zondag, maart 16, 2008

Kampen en kisten


Nog niet zo lang geleden schreven we over de vermeende FEMA-kampen die Amerikaanse complotters menen te ontdekken via onder meer Google Earth. Concentratiekampen die niet alleen bedoeld zijn voor de opvang van illegale immigranten en terroristen, maar ook voor onwillige Amerikaanse burgers die onder de nieuwe wetgeving kunnen worden aangemerkt als terrorist. Was getekend: complotters.

Dat van de opvang van illegale immigranten is slechts gedeeltelijk waar (en het is niet eens gezegd dat er opvangcentra komen), maar het getal van 800 concentratiekampen dat je links en rechts leest is volkomen uit de lucht gegrepen. Menige politiepost of kippenhen wordt door maffe complotters voor een FEMA concentratiekamp aangezien.

Maar volgens Zapruder's Patman is er meer aan de hand. Lees en huiver: "Inmiddels bestelde FEMA ook nog eens honderdduizenden doodskisten en honderdduizend speciale treinwagons, ingericht voor het vervoer van gevangenen. Er werden ook al speciale oefeningen gehouden en er zijn ondersteunende procedures opgesteld binnen het leger. Kent u de uitdrukking ‘connecting the dots’? Hoe zou u deze dots connecten?"

Als Patman de dots gaat connecten is het uitkijken geblazen. Die kijkt nooit verder dan zijn complotneus lang is en gelooft blindelings iedere site die op zijn beeldscherm verschijnt.

Eerst dan maar de treinwagons. Honderdduizend? Natuurlijk is er weer geen enkele betrouwbare bron voor dit verhaal, dat ook nog eens telkens verandert. In 2004 zouden er nog 'slechts' 400 wagons zijn besteld voor de VN, en dus weer niet voor FEMA.

Laat het verhaal allang zijn ontkracht door een oud werknemer van Gunderson Inc, de fabrikant van die wagons: "I've worked at Gunderson Inc for many years, so let's get a few facts straight. One we haven't built boxcars for a few years now in Portland. They are made down in Mexico; we only build container cars these days. The 'shackles' are dimples which are with a small piece of metal going across which is used for tying goods down. Think about it, why would you bother putting prisoners in shackles anyway. The Nazis in Germany just herded people onto a box car at the point of a gun, and then shut the door. It's hard to cut through steel with your finger nails. And they could just use the containers if they wanted to transport prisoners, like they have used in Afghanistan and Iraq."

De wagons worden dus gewoon gebruikt voor het vervoer van personenauto's. Er is werkelijk niks geheimzinnigs aan. Mocht FEMA die wagons al hebben besteld, dan lijkt het het vervoer van zwaar materieel in geval van natuurrampen meer voor de hand te liggen. Of toch om eventuele gedupeerden te vervoeren? Nog even de doelstelling van FEMA dan: Agency of the US government tasked with Disaster Mitigation, Preparedness, Response and Recovery planning.

Enkele van de kampen hebben volgens onze wakkere complotters "luchtdichte verblijven en verbrandingsovens". De contradictio in terminis "luchtdichte verblijven" laten we maar even voor wat het is, maar waar komen die bestellingen voor "honderduizenden doodskisten" in godsnaam vandaan? Nergens. Nada. Luchtbellenpraat.

Volgens sommige complotsites zouden er doodskisten liggen op een terrein dat aan FEMA zou toebehoren. Die liggen zomaar open en bloot langs een snelweg in Georgia. Beetje slordig dan voor zo'n supergeheime operatie. Maar het zijn geen doodskisten, het zijn zogenoemde vaults waarin doodskisten kunnen worden geplaatst, tegen lekkage. En vraag al helemaal niet wat FEMA zou willen doen met die doodkisten en verbrandingsovens. 9/11 activisten kaltstellen soms? Of heeft het dan toch gewoon te maken met de berging van stoffelijke resten tijdens tornado's of andere rampen?

Zie hier de connected dots van Patman: Auschwitz-gekte (kampen met luchtdichte verblijven) vermengd met compleet verzonnen treinwagons en doodskisten die geen echte doodskisten zijn. Een indrukwekkend staaltje zaterdagmiddagjournalistiek weer van Zapruder, gretig geconsumeerd door het Zapruder-klapvee: "Wat doet deze informatie met je overtuiging van het niet bestaan/ontstaan van een door kleine clubs georganiseerde overname van de wereld/VS?"

