donderdag, januari 03, 2008

Bewustmakend nieuws

Complotsite Argusoog presenteert vandaag met gepaste trots het overzicht van 25 best gelezen artikelen van 2007. En wat is het geworden? Het bedrog rond 9/11? Chemtrails? UFO's wellicht? Nee. Het meest gelezen artikel (8579 maal geraadpleegd) is Elfen, bestaan ze echt?

Het is een artikel over een gemummificeerd lichaampje dat gevonden zou zijn in het Engelse Derbyshire, welk gebied bekend staat om de verhalen van dansende lichtjes op hete zwoele zomeravonden en allerlei mythes en sages. Met een droog "De eigenaar van het mooie knutselwerkje was ook verbaasd over zoveel reakties," blies Argusoog uitbater Nexus het sprookje ook weer uit, maar niet zonder de volgende opmerkelijke disclaimer: "Het feit dat dit een geintje was wil niet zeggen dat deze mythische figuren niet bestaan hebben of misschien nog wel bestaan, het enige wat wij nu weten is dat deze Elf niet echt was."

Bij zweefsite Niburu gelukkig wel serieus nieuws: "We hoeven ons niet langer druk te maken of UFO`s een feit zijn, of dat er een transformatie plaats zal vinden. Momenteel verkeren wij, de gehele mensheid, al in deze situatie. Het is nu aan ons (het volk) om de gehele mensheid wakker te schudden en deze eerlijke en feitelijke informatie naar buiten te brengen. Wij moeten werken als een eenheid om dit proces soepel te kunnen laten verlopen. Het streven naar geld, macht, eer, hebzucht en egoïsme is afgelopen."

Waarna Niburu weer met beide benen terugkeert op de koude grond, want er moet geld op de plank: een eenmalige schenking, een periodieke schenking, een schenking van een rentedragende verordering (?) of een complete nalatenschap. U zoekt het maar uit. Stort vandaag, en u bent weer lichtjaren voorzien van onthullend en bewustmakend nieuws.

Labels: , ,

17 Comments:

At 11:33 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Zionism is perhaps the worst curse ever inflicted upon mankind. Zionists gain control of media and government with the use of their usurious fake demonic system of fractional reserve banking based upon debt. They have been a curse to every nation they have ever infected. Happy is the nation that cures this fatal selfish virus that eats out their entire substance from within."

Zo wens ik ook dat de stumperds van dit blogje met de zionisten aan dek van hun vlaggenschip snel en met zijn allen verzuipen...
Een slecht en fataal 2008!

 
At 12:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Zou je niet een zionisten blogje beginnen? We weten het nu wel, hoor.

 
At 1:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

Doe niet zo lullig man Nexus heeft het al moeilijk genoeg!

Mijn capaciteiten kennende ben ik vlijtig aan het solliciteren geslagen en kreeg de ene na de andere uitnodiging, bij fin. instellingen maar ook bij andere organisaties. Tot 4 keer toe drong ik door tot de allerlaatste gesprekken, twee ker bleek er helemal geen andere kandidaat te zijn. Toch kreeg ik telkens de kous op de kop zonder echte reden. Ik moest toen even terugdenken aan wat mijn toenmalige regiomanager mij nog even nariep toen wij de rechtzaal verlieten; ' Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat jij nergens meer terecht komt ' Toen begon ik langzaam te begrijpen dat dit geen loze woorden waren maar de keiharde realiteit, zoveel macht hebben die bedrijven dus. Je kunt je voorstellen dat het leven alsmaar moeilijker werd ondanks drastische bezuinigingen die ik mijzelf en mijn gezin heb opgelegd op het moment dat dit begon te spelen. Nu, anno 2008 heb ik weliswaar weer en baan maar die heb ik aangenomen uit wanhoop, 100 euro minder netto per maand dan mijn uitkering in de WW waar ik nog ruim 1 jaar recht op had. De nieuwe werkgever wil niks horen van betalingsproblemen, het enige dat hem interesseerd is wat ik geproduceerd heb aan het einde van de week. Het basissalaris is minder of net gelijk aan het minimumloon voor mijn leeftijd. Ik zou provisie gaan verdienen maar zoals het er nu uitziet blijft dit bedrijf dit voor zich uitschuiven en kan ik als werknemer hier niks tegen doen. De rekeningen stromen binnen en ik vul het ene potje met het andere potje maar helaas werkt dit ook maar een paar maanden. Nu is het punt bereikt dat er geen potjes meer zijn, dat belangrijke rekeningen zoals de ziektekosten, de rente, de verzekeringen niet meer betaald kunnen worden. de volgende manden zullen daar de energierekening, de telefoon etc bijgeschreven kunnen worden. Zo zie je maar dat je van gerespecteerde burger gedegradeerd kunt worden naar straatvuil enkel en alleen als je de wanpraktijken van een werkgever niet ondersteunt. Het zij zo. Mochten jullie Nexus in de toekomst gaan missen op het internet dan weten jullie hoe dit tot stand gekomen is. Je moet voor je werkgever liegen en bedriegen, doe je dit niet, dan kom jezelf bedrogen uit. Men zegt wel eens de waarheid duurt het langst, nou, ik heb daar zwaar mijn twijfels aan als ik straks met gezin en al op straat sta. De overheid? Die instantie waar ik al vanaf mijn 7 de ( ja, want zolang werk ik al omdat ik uit een groot gezin kom en wij alles zelf moesten betalen omdat pa en ma dat niet redden ) belasting aan betaal die laat mij vallen als een baksteen. Ze helpen zelfs actief mee om je nog verder in de problemen te krijgen. Als je niet betaalt ben je geen burger en vervallen accuut al je rechten, welke rechten vraag ik mij af. Ik ken er maar 1 en dat is BETALEN! Ik lees steeds dat mensen zeggen dat je het zelf schuld bent. nou vraag ik hier, hadden jullei het anders gedaan?
door: Nexus
argusoog
2008-01-04
13:21:40

