zondag, december 30, 2007

Complot te koop


Je bent complotjournalist en wil nu wel eens een paar centen verdienen. Daan de Wit, uitbater van Deep Journal, is een spannende serie gestart onder de noemer De spookterroristen van de War on Terror. Deel 1 gaat over de Liquid Bombers, de Engelse terroristen die grootschalige aanslagen op vliegtuigen hadden beraamd die nog net op tijd verijdeld konden worden. Dankzij die Liquid Bombers mogen we geen flesje champoo meer meenemen in de handbagage, al lijkt dat binnenkort gelukkig weer verleden tijd.

Het stukje van De Wit, hoewel weer het voorspelbare knip- en plakwerk, lijkt op het eerste gezicht best redelijk. Het gaat om de grote twijfel die er bestaat over de haalbaarheid van de aanslagen. Oftewel: de kans dat je met die vloeistoffen daadwerkelijk een vliegtuig kunt opblazen is misschien helemaal niet zo groot.

Tuurlijk: honderden experts riepen achteraf in koor dat het technisch erg lastig zal zijn en dat zal best. Maar je kunt het de autoriteiten ook weer niet echt kwalijk nemen dat ze geen enkel risico wilden lopen. Better safe than sorry.

En ja, de veiligheidsmaatregelen zijn achteraf gezien te ver doorgeschoten, maar dat is natuurlijk niet waar De Wit op aanstuurt. Een beetje complotjournalist suggereert namelijk dat de hele operatie in scène is gezet om de War on Terror te kunnen rechtvaardigen. Het woord false flag lees je bij De Wit nergens, maar ligt flink op de loer. Want: "De verhalen die we kennen over de aanslagen en de terroristen kloppen vaak niet met de feiten."

Spannend! Gauw deel 2 over de Miami Seven lezen! Maar nee. "Op deel 1 na zullen deze delen niet worden gepubliceerd op Deep Journal. De serie is beschikbaar voor publicatie in krant, tijdschrift of online. Neem hiervoor contact op met de Daan de Wit."

Wedden dat Daantje deze prachtserie niet gratis aanlevert?

Labels: ,

87 Comments:

At 7:10 a.m., Anonymous Anoniem said...

Wake up!!!

http://www.erichufschmid.net/mp3/Hufschmid-29Dec2007.mp3

 
At 11:32 a.m., Anonymous Anoniem said...

pfff, dus benazir bhutto was een zionist, want haar grootvader help mee in het ontstaan van pakistan.

en nu moest ze dood door dezelfde zionisten, zodat pakistan de vs gaat nuken en sjors boesj lekker terug kan nuken

tuurlijk ;-)

ik weet nog wel 1000 andere mogelijkheden hoe benazir bhutto aan einde is gekomen en kan deze, net als eric h, allemaal opnoemen:

was ze ziek (anthrax, griepje, sars, hiv, bse..etc)?
werd ze beschoten: (fundalisten,zionisten, islamieten, ordinaire boefjes)?
werd ze vergiftigd: (arseen, plutionium, teveel water gedronken)?
was het een autoongeluk?
had ze haar hoofd gestoten?
etc etc

en als ik wil kan ik elk van de mogelijkheden ook nog koppelen aan de helicopter die bij tiel tegen de hoogspanningsmast is gevlogen.

want dat was ook vast opzet, om de mensen 3 dagen zonder stroom te laten zitten, naar sporthallen te brengen en ze daar te indoctrineren over de NWO en hoe ze niet moeten tegenstribbelen...

nee, nog mooier, deze mensen werden daar getrained om bhutto uit de weg te ruimen.

bewijzen zijn niet nodig want dit klinkt al best overtuigend vind ik zelf...

dit heet voorstellingsvermogen en eric h is er waarschijnlijk heel goed in, maar hij kan wel nog wat leren van hans christiaan andersen en andere sprookjesmakers

afijn, fijne jaarswisseling iedereen !

 
At 12:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Daan heeft m.i. groot gelijk. Sterker nog: het wordt hoog tijd dat Daan z'n eigen televisieprogramma krijgt, prime-time.

 
At 12:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

Stormfronters zijn bruikbare idioten die waarschijnlijk niet eens doorhebben dat hun opperfuhrer een geslepen-zionist is. Vandaar dat jij (2e poster) eigenlijk bezig bent met het dienen van jou slaavendrijver sukkeltje??

 
At 12:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik vind dat Billy prime-time op tv moet.

 
At 12:48 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ach, het is weer mongolenuurtje, te beginnen met de zoveelste idioot die met Hufschmid aan komt kakken en dan ook nog "wake up!"weet te tiepen. Het toppunt van sneu weer.

 
At 12:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

Volgende week op MTV's Celebrity Deathmatch: Daan vs. Billy.

 
At 1:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

..dat citaat had niet misstaan in Mein Kampf. Zou je eens moeten lezen, dat boek. Als Hufschmid je aanspreekt zal dat je ook wel bevallen; hetzelfde soort angstbeelden worden aangesproken.

 
At 1:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

Braad, wil jij je in het vervolg wat minder pooierig uitlaten over je gehandicapte medemensen? Anders zullen wij genoodzaakt zijn om je met je hersenpan en al te deleten begrepen? Onbruikbare bilyonair!

