zaterdag, september 08, 2007

Q&A





Labels: ,

28 Comments:

At 9:36 a.m., Anonymous Anoniem said...

Die laatste twee dombo's zijn wel ongeveer het ergst: arrogant en denken dat als je iets gestudeerd hebt je ook ergens verstand van hebt.

 
At 11:35 a.m., Anonymous Anoniem said...

Die laatste twee dombo's zijn wel ongeveer het ergst: arrogant en denken dat als je iets gestudeerd hebt je ook ergens verstand van hebt.

Derf jij bent blijkbaar niet alleen ongeschoold, maar ook nog eens gebonden aan je eigen masochistische verslaving waarmee je vrindjes op het net probeert te werven klaasvaak...

 
At 11:46 a.m., Anonymous Anoniem said...

Wat nu, gaan wel elke keer namen omdraaien?

 
At 12:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nee prac dummy, ik wil elke keer weer hier als een heer aantonen dat de crap dat jij hier steeds meer op bier begint te lijk-en maf-KEES!

 
At 12:26 p.m., Blogger Jay said...

Hehehe, de complottertjes gaan steeds meer op een stel randdebielen lijken, getuige die 3 videos en de reacties van mable en hoer :) Zo komen jullie er wel :D

 
At 12:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

Implosion world iedere keer als bewijs aanvoeren is hetzelfde als Billy die iedere keer naar zijn eigen blog verwijst in de bewijsvoering.

Nee heel sterk!

 
At 12:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik krijg bijna zin om dinsdag eens te gaan kijken hoe de nederlandse tegenhangers het ervanaf brengen. Hehehe.

Ben ik trouwens de enige die die beelden van zo'n rijtje complotters op Ground Zero ziet en moet denken aan het rijtje profeten op de markt in Life of Brian?

 
At 12:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

Yaj aan je lachje te lezen ben je niet alleen van de jaren 30, maar ook tot een plaat voor je kop veroordeeld... Schyzofreen?

 
At 12:46 p.m., Blogger Billythekid said...

Als ik naar mijn eigen stukken verwijs, staan daar (meestal) links in voor de 'bewijsvoering'. Moeilijk, he?

 
At 12:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

"..is hetzelfde als Billy die iedere keer naar zijn eigen blog verwijst in de bewijsvoering."

Misschien iets beter de stukjes lezen? Misschien eens op een linkje klikken?
Wat een flauwekul weer zeg.
(Drogreden="straw man")

 
At 12:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

hee kijk nou, Billy spreekt voor zichzelf! :)

 
At 12:53 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nee, Braad. Je bent echt niet de enige. Het is kostelijk om te zien. Hulde aan Billy.

 
At 2:03 p.m., Blogger Jay said...

Wow, wat goed man boorjat, dat je aan mijn getypte lachje kan zien dat ik uit de jaren 30 kom en een plaat voor mijn kop heb. Waar heb je die truc geleerd?? Vertel het me Guru, zodat ik dat ook kan leren, want dat vind ik wel erg handig. Heb je soms een website waar dat op staat, of een boek ofzo? Ik ben erg benieuwd nou hoor, dus vertel het me alsjeblieft. PLEASE!!!!!!!!

 
At 2:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

Yaj je gedraagt je als een man met ballen tussen zijn schouders...hihihi

 
At 4:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

Shit man, heb je hier soms een camera hangen dat je dat allemaal weet? Echt niet normaal meer. Hoe weet jij dit allemaal?

 
At 5:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ben een half jaartje niet op deze site geweest, ik dacht eens even kijken hoe ze ervoor staan.

Nog steeds hetzelfde slechte woorgebruik, schreeuwen, vloeken en one-liners.

Heel apart...gelukkig is er weer een nieuwe bin-laden video gemaakt, die ze hier kunnen gebruiken voor verdere "bewijsvoering".

Mensen, veel succes het komende half jaar, en je weet het... Bin Laden is de schuld van alles!!
Hij is het hoofd van Al Qaida en deze organisatie is jullie vijand!!
...Duhhh...

 
At 5:31 p.m., Blogger Jay said...

Ja anoniempje, en moslim extremisten bestaan ook niet. Net zomin als die dwazen die zichzelf op blazen om martelaar te worden....

 
At 5:38 p.m., Blogger Billythekid said...

"Nog steeds hetzelfde slechte woorgebruik, schreeuwen, vloeken en one-liners."

Dit is geen site, maar een blog, waar, anders dan bij andere sites, in principe vrijelijk op gereageerd mag worden en op dat laatste slaan je opmerkingen. Met dat vloeken valt het trouwens wel mee, en met dat schreeuwen ook. Sinds kort snoei ik trouwens het allerergste weg.

