zondag, november 11, 2007

Klaas en Sando Show


Weten we het nog? Eerder dit jaar waren het P.uncia en Tamara die steeds vaker de commentaren bij de toen nog enige en echte Ditkannietwaarzijn domineerden met hun slow chat. Tamara lijkt van de aardbodem verdwenen, maar het Puncia/Tamara effect is helemaal teruggekeerd bij Zapruder: de Klaas en Sando Show. De Zapruder redactie kon gisteren zijn groeiende ergernis over deze beide luidruchtige hangjongeren niet langer onderdrukken: "Ik ben die gasten spuugzat om eerlijk te zijn," sprak de hoofdredacteur bars.

Klaas en Sando(scan) zijn complotmalloten van de bovenste plank die het discussieniveau op Zapruder in no time omlaag weten halen met schuimbekkende verhandelingen waarin woorden als geweldsmonopolist, hoer en regententuig veelvuldig opduiken:

"Koningin bea-nix is werkschuw tuig dat via haar schandalig riante uitkering de belastingbetaler geniepig blijft bestelen, door via ministeries haar huishoudelijke vaste lasten als een volleerde diefvege uit de staatskas te blijven dekken! 3x hoer-A als ik dat aan haar als onderdaan op prinsjesdag moet toeroepen, kan ze krijgen en is dan ook het enige dat ik nog bereid ben te doen... Balk en bende moeten nooit afgeschoten worden (want te genadevol), maar als geboefte op het schavot een 100 daags tripje door Nederland maken."


Klaas, zelfverklaard (anti) NWO jehova: "En ik vraag me ook nog steeds af waarom het internet zo enorm gehyped is door figuren als Bill Gates, en waarom iedereen eraan moest...En waarom WTC7?? WTC7 was niet nodig, en laat iedereen (die het wil) overduidelijk zien dat het allemaal een set-up was...Google/Utube is HET middel om AL JE ZOEKOPDRACHTEN te verzamelen, waaruit een zeer helder beeld onstaat wat deze persoon bezig houdt...Ik heb ook spook verhalen gehoord dat je ten alle tijden afgeluisterd kan worden via de microfoon in je PC, en natuurlijk via de talloze achterdeurtjes in je Windowsbesturingsprogramma....Dan heb je nog Hyves, waardoor je complete kennissen-netwerk open en bloot te bewonderen valt....Deze gegevens gekoppeld aan je verzekeringsverleden, je bankgegevens en natuurlijk je politiedossier: Welcome to prisonplanet......"

Sando: "Kom op, met zijn allen de barricade op. Haal de verfpotten uit de schuur en offer je beddengoed voor het groter goed. Er moet meer verzet komen tegen de NWO, ik zie Alex Jones al voorop lopen met zijn Bullhorn. Of loopt Gert-jan voorop, uit de loopgraven, in de vuurlinie? We moeten redden wat er te redden valt, macht aan het volk, weg met die landverraders, waar ligt mijn hooivork?""

Maar dat is een beetje het probleem met de Klaas en Sando Show. Het ratelt maar door, dag in dag uit, als Curry en Van Inkel in een marathon radioshow. Van verfpotten, barricaden en beddengoed komt natuurlijk weer helemaal niks terecht. Nachtje slapen en je spuugt gewoon de volgende braakbal uit.

Maar gisteren barstte de bom. Na de terechtwijzing van Zapruder kondigde Sandoscan plots zijn vertrek aan ("Chaito van papito."). Hij kreeg nog een trap na ook: "Als je hulp nodig hebt of afkick verschijnselen vertoont, zetten we je IP adres wel dicht, ik hoor het wel." Van de weeromstuit heeft Klaas sinds gisteren helemaal niks meer van zich laten horen.

Labels: ,

19 Comments:

At 8:25 a.m., Anonymous Anoniem said...

Opvallend hoe ze daar iedereen stelselmatig wegjagen.

 
At 9:29 a.m., Anonymous Anoniem said...

@ crap:

Kijk dan eens hoe die mensen zich gedroegen in de comments. Ik denk dat dat op geen enkele websites (of je het nou over een 'complot' website hebt of niet) op prijs zal worden gesteld.

 
At 9:44 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik zie eerlijk gezegd niet zoveel verschil tussen sommige artikelen en de commentaren daaronder. Maar kennelijk maakt het een groot verschil wie het schrijft.

 
At 10:15 a.m., Anonymous Anoniem said...