 
At 1:31 p.m., Anonymous Anoniem said...

Is brrrr de B. weer schyzo aan het zijn? Jammer spitt, maar jij hebt jezelf niet geworpen. Al zou ik haar wel eens in het gelaat willen zien! Mag dat?

 
At 1:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

Daan heeft groot gelijk met wat...? Goedkope suggesties?

 
At 5:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

Huffscmhidt, Braad, beide dezelfde domme praat.

 
At 5:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik zou Braad graag gewisseld zien met anoniem.

Daan de Wit lijkt een gevalletje wensdenken, hij heeft zijn conclusies al klaar staan en gaat daar dan argumenten bij zoeken.

 
At 9:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

tuurlijk, als je niet voor ons bent, ben je tegen ons...

waar heb ik dat meer gehoord?
o ja, weer sjors boesj...

hoezo dat ik de zionisten met post 2 in de kaart speel?
omdat ik eric h teveel fantasie toedicht?

ook weer een grappige theorie ;-)

 
At 12:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

Een aansteker of lucifers is genoeg.
Wie neemt die meldingen nog serieus.
Alarmfase orange, rood, whatever, bangmakerij.
Heel het westen zit allang in alarmfase rood (peak oil, de economische crisis en de macht van landen als Rusland, China, Iran en Venezuela groeit) door vast te houden aan onze eigen gecrieerde westerse luchtbel die we ten koste van 2/3e van de wereld in stand proberen te houden, kost wat kost!!

Vinden we het dan gek dat die 2/3e boos is en er eens genoeg van heeft?
Onze grenzen worden steeds verder versterkt (zie Israel, Spanje) bang dat men onze luchtbel kapot prikt.
Tis buigen of barsten.
We kunnen NU tot inzicht komen en onze weelde ECHT gaan delen, of ze komen het straks halen en houd dan Irak en Afghanistan in je achterhoofd, dat is dan nml het nivo waar we naar af zullen zakken.
Hebben we dan ook zo'n uitgesproken mening of gaan we dan weer massaal op ons ruggetje alla '40/'45?
Nederland telde nml toen de meeste nsb-ers!

Carpe diem homo universalis

 
At 12:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

Aanslag lukt --> zie je wel, tis een complot! De geheime diensten zouden zoiets echt wel verijdelen.

Aaslag verijdelt --> zie je wel, tis een complot. Er was helemaal geen aanslag gepland.

En zo construeren de onnozelaars een wereldje waarin ze altijd gelijk hebben. Wat het nieuws ook is; het is per definitie een complot.

Maar goed dat Socrates, met z'n stonede hoofdje, zelf ook wel weet dat ie niks-vind-niks-weet-en-niks-kan, alleen jammer dat ie dat met z'n verweekte hersentjes nogal vaak vergeet.

De rest van z'n betoog laat zich het best vertellen met de zin: "help mammie, ze maken me bang". Dertien in een dozijn bangigheid van iemand die niet echt met z'n hoofd op deze planeet zit.
Maar blijkbaar zit die angst zo diep dat er een onbedwingbare neiging ontstaat dit steeds maar weer te moeten spuien op een blog waar sukkelaars als Lanoe/Socrates keer op keer keihard worden uitgelachen.

 
At 11:59 a.m., Anonymous Anoniem said...

"help mammie, ze maken me bang".

Zolang je de mens in de mens blijft zien hoef je niet bang te zijn, Braadworst.
Daar waar nood is sta je die mens bij...nu dus de moslims die hetzelfde over zich heenkrijgen als de joden in de jaren dertig.
En wederom door een klein groepje elite die hun macht willen behouden.
Voor hen hoef ik niet bang te zijn, want voor hen ben ik irrilevant (en dat hou ik graag zo) anders had ik dit al niet meer getypt, maar ook daar ben ik niet bang voor, maar dat zegt dan ook iemand die al 2x aan de andere kant was (en dr was niets!;) 137 hechtingen verder is en bv in zn jonge dagen in een groep sprong om te zeggen dat de al hun moeders hoeren waren, blind over kruisingen ging enz (niet alleen thc maar adrealine vond ik ook leuk spul en dat kost niets!!)
Bang, nee, liefde en mededogen voor de mensheid, ja.
Ik ben enkel een toeschouwer (blowers zijn ontzettend passief hé:-) en trouw aan MIJN waarheid Ik ben nml niet in de veronderstelling dat mijn waarheid DE waarheid is (zal wel raar zijn voor je).
mededogen met mensen als jij met hun door de gevestigde orde bewerkstelligde tunnelvisie, totaal gevangen in niet eens hun eigen maar enkel nagepapagaaide mentale gevangenis, ja dat ook.
Och, Braadworst, ooit, ooit zul jij dr ook nog wel komen.

Carpe diem Braadworst

 
At 12:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wa is ut eigenlijk toch een lievertje he, die Braadworst.

Carpe diem homo universalis

 
At 12:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het doet er niet toe wat je nu weer bazelt want waarschijnlijk ben je met je stonede hoofdje toch weer vergeten wat je gisteren zei, meneertje weet-niks-vind-niks-kan-niks.

Gisteren liep je nog te janken dat alles in de wereld fout loopt te gaan, maar in plaats van dat je je realiseert dat toch echt jij het bange ventje bent probeer je dat te projecteren op de wereld.
Zal wel te maken hebben met dat stoned zijn van je, wat ook niet meer is dan vluchtgedrag.