De frequentie van posten is weer heel even op het oude niveau - dagelijks - wegens veel 9.11 nieuws, maar in principe wil ik straks weer terug naar de frequentie van afgelopen zomer: melden als er wat te melden is, en anders niet.

 
At 6:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

over mensen die zo dom zijn als de complottertjes die hier komen reageren kun je blijven melden billy. of moet ik zeggen: yllib,,, wauw, de complotterposts hier brengen me echt terug naar mn kleutertijd

 
At 10:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nou, de eerste demonstratiedag was alweer een daverend succes! LOL

Uhmm....ik ben een paar keer op de Grote Markt en de Grote Markstraat geweest in Den Haag vandaag, maar ik ben waarschijnlijk de flyeraars misgelopen? Hoopte eigenlijk wat plaatjes te schieten…
Johnito, 8 sept, 10:19PM

Dat belooft wat voor 11-9.. :)

 
At 1:13 a.m., Anonymous Anoniem said...

Billy + Braad & Co., wat is eigenlijk de diepere motivatie van jullie internet-activiteiten?
Graag een duidelijk antwoord op deze vraag, op straffe van oneindige herhaling ervan.

 
At 1:46 a.m., Blogger Jay said...

Puur vermaak :)

 
At 2:38 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik kan ook wel 3 video's van officiele experts van "de Billy kant" laten zien die flauwekul vertellen. Met als hoogtepunt het zaakje als instortende (aardappel) chips vergelijken op tv.

Jowenko zijn ene uitspraak prijzen en zijn andere uitspraak als ongeinformeerd beschouwen is erg zwak. Ook zwak van de cameraman om hetzelfde te doen maar dan ondersom. Ik ben wel benieuwd wat hij had gezegd als de complotter Jowenko volledig serieus nam. Dat was een hinderlaag die je van 10 kilomter zag aankomen haha.

 
At 3:32 a.m., Anonymous Anoniem said...

@Jay
Meen je dit? Zo ja, dan heb je m.i. een ontzettend zieke geest en zou je m.i. een goede versterking vormen voor welk buitenlands fascistisch regime dan ook, om daar lekker te gaan meehelpen met het treiteren van de oppositie. Puur vermaak immers.
Wat een min mannetje ben jij.

 
At 9:56 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Billy + Braad & Co., wat is eigenlijk de diepere motivatie van jullie internet-activiteiten?"

Die vraag heb ik werkelijk al tientallen keren beantwoord. Ik erger me wild aan kritiekloze domheid, en met name als dat gebeurd in groepsverband waarbij elkaar wordt voorgehouden dat ze de intelligente voorhoede van de maatschappij zijn.

Hoe meer er kritisch en logisch nagedacht wordt hoe liever het me is, maar discussie met mensen die conclusies trekken op basis van geloofsargumenten is niet echt goed mogelijk. Het enige wat je kan doen is laten zien dat er gewoon antwoorden zijn op de vragen die eeuwig herhaald zijn, en voor de rest kan je je er hooguit mee vermaken. Complotdenkers denken namelijk dat ze vreselijk belangrijk zijn en hebben niet door hoe hard ze uitgelachen worden links en rechts.

Je zou je als comploptdenker eens serieus af moeten vragen wat jij hier nou denkt te komen doen? Je moet eens de keren tellen dat er hier een anoniempje, of andere complotter, kwam die werkelijk inhoudelijk op een artikel reageerde. Dat is op een hand te tellen.
Complotters hebben niet het vermogen om te beargumenteren op basis van feiten (de meesten hebben werkelijk geen idee wat dat woord betekent), per definitie, anders wordt je geen complotdenker in de zin van "moonhoax", "911 is een inside job", "de NWO wil de wereldbevolking doodmaken", "chemtrails", etc (of een gedeelte van hiervoorgenoemde).

Het is jammer dat de Zogby poll die zo gretig aangehaald wordt door de complottertjes (om te laten zien dat 51% van de Amerikanen een nieuw 911-onderzoek willen) niet iets uitgebreider was. Wat de complottertjes niet vertellen is dat uit diezelfde poll blijkt dat slechts ong. 5% van de Amerikanen in een "inside job" (MIHOP) scenario gelooft. Uitgesplitst naar onderwijs zie je dat dat percentage ong. 6% is bij de laagstopgeleiden en terugloopt naar 3% van de hoogstopgeleiden. Omdat het hier om zulke kleine percentages gaat is er niet echt genoeg data om hier harde conclusies uit te trekken, maar de trend is duidelijk: hoe meer kennis van zaken, hoe minder loonie-gedchten.
En gelukkig valt het in de VS nog mee met de idioten.

