discussie weliswaar niks op maar mensen kunnen wel zien dat er een weerwoord is voor die malloterie van je.

Waarom zou iemand in hemelsnaam op jouw servertje of site waar nooit een ziel komt willen discussieren? Lekker zinvol is dat.
Nee, je bent nooit "vastgepraat", omdat je je volledig afsluit voor realiteit en eindeloos dezelfde onzin blijft herhalen. Zwelg maar lekker in je antisemitische Hufschmidt/Bollyn shit.

 
At 7:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

Welke is dat van Ik word wakker?

 
At 7:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

site bedoel is

 
At 7:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

ik (sorry, Boppers)

 
At 7:44 p.m., Blogger Jay said...

Op SLC heeft net iemand zijn identieit bekend gemaakt van zijn hoax identiteit op ae911truth, waar dat dus al 2 maanden op staat :)

Staat in de replies van een post.

 
At 7:46 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

crap laat het al zien. Jullie zien nog geen link als het er in koeienletters staat.
Braad, heb ik je op je paard gekregen? Dan zal ik vanaf nu dubbel mijn best doen :-P

 
At 7:47 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Braad durft gewoon niet. Bang dat hijzelf niet weet wat terug te zeggen.

 
At 7:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

Op mijn paard gekregen? Ik vertel gewoon hoe sneu ik je vind. Het is tekenend voor je dat je dat een hele prestatie vindt. Niet heel verbazingwekkend want het is blijkbaar de enige manier waarop je ooit nog een beetje aandacht krijgt.
Ik zou zeggen, doe vooral wat je niet laten kan. Ik vermaak me wel.

 
At 7:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Braad durft gewoon niet. Bang dat hijzelf niet weet wat terug te zeggen."

Staan er soms woorden in m'n reactie die je niet begrijpt? Blijkbaar wel.
Waarom denk je dat er nooit een ziel op je sneue site komt dat je maar hier een beetje om aandacht moet bedelen?

 
At 7:54 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Goed, zal ik doen. ;-)
Maar toch denk ik dat je gewoon niet durft. Bang dat ik je ip te pakken krijg ofzo? Ik zou geen andere reden weten....
Met teamspeak kun je zelf ook het gesprek op mp3 opnemen, of had je dat niet door? De bedoeling is dus juist dat dit gesprek dan ook op internet komt. Engels zal wel te moeilijk zijn voor je, zeker?

 
At 7:58 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
At 7:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

m'n IP: 62.131.5.83
Ben je er blij mee? Nou hacken maar, jochie!

(Tjek nog maar even in google als je wil)

Dat jij geen andere reden weet zegt dan ook alles over jou, en niks over mij. De reden heb ik gegeven, maar blijkbaar krijg je dat niet in je bange hoofdje.

 
At 8:00 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

jij denkt gewoon dat je gelijk hebt, braad, en met deze commentaren wordt het er niet overzichtelijker op. Ik wil dus gewoon eens een 1 op 1 gesprek zonder ruis (woorden zonder inhoud). Ik zou jullie alle 3 wel aankunnen, denk ik, maar daar zijn jullie volgens mij te fanatiek voor. Het zou geen mooi gesprek worden, vrees ik, enkel wat geroep en getier, zoals jij enkele commentaren terug deed.

 
At 8:01 p.m., Blogger Billythekid said...

Ik heb je blog bij de links gezet.

 
At 8:02 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Oooh ben je van amsterdam? Ik heb daar familie wonen. Ik zal je wel eens proberen te bezoeken wanneer ik nog eens in de buurt ben, goed?

 
At 8:04 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

cool billy, ik had jullie blog er al staan sinds ik jullie leerde kennen. Jullie zijn werkelijk uniek :p

 
At 8:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

nee, m'n provider (Planet) is van Amsterdam.
Weer mis, Sherlock. M'n woonplaats is trouwens ook niet bepaald een geheim.

En blijkbaar schat je je eigen vermogens nogal wat hoog in. Zullen we even niet vergeten dat je zo'n dombo bent die achter de Hufschmidts en de Bollyns aanhobbelt? Je weet wel, die mensen waar zelfs de meeste complotters hun neus voor ophalen omdat ze de ene na de andere leugen presenteren.

Discussies met malloten zijn enkel en alleen voor entertainment.