Maar zeg eens eerlijk, je hebt geen idee meer wat je gisteren schreef, he?

 
At 12:56 p.m., Anonymous Anoniem said...

Goh, dan zou mn werk erg moeilijk worden, is nml essentieel, dat ik weet wat er gister, sterker nog, de laatste zes weken binnen is gekomen.

Maar ga gerust verder, Braadworst, je wordt met het commentaar geloofwaardiger.
De hele wereld zit al op je volgende antwoord te wachten.

Net zoals men graag zou willen weten voor wie je werkte daar in Zuid- Amerika (helder moment in mijn thc hersens?:-).
Ik denk dat je je naieviteit projecteerd op de rest van de wereld, maar helaas, de wereld is niet zo naief:-)

Carpe diem homo universalis

 
At 1:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

Voor wie ik werkte? Heb ik ook al gezegd. Ben je ook alweer vergeten.
Je demonstreert iedere keer dat er werkelijk helemaal geen enkele info in dat verweekte koppie van je gaat.

Ik werkte voor Novib, weet je nog?
En nu goed onthouden he, anders moet ik het nog een keer herhalen? Denk je dat het je deze keer lukt?

 
At 11:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ben bang dat je dan zonder thc hetzelfde bereikt hebt, je hebt toen inderdaad wat gebazeld maar niet voor wie je daar was.

Zie je eigen antwoord aldaar.

Carpe diem homo universalis

 
At 10:21 a.m., Anonymous Anoniem said...

hahaha, warhoofdje toch!
Ik denk dat ik toch wel weet voor wie ik werkte, niet dan?

 
At 9:32 a.m., Anonymous Anoniem said...

Dat schreef ik ook niet, je hebt daar niets gezegd over novib.
Ow, en je vergat oxfam ervoor te plaatsen, maar dat zal wel niet voor niets zijn geweest.

Oxfam International publiceert onophoudelijk nieuwe rapporten en opiniestukken over internationale handel. Met de publicatie van het rapport "Will WTO negotiations knock out the world's poorest farmers?" in 2002, startte zij de nieuwe campagne "make trade fair" die drie jaar moet duren. Het rapport heeft veel stof doen opwaaien binnen bewegingen rond globalisering. Aan de ene kant werd het rapport onthaald door de secretaris-generaal van de WTO als "gezond en bruikbaar". Aan de andere kant werd het rapport én door radicale commentaren binnen het neoliberale kamp én door stromingen binnen de andersglobalistische bewegingen, met een koude douche onthaald.

Lees vooral het laatste stukje:

Aan de andere kant werd het rapport én door radicale commentaren binnen het neoliberale kamp én door stromingen binnen de andersglobalistische bewegingen, met een koude douche onthaald.

Je ware motieven worden steeds duidelijker, Braadworstje.

En dat door een stonede, nietsweter.

Carpe diem braadworst

 
At 9:57 a.m., Anonymous Anoniem said...

Opmerkelijk is dat OXFAM/Novib in de uitzending verklaart dat haar eigen huisbank (ABN AMRO) defensiebedrijven financiert waarvan de wapens uiteindelijk terecht zijn gekomen in door de VN geboycotte landen zoals Sudan (Darfur). Daar worden op grote schaal mensenrechten geschonden. Directeur Papma noemt dat "verschrikkelijk", maar overweegt niet bij deze bank weg te gaan. ABN AMRO steunde de afgelopen jaren vier projecten van de ontwikkelingorganisatie met 750.000 euro. Ook financierde de bank de jubileumkrant toen OXFAM/Novib 50 jaar bestond.

Zie de link aan mn naam om de oprichter en zn familie eens onder de loep te nemen.

Weer een van die incestieuze zieke bloedlijnen.

Carpe diem homo universalis

 
At 10:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Jaja, vrede met een ak-47 in je hand, dat is Oxfam Novib:-)

Leef bij het zwaard......

Carpe diem homo universalis

 
At 10:12 a.m., Anonymous Anoniem said...

Novib heet pas 2 jaar Oxfam Novib (agv samenwerking met andere Europese organisaties), sukkel. Ik werkte in 1991-1992 voor ze.
Wat ik OOK al gezegd had is dat rondlopen met een AK-47 niets met werk te maken had.

Maar ja, ook alweer vergeten he? Niets kan je onthouden. En dan toch iedere keer weer proberen te kraaien hoe goed je de dingen wel niet doorhebt. Wel, dat is nu precies het cliché van een dopehead.

Je bent een nul. En je comments laten het weer zien. Geen wonder dat je zelfs op de ergste complotsites geen poot aan de grond krijgt.

 
At 10:17 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ja, Braadworst.
Je staat in je blote kont.
Kut hé.

Zo naief ben ik nu ook weer niet.
Ik ken de retoriek.
Spaar je de moeite je te verdedigen.
Waarom doe je dat eigenlijk al de hele tijd, tegenover zo'n nietswetende dopehead?

Carpe diem, Braadworst

 
At 10:25 a.m., Anonymous Anoniem said...

maw, je bent wat men dan noemt een Mabel (ken je me nog, Mabel?).

