woensdag, december 19, 2007

Moordaanslag



9/11 complotdenkers hebben de Texaanse presidentskandidaat Ron Paul, die zondag nog eens zes miljoen dollar ophaalde (meer dan het recente record van Democraat John Kerry), tot het middelpunt van hun campagnes gemaakt en die is daar zo langzamerhand zichtbaar ongelukkig mee. Dat krijg je ervan als je je telkens laat interviewen door scheepstoeter Alex Jones.

Bij NuJIJ lezen we onder meer: "Ron Paul zorgt ervoor dat samenzweringen eindelijk eens serieus worden genomen door nee-knikkers. De term samenzweringstheorie is alleen maar bedacht om waarheid de grond in te drukken. Elk feit begint met een theorie dus er is niets raars aan. Wat wel raar is zijn mensen die nee knikken zonder eerst de onderzoeken. Deze mensen noemen we schapen."

Nog mooier is dat Paul nu zelf onderwerp is van een complottheorie. Binnen de hoogste kringen van de Amerikaanse regering wordt een moordaanslag overwogen op Paul, zo vertelde Daniel Estulin bij Jones. Maar ja, dat is dan ook de auteur die zich heeft vastgebeten in alles dat Bilderberg heet. De moordaanslag zou op de agenda van Washington staan omdat Paul grote kritiek heeft op de Amerikaanse centrale bank (de Fed), die volgens hem miljarden dollars uit 'gebakken lucht' print.

Een paar complotters denken trouwens dat Ron Paul naar voren is geschoven om 9/11 activisten erin te laten tuinen en hij fungeert als gecontroleerde bliksemafleider. Paul schreef een boek samen met Lewis Lehrman, directielid van Project for the New American Century, een neocon denktank. Nog even en Paul gaat ten onder aan de complottheorieën.

Labels: ,

41 Comments:

At 9:13 a.m., Anonymous Anoniem said...

http://aycu08.webshots.com/image/36327/2003950346115427552_rs.jpg

At approximately 2:15, the ticker is running a Huckabee quote that says, “Actually I will confess this, if you play this spot backwards it says ‘Paul is dead, Paul is dead, Paul is dead.”

http://www.youtube.com/watch?v=fZXWW4C2kpE

 
At 9:48 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ja, die Pberends van fok.nl is het naar zijn bolletje gestegen met zijn adoratie voor Ron Paul.

Dit is het draadje voor de complotmalloten van FOK! over Ron Paul:
http://forum.fok.nl/topic/1021479

Leuk vermaak voor in de pauze.

 
At 10:45 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb problemen met deze site
gvd!!! En daarom ga ik mijzelf verhangen... Daaaaaag wereld.

 
At 10:50 a.m., Anonymous Anoniem said...

Daarmee gaat deze site niet weg, amigo!

 
At 11:07 a.m., Anonymous Anoniem said...

Toeledoki!

 
At 11:48 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ja

 
At 11:48 a.m., Anonymous Anoniem said...

Geeuw

 
At 12:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

Aandacht nodig socrates? Je bent net een hond die uitgelaten moet worden.

Hier heb je wat om tegen aan te schoppen:
http://screwloosechange.blogspot.
com/2007/12/just-how-out-of-it-is
-ron-paul.html

Aiii, ron Paul valt een beetje door de mand.

 
At 1:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

ja

 
At 1:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

geeuw

 
At 1:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

Is Zapburu niet juist een initiatief van mensen die aandacht tekort dachten te komen, omdat ze overal uitgekotst en niet serieus genomen worden?

Ik geef enkel een voorbeeld hoe men het beste met deze joke om kan gaan en het vooral niet al te serieus te nemen.
Zoiets als het verwende kind dat maar blijft drammen: niet voeden, gewoon gelijk geven en vol op zn bek laten gaan:-)

Het feit dat jullie maar wat blijven gissen en totaal geen benul hebben van de achtergrond en motivatie van bepaalde bezoekers hier , gaat volledig aan jullie voorbij:-)

Carpe diem homo universalis

 
At 1:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ron paul boeit me niet.