 
At 8:11 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

hahaha je bent weer aan het schelden, braad. Dat jij dat vindt van Bollyn en Hufschmid is jouw zaak. Maar dat je bang bent om te praten is duidelijk. Ik ben er, you gotta live with it (more & more)

 
At 8:12 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Dan woon je dus ook niet ver van amsterdam, slimme. Volgens mijn ip location kom ik uit Genk, en dat ligt dus naast Maasmechelen.

 
At 8:18 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Lees de commentaren nog eens door, braad. Mensen die hier voor de eerste keer komen zullen wel weten wat ze van ons moeten denken. Jij scheldt trouwens, en dat maakt het er niet beter op voor je. spijtig. Ik gaf je de kans om mij "te verpletteren met de waarheid" of tenminste wat argumenten te brengen. En braad begint daarop te schelden. Wie is hier fatsoenlijk?

 
At 8:19 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Je mag trouwens ook mijn site vol spammen. Het schept wat contrasten :-)

 
At 8:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Dan woon je dus ook niet ver van amsterdam, slimme."

pfff.. dus omdat jij uit Maasmechelen (lekker op je brommertje naar Maastricht wiet kopen zeker) en je provider in Genk zit trek jij de conclusie dat het adres van een provider wel altijd vlakbij het huisadres moet liggen? Zot zover de verbazingwekkende (non-)logica van "Ik Word Wakker". LOL!

Nee dude, ik woon ook niet vlakbij Amsterdam.

"Maar dat je bang bent om te praten is duidelijk."

Ik praat toch? Of telt geschreven woord niet?
Maar er zal toch nooit iets zinnigs uit je komen. Anders zou je niet zo achter die white suprematist van een Bollyn aanhobbelen.

 
At 8:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Wie is hier fatsoenlijk?"

O, lekker achter antisemieten aanhobbelen is fatsoenlijk zeker.

Maar goed, je bent alleen maar hier omdat niemand aandacht besteedt aan je sneue site. dat zegt al genoeg.

 
At 8:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik gaf je de kans om mij "te verpletteren met de waarheid" of tenminste wat argumenten te brengen."

ach gut, "je gaf me de kans". Nou nou, poeh poeh. En ik had ook echt gesmeekt om die kans. he?
O wacht, je bedoelt te zeggen: "ik wil zo graag door iemand serieus genomen worden maar ik word straal genegeerd".

Dat ligt al iets dichter bij de waarheid.

 
At 8:27 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

je zegt niks zinnigs, alleen commentaar geven, dat kun je. En ja, de ip locators zitten altijd goed (met 30km marge). Waar woon je dan, als het niet in de buurt van amsterdam is? Je weet nu ook mijn woonplaats (who cares)

 
At 8:34 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

braad, je bluft volle bak. Dat ik genegeerd wordt, ok, maar zonder deze site en jullie "intelligente commentaar" was het niet zo gemakkelijk geweest. Nu is er tenminste iemand die het voor de officiele verklaring opneemt en dan draait ie zo rond de pot.

Of, waarom moet je jezelf zo verlagen, braad, dat je nog geen echte discussie durft aan te gaan.

En durf dit geen discussie te noemen, want van zo'n laag niveau ben je toch niet, he?

 
At 8:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

"je zegt niks zinnigs, alleen commentaar geven, dat kun je."

Nee, natuurlijk zeg ik niks zinnigs. Ik heb je ook al uitgelegd waarom, maar blijkbaar lees je dat niet of snap je het niet. Je bent een onnozelaar die achter de grootste onnozelaars binnen de complotbeweging aanhobbelt, die bovendien een lelijk randje anti-semitisme en white supremacy vertonen. Je hebt nog nooit laten zien dat je in de verste verte ook maar een klein beetje serieus genomen kan worden.
En zo iemand komt me dan "een kans geven". Haahaha!
Als ik semi-serieuze gesprekken wil met volslagen idioten dan ga ik wel naar Café de Overkant hier. Daar zitten mafketels genoeg. Daar heb ik jou niet voor nodig.

"En ja, de ip locators zitten altijd goed (met 30km marge). Waar woon je dan, als het niet in de buurt van amsterdam is? "

Ja jammer dan, dat is dan blijkbaar de zoveelste kronkel in je complotterhoofdje.
Ik woon in Wageningen, op zo'n 80km van Amsterdam. En iedereen die in Nederland bij planet.nl zit, of je nu in Groningen of in Maastricht woont heeft z'n IP-adres in Amsterdam geregistreerd.