Carpe diem homo universalis

 
At 10:25 a.m., Anonymous Anoniem said...

maw, je bent wat men dan noemt een Mabel (ken je me nog, Mabel?).

Carpe diem homo universalis

 
At 10:28 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Waarom doe je dat eigenlijk al de hele tijd, tegenover zo'n nietswetende dopehead?"

Ach, kijk, zo'n zeldzaam moment van zelfinzicht! Vasthouden, Lanoe/Socrates/enweetikwiemeer, vasthouden!

Nu "ken je de rethoriek" weer. Benieuwd hoe lang het weer duurt voordat Socrates roept dat ie helemaal NIETS weet, denkt of vindt.
Ach ja, best lastig om consequent te zijn met zo'n verweekt hoofd dat toch niks onthoudt, niet dan?

 
At 10:34 a.m., Anonymous Anoniem said...

","Waarom doe je dat eigenlijk al de hele tijd, tegenover zo'n nietswetende dopehead?""

Eigenlijk wel grappig dat je dit zegt. Jij was toch degene die kirde dat ik z'n speelbal was en dat ik precies deed wat jij wilde? Waarom moet je dat dan nog vragen? Dat weet je toch al lang?
Of betekent dit dat je dus NIET weet waarom ik iets schrijf of reageer?

Lastig he, consequent zijn met zo'n verweekt hoofdje dat niets onthoudt, niet dan?

Kom maar, laat maar zien hoe warrig je gekke koppie is.. lekker doorgaan!

 
At 1:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

ja en je reageert nog steeds, speelbal.
Maar wederom weet je de inhoud weer mooi te ontwijken, maar dat is dan ook je werk:-)


Carpe diem, Braadworst.

 
At 1:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je bent niet erg omgevingbewust he braadworst:-)

Carpe diem homo universalis

 
At 1:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

ja maar, onnozelaartje, ik heb toch ook helemaal niet gezegd dat ik niet zou reageren? Daar heb jij niks over te zeggen, dat doe ik. Maar zoiets eenvoudigs gaat er bij een verweekt hoofdje niet in he?

Dus waarom verbaas je je dat ik reageer? Je weet jezelf steeds weer tegen te spreken.

Ik ontwijk helemaal niks. Ik lach je gewoon uit, zoals iedereen met meer dan één hersencel dat doet.
Niet vergeten: jij bent het bange mannetje dat dope nodig heeft om de wereld aan te kunnen. Jij bent uit mannetje dat uit angst maar een eigen universumpje bouwt in lala-land. Jij bent degene die alles ontwijkt.

Je bent een loser eersteklas; het clichébeeld van dopehead. En het is grappig dat je dat maar blijft demonstreren.

Ga vooral door. Of roep nog eens dat je hier niet meer gaat reageren om een dag later te laten zien dat je het niet laten kan..

 
At 7:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

jij,jij en jij,jij en jij,jij.

Ja het gaat weer echt over de inhoud.

"ja maar, onnozelaartje, ik heb toch ook helemaal niet gezegd dat ik niet zou reageren?"

Gnif, nee, inderdaad dat kan jou ego niet nalaten en dat is nu net de joke van jou, of moet ik zeggen je ego?

"Daar heb jij niks over te zeggen, dat doe ik."

Ik voede je ego bijna uit mn pc komen.
Wat een macht heb je toch he.
Als je over jezelf heen bent laat me het dan weten.
Weer een typische Braadworst verdraaing uit zn welgefragmenteerde hersens:-)

"Niet vergeten: jij bent het bange mannetje dat dope nodig heeft om de wereld aan te kunnen. Jij bent uit mannetje dat uit angst maar een eigen universumpje bouwt in lala-land. Jij bent degene die alles ontwijkt."

Hier kan ik alleen om lachen, mensen praten helaas nog met superkadopapier tegen me irl.
Ik was nml niet altijd een rustig teruggetrokken iemand die zn rust zeer op prijs stelt, lekker zn dingetje doet en als dat aan de kant is ook van een heerlijk joint geniet (alcohol daarintegen vind ik niet lekker).
Dan kun jij het wel op de man proberen te spelen met je vooroordelen maar ik lach erom en geniet van de rust die het mij brengt (jij bent nml niet de enige met nogal wat vooroordelen).
Ik hoef niets meer van de mens, ben niet meer van de mens, maar nog wel met de mens en als ik kan helpen dan doe ik dat, maar mijn basis is rust en ik luister graag naar de stilte, die verteld me meer dan menig mens, wij praten veel maar zeggen zo weinig.

Gnif en ja hoor ik ga vooral door, jij blijft toch wel happen en als je ff terugleest dan zie je dat ik het tegen anderen had en dat ik hier fun met jou aan het hebben ben.
Weer een braadworst verdraaing.
En ja dan steekl ik daar ook weer de draak mee en zeg dan wel dan weer niet te reageren.

Enkel als ik me verveel, Braadworst.

Carpe diem braadworst

 
At 10:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

zie je wel: een bang mannetje dat de wereld niet aandurft zonder "hulpmiddelen" als drugs.

Ik zeg het toch.

Het is zo duidelijk. Het straalt van je af. Via een toetsenbord kan je nog enigzins pretenderen dat je invloed uit kan oefenen op iemand anders, maar eigenlijk snap je zelf best wel dat dit helemaal niet zo is.
Maar ja, het is gewoon het enige wat je hebt.

