maandag, januari 28, 2008

Rechten


Websites Argusoog en Ditkannietwaarzijn, ooit het boegbeeld van 9/11 complotters, tegenwoordig nog hoofdzakelijk een knipselkrant, beginnen zo langzamerhand een dure hobby te worden. Fotograaf Peter Vincent Schuld blijkt beide sites flinke rekeningen te hebben gestuurd voor het ongevraagd gebruik van zijn foto's. Dat doet hij overigens al langer en fanatiek ook. In februari begint hij naar verluidt een stichting die gaat toezien op het naleven van de auteurswet door websites en weblogs.

Argusoog moest een advocaat a raison van 412 euro inschakelen om uiteindelijk een schikking van 750 euro te treffen, maar had makkelijk 4500 euro kunnen dokken. Argusoog wil nu een beroep doen op een rechtsbijstandsverzekering. "@ ...Mislukte paparazzi godverdomme...:@" reageert iemand in het Argusoog-forum.

Tja, het risico dat je via Google per ongeluk een auteursblauwtje loopt is groot (advies: plaatje na sommatie meteen verwijderen), maar beide sites namen het al langer niet erg nauw met het auteursrecht. DKNWZ nam vroeger bijna iedere dag ongegeneerd hele lappen tekst over en werd al eens door Trouw gesommeerd om een 9/11 verhaal te verwijderen. Daar was de site natuurlijk heel verontwaardigd over.

Vorig jaar kregen Ditkannietwaarzijn en Zapruder al eens ruzie over de ongevraagde overname van artikelen. Nu stonden die Zapruder-berichten er al een tijdje, maar toen Zapruder's Patman hierover een opmerking maakte, kwam hem dat op een bedreiging per chatbox te staan.

Sommige complotters leren het echter nooit: "Met dit soort figuren verandert echt alles in stront. Onszelf maar afvragen waar de hele "nwo" vandaan komt. Door dit soort hufters dus, totale controle en bullshit realiseren om wat extra centjes af te kunnen troggelen. Die klootzak moet maar in Rusland gaan wonen als hij zo graag totalitair wilt gaan doen."

Labels: , ,

91 Comments:

At 12:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb eens uitgezocht wie die Peter-Vincent Schuld is en dat is gewoon een rat.
Een rassist en een landsverrader.
Wat er gebeurt is in mijn ogen,dat deze kwakbol Peter-Vincent Schuld
getipt is door zijn zionistische vriendjes over een weblog wat te open spreekt over het zionisme.
Dan gaan alle sponagebellen rinkelen en komen hun mossad achtige maffia figuren bijeen om dat probleempje op te lossen.
Peter-Vincent Schuld is niets meer als een zionist die hier zijn propagandaverhaaltjes mag verkondigen als fotojournalist.
Wetten hebben ze niet voor niks gemaakt.
Deze klojo's willen alles uitschakelen wat negatief is over Israel.

http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=41581&whichpage=4

http://www.libertarian.nl/NL/archives/000408.php

Wat weet jij eigenlijk over de NWO,waar je het over hebt.
Heeft george bush dat niet verkondigd in 1991.

Nog even over de democratie.
Dit is geen democratie waar we in leven.
Wanneer je niet eens kan spreken over de feiten,of het onderzoeken dat je in een schijndemocratie leeft.
Geld niet alleen voor 9-11.
Ook voor afghanistan,irak,europa-verdrag,etc en etc.
Als jullie willen leven in een gesloten circuitje,je al aardig op weg bent door het te negeren.

Tenslotte het is je eigen leventje en alleen jij bepaald wat die vrijheid is,die je gegeven word in deze maatschappij.
Gebruik dan ook die vrijheid.
Jullie laten je knechten door de propaganda en kijken een eenrichtingsverkeer.

 
At 12:56 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik heb eens uitgezocht wie die Peter-Vincent Schuld is en dat is gewoon een rat."

Omdat hij geld wil voor ongeoorloofd gebruik van zijn rechten, is hij weer door zijn zionistische vriendjes getipt? Tuurlijk, Sandertje, hoe dik is je duim vandaag?

 
At 1:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

Crap kakelt weer als een kip zonder kop.
Ik heb 3 site's erbij toegevoegd wie deze Peter-Vincent Schuld is.
Het is een rat en een rassist.
Niet mijn gelijke,misschien wel de jouwe.

 
At 2:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Laten we voor het gemak maar even aannemen dan dat het om dezelfde persoon gaat: Bij DKNWZ lees ik doorgaans heel weinig over Israel, dus kan toch echt niet zijn beweegreden zijn geweest. Bij Argusoog overheerst dat soort berichtgeving nou ook niet meteen.

 
At 2:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

(wie zouden deze jonas en tamso toch zijn op argusoog?)
@Tamso:
http://911-complotdenkers.blogspot.com/
Tamso ik denk dat ze je wijze woorden op deze site (hierboven gelinkt) ook zullen waarderen, omdat zij een de-bunk site van de 1e orde zijn. Laat ze je inzichten lezen, zodat ze de schellen van de ogen mogen vallen? Je bent er in iedergeval zeer welkom!!! See you there?
Jonas.


