zondag, februari 03, 2008

Herboren


Nexus. Wie kent hem niet? Geboren in Heerlen uit een groot gezin, verkoper van muziek en bruingoed, dienstweigeraar, vaste reaguurder/schrijver bij NuJIJ, presentator van het Nexus Journaal en uitbater van de site Argusoog. Drinkt de hele dag colloïdaal zilverwater en vermoedt grote schandalen in volstrekt normale vliegtuigstrepen, waarover wij dan van Nexus vragen aan de overheid moeten stellen omdat het allemaal allang bewezen is natuurlijk.

Er ging tot dusverre dan ook bijna geen dag voorbij of Nexus had wel weer belangwekkend nieuws: "Enkele maanden geleden postte ik op Argusoog een nieuwe ziekte die volgens velen rechtstreeks te maken heeft met de vreemde witte strepen in de lucht die wij sinds enkele jaren regelmatig allemaal kunnen waarnemen."

Dit soort berichtjes werd op NuJIJ doorgaans genadeloos afgestraft: "Nexus, wake up. Als ik wil opstijgen laat ik een scheet want ik ben god. Mijn 2de scheet stuurt mij langs de wolken. Dat is jouw witte streep en die ruikt naar knoflook."

Maar Nexus blijft vasthoudend. Niemand die hem vertelt wat de waarheid is: "Samen met haarp, het vervuilen van de lucht door het gebruik van fossiele brandstoffen en olie, het kappen van de bossen, het vervuilen van de zeeèn proberen de verlichten, illuminaten, de ether van de Aarde systematisch af te breken. De ether is dat onzichtbare deel van de Aarde waar haar bewustzijn huist alweaar (...) ons bewustzijn in wordt opgenomen na onze dood. Iemand die mij voor gek verklaard (...) doet dan ook meteen met Sir Isaac Newton en Sir Oliver Lodge, deze onderstrepen deze theorie van de ether. Dit alles in onderdeel van verborgen informatie die de verlichten ons graag proberen te onthouden."

Waarop een ander dan nog serieus reageert: "Nog maar heeeel even dan: de 'ether' bestaat niet, en dat kan met een simpele interferometer worden aangetoond."

Daar heeft Nexus natuurlijk niet van terug, maar die kapt dit soort discussies altijd handig af met de dooddoener: "Je hebt het recht op je mening zoals ik dat ook heb."

Maar deze jij-kan-mij-nog-meer-vertellen-vrind Nexus heeft nu blijkbaar toch afgedaan. Een nieuwe Nexus is opgestaan. Een herboren Nexus. Een begripvolle Nexus. Een Nexus die zich niet meer kwaad gaat maken op NuJIJ (voor zolang als het duurt ten minste).

Dat kwam hij ons een dezer dagen zelf vertellen: "De tijd van blootleggen is voor mij voorbij, ik ga een nieuwe fase in. Het wordt tijd om actie te ondernemen. Actie in de vorm van zelfreflectie en liefhebben van je naaste, los van religie, geaardheid, herkomst, etc. Graag deel ik met iedereen die het zien wilt enkele zeer intrigerende vraaggesprekken met mensen die al jaren onderzoek doen naar het buitenaardse."

Bij Niburu zullen ze Nexus met open armen ontvangen.

Labels:

21 Comments:

At 3:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dit pik ik niet ik heb het gehad met je.........................
Zolang er geen geld eer te behalen valt, heeft volgens mij die gast (Billy) geen poot om op te staan... Verdomme!!! Jij zal je eigen karma nog wel eens tegen het lijf lopen geconditioneerd druiprek! Jammer dat de beheerder van de site een platvorm geeft aan dit soort van on-mensen. Angst is de slechtste raadgever. Ik begrijp het besluit wel maar kan er mij niet in vinden. Waar is het einde Billy? Wil je niet dat je lullige praatjes en/of comments verspreid worden, houd ze dan in ieder geval correct. Persoonlijke noot aan die rat die zich billy of blogger noemt: Ik ken vele soorten dieren maar vind jouw toch wel een van de allerlaagste uit mijn repertoir, en dat zul je NIET snel uit mijn mond willen horen heks! En nu snel naar de rechter stappen, ik daag je hierbij officieel uit. Minkunkel!

 
At 3:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

Poll:

Ik bezoek zapburu...
• Voor het eerst
• Dagelijks
• Wekelijks
• Maandelijks
• Voor het laatst

Graag eerlijk antwoorden.

 
At 4:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

Zapje blurp spuit weer blurp.

Aan het solliciteren als roddelrubriekje bij de prive.

 
At 4:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

Lexus? Is dat familie van...?

 
At 4:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nee ro-GIER ik probeer hier met een geniaal gevoel van sarcastisch genoegen jou soort over de kling te jagen. Alleen jou soort wil niet doorhebben dat ze het misbruikt zijn wel een lekker gevoel van klaarkomen vinden.

 
At 5:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

Sexdus, leer eens fatsoenlijk schrijven. Het is jouw ipv jou.

 
At 7:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ff mn naam klikken

 
At 7:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

Idem

 
At 8:09 p.m., Blogger Billythekid said...

Ben blij dat je inmiddels je eigen complotspeeltuintje hebt gevonden. Die twee linkdumps laat ik dit keer dus staan.

 
At 8:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ben trots op je Billy:-)

Carpe diem Billy het kind

 
At 12:54 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Die twee linkdumps laat ik dit keer dus staan."

Eigenlijk verspilling van ruimte, aangezien het zo als gewoonlijk nergens over gaat...

 
At 1:23 a.m., Anonymous Anoniem said...

truth hurts

Eigenlijk verspilling van ruimte, aangezien het zo als gewoonlijk nergens over gaat...

