zondag, september 16, 2007

Mariah


Hoe staat het eigenlijk met het door Marcia georganiseerde kennismakingfeestje voor de Zappers? Als we de commentaren bij Zapburu mogen geloven is Marcia een online verkleedpartij, ten zij dat ook weer een hoax is. Maar veel schot zit er nog altijd niet in. Na 234 berichten (laatste telling) zijn er nog altijd geen concrete afspraken gemaakt. Zelfs over de plek waar het een en ander moet plaatsvinden is de laatste drie dagen eindeloos gediscussieerd: "Amsterdam. In het weekend. Op een zaterdag. All in favor?" Een eilandje dan? "Wij van Zapruder hebben al tijden het plan om een poesvormig eiland te kopen, met een kuipvormige ringweg langs de kust om de bolides eens flink te kunnen uitproberen, grote wietplantages en ondergrondse XTC-labs."

Maar aan zo'n lollige opmerking heeft Marcia natuurlijk niks. En nou weer on topic, potverdorie! riep ze quasi-opgewekt, maar na al die ginnegappende eentweetjes met Marcia leek het enthousiasme voor een Zaproeder Landdag steeds verder weg te zakken. Voelen de complotters zich soms ongemakkelijk bij zo'n grote samenscholing? Of heeft Billy met zijn brutale suggestie van AIVD mol de sfeer voor eens en altijd verpest?

Of zit de argwaan dieper? Vertelde Marcia eerder dat ze aan voetbal en kickboksen deed, feministes maar niks vindt, evenals leidinggevende vrouwen, inmiddels heeft ze onthuld dat ze fan is van Mariah Carey. Foute boel. Laat Mariah (net als Celine) op de he-mannen van Zaproeder nou zo ongeveer dezelfde uitwerking hebben als kryptoniet op Superman: de staatsgevaarlijke mannenbroeders die Balkenende willen impeachen, Bush en zijn neocons aan hun kloten willen ophangen, Monsanto willen ontmantelen en communicatiesatellieten willen saboteren willen misschien geassocieerd worden met buikgrommende gothic metal, maar toch echt niet met zwaaiende aanstekers of bistro's bij kaarslicht.

Was dit soms het moment waarop haar vermeende alter-ego Robbertjan hoopte dat Marcia bij de Zapruders door de mand zou vallen als een "een spookhoax door een hele vette hij"? Dat moet allemaal nog blijken. Dus: Billy is er bij, jongens! Hij komt als Robbertjan, Johnito, Monkeyman of Arminius the Terrible, en opgelet: allen zullen keihard ontkennen dat zij Billy zijn!

Labels:

43 Comments:

At 8:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

Goh Goh, je hormonen spelen je wel erg veel parten he.

 
At 8:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

billyhtekid is homo dat is al bekend. alleen is hij in de ontkenningsfase maar dat heeft hij met meer natuurlijk.

 
At 8:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

lol
interessant he, dat zapruder.nl

 
At 8:46 p.m., Blogger Billythekid said...

"Goh Goh, je hormonen spelen je wel erg veel parten he."

Daar is Billy te oud voor, jongens(geboren in 1859) Maar plagen kan hij nog als de beste.

 
At 8:50 p.m., Blogger Billythekid said...

En de homofoob hoeft evenmin bang voor me te zijn, I can assure you.

 
At 9:01 p.m., Blogger Jay said...

Niet interessant Swinferno, meer leedvermaak ;) Altijd lachen daar om de reacties :)

 
At 9:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

helaas toch wat buiig tegen verwachting...maar goed, Nederland heeft ook zijn mooie kanten, zoals het zonnetje dit weekend.

 
At 9:43 p.m., Blogger Jay said...

Hehehe, dit vind ik dan ook echt leedvermaak :) Dat Johnito op Zapruder een topic aanmaakt om mijn postjes te nunieten :D

NuNiet op NuJij
93330 http://www.nujij.nl/out-truthing-the-troofers.940947.lynkx http://www.nujij.nl/prison-planet-witness-alleges-red-cross-complicity-in-wtc7-destruction.940944.lynkx http://www.nujij.nl/more-great-investigative-reporting-from-prison-planet.940940.lynkx…
Johnito | 15-09-2007 01:50


Maar deze vind ik persoonlijk nog de beste. Democratus die een spitfire die is neergestort, vergelijkt met een boeing die zich opzettelijk in de grond boort :D Mooier kan je het toch niet verzinnen hoor :)

 
At 9:48 p.m., Anonymous Anoniem said...

heheheh of je gelijk hebt jaytje ;)

 
At 10:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

...of niet natuurlijk, heheheh...