Toe maar, ga maar lekker door, laat maar zien hoe verweekt dat stonede breintje van je is.
Daarnaast: je kan het toch niet laten.

 
At 10:04 a.m., Anonymous Anoniem said...

NOVIB

De watersnood in Nederland in 1953 veranderde het politieke klimaat wat betreft internationale bijstand. Dit had tot gevolg dat op 23 maart 1956 Oxfam Novib onder de naam Novib werd opgericht. Pater Simon Jelsma, dominee Johannes Hugenholtz en Jan Tinbergen waren betrokken bij de oprichting en Prins Bernard werd de voorzitter.

Voor Oxfam international zie eerdere reactie.

Ja, Braadworst kan allemaal wel zijn in jou hoofd, maar feit blijft dat je nu mooi in je blote kont staat:-)

Wordt vervolgt...

Carpe diem homo universalis

 
At 10:22 a.m., Anonymous Anoniem said...

Lees je je eigen koppiepeests eigenlijk wel, onnozelaar?
En wat STAAT daar nu?? Lastig he, lezen?

De naamsverandering naar Oxfam Novib vond plaats op 18 maart 2006, gevierd met een muziekfestival op het terrein van de Westergasfabriek in A'dam.
Het was bitterkoud die dag, maar wel gezellig.

Maar ach, als je zo'n verweekt hoofd hebt als jij zijn dat soort dingen een beetje lastig, he?

 
At 10:25 a.m., Anonymous Anoniem said...

Maar je hebt echt geen idee wat een ontwikkelingsorganisatie als Novib doet en hoe zo'n organisatie gestructureerd is, he?

Tja, daar kom je ook niet zo makkelijk achter als dopehead.

Maar goed, demonstreer nog maar eens je onnozelheid. Laat maar komen, die stonede flauwekul van je.

 
At 10:36 a.m., Anonymous Anoniem said...

Prins Bernard werd de voorzitter

 
At 10:41 a.m., Anonymous Anoniem said...

Lukt niet, Braadworst.
Je staat in je blote kont.
Kun je eromheen lullen wat je wilt en de inhoud ontwijken wat je wil.

Mensen met kennis van zaken weten nu genoeg.
Doe de groeten aan je baasjes.

Daaaaaaaaaaag, Braadworst

 
At 10:48 a.m., Anonymous Anoniem said...

Nog een keer:
je hebt werkelijk niet het flauwste benul wat een ontwikkelingsorganisatie als (Oxfam-)Novib doet, he?
Leg het eens uit in je eigen woorden?
Maak ons eens deelgenoot in je oversimplificaties, de onnozele manier waarop je de wereld opdeelt zodat je weer lekker veilig thuis aan je jointje kan lurken. Kom maar, kom maar..

 
At 12:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

Klote he, braadworst.
Sta je dan in je blote kont. omtmaskerd door een nietszeggende dopehead.

Keep up that thought!

Eenieder die de kennis heeft weet wel hoe het werkt, ik verwees niet voor niets naar Mabel.
Insiders weten dan precies wat er bedoelt wordt.

Kun je er wel omheen gaan lullen, maar tis en blijft een feit dat je in je blote kont staat nu en het gaat in deze niet om mij, ik ben tenslotte een nietszeggende dopehead.

Ik ben klaar met je en zal het nieuws verspreiden:-)

Mijn spelletje is klaar:-)

Heerlijk hoe dom het oude is, maar men heeft dan ook niet meer dan het oude en houdt dar angstvallig aan vast, want men is doodsbang voor het nieuwe.

Wie is er hier nou bang?

We shall see:-)

Carpe diem homo universalis

 
At 12:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dus ik sta in mijn blote kont omdat een stonede nitwit dom blijft roepen dat ik in m'n blote kont sta?! hahaha, wat ben je toch een grapjas.

Vertel eens, wat is nu eigenlijk de functie van een organisatie als Novib? Leg het eens uit in je eigen woorden, meneertje "inhoudelijk"?
Of vind je dat als je de naam van Bernhard in 1956 kan linken aan een club dat je alweer genoeg je best gedaan?

Tja, is ook best moeilijk met zo'n lamme kop.

Toe maar, ga nog maar driehonderd keer roepen dat ik "in m'n blote kont" sta zonder ook maar enigszins aan te geven waarom dat in jouw eigen stonede wereldje zo is.
Doe eens wat beter je best!

Ik ben niet degene die drugs nodig heeft om een wereldbeeld vast te kunnen houden. Zou je eens moeten proberen: helder denken. Er gaat een wereld voor je open. De échte wereld.

 
At 12:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Wie is er hier nou bang?"

Er is niks zo sneu als iemand die niet kan leven zonder verdovende middelen om iemand anders die daar geen problemen mee heeft voor bang uit te maken.

Dat snap je pas als je een paar maanden niet gebruikt. Tot die tijd ga je het weglachen omdat je de afstand niet hebt om dat te kunnen vergelijken.
Je bent echt zo'n ontzettend clichémannetje van een dopehead.

 
At 8:50 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ja en jij staat nog steeds in je blote kont:-)


Carpe diem staatsletje

 
At 8:54 a.m., Anonymous Anoniem said...

"De échte wereld."


ooooeh, de echte wereld. Moehahahahaha!!