Labels: ,

51 Comments:

At 9:42 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Enkele van de kampen hebben volgens onze wakkere complotters "luchtdichte verblijven en verbrandingsovens"."

Wanneer het gaat om kampen voor illegalen, voor mensen die dakloos zijn door een ramp, en meer van dat soort zaken, dan is een verbrandingsoven wellicht fijn, zodat je het afval wat men genereert kan verwerken.

Hebben legerbasissen geen verbrandingsovens voor afvalverwerking ?

 
At 10:41 a.m., Anonymous Anoniem said...

hahaha, tis weer Patman door de bocht!

Toevallig had ik gisteren als eens even iets beter gekeken naar die 'doodskisten' en hoeveel het er nu eigenlijk zijn. Dat is namelijk makkelijk vrij goed te schatten.

Patman heeft het over "hondderdduizenen"en "heel veel doodskisten", op endtimes.punt.nl hebben ze het zelfs over miljoenen doodskisten
Zoiets vermeerdert zich nu eenmaal razendsnel.

Maar hoeveel zijn het er nu?

Op endtimes.punt.nl staan een aantal foto's.
Op de eerste foto zien we dat het stapeltje op de voorgrond zo'n 16 kisten bevat. De stapeltjes op de andere foto lijken (ook na inzoomen) ietsje hoger. Ik tel ongeveer 20 kisten.

Op de luchtfoto kunnen we het aantal stapeltjes schatten. Ze liggen mooi geordend in vierkanten dus dat telt lekker makkelijk. Als je de foto iets vergroot kan je zien dat 1 vierkant ong. 12 rijen bevat met 24 kisten.

Bij elkaar zijn er ongeveer 18 van die vierkanten (ze zijn niet allemaal compleet, maar opgeteld komt het daar op neer)

Hoeveel kisten zijn het dan? Per vierkant zijn het 20x12x24 = 5760 kisten.
Met 18 vierkanten is het totaal dan: 103680.
Met een beetje marge kan je het dan schatten op zo'n 110 duizend (+/-15 duizend)

Is een dikke honderdduizend kisten veel?

Om het getal in perspectief te plaatsen moet je het vergelijken met de hoeveelheid mensen die sterven in de VS.
Per jaar zijn er dat ong. 2,4 miljoen.

Deze stapel kisten (die inderdaad nogal dramatisch oogt) voorziet dus voor ong. 5% van het aantal sterfgevallen per jaar in de VS.

En dan is zo'n aantal ineens niet meer zo spectaculair.

Op endtimes.punt.nl wordt er ook nog in vette letters geroepen dat iemand 'ontdekt' heeft dat de locatie 'vlakbij een spoorrails loopt'.
Ja, een industrieterrein dat vlakbij een spoorlijn (of andere infrastructuur) ligt. Gekker moet het niet worden!

 
At 10:53 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Deze stapel kisten (die inderdaad nogal dramatisch oogt) voorziet dus voor ong. 5% van het aantal sterfgevallen per jaar in de VS. En dan is zo'n aantal ineens niet meer zo spectaculair."

Dat hangt er natuurlijk wel vanaf of die kisten daar staan voor distributie over de VS, of dat die kisten daar staan omdat op die lokatie 5% van de sterfgevallen binnen de VS zouden gaan vallen, dan is het wel spectaculair ? ;)

Is er eigenlijk bekend wat dit precies voor lokatie is, en wat het doel is van die kisten ?

Is het om in het geval van bijvoorbeeld natuurrampen waarbij veel slachtoffers vallen over noodvoorzieningen te beschikken ?

 
At 2:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je moet wel een flinke plaat voor je kop hebben wil je dit serieus nemen.

 
At 3:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dit is wel het slechtste broddelstuk dat ik ooit van die Patman heb gelezen. Ik vraag mij wel eens af hoe zorgvuldig die jongen in zijn echte werk is. Ik vrees het ergste.