 
At 11:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

billy het bilmaatje vaN Jay
heeft pijn in zijn besneden reet

 
At 12:48 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Hehehe, dit vind ik dan ook echt leedvermaak :) Dat Johnito op Zapruder een topic aanmaakt om mijn postjes te nunieten :D

NuNiet op NuJij
93330 http://www.nujij.nl/out-truthing-the-troofers.940947.lynkx http://www.nujij.nl/prison-planet-witness-alleges-red-cross-complicity-in-wtc7-destruction.940944.lynkx http://www.nujij.nl/more-great-investigative-reporting-from-prison-planet.940940.lynkx…
Johnito | 15-09-2007 01:50

Maar deze vind ik persoonlijk nog de beste. Democratus die een spitfire die is neergestort, vergelijkt met een boeing die zich opzettelijk in de grond boort :D Mooier kan je het toch niet verzinnen hoor :)"

Zo'n domme mongool als jij heeft natuurlijk niet in de gaten dat dit hele blog bestaat om Zapruder af te zeiken. Da's natuurlijk nog veel gefrustreerder dan onzinnige artikelen wegstemmen. De balk, de splinter, je weet het wel. Nou, jij niet natuurlijk, maar iemand met meer dan 3 hersencellen wel.

Het is wel afgrijselijk geworden hier. De frustratie druipt er vanaf en de inspiratie is nu al maanden compleet verdwenen. Welke zool kan zich nou zo vermaken met het becommentarieren van een forum????? Dan heb je echt een steekje los. Echt nog nooit meegemaakt. Is van dat trieste Frans Bauer superfan gebeuren. Van die kneuzen die een idoolsite opzetten.

En dan die Jay en Braad die zich zo gewillig voor dat karretje van Billy laten spannen. Ongekend. Echt een paar rijp voor het gesticht hier. Druipt er vanaf, ik ben geen kenner, maar jaloezie, frustatie en dat gekoppeld aan wat handicapjes. Dan krijg je dit soort excessen.

Als de kwaliteit van het zogenaamde weerwoord nog een beetje ok was (ik geloof dat Billy echt de bedoeling heeft dingen te ontmaskeren) maar ook dat is echt bizar slecht. Jullie zijn of de grootste kneuzen van de wereld, die echt overal intuinen, volkomen ongeloofwaardig, of gewoon beroepstrollen ofzo. Echt wel bijzonder dit blog. Zo afgrijselijk voorspelbaar ook, ten koste van alles gewoon steevast belachelijk maken, wat wat mij betreft nauwelijks lukt. Ja, jezelf. Maargoed. Zo zie je maar weer dat er toch nog een paar mensen zijn met echt helemaal niets zinnigs te doen. Zoveel tijd steken in dit soort bizarre kinderachtige flauwekul. brrrr.

 
At 12:51 a.m., Anonymous Anoniem said...

En ondertussen weet die homo meer van Maria dan alle Zapruders bij elkaar. Met z'n hand onder tafel zit hij dag en nacht die postjes van haar te analyzen en komt dan anderen hier daarover belachelijk maken. Met de doos tissues op tafel.

Wat een ironie.

Heeft die Billy gewoon serieus werk gestoken in die Maria. Wie dat ook mogen zijn, ik ga meteen even kijken daar op dat forum.

Echt heel bijzonder.

 
At 5:48 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik hoor net van nauwbetrokkenen, dat Marcia boos op Billythekid is, omdat hij met zijn overijverige aandacht hier, haar (AIVD) draadje daar op Zapruder heeft gebroken. Bovendien komt er ook nog eens aan het licht dat hij wel erg toeschikkelijk is in bij het aan de schand-paal nagelen van haar collega Robbertjan. In AIVD kringen is dat not done... Billy kan dan ook op een reprimande rekenen en veel trollen zijn al deze kant opgestuurd om hun ratten-werk hier verder te doen. Billythekid kan zijn kippenborstje alvast maar nat gaan maken!

 
At 6:33 a.m., Blogger Billythekid said...

Schrijft iemand die om vijf uur nog niet in zijn bed lag. Guess what? Ik ben alweer op.

 
At 6:41 a.m., Anonymous Anoniem said...

Heel goed Billy, ik weet dat het afkicken van de nachtshift daar bij de AIVD tijd kost. Groetjes van je v-fan daar bij zap...dag schatje.

 
At 7:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Zo afgrijselijk voorspelbaar ook, ten koste van alles gewoon steevast belachelijk maken, wat wat mij betreft nauwelijks lukt."