@Jonas:
Ik heb er wat neer gekladderd en ik zie al wat een hoopje ellende dat is. Ik heb het over de debunkers. Ik heb er maar neergezet dat ik de debunkers debunk. Overal waar ik wat neerzet wat te controleren is,word ik uitgemaakt voor anti-semiet.
De engelse in zuid-afrika waren net zo erg,dan het huidige Israel.
Nelson mandela heeft daar 25 jaar voor gezeten op robbeneiland en voor gestreden om het geen apartheidsstaat meer van te maken.
Deze goede man is zelfs president geworden. Waren er maar meerdere nelsons in palastina of in israel die strijden voor gelijkheid.
Dat is toch de wereld die je als mens wil hebben voor iedereen.
In ieder geval debunken zij daar mij niet. Ze beginnen al te schelden. Waarschijnlijk ben ik daar niet meer te lezen binnen een bepaalde tijd. Zo blijven ze iedereen voor de gek houden.
Tamso.

 
At 3:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Leuk, die onderonsjes. Als je het nu zo opschrijft dat het ook nog te volgen is voor de rest hier, heeft het misschien nog enig nut. Anders zou ik zeggen: blijf weg.

 
At 3:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

Mooi speurwerk karel.

Dat draadje op het zaplog is een giller, wat overigens niet wegneemt dat dHr Schuld een ware internetridder is.

 
At 3:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

Zie dat het spionnenwerk overal aanwezig is.

In plaats van met onderbouwende meningen te komen,staan ze zelf kopierwerk van andere logs te plukken in de hoop dat ze iemand onschadelijk kunnen maken.

Jullie zijn en blijven een hoopje.

Werken jullie voor de cidi of zijn jullie de vrijwilligers,die het verhaal proberen te debunken.

 
At 4:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb wat samenhang is de losse flodders van Sander proberen te brengen. Kan je dat waarderen? Sander?


Overal waar ik wat neerzet wat te controleren is,word ik uitgemaakt voor anti-semiet. Werken jullie voor de cidi of zijn jullie de vrijwilligers,die het verhaal proberen te debunken. Ik heb er wat neer gekladderd en ik zie al wat een hoopje ellende dat is.

Ik heb het over de debunkers. Ik heb er maar neergezet dat ik de debunkers debunk. Zie dat het spionnenwerk overal aanwezig is.
Jullie zijn en blijven een hoopje.
Het is een rat en een rassist.
Niet mijn gelijke,misschien wel de jouwe. Wetten hebben ze niet voor niks gemaakt. Deze klojo's willen alles uitschakelen wat negatief is over Israel.

 
At 4:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hahahahaha....ben jij dat socrates?

 
At 4:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat een misleidend stuk. Ik denk dat het geen slecht idee zou zijn om de wetgeving wat aan te passen en bijvoorbeeld CC-NC-SA de default te maken. Het is natuurlijk flauwekul om op al die kleine klote linkdumpjes auteursrecht te gaan claimen.

Met ons ZapLog hebben we soortgelijke problematiek en met voorlichting en systeemfaciliteiten proberen we dit allemaal een beetje in banen te leiden.

 
At 4:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

Rogier.

Het hoeft ook niet speciaal anti-semitische te wezen.
Complotsite's die ontkennen dat arabieren de terroristen zijn is al voldoende voor deze mafketel.
Een nederlander die in belgie woont en hier nederland opzet tegen mekaar.
Dat zijn landverraders.
Zoals het allemaal landverraders zijn en lafbekken in deze samenleving.

 
At 4:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dat deze figuur een stichting is begonnen om al zijn foto's en andere die hun op het internet hebben gezet te dagvaarden.
Als iemand anders ze gebruikt voor gratis doeleinden.
Zou het betaald zijn,dat ik me dat wel voor kan stellen,maar als het gratis is moet hij niet zeuren.
Dan verkoopt hij zijn foto's alleen maar aan een desbetreffende roddelbladen of mediapropagandakranten.
Als hij of iemand anders het op het internet zet,bedoeld word om daar gebruik van te maken.

Nog even en je mag alleen hun propaganda nog lezen,want de jouwe is weer ergens gekopieerd.
Een eenrichtingsverkeer leren denken zoals dit hoopje hier.

 
At 4:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Volgens mij draait het heel simpel om auteursrechten. Het feit dat die fotograaf een stichting gaat beginnen geeft dat al aan. Hij heeft ook andere sites aangeschreven die niks met Israel te maken hebben.

De een is hier fanatieker in dan de andere, maar het is een feit dat er flink gejat wordt op internet. Een plaatje is zo van een andere site gehaald. Persoonlijk denk ik dat hij beter vriendelijk had kunnen vragen of die foto's van de website verwijderd mogen worden, en zo niet, dan er dan alsnog betaald moet worden. Maar in principe staat hij in zijn recht.

 
At 5:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik zal maar uit kijken met de wijze hoe je bezig bent in dit artikel. Ik heb al een aantal punten gezien waar ik je voor de rechter kan dagen vriend.

Ik waardeer het als je dit artikel terug neemt.

Ik zal eens vragen aan Peter Vincent Schuld hoe hij het vind dat zijn brief op je weblog is geplaatst zonder zijn toestemming.