 
At 2:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik had een goede baan maar volgens mijn broodheren was ik niet scherp genoeg, dat wil zeggen, ik weigerde expliciet mijn klanten een poot uit te draaien. Keer op keer werd mij gesteld dat ik de wensen van mijn werkgever had op te volgen.

Als dat betekent dat ik klanten middels een financieel advies bewust voor honderden euro's per maand moet bedotten dan pas ik daarvoor. Nou, dat was dan einde carriere ING voor deze meneer. Via de rechter werd het ontslag aangevraagd. Men had geen enkele rechtmatige reden om mij te kunnen ontslaan, dat vond ik niet zelf maar ook de advocaat van de rechtsbijstand had goede hoop hier een fikse ontslagvergoeding uit de wacht te slepen daar het ontslag onterecht en onwettig was.

De dag van de zitting kreeg mijn advocate nog even een aanvulling op de eerder 2 A4 tjes, op de dag van de ziiting, moet je nagaan, wij als verdediging konden ons dus niet meer voorbereiden op de aanvullende 30 A 4 tjes die ons werden toegespeeld per fax. Normaal gesproken moet een rechter dit verbieden of deze gegevens niet meenemen in de zitting maar omdat het ING was, waar de rechter waarschijnlijk ook haar eigen zaken regelt, werd dit gewoon getolereerd. r stond echter niet veel zinnigs in die aanvulling behalve wat e- mails over en weer van de regiomanager naar mij en terug. Dat was in de periode dat ik ging trouwen.

De regiomanager had mij ( wetende dat ik in die maand zou trouwen en met vakantie zou gaan ) gewoon ingeschreven voor een van de vele cursussen terwijl ik had aangegeven dat dit niet kon. teruggekomen van vakantie ben ik het examen dat vasthing aan die cursus toch maar gaan maken en zakte met net een onvoldoende. Dit meldde ik dus in een mail aan mijn regiomanager met de volgende woorden. jammer, ik ben pontificaal gezakt voor het examen maar zoals wij al hebben afgesproken, de omzet is behald en de cursus klan ik alsnog doen nu er weer tijd is. Dit werd gebruikt als BEWIJS dat ik een slechte houding had t.o.v. het bedrijf waarvoor ik werkte.

De rechter ging hier in mee en ik mocht in de handje wrijven dat ik met een factor 1 de rechtzaal mocht verlaten. factor 1 = voor elk gewerkt jaar 1 maandsalaris mee. Nog even, zit je bij de overheid dan zla dit je niet kunnen overkomen, daar hebben ze riante afvloeingsregelingen die betaald worden uit de gemeenschapsgelden. De burger die deze bedragen echter moet ophoesten hoeft geen steun te verwachten. Jje kunt naar een schuldsaneringsbedrijf gaan maar het enige dat zij doen is zorgen dat de schuldeisers zo snel mogelijk hun centen zien, ten koste van je thuissituatie, daar pas ik dan ook vriendelijk voor.