Dennis kucunich daarintegen:

http://www.dennis4president.com/

Carpe diem homo universalis

 
At 1:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

deze r.p. is inderdaad een vooringenomenheid waarmee wij (het verzet) de zionistische maffia inderdaad gaan kielhalen!!!

 
At 2:21 p.m., Anonymous Anoniem said...

..aldus Lanoe/Socrates die-niks-vind-niks-weet-en-niks-denkt en die een week geleden al een gefrustreerde all-caps oproep deed aan iedereen om toch vooral hier niet te reageren..

Dat ie desondanks het zelf maar niet kan laten om te commenten is zeker niet de enige inconsequentheid in z'n schrijfseltjes.

Wat is dat toch met die rare complottertjes die steeds maar roepen dat ze hier niks lezen en niks schrijven maar desondanks niet weg kunnen blijven?
Als je toch steeds terugkomt schrijf dat dan niet. Ik ga toch ook niet roepen dat ik Zapruder links laat liggen?

 
At 3:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

ik leef nog joden hoeren...

 
At 3:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

zo gestoord ben ik dat ik bil en co aan het opsporen ben om het aan te eten...

 
At 3:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

"zo gestoord ben ik dat ik bil en co aan het opsporen ben om het aan te eten..."

En maak je de zin ook nog af, of is hij een beetje ontspoord?

 
At 4:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

...dat ik geen afval meer duld in de wereld van het "genoeg is genoeg" crap idioot...

 
At 4:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

echt waar crap ik wil afhankelijk zijn van afval...

 
At 5:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Goh wat een verassing, Zapburu HAAT Ron Paul. Ik kan me voorstellen dat ideëen als vrijheid, vrede en de Amerikaanse grondwet voor de gemiddelde debunker VERSCHRIKKELIJK zijn.

Waarom gaan jullie niet gewoon cheerleaderen voor Giuliani of Hillary ipv Ron Paul af te zeiken, dan doen jullie tenminste ook nog es wat positiefs..:)

 
At 5:51 p.m., Blogger Billythekid said...

Zapburu haat Ron Paul niet, misschien ietwat in de war gebracht door het fotootje? Het stukje gaat louter over de complottheorieën rond zijn persoon. Ik denk wel dat Paul het niet gaat redden, want tegenover enkele sympathieke punten staan evenveel zaken die Amerikanen (niet zijn aanhang) te doorgeschoten zullen vinden.

 
At 8:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

hmm, in elk geval heeft hij een grote aanhang dankzij internet, veel jonge mensen denk ik dan, dus als hij zelf de toekomst niet heeft, dan zijn "constitutionalism" wel. Cool :-)

Ik denk trouwens ook dat hij liegt als hij zegt dat ie van bepaalde 9/11 aantijgingen nooit gehoord heeft, want hij lijkt mij daarvoor te slim en onderzoekend, niet naief, wel internettend. Hmm, waarom zou hij liegen? Ik hou daar persoonlijk niet zo van moet ik zeggen. Aan de andere kant vond ik het al een tijdje vreemd dat er zo'n goudeerlijke politicus bestond temidden van al die beroepsleugenaars ;)

Voor een politicus heiligt het doel de middelen denk ik. Leugen om bestwil is in zijn vakgebied misschien wel cruciaal.

 
At 10:59 p.m., Blogger Ik Word Wakker said...

en hij is gisteren op de colbert show geweest. Steve Colbert was erg mild voor hem. Het programma ervoor was Bill Clinton te gast op de daily show om zijn meesteres te promoten.
Altijd lachen... zie: arkancide

 
At 11:37 a.m., Anonymous Anoniem said...

@ Braadworst aan het spit

Omdat jullie maar niet doorhebben dat dit allemaal in de baas zijn tijd gebeurt als ik me werk dr op heb zitten.
En wederom hap je, het was niet eens aan jou gericht een toch trof het je grote ego:-)

Je gaat wel hard op jezelf, maar ja, ieder zn drug:-)

Truste

 
At 11:40 a.m., Anonymous Anoniem said...

Als je toch steeds terugkomt schrijf dat dan niet. Ik ga toch ook niet roepen dat ik Zapruder links laat liggen?

Echt braadworst weer.
De zaken omdraaien.
Jij bent dr uitgekotst en daarom doe je nu zo zielig.