Groetjes


Hans van Heusden

Argusoog.org

 
At 5:00 p.m., Blogger Billythekid said...

Vanmiddag heb ik 'moderated' uitgezet, maar de regels blijven onverminderd van kracht: zodra hier weer geklierd gaat worden, gaat de zaak voor langere tijd op slot. Ik zal verder vaker berichten onaangekondigd verwijderen als daartoe aanleiding is, met name als ik vermoed dat pseudonamen worden gebruikt. Het forum loopt nu weer vol met commentaren van figuren die de afgelopen uren blijkbaar niet durfden te reageren en nu 'ineens' weer aanwezig zijn. Ook daar zal ik voortaan eens kritisch naar kijken.

 
At 5:14 p.m., Anonymous Anoniem said...

Sander ik heb een online-boek voor je gevonden. Ik ben er van overtuigd dat je hem wel op je favorieten zal zetten! Ik heb hem al naar de anne frank stichting, aipac, cidi, adl en de pvv van wilders gepost goed he? En laat die pasteclown(s)zijn gang maar gaan toch?
Boek:
http://www.jackbernstein.org/
Van de site:
http://www.prothink.org/

 
At 5:18 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hans, het simpele feit dat jullie bijna een proces aan de broek hebben gehad zegt genoeg. Vragen jullie van alle stukjes die jullie overnemen toestemming van de auteurs, of hoop je maar dat ze het goed vinden? Geldt dat ook voor de foto's?

Ik zie enkel bericht met een CC BY licentie. Maar de auteurs van de stukken van Het Vrije Volk zijn volgens mij gewone freelancers. Je neemt een stuk van Vrijheidsnet over, maar dat blijkt in oorsprong een Belga verhaal. Enzovoorts.

Ik begrijp de aanpak trouwens niet. Je kunt beter een samenvatting maken van een artikel en daar naar linken. Wat is het nut van het volledig kopieren van verhalen als je de tekst elders al kunt lezen?

 
At 5:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

Pieter rakers.

Je hebt gelijk.
Hij naait iedereen die hij naaien kan.
Ook al doet men het voor een hobby,wat belangeloos is.
Maar dat betekent nog niet dat het geen rat is en een nationalist.
Het blijft een zielepoot.

 
At 5:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Wat is het nut van het volledig kopieren van verhalen als je de tekst elders al kunt lezen?"

Pieter r.:
Het nut is dat je met andermans arbeid je site (en persoonlijke) meer cachet kan geven zonder daarvoor een vinger op je toetsenbord in te drukken. En met de content die je daarmee creeert, kan je dan weer je boodschap geloofwaardiger overbrengen. Dat de oorspronkelijke uitgever daar dan ideologisch ver van staat vraagt natuurlijk om problemen.

 
At 5:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik mis Braad "ik reageer op werkelijk alles" Spliff...

 
At 5:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb net contact met Argusoog gehad, en zij menen het echt Billy. Wat ga je met hetgeen Hans van Heusden aan je vraagt doen? Of kan ik mij verheugen op een ideologische strijd tussen de ogen die arglistig speuren en zij die dat niet kunnen? Ben benieuwd...

 
At 5:52 p.m., Anonymous Anoniem said...

Jonasje, niet jokken, jongen! Je neus wordt alsmaar langer.

 
At 6:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Waar haal jij de veronderstelling vandaan dat ik hier de pinokkio loop uit te hangen? En bovendien alias zonder ballen (anoniminus), hoe kan jij weten (zonder de spoof-pimp hier te zijn) of ik überhaupt communiceer met Nexus of wie dan ook van Argusoog? Of denk jij dat ik hier de amateur psycho met jou aan het opvoeren ben...nou...he?

 
At 6:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

http://it.youtube.com/watch?v=tRfhUezbKLw

http://www.cooperativeresearch.org/context.jsp?item=a846israelishighfive

http://it.youtube.com/watch?v=LecYbWM5Oao&feature=related

The high five.

 
At 6:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

Jonas.

Je weet toch dat dit een trollenlog is.
Gewoon meetrollen met het trollenlogje.
Vinden ze alleen maar leuk als je hapt.

 
At 6:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het zal mij niks verbazen als Jonas en Sander dezelfde persoon zijn. Kijk maar: Jonas reageert om 18.00 uur, om 18.02 reageert Sander, Sander reageert om 17.25, drie minuten later is Jonas toevallig ook weer van de partij.

 
At 6:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

Er komt binnenkort trouwens ook een rekening van mij jullie kant op, wegens het zonder nadrukkelijke schriftelijke toestemming publiceren van enkele van mijn korte columns (ook wel comments genoemd), waarmee zapburu mijns inziens het auteursrecht geschonden heeft.

 
At 6:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ben het echt hoor billy...

Onderstaande is niet juist. Het gaat om Argusoog, niet om DKNWZ.

DKNWZ moest een advocaat a raison van 412 euro inschakelen om uiteindelijk een schikking van 750 euro te treffen, maar had makkelijk 4500 euro kunnen dokken. Argusoog wil nu een beroep doen op een rechtsbijstandsverzekering. "@ ...Mislukte paparazzi godverdomme...:@" reageert iemand in het Argusoog-forum

Je draait de feiten om billy....