En er dan net zo hard op gaan als jij?
Nah, saai ik zie liever wat meer dan enkel deze illusie.
Dromen kunnen bv ook best vet zijn.

Ey en je staat nog steeds in je blote kont, met je braadworstje.

Carpe diem homo universalis

 
At 9:01 a.m., Anonymous Anoniem said...

IMAL: International Maritime Admiltray Law.

Zoek dat maar eens uit Braadworstje, dan weet je waarom die naam zo relevant is en aan welke "laws" je je hebt laten binden.

Carpe diem Braadworst

 
At 9:40 a.m., Anonymous Anoniem said...

nog maar 2x roepen dat ik in m'n blote kont sta? Natuurlijk, waarom niet? Blijkbaar moet je het heel vaak zeggen wil je jezelf kunnen geloven.

Verder laat je weer zien dat je werkelijk geen idee heeft wat een organisatie als Novib eigenlijk doet.

Lekker het stonede clichémannetje uithangen, dat kan je goed. Te bang zijn om de wereld aan te kunnen.

Kom maar, laat het maar weer zien..

 
At 10:38 a.m., Anonymous Anoniem said...

nog een keer dan.
Je staat evengoed in je blote kont en ga vooral niet in op de IMAL.
Het ewnige waar ik bang voor ben is mensen als jij en hun naieviteit waarmee ze de rest en het evolutieproces maar ophouden, waardoor de mensheid maar opgehouden wordt.
In persoon natuurlijk niet, dan lust ik je rauw en wil ik best een potje sparren met je (heeft mn broer ook weer eens een lang weekend) en dat mag dan best in de sportschool van mn kameraad:-)
Interesse?

Carpe diem bang Braadworstje

 
At 10:40 a.m., Anonymous Anoniem said...

Een dopehead als ik heb jij zo KO, toch?
Ik stel dan toch niets voor.

Carpe diem homo universalis

 
At 10:49 a.m., Anonymous Anoniem said...

Echt, het enige wat zo mogelijk nog sneuer is als steeds met je comments laten zien hoe stoned je wel niet bent en hoe gebrekkig je daardoor kan redeneren vanuit je bubbel is wel.. op internet gaan vertellen hoe sterk en stoer je wel niet bent en hoe goed je kan vechten! Dat doen echt alleen de allerdomste lutsers!

Wat interesseert het mij nou wat jij in een sportschool doet?
Waar het om gaat, en waarom het zo lachen is dat je steeds reageert, is hoe beperkt je geestelijke vermogens zijn. Misschien ben je best slim hoor, als je helder zou zijn, maar op deze manier laat je zien wat het met je doet als je constant vlucht voor de werkelijkheid en een fantasiewereldje opbouwt overeind geholpen door dope.

Ga vooral door! Ga je zometeen ook nog vertellen dat je een hele grote piemel hebt? Ik verbaas me nergens over met jou.

 
At 12:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ja, weer mooi dr omheen gelult, maar wie is er nu bang?
Daar ga je met je grote mondje, nu laat je jezelf wel erg kennen.
Jij bent toch niet bang?
Wat heb je te vrezen dan?

Zoals Hans Teeuwen al zingt in zijn liedje "Nederland".
De lafheid zit ons diep in de genen en wat jou betreft heb je dan ook echt Nederlandse genen.
Braadworst, blijkt dus eigenlijk een laf zielig braadworstje te zijn wat, die alleen een grote mond heeft in zijn virtuele internetwereldje.
Nu val je wel erg door de mand.
Khad al verwacht dat je er niet op in zou gaan.
Kheb er al meer als jou voor me gehad nml:)
Grote bek, maar als het erop aankomt, lopen ze zo over naar de nsb.

Carpe diem laf braadworstje

 
At 12:12 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ja, weer mooi dr omheen gelult, maar wie is er nu bang?"

Wie er bang is? Iemand die denkt dat ie "hulpmiddelen" nodig heeft om in het leven te kunnen staan. Heel eenvoudig. Je hebt dope nodig om je gefantaseerde wereldbeeld overend te houden.

Ik lul ook nergens omheen, ik zeg je hoe het is.

Niet vergeten he, JIJ bent hier de dopehead.
Bij elk comment laat je weer zien hoe verknipt dat iemand maakt.
Ga zo door!

 
At 12:15 p.m., Anonymous Anoniem said...

Misschien moest je nog maar eens tiepen hoe goed je wel niet kan vechten. Nou, dat maakt indruk hoor! LOL! Onze huis-bruce lee! :D

 
At 12:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

jaja, braadworstje.
Niet alleen sta je nu in je blote kont, maar heb je ook mooi laten zien wat voor laf figuur je irl bent.
Je ego strekt zich dan dus niet verder dan de virtuele wereld.
Wie is er nu bang voor rl?

Denk je nu echt dat mensen niet zien hoe jij steeds maar weer om het potje heendraait om je eigen laffe aard maar niet te laten zien?


Carpe diem laf braadworstje

 
At 1:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Niet alleen sta je nu in je blote kont, maar heb je ook mooi laten zien wat voor laf figuur je irl bent."

LOL! Dus omdat ik je uitlach omdat jij op internet gaat verkondigen hoe goed je wel niet bent in de sportschool ben ik laf irl? Hahaha, hoe verknipt kan je zijn. Neem nog maar een hijs, ventje!
Laat maar zien hoe verknipt een cliché dopehead is!

