vrijdag, april 20, 2007

Complot


Eindelijk duidelijkheid over de drie dagen durende afwezigheid van de site Ditkannietwaarzijn. Het is een heus complot. Lees en huiver: "Een ontslagen medewerker bij onze hosting-provider was zo grappig geweest om op zijn laatste dag de financiële gegevens van een hele berg klanten te verwijderen met als gevolg dat de bijbehorende domeinen op non-actief zijn gesteld, waaronder ook ons domein."

Kijk, dat zijn nog eens verhalen. Beter dan: we waren de contributie vergeten te betalen. De complotters zijn in tranen: "Ik heb jullie gemist beste mensen."

Overigens is het de provider die een trap na krijgt, want pas na vele boze mailtjes werd het hostingbedrijf kennelijk pas wakker. Dat verbaast ons niks: voor 2 euro abonnementskosten per maand kun je geen fatsoenlijke helpdesk op poten zetten. Maar iets duurders kunnen de complotters zich kennelijk niet veroorloven. Bovendien: Voordat je het weet kom je terecht bij een hostingbedrijf van een uitbuitende multinational. Of nog erger: bij de NWO zelf.

Labels:

35 Comments:

At 6:02 p.m., Blogger Jay said...

Ecgen.nl: free your mind? is ook weer in de lucht trouwens.

 
At 1:02 a.m., Anonymous Anoniem said...

Haha wat een leuk stukje!
Leuk gevonden hoor, vooral die opmerking dat ze het niet kunnen betalen. Heel origineel en van goed niveau! Ga zo door!!! Mij hebben jullie op het puntje van mijn stoel!

Bovenstaande reactie van Jay is ook heel interessant.

Wat is dit een nihilistische site mensen... Zielig stelletje zijn jullie eigenlijk...

 
At 11:10 a.m., Blogger Billythekid said...

Erg he? Maar dit weekend even niks, voor de verandering.

 
At 9:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

-finally having a life, Billy?

 
At 12:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

Billy ze zeggen dat ze onze namen gaan onthouden.

"http://www.911blogger.com/node/8012"

Alles is toch echt wel anoniem hier he. Je wist alle ip- en email-adressen zodra het nodig is he?

 
At 1:12 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Debunkers: Enablers of war criminals, frauds, liars, greedy profiteers, poisoners, fascists, fake scientists and fellow destroyers of the US Constitution"

En da's nog niet alles. Debunkers zijn:

- deaf, dumb and blind (to logic, physics and evidence)
- accessories to a very serious crime
- sad and misguided citizens
- phonies and frauds, cowards and fakes


Wat een nijd en frustratie, het verbaast me dat truthers nog geen aanslag hebben gepleegd, net als complotdenker Tim McVeigh

 
At 1:20 p.m., Anonymous Anoniem said...

"As a group, 911 "debunkers," could be classified as accessories to a very serious crime--if that crime were ever seriously investigated. As guilty of destroying this nation as those silent and complicit German citizens were who served the Nazi regime and wrecked Germany in the process."

hahaha
als je echt geen argumenten meer hebt..

 
At 5:45 p.m., Blogger Jay said...

Hahaha, die reacties daar, werkelijk hilarisch!!!!!

 
At 5:47 p.m., Blogger Jay said...

Bovenstaande reactie van Jay is ook heel interessant.

Vind je?

Ik stel alleen iets vast, maar leuk dat jij het interessant vind in ieder geval...

 
At 10:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

Verder is het hier wel gezellig...

 
At 10:54 p.m., Blogger Jay said...

Met dit lekkere weer is het beter om gezellig naar buiten te gaan en van het weer te genieten als binnen zitten en complotsites te bezoeken eerlijk gezegd ;)

 
At 1:09 a.m., Anonymous Anoniem said...

Zo, Dus kennelijk nu is het echt definitief voorbij hier. Wat een volslagen onnozel artikel.

Billy, als je me even je mailadres geeft, stuur ik je wat gegeven over een parkeerboete die ik laatst kreeg, op jouw site zijn dat soort zaken altijd wel een pittig *kuch* artikel waard.

Wat betreft 'de complotters kunnen zich dat niet veroorloven". Jij zit op een fokking gratis service en het ziet er niet uit je site. Werkt slecht en superlangzaam. Maargoed. Als DKNWZ wil, kunnen ze gratis bij ons op de Zapruder-servers.

 
At 1:13 a.m., Anonymous Anoniem said...

Nee, een semi-serieus artikel over Neal Adams schrijven is pas nozel! Of een morosoof als Wilhelm Godschalk presenteren als 'expert'!

Way to go, Patman.

 
At 6:52 a.m., Blogger Billythekid said...

"Zo, Dus kennelijk nu is het echt definitief voorbij hier."

Wat? Omdat ik een weekendje oversla?

 
At 9:23 a.m., Blogger Jay said...

Jij zit op een fokking gratis service en het ziet er niet uit je site. Werkt slecht en superlangzaam.

Waar maak je toch druk om Batman?