Truste

 
At 11:59 a.m., Anonymous Anoniem said...

en ga ik dan roepen dat ik "nooit meer op Zapruder kom" of "dat ik er nooit meer reageer" of dat ik anderen oproep in all-caps om noooit meer te reageren? Welnee.

Maar nu wil je dus WEL weer commenten hier. Benieuwd hoe lang het deze keer zal duren voordat je weer gaat roepen dat je NIET meer gaat commenten. Het zal niet lang zijn.

(Wel onthouden wat je nu gezegd hebt, he?)

 
At 12:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

"De zaken omdraaien."

Maar leg eens uit, laat eens zien dat dit niet weer de zoveelste holle soundbite is: WELKE zaken heb ik omgedraaid?
Laat eens een keertje zien dat je een logische redenering kan maken.

 
At 8:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nee, jij hebt het nog steeds niet door, MAAR IK NEEM JE NIET SERIEUS en heb dan ook geen enkel verlangen met tot jou te verantwoorden.
Je bent voor mij de zoveelste dumbo op het net die maar hapt en die ik maar zit te kloten.

Nog duidelijker: JE BENT EEN JOKE, EEN SPEELBAL.

Heb je 'm nu of moet ik het je ook nog faxen.

God wat ben jij naief zeg.

Doei, mn internetdumbootje

 
At 8:08 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik hoop dat je nu niet boos op me bent:-S
Ik doe dit nu in mn vrije tijd voor je!!
Lief hé.

Dag Braadworstje

 
At 8:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je kan dus niet laten zien welke zaak ik "omgedraaid zou hebbeb". Weet je waarom? Omdat het inderdaad een holle soundbite is. De zoveelste. Je komt nooit verder dan dat.
O ja, lekker roepen dat iemand een speelbal is en dat je iemand alles kan laten doen wat jij wil. Nog zo'n typisch kenmerk van een stonede mafketel die niet logisch kan denken. Knap hoor, zo'n cliché zijn. Knap hoor, dat je iedere keer ACHTERAF kan roepen dat je VOORAF al wist hoe ik ging zeggen of doen. Geniaal. Je zal wel trots zijn op jezelf.

Maar je neemt je woorden dus terug dat je hier niet meer gaat commenten, of gold die oproep alleen voor anderen?
Laat eens zien dat je ook wel eens een beetje consequent kan zijn. Laat eens zien dat je weet wat dat eigenlijk is.

 
At 11:30 a.m., Anonymous Anoniem said...

en dumbo gaat er wederom serieus op in.
Geen plaat maar een totaal bos voor zn hoofd.

Jij laat zapruder idd niet links liggen, dat doen zij wel, sterker nog, je bent er UITGEKOTST.

Dat noemt men de zaken omdraaien.

Oei, was dat een serieus antwoord?
Mhoehahahaha.

Carpe diem homo universalis

 
At 11:32 a.m., Anonymous Anoniem said...

Laat eens zien dat je ook wel eens een beetje consequent kan zijn. Laat eens zien dat je weet wat dat eigenlijk is.

Als ik dan ook nog serieus zou zijn.

Dat noemt men debukertjes pesten.
Ze lenen er zich ook zo heerlijk voor.

Carpe diem Braadworst

 
At 11:34 a.m., Anonymous Anoniem said...

Zow en nu stop ik met commenten.

 
At 11:34 a.m., Anonymous Anoniem said...

Oh, heb ik me bedacht.

 
At 11:35 a.m., Anonymous Anoniem said...

Nee, nu serieus.

 
At 11:36 a.m., Anonymous Anoniem said...

Je begrijpt dus niet het verschil tussen (all caps!) aankondigen dat je ergens noooit meer gaat commenten en dan, hoe sneu, toch weer laten blijken dat je het niet kan laten en ik die niet zoiets doms zegt dat ik "nooit meer op Zapruder kom" terwijl ik dagelijks check wat er gebeurt?

In plaats daarvan ga je iets neuzelen over "omdraaien".
Weer zo'n typisch ik-kan-met-mijn-stonede-hoofdje-werkelijk-geen-enkele-logische-gedachtegang-maken comment. Knap hoor! Je maakt je ik-vind-niks-weet-niks-en-kan-niks credo weer eens meer dan waar!