 
At 8:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Nu is er tenminste iemand die het voor de officiele verklaring opneemt "

Weer zo'n domme kronkel. Het interesseert me geen zak wat de "officiele" verklaring is. Ik volg de logische verklaring, die bovendien tot op de dag van vandaag de enige coherente hypothese is die alle gebeurtenissen van die dag beschrijft aangezien, zelfs na 6 jaar, alle complottertjes ook maar te beroerd zijn om een geloofwaardiger alternatief te presenteren.

Wat er "officieel" is en wat niet maakt me helemaal niks uit.

 
At 8:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nou dat gaat weer lekker zo...

 
At 8:46 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Dank je voor je oneindige inzicht, braad, ik voel me al een beetje bekeerd... tot welke groepering je ook mag behoren.
De herhaalders-schelders clan ofzo? Wat je over mij beweerde is dus best op jou toe te passen (dat herhalen en geen argumenten hebben, niet het antisemitisme, want daarmee gooien zwakkelingen graag)

 
At 8:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

De stem op een nieuwe al-Qaeda video-opname die een van de kapers van 11 september prijst, is wel van de voortvluchtige terroristenleider Osama bin Laden. Dat heeft een functionaris van de Amerikaanse inlichtingendienst dinsdag laten weten.

De authenticiteit van de band kon eerder op de dag niet worden bevestigd.

De Saudische terrorist looft zijn landgenoot Waleed al-Shehri. Hij was een van de kapers die met American Airlines vlucht 11 crashte in de noordelijke toren van het World Trade Center, dinsdag precies zes jaar geleden.

De opname was de tweede die in een week tijd op internet was geplaatst met een boodschap van Osama bin Laden. Eind vorige week verscheen de eerste video van de terroristenleider sinds drie jaar.

Hij zei daarin onder meer dat de Verenigde Staten ondanks hun militaire en economische macht 'kwetsbaar' zijn.

 
At 8:57 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Misschien zijn billy of Jay meer te vinden voor een conversatie? Of rogier?

 
At 9:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

"(dat herhalen en geen argumenten hebben, niet het antisemitisme, want daarmee gooien zwakkelingen graag)"

Je moet gewoon eens je ogen open doen en kijken wat die eikel van een Hufschmid voor figuur is. Een drol kan je niet poetsen, een antisemiet is een antisemiet, ook al verzint ie zelf wel weer een excuus waarom je dat toch echt anders moet noemen.

En dat is het figuur waar jij zo achteraan hobbelt. Vind je het nu echt gek dat niemand je serieus neemt?

 
At 9:06 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Trouwens, je moet de PC Active van oktober er eens op naslaan. 4 pagina's over internetcensuur. Alex Jones' site wordt hierin aardig gepromoot.
http://forum.pc-active.nl/viewtopic.php?t=18812
Dat wordt weer heel wat onwetende nieuwkomers bashen, denk ik.
Dat "dancing israelis" verhaaltje geloof je misschien ook niet (hoewel ze het zelf zeggen voor de camera). Te antisemitisch omdat het israeliers zijn?

 
At 9:11 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

je kunt eric gewoon niet quoten. Alleen dingen die hij schrijft op zijn site uit zijn verband rukken. Niet dat wat hij schrijft niet gevaarlijk is. Voor hemzelf dan.
De holocaustwet is een fascistische wet (raar maar waar). Ze wilden in nederland ook zo'n wet maken om de 9/11 complotdenkers het zwijgen op te leggen (de waarheid te beschermen). Maar jij juicht dat natuurlijk toe.

 
At 9:12 p.m., Anonymous Anoniem said...

..en het argument voor "911 is an inside job" is???

 
At 9:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

"De holocaustwet is een fascistische wet (raar maar waar). Ze wilden in nederland ook zo'n wet maken om de 9/11 complotdenkers het zwijgen op te leggen (de waarheid te beschermen). Maar jij juicht dat natuurlijk toe."

wartaal.

 
At 9:16 p.m., Blogger Jay said...

OMG Wat een stupide gast is dat zeg. Denk je alles meegemaakt te hebben, maar deze knuppel spant de kroon. Ga lekker wieberen gast. Ga lekker op je fietsje met je 911 was an inside job shirtje lekker door je moeders straat fietsen.

 
At 9:18 p.m., Blogger Jay said...

O ja en welk woord uit mijn eerdere post had je niet begrepen dat je vraagt of ik nog een gezellig gesprekje met je wil voeren?

Ik word Wakker, waarom sodemieter je niet lekker op. Denk je nou echt dat ik met een of andere geloofsfanaat in discussie ga? Dan lul ik nog liever met een Jehova getuige als met een complotfanaat.