 
At 5:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ben een collega van Patman en geloof me, die knul kan echt helemaal niets. Is mij een raadsel wat hij uitspookt. Hij is wel reuzepopulair want hij spreek vaak ons management toe en zijn unit is extreem succesvol. Zijn nog drie van die wazige figuren waarvan niemand weet wat ze doen. De secretaresses lopen helemaal weg met hem. Ach ja. Volgens mij neent hij ons allemaal lachend in de maling. Dat zou dan weer wel kunnen.

 
At 5:26 p.m., Anonymous Anoniem said...

Af en toe moeten ze ook gewoon scoren voor hun achterban. Hoe moeilijk is dat te begrijpen? En het werkt erg goed zo te zien.

 
At 7:11 p.m., Blogger Billythekid said...

Dag Sander, nieuwe abonnement genomen, of even bij vriend aan het reageren? Je ziet het: weg reacties!

 
At 7:26 p.m., Anonymous Anoniem said...

Is dit een dreigement Sander? Zoals je waarschijnlijk al weet zal ik in het vervolg niet alleen je ip-gegevens publiekelijk op zoveel mogelijk sites publiceren, maar zal ik er ook niet voor terugschrikken je tot aan de rechtebank (zoals Peter sucsesvol met je flut-blogje deed door het uit de lucht te gooien) te vervolgen. Je juridische on-kosten zullen daarmee zo uit de klauwen gaan lopen, dat je daardoor verder als kruimeltje dakloos in je bakfiets door het leven zal moeten zwerven. Ik heb je gewaarschuwd Sander, alleen Sandocan is een maatje te groot en te slim voor mij, maar jou kan ik op mijn sloffen makkelijk aan. Dus denk daaraan he? Ik ben die anti-semitische praatjes van je beu aan het worden sukkeltje. Het c.i.d.i. staat in ieder geval al vierkant achter mij, en plaatst daarom met mijn toestemming deze comment aan jou. Pas maar op dat je niet zoals hieronder in dit filmpje eindigt. Triest gevalletje dat zich Sander noemt.


http://judicial-inc.biz/Pizza_bomb_3.WMV

 
At 7:32 p.m., Blogger Billythekid said...

Sander was trouwens weer druk aan het spoofen, voerde een nep-HP op en schreef een reactie op zijn eigen stukje als anoniem. Allemaal weggehaald. Elk volgend bericht van hem haal ik weg.

 
At 7:37 p.m., Anonymous Anoniem said...

hahaha, zit sandocan nu als 'c.i.d.i.' te commenten om te vertellen hoe slim ie is?? (doelende op 7:26PM comment, mocht het zo weer weg zijn)

 
At 8:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

Worden nou weer alle reacties hier weggehaald?

Dit is echt een soort censuurblog geworden, alleen de eigen sekte mag hier reageren.

Heel zielig. Heel zielig.

 
At 9:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

Die reactie zal ook wel weer van Sander zijn, wedden?

 
At 9:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

Braad, doe eens je trucje. Zo is er geen bal aan

 
At 11:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

Sander is weer terug naar zijn patmannetje om op zijn schoot uit te kunnen huilen daar op zapruder denk ik...

 
At 7:17 a.m., Blogger Billythekid said...

Sander zat gisteren weer flink aan de deur te rammelen toen de zaak op slot ging hier, maar ik heb de oogst ongelezen weggekieperd. Nu vermoed ik dat hij gisteren even op een andere plek zat te internetten, want de overlast duurde maar een paar uurtjes. De komende dagen trouwens even geen complotten wegens drukte.

 
At 10:20 a.m., Blogger sander said...

Zapburu.

Trollenlogje nr 312.
Alleen de trollen worden zelf getrold.
En blijkbaar hebben ze dat ook al door.

Snel weer wissen,want niet iedereen moet weten wat jullie zijn.
Getrolde trollen.

 
At 10:39 a.m., Blogger Billythekid said...

Hoe ging die truc met het IP adres ook nog maar weer, Braad? Ik laat 1 reactie even staan.

 
At 11:20 a.m., Anonymous Anoniem said...

Probleem nu is dat Sander waarschijnlijk nu met een ander ip-adres reageert, en ik weet niet welke dat is. (ik wist toevallig zijn ip-adres omdat ie een keer op m'n slapende blogje heeft gecomment).