 
At 11:40 a.m., Anonymous Anoniem said...

Mhoehahahahahaha.
Klote hé.
Een vrije ziel laat zich niet vangen, nog met woorden, nog fysiek en heeft schijt aan de gevestigde machten.
Geef de keizer wat de keizer toekomt, de koning wat hem toekomt en mij wat mij toekomt.
Ja en stel je nu ineens een wereld vol zulke mafkezen voor met maar 1 doel, de gevestigde orde en hun systeem omver werpen.
Jep dan heb je het in een notendop.
De heerscharen komen uit onze eigen moeders, een intern leger dat niet tastbaar is en waar je nooit weet uit welke hoek het komt, al dansend om sukkels als jij.
Jaha, diepeshit die jij waarschijnlijk niet vat.
Mooi en houden zo.

Carpe diem homo universalis

 
At 11:50 a.m., Anonymous Anoniem said...

Is dat wat je aan het doen bent? De "gevestigde orde en het systeem omver werpen" door je warrige stonede schrijfsels hier te poneren? Niet erg effectief, he?

Maar goed, in jouw verweekte hoofdje zal dat wel onder "bespelen" vallen. Weet je wat grappig is? Het is een typisch kenmerk van mensen met wanen of die in een psychose zitten dat ze denken dat ze de wereld om hun heen kunnen beïnvloeden of bespelen zoals jij dat noemt, met hun gedrag.
Kenmerk is ook dat ze nooit vantevoren zeggen wat ze nu precies bespelen, maar altijd achteraf zeggen dat ze het vooraf al wisten. Heel typisch gedrag is dat.

Maar goed, nu heb je "bespelen" al weer teruggebracht tot proberen te irriteren, maar dat lukt ook niet zo best, he?

Een drol van jezelf maken daarentegen, dat kan je heel goed. Ga zo door.

 
At 7:20 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wedrom draai je de zaken om.
Dat jij er geen vat op hebt, dat is weer wat anders en verder dat je gemekker op dit blogje kom je niet hé.
Wat ik doe is voor jou niet te vatten en zou mijn heerlijk warm jasje van anonimiteit wegnemen:-)
Dus zoals ik al zei:
Jaha, diepe shit die jij waarschijnlijk niet vat.
Mooi en houden zo.

Niet de zaken omdraaien egotripper (dat is toch jou drug?)
Helaas mn werk zit dr weer op, dus tot volgende week een keer

Zalig kerstfeest, Braadworst

 
At 8:10 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Wedrom draai je de zaken om."

Wedrom vertel je er niet bij WAT ik omdraai. Dat kan je ook niet want je hebt eigenlijk geen idee wat je opschrijft.

"Dat jij er geen vat op hebt, dat is weer wat anders en verder dat je gemekker op dit blogje kom je niet hé."

O, maar je vergist je, ik ben degene die er vat op heeft, mijn hoofd is dan ook helder. Degene die nooit ergens vat op heeft ben je zelf met je ik-weet-niks-ik-vind-niks-maar-roep-desondanks-van-alles-houding.

Je vermeende diepzinnigheid bevindt zich alleen in je eigen hoofd en zal net zo snel weer verdwijnen als je eens besluit van de drugs af te blijven.

Lukt het een beetje, dat schoppen tegen het systeem? Lukt het een beetje dat irriteren? Niet echt he?

 
At 10:14 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik denk wel dat Paul het niet gaat redden, want tegenover enkele sympathieke punten staan evenveel zaken die Amerikanen (niet zijn aanhang) te doorgeschoten zullen vinden.

Ik ben benieuwd hoe groot deel van zijn aanhang zijn politieke standpunten kennen en delen.

Het lijkt erop dat er aardig wat linkse mensen zijn die overwegen op deze oer-conservatief te stemmen omdat hij, net als zij, niet gecharmeerd zijn van Bush.

Ron Paul is (zeker naar Nederlandse maatstaven) toch zeer rechts en behoudend te noemen. Zo is hij bijvoorbeeld tegen beperking van het wapenbezit, tegen abortus, en tegen euthanasie.

 

Een reactie posten

<< Home