Nu zal zelfs mijn zieke vrouw gaan werken want wij moeten toch wat. Of dat zoden aan de dijk zal zetten is nog maar de vraag want schuldeisers willen geen maanden wachten, die sturen meteen deurwaarders en dwangbevelen. Sociaal Nederland is voor mij gestorven!
Nexus...

 
At 2:12 p.m., Anonymous Anoniem said...

Waar kunnen we dat terugvinden, mededoog? Ik zie het niet staan op Argusoog.
Linkje?

 
At 2:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

http://argusoog.punt.nl/?id=396142&r=1&tbl_archief=&

Maar geen leedvermaak he? (denkerom)

 
At 2:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

gevonden. dank!

 
At 3:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ben bang dat Nexus een beetje moeilijke jongen in de omgang is.

 
At 3:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

In ieder geval kennen we het hele verhaal niet. Een regiomanager gaat echt niet beloven dat Nexus nooit meer aan de bak komt alleen maar omdat ie een cursus niet kon doen in de maand dat ie trouwde. Maar hoogstwaarschijnlijk zullen we alleen maar de kant van Nexus horen, dus het werkelijke verhaal gaan we niet horen.

Sneu voor z'n kinderen.

 
At 4:10 p.m., Anonymous Anoniem said...

Jongens toch, het zou toch wel jammer zijn als hij hierdoor van het net zou moeten (afgesloten) gaan.

 
At 4:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

ach, idioten genoeg, zo'n 'leegte' is gauw gevuld.

 
At 11:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

Een 'regiomanager' die er voor zorgt dat je nooit meer aan de bak komt. Hou toch op man.
Je hebt teveel slechte Amerikaanse films gedownload met je internet abo.

 
At 12:09 a.m., Anonymous Anoniem said...

uhhh.. dat moet je op Argusoog gaan vertellen Pow, ik geloof niet dat Nexus hier wel eens rondkijkt.

 
At 8:02 a.m., Anonymous Anoniem said...

Nexus, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het juist vaak bewuste en scherpzinnige, sociaal bewogen mensen zijn die in deze situaties terecht komen en erin gehouden worden... Persoonlijk heb ik  qua werk dezelfde ervaringen: ze kunnen ervoor zorgen dat je nooit meer ergens binnen komt. Ik heb hiervoor recentelijk een onthutsend bewijs ontvangen... Waarschijnlijk wordt het tijd dit land te verlaten met een grote en creatieve groep mensen, die elders misschien zeer welkom zijn.

Ik ben mezelf aan het orienteren en zoek mensen die hier ook zo over denken. Tenslotte gaan dingen in het tegenovergestelde verkeren, maar we zullen een tijd moeten overbruggen.... Het komt goed, maar dit is voor jou en voor velen een zeer zware tijd van beproevingen.

Het moment van het maken van een keuze op basis van ons eigen morele onderscheidingsvermogen komt steeds dichterbij. Die keuze zal inhouden; ga ik nog verder mee in dit ontmenselijkende systeem of stap ik er uit?

Als genoeg mensen er voor kiezen er uit te stappen, zullen er vernieuwende cultuurgemeenschappen kunnen ontstaan, die als basis de menselijke maat hebben. In die gemeenschappen zal op een werkelijk spiritueel en sociaal bewustzijn de inspirerende factor zijn.

 
At 1:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

De trieste bende Billies gooien het weer eens over persoonlijke boeg. Anoniem natuurlijk, ballen hebben ze geen van allen. Braad zelfs letterlijk niet.

 
At 1:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

uhh.. ben je nu echt zo dom?

Dus jij komt als 'anoniem' hier mensen verwijten die WEL een persoonlijk aanspreekbare nick begruiken dat ze anoniem zijnj?
Hoe dom kan je wezen zeg? Laat me raden? Complottertje zekers?

 
At 8:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Waarschijnlijk wordt het tijd dit land te verlaten met een grote en creatieve groep mensen, die elders misschien zeer welkom zijn."

In Guyana, Zuid Amerika staat nog wel een dorpje voor je leeg. Kun je zo'n 900 'creatievelingen' meenemen.

 

Een reactie posten

<< Home