Zo kliederen we het niksnuttenlogje vol

Ik had nog een vraag aan je gesteld,bij de clinton afdeling.

Ik stel hem nog een keer.

Even kijken of je hier ook een antwoord op heb.
Waarom zouden arabieren doen alsof zij het waren,in plaats van de schuld op de zionisten te werpen.
Als ik een arabier was en een hekel heb aan joden ik zou doen als israel het gedaan zou hebben.
Dus die zogenaamde details dat de Islam erachter zit is al een leugen.
Heel simpel waarom.
Als de kapers arabieren waren die van osama de opdracht kregen om die aanslag te plegen,en dat zij er alles aan deden om te laten zien dat het arabieren waren.
Waarom ontkende osama het dat hij dat gedaan had.
En de video's die later kwamen waren valse video waarop hij te zien was.
Denk hier maar eens over na als je het kan bevatten.



http://911review.com/articles/usamah/khilafah.html

Jouw antwoorden zagen geen hout.
En ik ben anti-zionist.
Ik zou net als osama zeggen dat het de zionisten zijn die dit bedacht hebben.
Maar Osama is dood en weet alleen voor december 2001 wat er gebeurt is en als hij toen al over de zionisten sprak,al heel wat wist voordat wij het doorhadden.
Waarom zou ik alleen tegen de zionisten zijn en niet tegen alle joden.
Omdat ik geen anti-semiet ben en ook niet zo bestempeld wil worden.
Ik hou alleen niet zo van dat gedraai van jullie.
Schijnbaar routine aan het worden,als je niet meer kan winnen op het woord.
Voor de rest simpele zielen.

 
At 1:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

Tja Sander, die vraag heb ik al beantwoord.

In het kort nogmaals: waarom zouden de terroristen zich moeten hebben voordoen als zionisten?

Kun je me 1 voorbeeld geven van terreur uitgevoerd door moslimextremisten of arabische extremisten waarbij men het oogmerk had om daar zionisten de schuld van te geven?

 
At 3:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ik hou alleen niet zo van dat gedraai van jullie."

Welicht omdat je zelf nogal veel draait?
Je komt telkens met 'nieuwe feiten', in plaats van de reacties die aantonen dat je eerdere 'feiten' op niets zijn gebaseerd te beantwoorden.

 
At 5:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

Kun je me 1 voorbeeld geven van terreur uitgevoerd door moslimextremisten of arabische extremisten waarbij men het oogmerk had om daar zionisten de schuld van te geven?


Noem er eens 1 dan.
london is een false flag en madrid ook.
Een terreurdaad word gepleegd in die landen,omdat ze het zo noemen.
De daden van het westen noemen ze vergelding en van de tegenpartij terreurdaden.

Of heeft de blanken het alleenrecht om te doden.
Met hun laser gestuurde bommen en granaten.
Te laf om zelf een gevecht aan te gaan.

En deze strijd is ongelijk.
Het westen,vs en de zionisten tegen ak47 en bomgordels.

In jullie ogen weer rechtvaardig.

Zo blijven we aan het heen en weer waaien van de schuldigen.

Israel own the world.
Tenminste dat denken ze.

 
At 1:01 a.m., Anonymous Anoniem said...

"london is een false flag en madrid ook."

Ik kan me vergissen, maar werden die aanslagen dan toegewezen aan zionisten?
Bij madrid werd eerst de schuld gelegd bij de ETA.
Wellicht een zionistische organisatie in jouw ogen?
In ieder geval was de aanslag in Madrid overduidelijk niet van de ETA, dus dan hebben die moslimextremisten niet goed hun best gedaan om als zodanig over te komen.

Wat de rest van je reactie betreft: da's ook geen antwoord op mijn vraag. Het is meer je bekende anti-Joodse prietpraat.

Dus opnieuw: kun je een voorbeeld noemen waarbij moslimextremisten/arabische extremisten een terreurdaad hebben uitgevoerd, waarbij ze er voor hebben gezorgd dat zionisten de schuld kregen?

 
At 1:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

Trutje.

Lees eens de feiten en niet de media spektakel.
Madrid was hetzelfde als 9-11.
Wat is de kans dat een oefening word gehouden op dezelfde plaats waar de bommen afgingen in de werkelijkheid.
Getuigen melden dat de bommen van onderaf afgingen en niet in de metro zelf zoals beweert word.
En 1 ex-MI agent heeft verklaard wat er niet klopte aan london.

Wie ben jij om het tegendeel te beweren wat niet klopte.
Een of ander flut debunkertje die niet eens de feiten kent,maar nog in sprookjes gelooft met de ridder en het witte paard.

Over madrid wat eerst werd verteld dat het ETA leden waren,maar daarna Moslim terroristen is niet bewezen.
We weten daar niks over.
Alleen een rechtszitting en dat er een paar vrijgelaten werden.
Ik zoek dat ook nog wel een op.
Waarom zou spanje zich terug getrokken hebben.
Lijkt me sterk dat ze toegegeven hebben aan de terreur.
Ik denk juist dat ze precies wisten wie erachter zat.

 
At 1:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

Joden de schuld geven kan alleen als je de media beheerst.
Anders komt het niet eens op de media.
Israel RULES.

 
At 1:37 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik bedoel Zionisten in plaats van joden.
Joden die gewoon is israel wonen en gewoon hun leventje lijden weten niks wat de zionisten van plan zijn en wat ze beheersen.

 
At 10:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

geeuw ende doei:-)

Carpe diem homo universalis

 
At 9:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

onze zionjood billy is weer goed in data opslaan.
Hoor bij je vak als landverrader toch?

 

Een reactie posten

<< Home