Jammer dat ze die sando zo een trap na geven. Hij was zo hier en daar wat uit het lood, maar zijn geniale en humoristische epistels hebben mij toch echt wel aan het denken gezet hoor... Hoe is het toch mogelijk dat die billy the nar zo slecht kan lezen? Het afscheid van sandocan liep toevallig samen met de natrap van patman en zijn emigratie naar het buitenland! Patman zou het wel willen dat hij sando ergens vandaan kon wegjagen! Die macht hebben alleen de politici misbruikt volgens hem. Daar is volgens mij meer voor nodig dan zo`n diknek die teveel op zijn toekomstige erfenis inteert. Ik geef sando nog gelijk ook met zijn onderbouwde verklaringen daarvoor! En over klaas...tja ik denk dat hij niet weg te slaan is op zapruder. Arme patman!

 
At 10:22 a.m., Blogger Billythekid said...

Ik zal niet ontkennen dat er zo nu en dan een paar leuke woordgrappen tussen zaten, maar voor de rest was het veel geschreeuw en weinig wol.

 
At 11:08 a.m., Anonymous Anoniem said...

hij is fijn Billy :)

 
At 11:25 a.m., Anonymous Anoniem said...

Zou dit een afscheids kusje kunnen zijn?
Het stuk van Donkerdoorn (Donnerdoorn, haha, flauw) beschrijft precies hoe ik me voel en ik geloof Patman ook. Een soort vertwijfelde berusting, want ondanks dat er nog een aantal wakkere mensen rond lijken te lopen, heeft het laffe Nederlandse volkje zich al neergelegd bij deze aanhoudende clusterfucks. En aangezien Nederlanders liever klagen in de privésfeer en het verrekken om de straat op te gaan zal er niks veranderen. Jammer maar helaas.
Antagonizer(lid) | 11-11-2007 01:55

 
At 11:44 a.m., Anonymous Anoniem said...

Prince: BILLY JACK BITCH LYRICS

Billy Jack Bitch (Billy Jack, Billy Jack.
(Bitch) [Fishbone's "Lyin' Ass Bitch" sample repeats throughout song]
What if I called U silly names
Just like the ones that U call me?
What if I filled your eyes with tears
So many that U cannot see?
Billy Jack Bitch - Do U ever really cry? (Billy Jack Bitch)
Billy Jack Bitch - Do U ever really try? (Billy Jack Bitch)

Billy Jack Bitch - Do U ever wonder why? (Billy Jack Bitch
Billy Jack Bitch (Billy Jack Bitch) (Billy Jack Bitch)
What if I told U that U're worth
Only half of what U be?
Would U come forth and tell no lies?
Would U come forth and talk 2 me?
Billy Jack Bitch - Do U ever really cry? (Billy Jack Bitch)
Billy Jack Bitch - Do U ever really try? (Billy Jack Bitch)
Billy Jack Bitch - Do U ever wonder why? (Billy Jack Bitch)
Billy Jack Bitch (Billy Jack Bitch)
(Billy Jack Bitch)
What distortion could U let your pen forget 2day?

What misfortune left your heart so broken U only say
Words intended 2 belittle or dismay?
What if I say U lie?
Billy Jack Bitch (Well)
Open letters aren't the only things that open wounds
Long hard shiny rocket ships can fly U 2 the moon
Whenever evil wants 2 groove

Come let me fly U 2 the moon
Then U can see how love will bloom
Joy - it's in the dictionary
See "J" Billy Jack Bitch
Do U ever really cry? (Do U ever really cry Billy Jack Bitch?)
Do U ever really try? (Do U ever really try Billy Jack Bitch?)
Do U ever wonder why? (Do U ever wonder why Billy Jack Bitch?)
Oh, Billy Jack Bitch (Billy Jack Bitch)

Billy, Billy, oh yeah yeah yeah!
(Do U ever really cry Billy Jack Bitch?)
(Do U ever really try Billy Jack Bitch?) Cry, cry
(Do U ever wonder why Billy Jack Bitch?) Try, try
(Billy Jack Bitch) Billy, Billy, oh
(Billy Jack Bitch)
(Billy Jack, Billy Jack)

(Billy Jack Bitch)
Uh
(Billy Jack, Billy Jack)
Yeah, uh
(Billy Jack, Billy Jack) [x2]
(Billy Jack Bitch)
Solo with that on there

(Billy Jack Bitch) [x2]
Please access another experience
Please access another experience"
(Billy Jack Bitch)
Ha ha ha ha ha
Y'all some tight motherfuckers

 
At 11:46 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hey klaas, vermaak je je eigen nog een beetje jongen?