En ga je nog eens een keertje vertellen wat nu eigenlijk het werk is van een ontwikkelingsorganisatie als Novib? Ik ben echt zoooo benieuwd naar wat jouw verknipte visie daarop is.

Kom maar met die comments!

 
At 1:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

Speciaal voor onze nederlands Braadworstje.

Zie link Socrates

 
At 1:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het enige waar ik nog benieuwt naar ben, ben jij irl:-)
Als je er klaar voor bent hoor ik het wel:-)


Carpe diem laf braadworstje

 
At 2:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

En ga je nog eens een keertje vertellen wat nu eigenlijk het werk is van een ontwikkelingsorganisatie als Novib? Ik ben echt zoooo benieuwd naar wat jouw verknipte visie daarop is.

Kom maar met die comments! En vergeet vooral de rol van Prins Bernhard daarin niet, he?

 
At 11:20 a.m., Anonymous Anoniem said...

bla bla bla, aber nichts da. Braadworstje in een notendop:-)

Carpe diem homo universalis

 
At 11:23 a.m., Anonymous Anoniem said...

"En ga je nog eens een keertje vertellen wat nu eigenlijk het werk is van een ontwikkelingsorganisatie als Novib? Ik ben echt zoooo benieuwd naar wat jouw verknipte visie daarop is."

Heb ik al gedaan maar ook daar zul je wel weer langs gelezen hebben:-)
Benne gene papagaai, leer maar lezen.

Carpe diem laf Braadworstje

 
At 11:29 a.m., Anonymous Anoniem said...

ik ben niet degene die met een stoned hoofd langs dingen heenleest.

Ga je gang: vertel de mensen maar eens hoe dat in z'n werk gaat zo'n project van de Novib, en vergeet vooral de grote rol van Bernhard niet, he?
Laat maar komen!

Of is het nu weer tijd voor de ik-weet-niks-ik-vind-niks-ik-kan-niks-act?

 
At 4:52 p.m., Anonymous Anoniem said...

Braadworst is een autist of is het asperger?
Hij vertoond alle kenmerken.
En maar stoicijns doordrammen.
Hey, psst, ik ben je moeder niet, bij mij krijg je je zin niet door te drammen:-)

Ik was duidelijk genoeg, dat het jou botte hersens niet ingaat dat ligt niet bij mijn stonede hersens:)

En ik wacht nog steeds:-)

Carpe diem laf Braadworstje

 
At 4:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

Als je slim bent kopieer je je vorige antwoord, dat scheelt weer werk.

Carpe diem laf Braadworstje

 
At 4:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

Tja, is dit het beste wat je hebt om toch maar te proberen om geen antwoord te hoeven geven? Nou, da's niet best dan, he?

Vertel eens hoe dat in z'n werk gaat zo'n Novib-project en vooral wat de rol van Bernhard is.
Je hebt geen idee, he?

Dat leer je niet door je een beetje suf te blowen.

Nee, gewoon lekker roepen dat je het "al lang beantwoord" hebt. Lekker, zo'n cliché complottertjesantwoord van een clichémannetje dat niet beter kan.

 
At 9:18 a.m., Anonymous Anoniem said...

Kzei toch, kopieer het nou:-)

Carpe diem laf Braadworstje met asperger

 
At 9:53 a.m., Anonymous Anoniem said...

ja, ik hoor wel wat je zegt. Ik hoor ook wat je niet zegt.

Leg nou eens uit. Hoe gaat dat in z'n werk zo'n Novib-project en beschrijf die rol van Bernhard eens. Ik ben toch zo benieuwd!

 
At 9:53 a.m., Anonymous Anoniem said...

In het gebied zijn onder meer de hulporganisaties Healthnet TPO, Save the Children, Oxfam Novib en Cordaid actief.

Tuurlijk geheel belangen loos zijn hun ook van de partij

 
At 9:58 a.m., Anonymous Anoniem said...

hahaha, en weer zeg je helemaal niks! :D Of heb je nu echt zelf de illusie dat je iets zegt?

Nog een keer: Hoe gaat dat in z'n werk zo'n Novib-project en beschrijf die rol van Bernhard eens. Ik ben toch zo benieuwd!

Of begin eens met uit te leggen wat je bedoelt met "het gebied".

 
At 10:49 a.m., Anonymous Anoniem said...

Boeiend!

Carpe diem Braadworst met asperger

 
At 10:52 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Hoe gaat dat in z'n werk zo'n Novib-project en beschrijf die rol van Bernhard eens."

Kweet niet of het je opgevallen is, maar Bernhard is al een tijdje dood.

Carpe diem Braadworstje met asperger

 
At 11:51 a.m., Anonymous Anoniem said...

ah, dus dat heb je dan nog meegekregen in een helder moment.
Wie kwam er ook alweer aankakken met diezelfde Bernhard?

Alweer vergeten zeker?

Ondertussen wachten we gewoon door op Socrates' beschrijving van het werk van Novib, met daarin vooral die o zo belangrijke rol van Bernhard.

 
At 2:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ja,ja Braadworst, je zakt steeds verder af.

