dinsdag, oktober 17, 2006

Marcheren


De Blanco Lijst, waaraan de Partij van de Waarheid oftewel Ditkannietwaarzijn deelneemt, is niet meer. Heet nu Lijst 14. Of Lijstzondernaam. Het is alsof je Omo morgen Robijn en overmorgen Dash noemt. Maar goed, Lijstzondermaam is slim gekozen, de Bandzondernaam (BZN) werd immers ook razend populair. Haagse kringen opgelet, belooft de website, Nederland staat aan uw poort! En via een linkje kun je opgewekte marsmuziek horen.

Lijst 14 heeft geen lijsttrekker noch lijstduwer, zo lezen we, maar kennelijk ook geen campagnevoerders, want de partij heeft ze dringend nodig. Behalve aan leiding lijkt het Lijst 14 ook aan enige coördinatie te ontbreken. Wil je binnen nu en een aantal weken stemmen trekken dan moet je toch echt snel het land in, en niet opstomen naar het Binnenhof.

En hoe zit het eigenlijk met kandidaat Jan van Aken, die het 9/11 bedrog in de kamer aan de orde had willen stellen? Hoor je niks meer van. Zijn naam is in tegenstelling tot die van andere kandidaten niet gelinkt, en wie bij zijn Partijvandewaarheid kijkt vindt weer eens een zonder toestemming integraal overgenomen berichtje van Planet, waarin alleen maar is te lezen welke partijen de streep van de kiesraad hebben gehaald. Het PR beleid van de partij laat sterk te wensen over.

"Gek word ik er van," lees je bij het moederschip Ditkannietwaarzijn. "Het is nu 4 dagen na het inleveren van de ondersteuningsverklaringen, en nog steeds doodse stilte binnen de BL. Waar zit iedereen? Wat is er gaande?"

Er komt niet echt antwoord op, de rest van de posters heeft het veel te druk met het uploaden van ondertitelde filmpjes bij Youtube. Over 9/11 en Martial Law, en What's The Truth natuurlijk.

Labels: ,

3 Comments:

At 9:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

In elk geval een interview met Van Aken

http://loopbaan.nl/site/Mijn%20Loopbaan/De%20loopbaan%20van/Jan%20van%20Aken%20-%20Partij%20voor%20de%20Waarheid.aspx

 
At 11:59 a.m., Anonymous Anoniem said...

2 maanden geleden schreef ik ze, dat die naam niet zo handig gekozen is, dit i.v.m. het feit dat je ook blanco (ongeldig) kunt stemmen.

Maar dat zag ik verkeerd volgens hen. Wat gebeurt er nu? Men wil van deze naam af.

Plus het feit dat nu opeens Huib Poortman boven aan de kieslijst staat. Lekker duidelijk allemaal.

Verder stoort mij het gebrek aan communicatie met de achterban ook enorm. Ik heb het gehad met de BL. Geloof me maar, dit gaat uitdraaien op een enorme deceptie.

 
At 12:26 p.m., Anonymous Anoniem said...

Men vroeg mij waarom ik me niet langer inzet voor de BL

http://www.blancolijst.nl/beeldmateriaal/061020_nieuwspoort-1.html

Dit zegt m.i. genoeg

 

Een reactie posten

<< Home