Een plaatje na sommering verwijderen is ook niet genoeg. De sommering is nog steeds rechtsgeldig. Wat denk je dat ik meteen gedaan heb na de sommering ...

Ik zou mij maar serieus nemen billy. Je bent verkeerd bezig hier.
Enne ... Natuurlijk zal ik je niet voor de rechter dagen. Dat is geen oplossing. Ik wilde je alleen duidelijk maken dat het zeker wel mogelijk is. B.V. om een rektivicatie te eisen ...

Je mag uiteraard een mening hebben. Jouw goed recht. Satire en humor is een hoog goed dat ten alle tijde bedreven moet worden. Ik kan zelfs wel eens lachen om die verhaaltjes van je, maar om dan de feiten te verdraaien is wel erg laag vriend ...

De reden dat ik open kaart speel over wat er bij ons is voorgevallen doe ik om jullie ( Collega ) webloggers te waarschuwen voor een reeel fenomeen waar je mee te maken kan hebben. Niet iedereen is daar van bewust.

Hans van Heusden

Argusoog.org

 
At 6:49 p.m., Anonymous Anoniem said...

@ Pieter rakers,

Mischien heb je gelijk ja.

Wij dachten dat we zo een steentje konden bijdragen in het begin. Wij bestaan uit 19 teamleden op dit moment en de content die verschijnt is bijna volledig eigen werk.

We streven ernaar om geen Copy/Paste materiaal meer te plaatsen.

En wat fotos betreft. Daar zijn wij nu mee bezig. Het zal alleen maar eigen werk zijn of Common Sense materiaal.

Leren met vallen en opstaan denk ik ....

Hans van Heusden.

Argusoog.org

 
At 7:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Het zal mij niks verbazen als Jonas en Sander dezelfde persoon zijn."

Crap dit is nou al de zoveelste keer dat jij Sander beschuldigt van spoofen. Wil je daarmee ophouden? Ik ben en blijf Jonas en als je dat niet kan hebben moet je maar bij Billy gaan pleiten om de afsluiting van mijn participatie aan dit blogje. Als het om afvallen gaat crap, dan heb jij volgens mij nog wel de nodige kilo's te loodsen vriend... Waar laat je dat toch allemaal? Billy's blog is geen sceptic tank of wel soms? Ik denk overigens dat jij die spoofpimp bent, maar dat ben ik nog aan het onderzoeken. (bite catch)

 
At 7:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

Sander heb jij enig idee wie die 'karel' (6e comment) kan zijn? Want ik denk dat die crap van een afval weer eens lollig probeert te doen... Billy kan je hem (crap dus) op de reserve bank vastbinden zoals je grote voorbeeld op zapruder dat altijd met zijn bruine streken zo mooi laat zien ?

 
At 7:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

Was het geen fair use dan van die foto's? Of hebben wij hier zoiets niet? Alex Jones mag zich in elk geval wél lekker uitleven met gekoppiepeeste artikelen bedoel ik maar, en waarom ook niet me dunkt...tja hans, je kan een site in de VS opzetten misschien?

 
At 7:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

Crap begint ook paranoia te worden.
Slecht voor je om complotsite's te bekijken.
Je eigen complot geeft aan al dat je ze ziet vliegen.

 
At 7:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

Jay.

Ik heb nog een docu voor je waar ze het ook hebben over het puin.
Laat jij maar zien wat ze met het puin hebben gedaan.
Ik weet het wel.

http://it.youtube.com/watch?v=GxycV4fNPnQ&feature=related

 
At 7:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

By the beginning of 2005 they decided to use him as a useful idiot. I would bet that they never told him anything about Zionism, the Holocaust, or 9/11. Instead, they encouraged his arrogance by telling him that he will become a world famous leader of a revolution against George Bush.

The people within the Zionist crime network who make decisions try to remain hidden. They look for mentally defective people to do their dirty work. People such as Daryl Smith, Alex Jones, Mike Piper, and Mark Glenn seem to be people with problems. I think all of them are fools to help this crime network.

They probably think of themselves as respected members of the crime network, but I would bet that the higher level Zionists consider them to be mentally ill, worthless pawns. Smith should identify and expose his Jewish "friends" in the gold business. Alex Jones should also turn on his "friends", also.


Hey, Jones, Smith, Glenn, Jayhan, Weltner, and you other suckers! Turn on your "friends"! They don't really like you. Do something useful with your pitiful life; help us put an end to this Zionist nightmare!

 
At 7:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

Jonas

Je weet toch dat het allemaal leiperds zijn.
Of ie nou karel of braad heet.
In ieder geval zwijgzame typetjes die geluidloos alle complotsite's bespioneren en door te faxen naar dit logje.
Wilden zeker altijd al bij de aivd werken,maar werden afgekeurd door zweetvoeten.
Of zijn een stage aan het volgen voor de prive.
In ieder geval geen aandacht aan ze besteden,want dan blijven ze met die blubber komen.