Het zijn niet alleen Billy'a stukjes die complottertjes belachelijk maken, het lukt de complottertjes ook zelf om dat keer op keer in de reacties te doen. Vooral als ze weer eens een eindeloos verhaal neerpennen zonder over "hoe de frustratie er af druipt", etc. etc. zonder ook maar een keer concreet in te gaan op de inhoud. (Het zou zo een reactie van Patman kunnen zijn).
Haal nu eens een voorbeeld aan waarop je je mening baseert? Blijkbaar is zoiets toch zo enorm moeilijk voor complottertjes. Ach ja, 'feiten zijn immers voor mensen die zelf niet goed na kunnen denken' (Patman).

 
At 8:28 a.m., Anonymous Anoniem said...

"En ondertussen weet die homo meer van Maria dan alle Zapruders bij elkaar."

Wat is dat toch met die homofobie van jou? Of is dat ook standaard onderdeel van de complot-mindset?

 
At 8:30 a.m., Anonymous Anoniem said...

Trouwens, leg mij eens de logica uit van een homo met een obsessie voor vrouwen?

 
At 2:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat een kneuzenkermis weer hier... lang leve de cyber-biodiversiteit, zullen we maar zeggen.

 
At 3:57 p.m., Blogger Jay said...

Dan voel je jezelf wel thuis hier zeker vabje.

 
At 4:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

Jij bent hier de vaste kermisklant, Jay, niet ik...
Lang leve Billy's freakshow van one-sided open-source amateur intelligence. ;)

 
At 4:48 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Jij bent hier de vaste kermisklant, Jay, niet ik..."

We komen je naam anders vaak tegen, of is dat weer een andere vab?

 
At 5:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

weetje, Billy zou wat mij betreft van harte welkom zijn bij onze AIVD-borrel. Ik denk alleen niet dat hij dat bluft...daar is ie iets te paranoia voor ;)

 
At 5:57 p.m., Blogger Jay said...

Lol vabje :)

Ow ja, 4,6%

 
At 6:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 
At 6:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

"weetje, Billy zou wat mij betreft van harte welkom zijn bij onze AIVD-borrel."

Enne...wanneer is die borrel nu? Na 236 berichten is me dat nog niet duidelijk.

 
At 6:48 p.m., Anonymous Anoniem said...

geduld is een schone zaak.
Tijd en plaats zullen we tzt ook wel ff hier posten ;)

groetjes

 
At 7:14 p.m., Anonymous Anoniem said...

Swinferno heb jij ook een leuke foto zodat we de mooiste van zapburu kunnen verkiezen? AaaaH?

 
At 8:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Swinferno heb jij ook een leuke foto zodat we de mooiste van zapburu kunnen verkiezen? AaaaH?"

Joh, kom gewoon naar Leiden en zie voor jezelf wat voor een schoonheid zij(?) is! Ik denk wel dat ze mooier is dan Marcia. Ze heeft in iedergeval wel vrouwelijke energie, dat voel ik gewoon...

 
At 10:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

voor de goede orde, ik ben een hij
lol gaat lekker hiero

 
At 10:13 p.m., Blogger Jay said...

Gaat helemaal nergens meer over :) Ik snapte het ook al niet helemaal Sanne :)

 
At 12:58 a.m., Anonymous Anoniem said...

Geniale satire. Gieren gewoon. Alweer mijn complimenten

 
At 5:58 a.m., Anonymous Anoniem said...

"voor de goede orde, ik ben een hij lol gaat lekker hiero."

Sorry voor het misverstand swin, maar nadat ik je avatar daar bij zap zag, sloeg mijn buru-di op hol. (roosje...na)

 
At 8:36 a.m., Anonymous Anoniem said...

oh kwam het door mn avatar ^^

Ik dacht door mn voornaam, die regelmatig voor verwarring zorgt ;)

 
At 8:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het is ehmm...rustig hier, dus misschien maar een paar flashbacks dan?

Braad zei eens:

Het fascineert me hoe mensen zulke rotsvaste (geloofs)overtuigingen kunnen ontwikkelen en de manier waarop ze daar argumenten ervoor om zich heen verzamelen, zonder dat ze doorhebben hoe selectief ze daarin zijn.

- hoe lang zal het hem nog fascineren?-

Billy zei mij eens:

...afgaande op je eerdere reacties ben je volgens mij een 'softe' believer die zou willen dat we ook de 'andere kant' eens serieus nemen, alsof de waarheid precies in het midden ligt. Zo simpel ligt dat niet. Indien de feiten echt overtuigen en de gebeurtenissen logisch verklaard kunnen worden geloven we hier met zijn allen in elk complot. Maar daar gaat de discussie nou juist over.

Ik zeg:

Jij bent ook een believer Billy, ja jij ook Braad en jij ook jimmy, crap, jay, net als jij vab, inferno, pacman en ik en jij, anoniem en natuurlijk ook jij, complottertje. Ben jij een softe of een harde?

Wat vinden jullie trouwens van die VVD-affaire? boeiend he?!