Ik heb net nog eens gekeken wat de mogelijkheden zijn, maar voor zover ik zie komt het er op neer dat blogger werkelijk enorm zuigt, en nauwelijks tot geen mogelijkheden biedt om trollen buiten de deur te houden. Eigenlijk is het schandalig; je kan geen ip-adressen zien, je kan geen individuele accounts blocken, etc.

Als het de spuigaten blijft uitlopen - en ja, die Sander weet het echt te verpesten - zou ik eens heel serieus overwegen om eens om te stappen naar een ander systeem. Je zal op deze site een verhuisbericht moeten plaatsen, want blogger zal een automatische re-direct ook wel niet toestaan. Dat gaat ongetwijfeld lezers kosten dus het is wel een concessie die je doet. Daar staat tegenover dat een verhuizing altijd een verbetering is want andere sites geven je als blogbeheerder meer mogelijkheden om in te grijpen als het moet.

Ik ben beslist geen expert op het gebied van blog-software, maar als je wil kan ik je wel helpen (en ik ken de nodige mensen die er meer van weten). Misschien is het het slimste als je gewoon op een eigen domein begint (voor een paar tientjes per jaar), dan kan je doen en laten wat je wilt. Zo moeilijk is het allemaal niet. Als het eenmaal geinstalleerd is is het niet meer werk dan je stukjes inkloppen bij blogger.

Denk er eens een keer over na, zou ik zeggen.

 
At 12:20 p.m., Anonymous Anoniem said...

De beste remedie is gewoon alles weghalen. Daar heeft hij alleen zichzelf mee, namelijk totale tijdverspilling.

Ik heb even uitgezocht waar onze vriend zit, op basis van het oude IP adres (XX toegevoegd)


IP Address : 82.173.38.XX [ ip12-38-173-XX.dyndsl.versatel.nl ]
ISP : Versatel Nederland B.V.
Organization : Scoop Zwolle
Location : NL, Netherlands
City : Zwolle, 15 -
Latitude : 52°50'00" North
Longitude : 6°08'33" East

 
At 12:37 p.m., Anonymous Anoniem said...

uh, Fred, dat is niet waar onze vriend zit, maar waar z'n provider Versatel zit.

Sander zit waarschijnlijk in de buurt van Amersfoort (maar de bron waar ik dat vandaan heb is niet altijd even zorgvuldig).

Punt is dat dit gedrag van Sander nog lang niet genoeg is voor een abuse-melding bij Versatel. 1. omdat Billy dan die abuse-melding zou moeten doen als enige belanghebbende van dit blog en 2. wederom omdat je niet de ip-gegevens per comment tot je beschikking hebt en het dus moeilijk is om aan te tonen dat de overlast daadwerkelijk van die persoon komt.

Je hebt dus niet zoveel aan die Versatelgegevens.

 
At 1:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

De locatie klopt wel, het geeft nl. de locatie van de gebruikte dsl centrale aan. Niet dat je er verder wat mee kunt ;)

 
At 5:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hahaha, Sander huilde na bij Zapburu, maar daar is zijn opmerking ook al weggehaald. Wat zullen ze daar blij met hem zijn.

 
At 5:58 p.m., Blogger Billythekid said...

Ik laat reacties moderaten de komende dagen ingeschakeld. Kan het 'kippenhok' even tot rust komen. Wegens drukte even geen berichten tot aan het einde van de week.

 
At 5:59 p.m., Blogger HP said...

Ja, ik had net op zapruder tamso a.k.a. sander op de korrel en blijkbaar was hij in de roos aangezien de redactie het commentaar en mijn referentie eraan heeft weggehaald.

Nu allemaal censuur roepen!

 
At 6:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat is dit voor onzin?

Die Braad is echt totaal debiel. Compleet van Allah los. Word overl gebanned wegens overlast, pompt de comments daar bij Zap helemaal vol met ranzige porno, dagen achtereen en dan gaat hij nu als een heilig boontje Sander proberen te bannen bij zijn telecom provider?

Walgelijk.

Het wordt tijd dat iemand die knul eens fysiek ging vertellen hoe de vork in de steel zit.