 
At 7:52 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hans,

Ik zou niet zo hoog van de toren blazen. Ik kom diverse stukken op jullie site tegen die letterlijk van Tweakers.net (uitgeverij VNU) zijn overgenomen, terwijl daar toch heel duidelijk onder staat: alle rechten voorbehouden. En dat is dan nog bij vluchtige controle.

 
At 7:56 p.m., Anonymous Anoniem said...

En Sander doet het weer: om 7.43 is hij Sander, twee minuten later Karel, en ja, zes minuten later (iets langer gewacht) komt natuurlijk ook Jonas weer langsschuiven.

 
At 8:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

alex jones is een zionist of een jezuiet.
Ik denk een zionist,want als het een jezuiet was dat hij de joden wel de schuld gaf.

Hij is in ieder geval ziek.
Die is werkelijk gestoord.
Die zei eens dat de russen een atoombom hadden afgeworpen en dat iedereen in paniek wegdook.

Het vaticaan laat hij ook altijd buiten schot.
Als hij het heeft over wo2 en de illuminatie dat hij het niet heeft over het vaticaan.

De illuminatie is bedacht door het vaticaan.

In ieder geval brengt alex jones zeker angst in zijn gewauwel.

 
At 8:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

Sander, dit is ook heftig...

http://www.eqgen.nl/html/artikel_children_of_men.html

En crap, nee ik ben echt Jonas en niet Sander. Respect daarvoor graag...

 
At 9:31 p.m., Blogger Billythekid said...

@ Hans van Argusoog. Jij mag misschien denken dat jullie geen auteursrechtelijk beschermde artikelen of foto's meer overnemen, maar op de naam Tweakers.net kom ook ik nog aardig wat artikelen tegen. Ook zie ik hele lappen tekst van sites, waarvan ik vrijwel zeker weet dat daarover geen enkele correspondentie is gevoerd. Het zijn mijn zaken niet, we nemen allemaal wel eens onbedoeld een fotootje over waar auteursrecht op blijkt te rusten (en niet iedere fotograaf of auteur ligt daar trouwens wakker van), maar DKNWZ en Argusoog leunen wel erg op het materiaal van anderen en dan loop je een keer tegen de verkeerde aan. Gedeeltelijke overname mag altijd in het kader van het citaatrecht.

 
At 9:37 p.m., Anonymous Anoniem said...

@ Pieter Rakers & Billy,

Wie zegt dat wij geen grootschallige veranderingen aan het uit voeren zijn ?

Beetje vooringenomen niet waar?

De tijd zit altijd tegen ....

Geduld.

Het feit blijft dat de onjuiste feiten in dit artikel ook niet echt wordt gewaardeerd door mij.

Zou ik ook wat mee doen.

 
At 9:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

Over welk artikel gaat het waar die aasgier het over heeft,dat auteursrechten moet betalen.

 
At 12:35 a.m., Anonymous Anoniem said...

Jammer hoor Billy, dr klopt weer geen ene ruk van je verhaal.

Als je nou is wat research had gedaan had je misschien een kloppend verhaal kunnen schrijven, maar zoals we gewend zijn van je is research niet je sterkste kant. Lulverhalen op internet zetten wel.

 
At 12:37 a.m., Anonymous Anoniem said...

Bij deze doop ik de site om van Zapburu naar Billy's Kidscorner

 
At 7:07 a.m., Blogger Billythekid said...

Hans, die stukjes van Tweakers en anderen had je nu allang kunnen weghalen, of nog beter verwerken tot samenvatting plus link. Daar hoef je niet dagen over de doen. Maar kennelijk wist je tot gisteren niet dat daar auteursrecht op zat. Nu rechtszaken dreigen te spelen en anderen opmerkingen daarover maken worden jullie pas alert. Ik kan mij herinneren dat er al eerder aan- en opmerkingen waren over het auteursrecht in de commentaren.

Vorig jaar hebben we een stukje gehad over het conflict tussen Patman en Jakkus (DKNWZ) over stukken van Zapruder die zonder afspraak waren overgenomen. Daar sprak nou niet erg de zorg voor het werk van anderen uit. Citaat Jakkus: "Als je met bewijs komt dat die artikelen echt door jullie zijn geschreven halen wij ze eraf. Kijk dat ze op jullie site staan wil nog niet zeggen dat jullie ze ook daadwerkelijk hebben geschreven. Dus zolang jullie geen concreet bewijs hebben geleverd dat jullie daarwerkelijk die berichten zelf hebben geschreven hebben wij geen toestemming van jullie nodig om deze berichten op onze site te plaatsen."

 
At 7:35 a.m., Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

 
At 7:42 a.m., Blogger Billythekid said...

Jonas/Sander: svp ophouden met pseudonamen, anders haal ik je stukjes weg.

 
At 8:13 a.m., Blogger Billythekid said...

Ik blijk inderdaad bij nalezing een fout te hebben gemaakt. De rekening van 412 euro was geadresseerd aan Argusoog. Dat is hierbij rechtgezet.

 
At 8:15 a.m., Anonymous Anoniem said...