 
At 12:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

http://www.watisernouleukaanouderworden.nl/assets/images/Hangvrouwen.jpg
Een aantal jaren geleden waren daar opeens de hangjongeren: groepjes zich vervelende tieners die buurtbewoners intimideerden en vernielingen pleegden. Nu zijn er plotseling de hangouderen: minder gewelddadig, maar net zo verveeld en boos. In het Noord-Hollandse dorp Hoorn hebben de hangouderen tevergeefs om een keet bij hun hangplek gevraagd. Rutger hing twee dagjes met ze mee.
Dan raken Cor en Nico in een soort ‘diss’ verzeild.
Behalve deze woede en de ongelofelijke verveling vallen me steeds meer overeenkomsten met hangjongeren op. Er is sprake van een duidelijke hiërarchie. Je hebt de stoere praters die de beste grappen maken en het meest durven. Zij zijn duidelijk de leiders. Dan heb je nog de meelopers, de mannetjes die alleen maar met de leiders meelullen en iets te hard om hun grappen lachen. Als laatste zijn er de zwijgers, die er wel bij horen maar te verlegen zijn om iets aan het geheel toe te voegen. Ik heb zelf ook wat hangervaring en weet zodoende dat deze rolverdeling bij jongeren precies zo werkt. Dan raken Cor en Nico ook nog eens in een soort ‘diss’ verzeild. Ze beledigen elkaar, puur voor het vermaak van het publiek. Wie het hardste gelach krijgt, wint. ‘Zie je nooit eens die reclames van Gillette, baardmans? Je lijkt Jezus Christus wel.’ ‘Moet jij nodig zeggen, met dat onkruid boven je ogen.’ ‘Dat zijn mijn raamkozijnen!’ ‘Die mogen dan wel eens versteld worden, tuinkabouter.’ De anderen vinden het prachtig en ook de hoofdrolspelers zelf kunnen een glimlach niet onderdrukken.
Het is een geruststellende gedachte dat je uiteindelijk precies zo eindigt zoals je eens begon: hangend op een bankje met je vrienden, stoere praatjes spuiend. Hoewel de mannen het zelf niet eens zijn met de term ‘hangouderen’, denk ik dat de vergelijking toch goed op gaat. Goed, aan hangjongeren hangt een heel negatief imago, terwijl de ouderen een stuk sympathieker zijn. Maar het is hetzelfde sfeertje, met dezelfde motivatie. Laten we hopen dat ze –gehinderd door slechte ruggen en nieuwe heupen- nog even geen geweld en vandalisme zullen gaan hanteren. Anders heeft Nederland heel wat te vrezen.

 
At 4:15 p.m., Anonymous Anoniem said...

En klaas is weer helemaal los:

"27814 Ik ben die gasten spuugzat om eerlijk te zijn.
Patman (lid) | 10-11-2007 17:14

Ik ben jou en je desinformatie site eigelijk ook wel spuug zat. Ik hang hier nog rond om te zien hoe desinformanten te werk gaan.

Denken jullie nou echt dat de trollen hier ZOMAAR 24 uur per dag rondhangen??Laat me niet LACHEN!!!! Zou zomaar kunnen dat Patman 1 van de trollen is, het interessert me ook eigelijk niet.

Patman: wat is er met jou na de Aidsweek gebeurt? Sinds die tijd ben je een NWO ontkenner en een desinformant steuner!!!

Michael Moore
Naomi Klein

Durf je soms geen controlversiele onderwerpen aan te kaarten?, of wil je het niet....Of ben je bang dat ik die Kul-onderwerpen van je ga afkraken??? Waar blijven nou die nieuwe onderwerpen van je?

Een stemmetje zij al ongeveer 4 maanden geleden dat er iets hier niet klopt, en dat ik moet stoppen met hier reageren. Dus Patman, ouwe NWO-ontkenner, geef me alsjeblieft een ipban, en wis mijn account, anders spam ik die hele desinfo site van je vol!!!!!!!!!!!!!!!
klaas (lid) | 11-11-2007 15:44"

"Oja Patman gelooft ook dat we op de maan geweest zijn, maar wil niet de info geven wat hem dan zo overtuigd.....