Ik durf te wedden dat jij ook geen ene moer betaald aan die server waar Zapruder op draait. Zal vast wel op een servertje gezet bij 1 van je ICt vriendjes die regelmatig op Zapruder te vinden zijn. En so what dat het traag is, het werkt toch? Als het je niet bevalt ga je gezellig bij Google ouwehoeren die runnen de Blogs namelijk. Erg trieste reactie weer van je Batman.

 
At 10:05 a.m., Anonymous Anoniem said...

Over smaak kun je verschillen, maar om nu te zeggen dat de Zapruder site er goed uitziet...? Die lelijke grijze achtergronden?

 
At 10:51 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik durf te wedden dat jij ook geen ene moer betaald aan die server waar Zapruder op draait."

Nou, ellendige meeloper, zullen we daar dan 1000€ om wedden? Mail me even dat je deze weddenschap aangaat. Dan regel ik de rest. Ik weet nu al dat je gaat terugkomen op je woorden, zoals jij Braad en Billy eigenlijk niets van wat ze zeggen kunnen en durven hardmaken, anders dan er overheen schreeuwen.

Dus. Ik neem je weddenschap aan. Kom maar op.

 
At 11:05 a.m., Blogger Jay said...

Hehehe, rpecies de reactie die ik had verwacht. Ik ben blij dat je me niet teleur hebt gesteld Batman.

zoals jij Braad en Billy eigenlijk niets van wat ze zeggen kunnen en durven hardmaken, anders dan er overheen schreeuwen.

Hmmm, Klinkt als die artikelen die jij neerpent op Zapruder. Allemaal uit je grote duim gezogen, waarvan je ook maar niks hard kan maken.

 
At 11:10 a.m., Anonymous Anoniem said...

Zie, je praat er overheen.

Mail me even dat je de weddenschap aangaat. Als je zo' n grote bek hebt als jij hebt, moet je ook gewoon doen wat je zegt.

 
At 11:16 a.m., Anonymous Anoniem said...

Beetje kort door de bocht Patman, alsof hier totaal geen argumenten worden aangedragen.

 
At 11:20 a.m., Blogger Jay said...

Sarcasme is duidelijk iets niet wat jij snapt..

Denk je nou echt dat ik met zo een malloot als jij ga wedden om zoiets?

Ik heb ook erg genoten van je Nutrasweet verhaaltje trouwens. Goed onderbouwd ook.

Je komt daar met een link, waar we het volgende lezen.

So when I read somewhere that aspartame (Nutrasweet) was actually developed as an ant poison and only changed to being considered non-poisonous after it was realized that a lot more money could be made on it as a sweetener than as an ant poison, I decided to give it a try.

Dus je linkt naar een site waar iemand zegt dat ie ergens heeft gelezen dat het tegen mieren werd gebruikt. Das nog eens onderbouweing Batman! Maar blijf vooral doorgaan met het schrijven van je zeer vermakelijke stukjes. Als ik wat te lachen wil hebben weet ik de site te vinden :)

 
At 11:30 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik durf te wedden dat jij ook geen ene moer betaald aan die server waar Zapruder op draait."

Jij zegt: 'ik durf'.

Jij durft helemaal niets, daarom praat je ook alleen maar je vriendjes na.

Jij leest ook helemaal nooit, want de regel onder dat mierengif noem ik het een urban legend.

Dus begrijp ik dat je weer eens wat riep dat je niet hard kon maken? Je durfde dus eigenlijk helemaal niet te wedden maar gokte erop dat net als altijd niemand je serieus zou nemen?

 
At 11:32 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik weet nu al dat je gaat terugkomen op je woorden, zoals jij Braad en Billy eigenlijk niets van wat ze zeggen kunnen en durven hardmaken, anders dan er overheen schreeuwen.

Hahaha, die Patman toch. Toe, vertel nog eens iets over hoe goed Neal Adams nagedacht heeft over z'n groeiende aarde of iets over hoe 'toonaangevend' Wilhelm 'de-spaanse-griep-epidemie-was-een-hoax' Godschalk is als 'viroloog'!
Komt je boekje over AIDS al bijna op de markt?

 
At 11:37 a.m., Blogger Jay said...

Whahaha, denk je nou echt dat ik er wakker van lig of de mensen mij hier serieus nemen of niet Batman? En wat jij van mij vind interessert mij al helemaal geen ene reet Batman.

Het is nou niet dat ik de mensen hier persoonlijk ken ofzo. Het is gewoon een Blog waar iedereen zijn woordje anoniem kan doen. Blijkbaar trek jij de kritiek die door een groep anonieme mensen op een blog posten wel persoonlijk aan. Das pas triest.

 
At 11:51 a.m., Blogger Jay said...

Hey Batman, wanneer begint dat grote media offensief nou wat betreft AIDS? In de trant van dat Nederland nog nooit zoiets heeft meegemaakt. Heb ik daar ook de discussie ontlopen trouwens? Braad die normaal aan de discussie meedeed werd gebanned door 1 van je vriendjes omdat hij op DIT Blog wat over hem zei.