Billy onder het mom van nick vervalsing kan je wel heel gemakkelijk alle wat je niet bevalt als een volleerd dictatortje willen schrappen. GVD!, ik ben Sander niet! Als je dat niet bevalt dan kan je dat eerlijk zeggen in plaats van deze drogredenen op te voeren om onwelgevalligheden geslepen te kunnen bannen. Laat je ware identiteit maar naar voren komen crypto-patmanusje van alles!

 
At 8:50 a.m., Anonymous Anoniem said...

Als Sander niet post, zoals gisteravond, ben jij er heeeel toevallig ook niet. Als je er wel bent, is Sander er vaak ook. Tussen de reacties zit soms maar enkele minuten. De reacties lijken op elkaar, alsof ze elkaar moeten versterken. Zelfde toontje ook. En sinds ik er gisteren over begonnen ben, ben je ineens een stuk voorzichtiger geworden. Als dat geen aanwijzingen zijn!

 
At 9:03 a.m., Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

 
At 9:15 a.m., Anonymous Anoniem said...

O ja, vuilnismannetje ga maar eens wat nuttigs doen met je overmatig bezit aan kostbare tijd in de (krankzinnig verklaart?) ziektewet parasiet. Zo doe je meer dan de waarheid geweld aan doen met drogredenen en geslependienst pogingen dombo's achter je plannetjes te krijgen... Luister hier maar eens naar als je kan goed?:

http://prothink.podomatic.com/player/2007-12-19T16_58_43-08_00?src=http%3A%2F%

 
At 9:15 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Wat weet jij eigenlijk over de NWO,waar je het over hebt. Heeft george bush dat niet verkondigd in 1991."

Nee, volgens mij heeft Bush in 1991 niet verkondigd dat Peter-Vincent Schuld geld zou gaan innen wanneer zijn copyright zou worden geschonden.

Zou je eens kunnen uitleggen wat dat met de term "NWO" te maken heeft ?

 
At 9:23 a.m., Anonymous Anoniem said...

En daar hebben het weer: datzelfde toontje dat we van Sander kennen. Rot toch op man met je flauwekul.

 
At 9:27 a.m., Anonymous Anoniem said...

Als dat werkelijk Billy het kindje was,die komt zeggen dat ik Jonas zijn naam gebruik,of dat jonas mijn naam gebruikt is werkelijk door en door zielig.

Ik neem aan dat Billy het kindje dat bericht wel recht zet.

Zoniet dat hierbij voor jullie duidelijk word,dat jullie alles wijsgemaakt kan worden.

 
At 9:30 a.m., Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

 
At 9:36 a.m., Anonymous Anoniem said...

Nu begrijp ik werkelijk hoe dit logje met debunkers zo oerdom kan zijn.

Hun eigen debunkers foppen het zooitje waar ze zelf bij staan.

Misschien minder rukken,en naar andere site's kijken dan die pornosite's.
Begin eerst eens de geschiedenis te lezen van het jaar,dat religie is geworden tot een eenheid.

Misschien en heel misschien dat jullie simplistische denken omvormt tot een wat ruimdenkender iets,waarbij je meer inzicht krijgt over bepaalde dingen.

Tot die tijd zijn en blijven het rukkertjes.

 
At 9:50 a.m., Anonymous Anoniem said...

Sander als er overeenstemming bestaat onder hun vijanden, gooien ze (net zoals de zionisten dat gewend zijn te doen) hun opposanten op een hoop met drogredenen als "als jullie niet ophouden met het stelen van nicks dan haal ik je comments weg" Wat een jankerige en zielige manier van handelen vind je ook niet?

 
At 9:52 a.m., Anonymous Anoniem said...

De pseudonaampjes vind ik nog tot daar aan toe. Maar dat geraaskal over zionisten loopt nu echt de spuigaten uit. Voordat je het weet wordt dit forum een platform voor extreme propagandisten. Wat mij betreft gaat daar even flink de rem op. We weten het nu wel.

 
At 10:02 a.m., Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

 
At 10:46 a.m., Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

 
At 10:51 a.m., Blogger Billythekid said...

Inderdaad, ondanks waarschuwing toch gewoon doorgaan, dus weg berichten. Tot nader orde gaan we weer over op 'moderated'. Ik heb geen zin om vanaf mijn werk de hele dag dit blog in de gaten te houden. Vanavond weer verder.

 
At 11:04 a.m., Blogger Jay said...

Jammer dat zo een Schizofreen als Sander hier de boel verneukt.

 
At 11:23 a.m., Anonymous Anoniem said...

Dat trucje van die twee namen was zo doorzichtig als maar kan.

 
At 1:38 p.m., Blogger Jay said...

Misschien handig als je het Blog zo zet dat alleen ingelogden kunnen reageren, misschien helpt dat al tegen het spammen van dezelfde persoon onder verschillende namen.

 
At 5:46 p.m., Blogger Billythekid said...

Dat voorkomt niet het spammen. Bovendien wil ik nog steeds dat mensen hier onder schuilnamen of zelfs anoniem kunnen reageren, en niet allerlei onnodige barrières opwerpen.

Toen ik dit blog begon wist ik natuurlijk dat ik een hoop bagger over mij heen zou krijgen. Prima, wie kaatst kan de bal verwachten en ik heb ook mijn zelfverklaarde tegenstanders altijd ruim baan gegeven. Ik hoef ook niet zo nodig altijd het laatste woord. Het gescheld en het getier bleef bovendien binnen acceptabele proporties.