 
At 7:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nee, ik leg uit dat het heel moeilijk is om het voor elkaar te krijgen is om via sander via z'n provider te bannen. Dat is wat anders. Zou het mogelijk zijn, zou ik het niet laten. Het laatste waar ik me druk over maak is dat een 'anoniem' dat als 'walgelijk' bestempelt.

En o ja, (verkapte) fysieke dreigementen zo'n zoooo ontzettend voor losers.

 
At 7:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ja die braad is me der ééntje.... Alles hetgeen hij zelf doet daar is hij nu Sander over aan het veroordelen, ga jij je eens diep schamen zielig mannetje, vieze veraaier ben je.

 
At 8:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

Goh, nooit geweten dat ik altijd off-topic overal de joden de schuld van gaf, anoniem. Maar als jij het zegt zal het wel waar zijn, he?

Wat is er trouwens mis met aaien?

Ook gek dat ik je nooit iets hoor zeggen op Zapruder over censuur of "veraaier" als er weer eens iemand geband wordt.

 
At 8:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

o, de "veraaier"-anoniem van hierboven is trouwens ons aller Klaas..

..reageert hier ook al meer dan een jaar maar heeft nog steeds zo'n moeite met z'n eigen naam in te vullen. Tis ook moeilijk he?

(toch handig die typische spelfouten!)

 
At 10:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik ben een collega van Patman en geloof me, die knul kan echt helemaal niets. Is mij een raadsel wat hij uitspookt. Hij is wel reuzepopulair want hij spreek vaak ons management toe en zijn unit is extreem succesvol. Zijn nog drie van die wazige figuren waarvan niemand weet wat ze doen."

Ze kunnen niets, en zijn extreem succesvol ? Vreemd verhaal, klinkt meer alsof je jaloers bent, of dat je gewoon geen snars snapt van hun werk...

 
At 11:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Braad is een misselijke schijnheil. Punt.

 
At 6:24 a.m., Blogger Billythekid said...

Ik zou het niveau van je reacties toch echt eens gaan opkrikken, anoniem.

 
At 8:08 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik zou het niveau van je reacties toch echt eens gaan opkrikken, anoniem.



Je bedoelt je eigen weblog zeker.
In de spiegel kijken is moeilijker dan naar andere wijzen.

 
At 8:22 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Vreemd verhaal, klinkt meer alsof je jaloers bent, of dat je gewoon geen snars snapt van hun werk..."

Er stond volgens mij 'populair'. Maak jij er weer 'succesvol' van.

 
At 11:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Braad fan zei...
Braad is een misselijke schijnheil. Punt."
Bovendien denkt het gedrocht alles en iedereen voor de schermen te mogen veroordelen over dezelfde ranzigheid die hij wel achter de schermen denkt te mogen bedrijven? De hypocriet kon zichzelf met deze goedkope fratsen vandaag echt niet meer exposerender overtreffen natuurlijk... Ga toch weer op jacht naar holohoaxerkenners of zo... wil je dat doen braad-gaapt?

 
At 2:31 p.m., Anonymous Anoniem said...

Laat ik Klaas nu niet zijn:

En weer een overdonderende reactie van braad die denkt te weten wanneer en wie iets post op basis van een aanname van zichzelf, hulde hoor, je bent een echte Jacques Clouseau. Onderzoek van de kouwe grond, simplist. Wezenloze nietsnut met te veel tijd. Verraaier!

 
At 4:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wartaal weer van de complotters. Volgende keer even jullie teksten overlezen, goed?

 
At 5:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

Billy, trap niet in de Braad val.
Hij wil dat je verhuist naar een andere provider met meer mogelijkheden om to moderaten en bannen maar tegelijk verlies je dan ook je anonimiteit.

Dat zou echt een hele grote fout zijn want dan ben je in 1 keer je dekmantel kwijt.

 
At 5:58 p.m., Anonymous Anoniem said...

o nee, anoniem, ben je niet Klaas?

Kijk eens op Zapruder in het doodskisten-topic naar de reactie Klaas | 17-03-2008 16:25; precies hetzelfde: "veraaier".

