vrijdag, september 21, 2007

Pokerende pimp


Rapper Lange Frans is tegenwoordig ook boodschapper. Belangrijke eye opener voor Frans zelf was het boek The Biggest Secret van reptielencomplotter David Icke. "Ik werk veel samen met producer Geert Huinink. Hij en zijn vrouw bestuderen heel veel over de verborgen krachten achter het wereldtoneel. Van hem heb ik veel boeken gekregen."

Nou ja, Lange Frans is nog niet helemaal om. Over UFO's twijfelt hij nog. Maar Bush zit natuurlijk achter het instorten van de WTC torens: "Ik ben er honderd procent zeker van dat Bush die torens zelf naar beneden heeft gehaald! Begrijp me goed, ik ga mijn mening echt niet bij mensen naar binnen schuiven, maar voor mezelf ben ik er helemaal over uit. Ik geloof er heilig in! Amerika had een nieuwe Pearl Harbor nodig. Het paspoort van Mohammed Atta is smeulend op een berg gevonden en van die drieduizend Amerikanen is geen haar gevonden. Het is allemaal lariekoek.”

Grote vraag is wanneer Frans, die nog steeds van plan is om een ‘Lange Frans’ in dildovorm op de markt te brengen, zijn cd Lange Frans raps David Icke gaat uitbrengen. Of is dat commercieel gezien even onverstandig als dat Jan Smit Kurt Weill op zijn Volendams gaat reciteren?

Bij de Zappers in elk geval gemengde berichten over de 'kleuterrapper': "Dat Bush de torens naar beneden heeft gehaald kan echt niet meer hoor. Dat is zo 2002" (knipoog). "Een beetje leuk meepraten over dit soort politieke zaken is leuk en staat slim. Ondertussen heeft hij zijn slavengympies aan, RL slavenshirtje en dikke Breitling. Turft met een dikke Landrover rond en loopt de pokerende pimp uit te hangen." "Ik heb liever dat hij zijn mond houdt tot hij wél weet waar hij het over heeft. En edelmoedig dat hij het Midden Oosten bezocht heeft, maar ik vind dergelijke acties niet stroken met de rest van zijn kleuterhippityhop-imago."

En daar mag Lange Frans het mee doen: Te groot voor de poppen, te groot voor de merels. Te klein voor de liefde, te klein voor de kerels (vrij naar rapper Paul van Vliet).

Labels: , ,

3 Comments:

At 10:50 a.m., Anonymous Anoniem said...

lol, weer een die schuin gelezen heeft, het is niet de paspoort van Atta die in de straat (niet waar de torens waren) teruggevonden werd (midden andere vliegtuigresten, kussens, brokstukken,...) maar die van Satam al Sutami. Dit had geen belang, hun identiteit was gekend.
Er zijn wel slachtoffers teruggevonden in het puin. Willen ze fotos misschien ?

paspoort

 
At 2:02 a.m., Anonymous Anoniem said...

En ja hoor, weer een minuscuul remspoortje erbij van onze nationale 9/11-kontkruimel Billy.

 
At 10:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

te groot voor billies gayparties

 

Een reactie posten

<< Home