Van alleswetende intellectueel inmiddels afgezakt tot een zielig laf aan asperger leidende oude viespeuk met een klein Braadworstje.

Zie commentaar bij het laatste blogje.

Braadworst valt steeds verder door de mand.

Carpe diem laf Braadworstje met asperger

 
At 4:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dus liever wat doorreutelen dan ons te vertellen hoe de Novib te werk gaat? Goh, wat verbaast dat me toch! (maar niet heus).

Dus leg eens uit: Hoe gaat dat in z'n werk zo'n Novib-project en beschrijf die rol van Bernhard eens. Ik ben toch zo benieuwd!

Of begin eens met uit te leggen wat je bedoelt met "het gebied".

 
At 9:47 a.m., Anonymous Anoniem said...

Waarom heb ik toch het gevoel dat ik niets hoef en kan uitleggen aan dat aspergerbewustzijn van je?

Denk niet dat dat nut heeft en dat is ook niet het spel dat ik met je speel.
Tis nu net zo leuk:-)
Je blijft maar happen.

Carpe diem laf asperger Braadworstje.

 
At 9:51 a.m., Anonymous Anoniem said...

Kzal je ff helpen:

Dus leg eens uit: Hoe gaat dat in z'n werk zo'n Novib-project en beschrijf die rol van Bernhard eens. Ik ben toch zo benieuwd!

Of begin eens met uit te leggen wat je bedoelt met "het gebied".

Beledig, beledig, nog meer nutteloze praat, beledig, beledig enz

 
At 9:55 a.m., Anonymous Anoniem said...

Al gaat de bel nog van tingelingeling, Braadworstje blijft mijn speleding:-)

Carpe diem homo universalis

 
At 10:35 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Waarom heb ik toch het gevoel dat ik niets hoef en kan uitleggen aan dat aspergerbewustzijn van je?"

Ach ja, eerst roep je dat je het al lang hebt uitgelegd, maar als je desgevraagd niet over de brug kan komen waar je het dan uitgelegd hebt ga je maar weer roepen dat je "niks kan en hoeft" uit te leggen.

QED

PS: wat betreft dat je "helemaal niets KAN uitleggen" sla je natuurlijk de spijker op z'n kop.
Niet dat je dat zelf snapt.

Neem nog een hijs!

 
At 11:17 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hints geven is wat anders dan het uitleggen, dan moet je de hints wel vatten en de capaciteit bezitten ze te interpreteren.
In jou aspergerhoofdje komt dat niet voor zelfs al wijs ik je op die hints en hoef ik door die hints niets meer uit te leggen.
Geen bord maar een heel bos voor je hoofd hebben noemt men dat, maar och een aspergerhoofdje kunm je dat niet eens kwalijk nemen.
Gewoon op tijd je medicijnen nemen en dan komt het allemaal goed, Braadworstje.

Wat heb je trouwens veel rukmateriaal op je pc, oude rukker (och, ja ik hoor ook weleens wat, mhoehahaha:-)

Carpe diem oude apsergerlijdende viespeuk met en Braadworstje.

 
At 11:34 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Hints geven is wat anders dan het uitleggen, dan moet je de hints wel vatten en de capaciteit bezitten ze te interpreteren."

Goed, eerst zagen we al dat je niks KAN uitleggen, en dit is dan het schamele excuus waarom je denkt dat je niks hoeft uit te leggen.
Heel goed hoor. Komt ook heel snugger over.

Ga zo door!

 
At 11:35 a.m., Anonymous Anoniem said...

Doe nog eens een voorspelling, Socrates! Misschien kan je voorspellen dat een baksteen naar beneden valt als je 'm loslaat. Laat eens zien hoe jij een baksteen kan bespelen door 'm naar beneden te laten vallen.

Doe je best!

 
At 11:54 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik voorspel dat een aspergerhoofdje het nooit zal vatten en dat het niet in het aspergerhoofdje gaat dat je argumenten aan kunt voeren wat je wil, maar dat dat het aspergerhoofdje toch niet ingaat, daar zijn andere sites voor.
Deze is er speciaal om met laffe aspergerlijdende oude rukkende Braadworstjes te spelen.

Carpe diem laf aspergerlijdend oude rukkende Braadworstje.

 
At 12:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik voorspel dat een aspergerhoofdje het nooit zal vatten"

Het belangrijkste woordje in deze zin is 'het'.
'Het' slaat hier namelijk op niks specifieks, maar op Socrates' bijelkaar geblowde fantasiewereldje in het algemeen.

"dat je argumenten aan kunt voeren wat je wil, maar dat dat het aspergerhoofdje toch niet ingaat,"

Ach kijk, daar hebben we de 'argumenten' weer. In het comment hierboven legde je nog uit dat die argumenten toch echt niets meer waren dan 'hints'.
Megavage superstonede hints natuurlijk die heel plausibel klinken als je..
..in een bijelkaar geblowd fantasiewereldje woont.


Tot zover Sorcates' voorspellingen.. knap hoor. Zal je wel veel voor moeten blowen om er zoiets geweldigs uit te krijgen he?

 
At 1:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

kilo's, kilooooooo's, laf aspergerlijdende oude rukker met een braadworstje:)

 
At 1:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

is dat een 'hint' of een 'argument' in jouw stonede fantasiewereldje, Socrates?

 

Een reactie posten

<< Home