Google dan eens op dat woord en kijk hoeveel niet-afrikaanse links je terugkrijgt.

Wat een toeval weer, he? Klaas en "de-geheimzinnige-anoniem-die-niet-klaas-is" die precies dezelfde spelfout maken een paar uur na elkaar..

 
At 7:34 a.m., Anonymous Anoniem said...

Braad, raad eens wie ik ben? Als je het goed raadt Braad, weet ik met een aan de volle 100% zekerheid dat je een aivd-knecht bent, en of een nazionistenknar hebt (nadoet) hahaha... Overigens vermoed ik dat je slechts een uitgebluste ex-stallen knecht bent van de hare koninklijke bea-nix brigade, dat hier geheel vrijwillig en zonder ruggenspraak van zijn minderen, opgedane frustraties ten kostte van Billy's blog op arme verzetstrijders aan het botvieren bent... Wat is er toch met je gebeurt toen Sander je bijna van ellende naar Jeruzalen deed vluchten, om daar bij de klaagmuur je ver-vloekbriefjes tussen de voegen stoppend van de zenuwen het heen en weer krijgend de weg verloor? Vertel eens...vrind? Ik zal je niet uitlachen met alle respect. Gooi het er maar uit! Ook deze opdracht, maar dan in de geslependienst-bestanden van je ex-werkgever zodat het verzet je met alle plezier van de wereld kan opsporen om je de oren te wassen als-het-u-belieft? Doe je ons dat plezier braad-pan? Kom maar op mannetjesputter! Wie van de drie? Nou?

ps: Billy, haal dat verschrikkelijke slot van je blog af wil je? Ik bedrijg je anders dat ik nooit meer naar hier terug kom... Of is dat ook je bedoeling? (DEUHHH?) Je weet niet wie je kwijt raakt man! Dat heb je dan weer te danken aan die steenpuist (Braad) op je reet, die je steeds meer last dan lust oplevert.

 
At 9:17 a.m., Anonymous Anoniem said...

Lees je je eigen verhalen wel eens terug, anoniem, of is het een kwestie van de kraan opdraaien en laat maar gaan. Geloof me: er is geen touw aan vast te knopen.

 
At 1:14 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ben Klaas niet!!
Inspecteur google braad, je onderzoekmethodes kloppen van geen kant, het is precies zoals je alles onderzoekt. Stomme aannames kerel zonder werkelijk onderzoek te doen, Bah wat val jij door de mand, sukkel.Je zou zomaar kunnen zijn waar je de complottertjes van beschuldigd.

 
At 1:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

Heb je nu nog niet door braadkuiken dat JIJ het bent die het blog van Billy verkloot!!!

 
At 1:20 p.m., Anonymous Anoniem said...

Er is niet alleen geen touw aan vast te knopen: het klinkt ook heel erg als zijnde van Sander :o)

 
At 5:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

"je onderzoekmethodes kloppen van geen kant"

Dus ook geen aivd knecht.

 
At 5:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik ben Klaas niet!!
Inspecteur google braad, je onderzoekmethodes kloppen van geen kant,
"

hahaha, en dan blijft ie stug als 'anoniem' reageren! :)
Wat kan mij het rotten welke 'anoniem' er onder dit comment schuklgaat. Mij ging het om dat ene 'veraaier'-comment; maak de kat maar wijs dat toevallig twee sneue complottertjes op één middag dat woord gebruiken.
En voor de rest boeit het natuurlijk voor geen meter. Niks zo sneu als een 'anoniem' die gaat roepen 'raad eens wie ik ben'.

 
At 10:44 a.m., Anonymous Anoniem said...

hahahahahahahahahaha.

wat een snertlog.
Je moet je aanmelden bij de tina.
Jullie lijken wel een nichtenclubje.
Waar gaat het eigenlijk over met jullie snert debunkers.
Ouwe wijven zijn jullie.
Of gewoon poten die elkaar bonken en niks anders weten.

 
At 12:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

Sander is door het filter heen gedrongen, zo te zien.

 
At 8:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

Klopt het niet dan,dat het ouwe wijven praat is.
relnichtenroddel.

 
At 9:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

http://zapburu.punt.nl/

 

Een reactie posten

<< Home