Nu niet meer: inhoudelijk commentaar is ordinair gespam geworden. Van complete idioten met een zionistentik tot weirdo's die lange lappen tekst kopiëren. Daar geef ik geen ruim baan aan. Nu niet en straks ook niet.

In de afgelopen uren ben ik weer getrakteerd op 5 x dezelfde songtekst en weer een zionistenverhaaltje van Sander. Daar mag hij voortaan een andere blog voor zoeken. Het komt hier niet meer te staan. Ook als het filter wordt uitgezet is dat het beleid: deze berichten worden gewoon verwijderd.

 
At 6:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

Lachen met dit weblogje.
Denken de waarheid in pacht te hebben.
Ik geef je gelijk dat we niet eeuwig door kunnen blijven zeuren over zionisten,maar duidelijk moet zijn wat zionisme is.

En wat jullie rol is om deze weblog op te zetten weet ik niet.
Wel weet ik dat jullie hersens op de verkeerde plaats zit.
Als julie klakkeloos kunnen accepteren dat 21 kapers met plastic mesjes 4 doelen van de 5 kunnen raken is naief.
En als ook nog bewijs word geleverd dat de mannen niet zijn ingecheckt en deels nog leven.
Hun paspoort werd gebruikt.

En dit logje is niet zo bijzonder.
Domme ezels kan je nu eenmaal niks leren en om daar nu moeite voor te doen.
Zijn meer weblogs waar ze betere informatie geven dan dit logje met desinformatie.

Voor de rest de mazzel en blijf vooral doorrukken.
Het rukkerszooitje die niet eens het verschil weet tussen een achtereind van een varken en het hoofd.

 
At 7:02 p.m., Blogger Billythekid said...

"Ik geef je gelijk dat we niet eeuwig door kunnen blijven zeuren over zionisten,maar duidelijk moet zijn wat zionisme is."

Best, dat platform heb je hier nu gehad, en als het binnen de proporties blijft mag je hier nog eens terugkomen. Anders gaat het ene bericht na het andere van je in de schredder en adviseer ik je een andere blog te zoeken.

 
At 7:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

tja bill, ik kan het wel begrijpen, zoals ik de ban van pacman op braadt ook wel begreep. Dus ik geef je geen minnetje. Maar het plusje dat ik je toen gaf moet ik natuurlijk wel terugnemen. Je zal het wel begrijpen, want ik ben nu eenmaal voor het vrije woord. Braad, wat zeg jij dervan (of hoe was straks je vakantie dan:)

 
At 7:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dat vrije woord moet dan wel de kans krijgen en niet weggedrukt worden. Ga je dit blog helemaal onderbraken, dan gaat de lol er voor iedereen al snel vanaf.

Ik bedoel: in Hyde Park mag ook iedereen op de zeepkeest staan, maar je gaat er niet elke keer doorheen jengelen.

Van Braad wordt door zijn tegenstanders gezegd dat hij de discussies overheerst, maar het zijn wel directe inhoudelijke discussies, los even van de manier waarop.

Bij Zapruder krijgen de trollen aan beide zijden al snel een ban opgelegd, daarin zijn ze de laatste tijd wel consequent, maar ze hebben al gauw de neiging om critici snel de mond te snoeren. Hier kan meer dan daar. En dat realiseren een aantal mensen zich helaas niet voldoende.

 
At 8:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

Kijk eens wat Sander net op Argusoog heeft geplaatst?: Spannend!

Ik heb speciaal een logje gemaakt voor peter vincent schuld.
Ik hoop dat ik dezelfde behandeling ga krijgen als jullie.
Ik hoop het van harte dat mr schuld er een zaak van maakt.
Ik ben ook nog een anti-zionist.
Tegen het huidige israel.
Misschien dat dit wat helpt.
http://petervincentschuldaasgier.punt.nl/
door: tamso
tamso.punt.nl 2008-01-29 20:17:08

 
At 8:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ja zo is het rogier, tegenstanders vinden dus vaak van elkaar dat zij niet inhoudelijk discussieren, wel?

 
At 9:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

 
At 9:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

Billy,

Ik waardeer de wijziging.

Bedankt hiervoor.

Hans van Heusden

Argusoog.org

 
At 10:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dit blogje raakt langzaam verkankerd (excusez le mot) door de sp00fers en spammers. Lullig, maar misschien ook een logisch gevolg door de negativiteit die hier gekweekt wordt door de admins en schrijvers.

You reap what you sow, enzo.
Mijn tip: probeer eens een wat meer afgewogen geluid te laten horen en je zult zien dat je met meer respect bejegend zult worden.

* from someone who knows *

 
At 11:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

"* from someone who knows *"

Meneer is te bang om een nick te gebruiken? Op zapruder bijv ga ik mij ook niet anders noemen, waarom zou ik? Kun je één goede reden geven waarom de compottertjes hier bijna altijd als anoniem reageren of onder een pseudoniem?? Zijn jullie ergens bang voor of wat?