 
At 10:44 a.m., Blogger Jay said...

Hehehehe, ok anoniempje. Hier dan mijn echte reden.

Ik heb zelf een technische achtergrond en heb me dus verdiept in het technische aspect van 9/11. Daar draait namelijk alles om. Zolang de "complotdenkers" niet kunnen bewijzen dat de torens met explosieven of ander leuk spul zijn neergehaald staan jullie dus heel erg zwak. Ik word dan ook een beetje moe van al dat geklaag op het NIST rapport terwijl degene die erover klagen dat hele rapport nooit gelezen hebben. En dan heb ik het dus niet alleen over de nederlandse complotdenkers, maar ook die amerikaanse "leiders" van de truth beweging waar jullie zo graag achteraan lopen. Zo wordt er echt een hoop desinfo verspreidt door de amerikaanse truthbeweging wbt het NIST rapport wat gewoon uit de lucht gegrepen is. Zo is David Ray Griffin een mooi voorbeeld. Die klaagt erover dat NIST zijn bevindingen in de loop der tijd heeft aangepast. Maar dat is nu juist hoe de wetenschap werkt. Je komt met een scenario en gaat dat testen. Als dat niet klopt met wat er werkelijk gebeurd is zoals ze hebben kunnen zien aan videobeelden, fotomateriaal, testen, enzovoorts, stellen ze hun onderzoek bij om wel tot de juiste conclusie te komen. Daarnaast snappen de Complotdenkers ook niet dat je wat er met de torens is gebeurd nooit een tweede keer precies op dezelfde manier kan laten gebeuren omdat je met zoveel onbekende factoren zit. Voor zo een onderzoek is het ook totaal niet mogelijk om precies weer te kunnen geven wat er precies met het gebouw gebeurde toen het aan het instorten was, omdat je dan ook met teveel onbekende factoren te maken hebt. Je weet namelijk nooit hoe elk stuk staal, beton, inboedel zich gedroeg tijdens de instorting(daarnaast is er door verscheidene personenen instellingen vanover de hele wereld al berekend dat de instorting wel op een "normale" manier heeft kunnen gebeuren). Tevens is het al niet interessant voor de bouwwereld om te weten wat er precies met het gebouw gebeurde terwijl het instorte, omdat ze alleen maar willen weten hoe het tot dat moment heeft kunnen komen. Kijk alleen maar naar een vliegtuigcrash. Het is niet interessant om te weten hoe het vliegtuig zich in de grond heeft geboord, maar wel hoe het daartoe heeft kunnen komen. Ze kijken dan ook naar de technische aspecten van het vliegtuig en wat er mis is gegaan met 1 of meerdere onderdelen. Zoals Braad ook al aangaf moeten de complotdenekrs eerst eens logisch nadenken voordat ze met claims komen en laat je niet inpakken door een stel videos op youtube waar ze de boel verdraaien of uit zijn context halen, wat ik echt constant zie gebeuren. Want ja ik kijk ook die videos namelijk. Dat zouden alle complotdenkers ook moeten doen, de zaak van twee kanten bekijken en je ook eens op sites begeven die de boel debunken en dan je eigen conclusie trekken. Maar het lijkt wel of de meeste complotdenkers bang zijn om die sites te bezoeken omdat het wel eens hun denkbeeld kan verstoren. Dat is dus ook de hoofdreden dat ik er tijd aan besteed om de mensen die nog niet gebrainwashed zijn door de complotvideos ook eens de andere kant van het verhaal te laten zien. Zo zijn er in de VS al genoeg mensen die nadat ze andere kant van het verhaal zagen beseften hoe ze in de maling zijn genomen door al die youtube videos van de truthers. En nee, ik ben geen fan van BUSH, ik werk ook niet voor de AIVD, of enige andere veiligheidsdienst zoals me wel eens naar mijn hoofd wordt geslingerd. Ik ben gewoon een kritisch persooon die beide zijden van het verhaal wil horen voordat ik een oordeel voor mezelf vel.

Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord. Zoniet, jammer dan ;)

 
At 10:45 a.m., Blogger Jay said...

Uhm dit was voor het begin van jullie einde natuurlijk.... Excuses.

 
At 11:03 a.m., Blogger Jay said...

Nog een PS. Voor sommige mensen is het bij mij trouwens wel echt vermaak, omdat die al sinds jaar en dag met dezelfde bullshit komen, of de boel hier proberen op te naaien, waar ze helaas elke keer in falen.

 

Een reactie posten

<< Home