 
At 9:27 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

reden, jay? dat hebben jullie nu gemeenschappelijk. geen reden, alleen maar omdat jullie iets van mij vinden lopen jullie weg. ik vind ook iets van jullie, maar durf die confrontatie best aan. als je gelijk hebt, heb je ook gelijk. ik durf dat wel toegeven, hoor. maar jullie zijn de hele tijd bezig van: "hey, kijk wat die nitwit zegt, wat een zever". veel zever op het internet, dat is zeker. maar jullie plaatsen de zever voor de echte vragen die gesteld moeten worden. met een gesprek is dat een beetje moeilijker, dus mijn conclusie is: chicken...

 
At 9:30 p.m., Blogger Jay said...

Ja, dat is het.............................................

Dan kan je nu weer leuk verhaaltjes gaan verzinnen voor op je blogje he knul.

 
At 9:31 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

ik heb trouwens ook al met jehova getuigen gepraat, en ze slaan mijn huis sindsdien over... zegt genoeg.
1x praten met die mensen, en ze laten u met rust. Of misschien ook bang als zij langs komen?

 
At 9:32 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

ja hoor ik ga wat reclame maken voor jullie :-P

 
At 9:34 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

leg me eens uit hoe ze aan de namen van de kapers gekomen zijn, jay, of...

 
At 9:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

"maar jullie plaatsen de zever voor de echte vragen die gesteld moeten worden."

O, die vragen die al tienduizend keer beantwoord zijn bedoel je?

Als het je nu nog niet gelukt is om antwoorden te vinden terwijl ze werkelijk voor het oprapen liggen dan is het triest met je gesteld.
Maar goed, dat wisten we dan eigenlijk ook al..

 
At 9:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

"leg me eens uit hoe ze aan de namen van de kapers gekomen zijn, jay, of..."

zoek nou eens gewoon een keer een antwoord ipv steeds weer te vragen en toch nooit te luisteren.

 
At 9:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het onderzoek van Cambridge wordt voor het gemak maar even genegeerd...

 
At 9:56 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Ja natuurlijk is op die vragen geantwoord. maar niet de waarheid, volgens mij. En, hoe hebben ze de paspoorten (officieel) gevonden? Ik weet het antwoord, maar het klopt gewoon niet. Voor iedereen die dit leest: dit onderstaande pdf is van de 9/11 commission, en verklaart op de 2de pagina de paspoorten, hoe ze gevonden zijn
Staff statements
Waarom geloven jullie dit toch? het is het begin van de hele leugen. Op 1 a4 vind ik te veel dingen waar ik mijn wenkbrauwen flink van optrek. Geloof (doen jullie dus ook) dit maar, en slaap lekker door.

you make the world look unreal

 
At 10:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

'Je doet veel moeite met je artikels, Billy. Zal nodig zijn, zeker?'
Nou en of het nodig is, Ik Word Wakker. Voor je het draait er weer zo'n Truther door van al dat Alomvattende Kwaad, om vervolgens een toevallige voorbijganger (Toevallig? Er is geen toeval in de wereld van de complotdenker, weet u nog wel) de kop in te hakken met een bijl. Zie Roosendaal. Of: om zich te bekeren tot de islam en een bom te brouwen. Zie Duitsland. Ben ik toch dankbaar dat er iemand als Billy de ondankbare taak op zich heeft genomen deze geloofsfanatici op hun geraaskal te wijzen.

 
At 10:02 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Trouwens, Kijk (magazine) heeft ook een mooi besluit omtrend vlucht UA93 in hun Complot!-artikel. Tussen dat puin (in het gat in de grond waarschijnlijk) hebben ze dus 2 paspoorten gevonden (en een rode bandana)

 
At 10:08 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

hey, kijk daar, een olifant in de zaal!
oeps, nu is ie weg :-)

 
At 10:21 p.m., Anonymous Anoniem said...

zoek nou eens gewoon naar antwoorden.

Of anders stel je je vragen eens aan mensen die ze kunnen beantwoorden ipv dit eindeloze geneuzel.

 
At 10:41 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

eeeuuh lees eens een paar postjes terug, en klik op de link, 2de pagina van de pdf. Of zag je niet dat ik al gezegd heb dat ik het antwoord weet. ik geloof het gewoon niet.
Jij negeert het antwoord (en denkt waarschijnlijk zoiets van: "het zal wel waar zijn)

Benieuwd wat je daarop terugpost. waarschijnlijk heb je niet gekeken en zal je dat ook nooit doen.