 
At 12:13 a.m., Anonymous Anoniem said...

De arrogantie van die patjankert is gewoon door zijn virtuele ontlasting heen te ruiken zeg... Wat zou ik die mongool graag te grazen nemen zeg! SHIT.

 
At 12:39 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hebben jou wouders je hp genoemd dan?

Nee toch niet dan suqqel pff

 
At 2:28 a.m., Anonymous Anoniem said...

Thnx Billy voor de correctie, het nieuwe DKNWZ is niet hetzelfde als het oude DKNWZ.

Persoonlijk vind ik dat je een nuttige functie vervuld, je geeft een tegenmening, niet altijd correct maar toch!

Het blijft jammer dat je geen IP adressen kunt zien dat zou het voor ons makkelijker maken.

@ Braat, ik heb nooit gezegd dat er iets aan je verstand mankeerde ;)

@heilloos, je blijft een fucking meeloper :(

Go your way Billy, but take care, ook jij bent kwetsbaar en lees volgende keer beter wat er staat, ik heb geen zin om iedere keer te reageren ;p

 
At 7:55 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ook Sander gaat er vanlangs krijgen, (volgens de respons aan zijn adres van deze schuldige gladjanus) al denk ik dat deze gier bij hem een hele andere toon zal aanheffen... Laaaache.

Ik deel uw gevoelens van woede en kwaadheid jegens entiteiten en individuen met een Arabische achtergrond, u moest eens weten hoe ik u in deze bijval verleen. Neen ook ik ben niet blind, integendeel voor de eeuwig durende toorn van de Moren waar de Spanjaarden ook zo onder geleden hebben. Wij beleven deze toorn opnieuw, zonder dat het grote deel van de bevolking het ook maar in wil zien wat er aan de hand is.

Ter informatie deel ik u mee dat ik overweeg samen met bevriende specialisten een nieuw bedrijf in het leven te roepen dat zich uitsluitend bezighoudt met het opsporen en vaststellen van inbreuken op de intellectuele eigendomsrechten van derden. Wellicht kan onze expertise in deze u van dienst zijn. Ik beschouw het als een menselijke en morele verplichting u naar beste vermogen te adviseren in de door u reeds geschetste problematiek. In de hoop spoedig van u te mogen vernemen verblijk ik, met beleefde groeten. Peter-Vincent Schuld.

http://www.cervantes.nu/Dagboek2003/20031211Dagboek.html

Zo benaderde P.V schuld jullie ook zeker. (aldus een geschrokken Sander)

 
At 9:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Prima punica, wat jij wil ;).

 
At 9:49 a.m., Anonymous Anoniem said...

"En lees volgende keer beter wat er staat, ik heb geen zin om iedere keer te reageren ;p"

Hmm, en gaan jullie dan de auteursrechten wat beter in de gaten houden? Of blijf het bij een verwijt aan een ander?

 
At 12:53 p.m., Anonymous Anoniem said...

Als julie klakkeloos kunnen accepteren dat 21 kapers met plastic mesjes 4 doelen van de 5 kunnen raken is naief.

19 kapers, 3 van de 4 doelen, en dat deden ze niet met plastic mesjes, maar met gekaapte vliegtuigen.

Je moet wel de feiten kennen en er niet iets anders van maken.


En als ook nog bewijs word geleverd dat de mannen niet zijn ingecheckt en deels nog leven.
Hun paspoort werd gebruikt.


Geen enkele persoon op de lijst van de FBI blijkt in leven te zijn en niets te maken te hebben met de kapingen.
Sterker nog: van enkele van de zogenaamde levende kapers is er zelfs videomateriaal waarop zij hun 'testament' voorlezen en videomateriaal van hen in aanwezigheid van Bin Laden en andere Al Qaeda-kopstukken.

 
At 4:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

Carla ik loop al te beven.

Ben jij niet de carla van de SP.
dat weet ik al genoeg.

 
At 5:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

http://video.google.com/videoplay?docid=4675077383139148549

trut hurts.

bekijk deze docu maar.
kan je nog wat van leren.

Alles verpulverde die dag,maar een crytoniet paspoortje van atta kwam onegeschonden op de grond.
Hiermee wijst alles al op een complot.
En debunken jullie maar jezelf.
Jullie geloven werkelijk alles.

 
At 5:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

Jij ook grappenmaker.

 
At 7:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Billy,

Waarom kom je zo kinderachtig doen op Argusoog ? Het laat je wel van je ware kant zien hoor. Jammer ....

Zeker als ik ontdek dat jijzelf braadspit bent en Sander ....

Ik kan namelijk wel IP-adressen zien.

Ik doe dit niet graag, maar heb je berichten verwijderd.

 
At 7:12 p.m., Blogger Billythekid said...

Gefeliciteerd, jongen! Ik wist zelf niet dat ik daar gepost hebt, maar als jij het zegt...?

 
At 9:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

Is billie het kindje ontmaskerd.
Krijg je ervan als je het pad van de dwaze bewandeld,die alles maar als een grapje ziet.
De beavers & budhead typetjes.
Het debunkerszooitje wat niet eens weet wat werkelijk debunken is.

 

Een reactie posten

<< Home