 
At 12:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ok, dus Jay riep inderdaad maar wat. Normaal gesproken nemen mensen hem niet serieus en reageren ze niet op hem en komt hij er mee weg. Op het moment dat hij er wel op aangesproken wordt, valt hij door de mand. Je durfde dus helemaal niet te wedden, je lulde maar wat. Omdat je dacht dat je op het internet toch wel alles kan roepen wat je wilt en omdat je wist dat je twee holmaatjes wel met je mee zouden komen schreeuwen. Jij bent het kneusje van het trio eigenlijk.

En dat meeschreeuwen gebeurt dus inderdaad. Daar is Braad ook weer. Inhoudelijk aan de onderkant van onnozel, maar met een enorme frustraties die moet worden weggeschreeuwd op iedereen die zijn eigen micorkosmos komt verstoren. Daar waar je op Zapruder ook onderling een gezonde discussie ziet, is er op dit logje alleen maar een alles overheersend stromfront tegen alles wat jullie benauwde leventjes zou kunnen verstoren.

Dat Neal Adams er heel goed over nagedacht heeft blijkt uit zijn briljante simulatie, die, hoe vreemd, ook nog eens exact blijkt te kloppen. Alles past als een huis. Dat op zich is een constatering die niemand zomaar opzij kan zetten. Behalve dan de professionele allesontkenners zoals hier rondhangen.

Het feit dat je van de 300, 400 artikelen die ik vorig jaar schreef precies deze (die trouwens al voldoende slag om de arm bevatte en op alle manieren ruimte voor twijfel liet) eruit pikte geeft al aan hoe weinig je hebt. Zapruder is over bewustmaking en daar past de Neal Adams theorie (die trouwens niet van hem is) prima in.

Maargoed, ik heb me al weer voldoende laten provoceren door jullie. Het punt is duidelijk. Veel geblaat, weinig wol. Business as usual voor de Billyboys.

 
At 12:16 p.m., Blogger Jay said...

Je durfde dus helemaal niet te wedden, je lulde maar wat. Omdat je dacht dat je op het internet toch wel alles kan roepen wat je wilt en omdat je wist dat je twee holmaatjes wel met je mee zouden komen schreeuwen. Jij bent het kneusje van het trio eigenlijk.

Wat een trieste poging om mij op de kast te jagen Batman. Zul je toch echt beter je best moeten doen kerel :)

 
At 12:21 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dat Neal Adams er heel goed over nagedacht heeft blijkt uit zijn briljante simulatie, die, hoe vreemd, ook nog eens exact blijkt te kloppen.

Ik had nog zo gehoopt dat je dat Neal Adams stukje toch een beetje met tongue-in-cheek had geschreven, maar het is nog erger dan ik dacht. De man is cartoonist en animator ja, dus hij maakt goeie animaties, dat kan ie! En ze kloppen 'exact' omdat ie ze exact kloppend MAAKT!

En Patman raakt onder de indruk van zo'n stukje werk. Dat Neal Adams en passant 400 jaar wetenschap verwerpt (zwaartekracht is een hoax, massa ontstaat uit kosmische straling) neemt Patman maar niet mee in z'n overweging hoe goed Neal er over nagedacht heeft. Leve de 'originele' denker.

Het typeert je. Je doet het steeds weer. Bv. ook in je hele AIDS-verhaal. Ga er vooral mee door, want het fascineert me! Aan de ene kant ben je (voor zover ik gezien heb) een fotograag die z'n vak verstaat, kan je best een aardige website in elkaar draaien, wat toch ook aardig wat logische vermogens vereist, maar zodra het gaat om een kritische blik naar wetenschappelijke en pseudo-wetenschappelijke theorieen verdwijnt het logische redeneren als sneeuw voor de zon. Heel opmerkelijk.

 
At 12:34 p.m., Blogger Jay said...

Het feit dat je van de 300, 400 artikelen die ik vorig jaar schreef precies deze (die trouwens al voldoende slag om de arm bevatte en op alle manieren ruimte voor twijfel liet) eruit pikte geeft al aan hoe weinig je hebt. Zapruder is over bewustmaking en daar past de Neal Adams theorie (die trouwens niet van hem is) prima in.

Dan zal ik de rest van de artikelen maar even pasten waarin je niks onderbouwd en onderzoekt en die je duidelijk uit je grote duim hebt gezogen.

WWW.Zapruder.nl

 
At 12:49 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ach, zie je nu wel dat het hier gezellig is...Nou, Jay, ik zit gewoon de kranten te lezen. Billy is leuk voor tussendoor. Even lachen... Mooi weer wordt het nog vaak genoeg. Een lange hete zomer...

 
At 1:25 p.m., Blogger Jay said...

Daar hoop ik wel op Tamara op een lekkere zomer. Lekker terrasjes pakken.

 
At 1:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

Goed plan...
En als je tegen intense warmte kunt, is het tijdens de hitte-golven nog lekker rustig ook.

 
At 1:41 p.m., Blogger Jay said...

Dat moet lukken dan :)

Kan mij niet warm genoeg zijn.

 
At 1:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hier ook al een slow chat?

 
At 1:51 p.m., Blogger Jay said...

Je hebt gelijk Crap, geen slow chat meer ;)

 

Een reactie posten

<< Home