Die van Plasterk vond ik wel interessant..man, ik wist niet eens dat Mein Kampf gecensureerd was, wat een crap...wat zeg jij daarvan Crap? Zou dat boek verbrand moeten worden? En Jay, welk complotdenkerspercentage zou jij serieus nemen?

Ik zeg:

9/11 was een inside job en de maanlandingen waren fake. Check it out!

...forgive me for that, I have de la tourette, I can't help it you bastard.

 
At 8:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

Billy je bent weer een schatje. Ik voel me vereerd dat je weer een artikeltje over mij hebt weten te schrijven.

Mariah Carey is inderdaad echt cool, dat ben je toch wel met me eens ??

Mijn favoriete nummertje is :

All I Want for Christmas is you

Dikke kus voor Billy !

 
At 7:49 a.m., Blogger Billythekid said...

"Het is ehmm...rustig hier.."

Dat klopt, ik ben niet de hort op, maar er is nauwelijks iets te doen in complotland. Ook wel eens rustig.

 
At 7:15 p.m., Anonymous Anoniem said...

cq: uitgeluld...
ongelovelijk hoe je 911 hebt laten liggen om over fok! comments te schrijven....maar ja...jammer ofzo...eigenlijk ook niet..morgen een leuk stukje Billy? Het wordt een beetje zielig....

 
At 7:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het wachten is op een foutje van zapruder natuurlijk....

 
At 3:01 a.m., Blogger Dutch Revolution said...

Gelukkig, HIER wordt ik tenminste nog genoemd. Op ZapLog is Dinosaur me gewoon vergeten :(

 
At 2:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

Een van de weinige keren dat er hier iets grappigs te lezen is.

 
At 10:35 a.m., Anonymous Anoniem said...

瑞友天翼-企业信息化集中部署的专家!

创始于1995年的瑞友集团,依托高校、科研机构的人才优势,长期致力于计算机网络应用接入技术及网络应用安全产品研发,在应用接入及应用安全领域有着深厚的技术底蕴,拥有许多核心技术专利。坚持走自主创新路线,以弘扬民族软件产业为已任,把推动中国信息化发展作为公司使命;公司坚持以企业为主体,市场为导向,应用为主线,走“政产学研资”结合的信息产业技术创新道路。

  瑞友天翼5(GWTsystem)应用接入系统是瑞友集团经过几年的潜心研发,攻克多项技术难关,是国内首创具有自主知识产权的远程应用接入系统平台,填补了国内远程应用接入市场的空白,带动了远程应用接入市场的迅速发展,揭开了应用软件行业的革命;作为远程接入行业的首款绿色环保软件,瑞友天翼远程应用接入系统在远程接入、集中部署、集中应用、集中管理等技术方面已达到国际领先水平。

  经过多年的拼搏,瑞友天翼取得了骄人的业绩,得到了来自社会、政府、同行业人士的肯定及高度赞扬:国家科技部《创新基金重点支持项目》、中国软件行业协会《国家级优秀软件产品》、国家公安部《公安部安全认证产品》、中国计算机报《 编辑选择奖》、中国管理科学学会、中国高新技术企业发展评价中心《最具市场价值的高新技术产品》、中国软件行业协会财务与管理软件分会《最佳远程应用接入解决方案供应用商》、英特尔《软件合作伙伴》,这些权威奖项的取得,凝聚着瑞友人的汗水,更证明瑞友天翼应用接入系统真正的适应了当前企事业单位对信息化的需求;截止目前,瑞友天翼应用接入系统已经成功服务于:中国教育电视台、清华紫光、金花集团、太极集团、中国万网、东阿阿胶、上海宝钢、九牧王西裤……….等22个行业成千上万多家客户;面对着不同的客户需求,公司在不断完善产品功能的同时,更是加大了对产品各种新特性的开发,以满足日渐壮大的应用接入市场需求。产品的成功同时给公司的发展迎来了一个新的里程碑,目前公司在全国建立了华北、华东、华南、华中、西北、西南、东北、山东等八大区域中心,10多个重点城市直属办事处,销售服务网络覆盖全国。

  “做用户真诚朋友”是瑞友集团矢志不渝的经营理念,作为国内集中式安全应用接入技术的创新和引领者,瑞友人秉承与伙伴长期共同发展的战略,将给用户带来更多的IT应用价值和经济效益,帮助用户实现协同、敏捷、实时的商务能力,提升用户在网络经济时代的核心竞争优势。瑞友集团,已经扬帆起航,驶向国际舞台!瑞友集团 山东威海市新威路11号北洋电子城221室
电话:0631-5208316 13717605158
版权所有:瑞友天翼(威海)销售服务中心
友情链接:博客
博客
博客qa

 

Een reactie posten

<< Home