Vertel ook eens hoe een flut journalist als jij het bekostigd om te racen op de Nurburgring met Porsches. Ik weet namelijk dat een setje banden al meer kost dan 6 maandsalarissen van een flut fotograaf...
klaas (lid) | 11-11-2007 15:48"

"Oja, je opa was de hoogste militair van Nederland toch??? Nou, wees maar trots......leuk weet-feitje overigens.

zowel mijn opa als mij oma zaten in het verzet, so eat shit Patman!!!
klaas (lid) | 11-11-2007 15:50"

"blalablabla Kapitalisme, blablabla, peak oil, blabla Iran,blablabla moslims extremisme blablabla

en nog eens bla....

We rennen rechtstreeks een fascistische dicatuur in en Patman heeft het nog steeds over peak oil en rampkapilasime, lekkere waarheidszoeker ben jij!!
klaas (lid) | 11-11-2007 16:04"

Geweldig gewoon, ik heb me rot gelachen.

 
At 4:28 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hier een pakkende rescentie van boekenshop: INTERNATIONAL BOOKSHOP HET FORT VAN SJAKOO - AMSTERDAM Een fel bediscussieerde aanklacht tegen de Holocaust-industrie, waarin de geschiedvervalsing van de Holocaust en de uitbuiting van de holocaust-slachtoffers door Joodse mandarijnen centraal staat. De dubbele moraal van bepaalde joodse elites staat haaks op de verhalen van de overlevenden van die holocaust en op het leven van de Palestijnen, die slachtoffer zijn van deze elites. Amerikaanse joodse organisaties persen Europese instellingen af op basis van zeer discutabele redeneringen en handelingen, terwijl de behoeftige slachtoffers geen cent zien van deze afpersing. Integendeel, deze worden opnieuw geofferd voor een zogenaamd hoger doel. Volgens de auteur ligt het begin van de Holocaust-industrie bij de Zesdaagse Oorlog (1967) tussen Israël en de Arabische landen. Israël werd hierdoor voor de VS een betrouwbare bondgenoot in de Koude Oorlog. Deze nieuwe politieke alliantie creëerde mogelijkheden voor Amerikaanse joodse elites om zich te profileren en deze machtspositie uit te buiten, ten koste van Palestijnen en de overlevenden van de holocaust. Een boek dat niet ongelezen de kast in zou behoren te verdwijnen.

 
At 4:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ga toch lezen HorkenPummel of is dat niet de afkorting van je alias?

 
At 4:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

Als je niet uitkijkt komt Klaas hier de boel opschudden, als hij al niet schuilgaat achter al die anoniempjes. Wat zal het op het oude honk stil worden.

 
At 4:43 p.m., Blogger Jay said...

Ja Patman raced wat af met zijn porshe :)

Misschien zitten we daarom wel in Irak voor de brandstof van zijn speeltje ;)

 
At 4:53 p.m., Anonymous Anoniem said...

Mischien is zapburu wel een onderafdeling van het gezegde "als je je vijand wil verslaan moet je hem aan je borst koesteren en liefkoosen", en is patman wel billy en anta de braad S.?

 
At 10:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het kindelijke plezier dat Klaasje beleeft om hier te posten is aandoenlijk. Het zal wel een schok voor hem zijn als Zapruder -hetgeen waaraan hij zijn bestaansrecht ontleent- hem een wankerban zal geven.

 
At 8:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hé, hoe is ie nou in de trollengrot? stelletje anuskrekels..

Echt grappig al die aandacht voor de legendarische trollenbasher, dank je, dank je....

Maar ik weet niet hoe je erbij komt, dan ik gebanded ben op Zablubber...lekker belangrijk ook, anders. Ga maar kijken, en geniet van mijn NWO reacties, veel leesplezier!!

Ik zou zeggen, open een WTC7 onderwerp op Zablubber, dan maak ik je met de grond gelijk, met de val snelheid,

Nou Tjüs, fijne feestdagen...

 
At 11:38 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoe is ie nou in de trollengrot?

Zeg Hp, ouwe broeken poeper, open eens een WTC7 topic op Zablubber, dan gaan we even lachen!

Hoezo gebanden op Zablubber?? lekker belangrijk ook anders....Maar de reden waarom ik niet meer 8 uur per dag reageer, is omdat ik nu in de buitendienst zit...

Wat is jullie excuus om 40 uur per week te reageren op Zap-flubber??? P.s jullie commentaar wordt steeds zwakker, ik begrijp ook echt niet wat het nut is van internet trollen als jullie?? Moet dit mensen overtuigen??????????????Laat me niet lachen...Vooral Assi is erg dom, maar wel de vermoeiendste van allemaal, wat een anuskrekel is dat zeg..

 

Een reactie posten

<< Home