Al de beschuldigingen over "geloof" van jou zijn dus beter toe te passen op jezelf. :-)
Blind vertrouwen in de (Amerikaanse) overheid, dat heeft braad wel.

 
At 10:43 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

Speciaal voor jou dan ook nog eens:
Jouw bewijs:
9/11 Commission Staff Statements

 
At 10:49 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Blind vertrouwen in de (Amerikaanse) overheid, dat heeft braad wel."

Wat begrijp je niet aan de zin: het zal mij roesten wat de "officiele" theorie is of wat de "overheid" zegt?

Kom maar met een meer coherent, meer plausibel alternatief. Dan gaan we praten! Tot die tijd kan je ontzettend de boom in met je holocaustontkennertjes en al.

 
At 10:57 p.m., Blogger Jay said...

Braad, succes nog op NUjij, ik vind het wel best en ga maffen :) moet er weer om half 7 uit.

Trusten allemaal hier, en ik spreek jullie laters wel weer :) Ja ik zal jou ook wel later weer spreken, ik word wakker, maar dan pas weer als ik wakker ben ;)

 
At 10:58 p.m., Blogger Jay said...

PS, ik lach me rot daar in dat draadje :D

 
At 11:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het niveau is werkelijk om te janken.

 
At 11:07 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

hm, rare reactie. Waar moeten volgens jou dan de antwoorden vandaan komen? uit de zak van sinterklaas? Of moet iedereen maar geloven wat ie wil, iedereen blij.
En een geloofwaardiger verhaal, veel plausibeler dan de officiele verklaringen, vind ik toch:
http://www.hawkscafe.com/107.html

Maar ja, die personen moesten het al eens ontgelden bij jullie. De tijd tussen mijn reactie en jullie antwoord was volgens mij veel te kort om ook maar half door te hebben waar deze site om draait.

Jouw probleem is alleen dat jij alleen nitwits kunt aanvallen die een halve waarheid zeggen, maar voor de rest alleen op de man speelt in plaats van op de bal. Dat je dat zelf niet doorhebt geloof ik ook niet. Je bent gewoon te lui volgens mij.
Vooroordelen heb jij, conclusies trek ik.

 
At 11:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik lees nog geen coherente, meer plausibele, alternatieve theorie. Goh, hoe zou dat nou komen?

 
At 11:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

Maar wat loop je nou te klagen, joh? Je ging toch "dubbel je best doen om me op het paard te krijgen"? Of ben je dat alweer vergeten? Loopt de "discussie" niet naar wens? Dan doe je het toch op je eigen site? O nee, daar is niemand.. goh, wat eigenaardig.

 
At 11:31 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

euhm daarmee bedoel ik niet alleen vandaag. ik zal niet echt meer gaan los laten, begrepen? Verwacht u hier maar telkens aan commentaar... ik ga u bekeren :-P

 
At 11:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

je doet maar wat je niet laten lunt. Dat worden weer fraaie demonstraties van onbenulligheid.

 
At 11:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je moet toch wat, he, als niemand naar je sneue site toe wil komen?

 
At 11:36 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

En begin niet weer met je favoriete modewoordje aub :-)
Ik weet dat ge zo over mij denkt. Daarom laat ik ook niet los.
(Best way to defeat your enemys is to embrace them, and never let go...)
http://webword.com/moving/embrace.html

 
At 11:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ja joh, je bent de eerste niet, je zal de laatste niet zijn. Als jij elke dag op je kop gepoept wil worden moet je dat vooral doen. Niemand houd je tegen, en ja, je moet toch wat als niemand geinteresseerd is in je site.

 
At 11:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hey mister je maakt veel werk van je gratis blog! Hoeveel schuift het?

Zag dat je schreef dat je de uitzending van Way of Life gemist hebt maandagavond. Je kunt hem zaterdag kijken in de herhaling maar als je niet kan wachten kun je 'm nu meteen bekijken op eqgen die weer volledig online staat.

Vergeet je eqgen niet weer tussen je links te zetten?

 
At 11:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Hey mister je maakt veel werk van je gratis blog! Hoeveel schuift het?"

Ah, da's knap. al in de allereerste regel een schertsfiguur van jezelf maken.
Heel goed.

 
At 3:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nog een leuk debunk-blog. Toevallig de interviewer van huismeester Rodriguez: 'De joden hebben het gedaan'

 

Een reactie posten

<< Home