maandag, maart 31, 2008

Mystery Man


Het grote moment is daar: eindeloos is gespeculeerd over de ware identiteit van uw dienaar Billy the Kid, de Mystery Man. Vanaf het moment van ons verschijnen op het wereldwijde internet wilde u, waarde complotter, dit blog en zijn maker ontmaskeren. In het verleden waren we een shill, in dienst van de AIVD of journalist van de Volkskrant. Enkelen van u dachten dat er een hele organisatie achter zit.

Zie hier de short list zoals die regelmatig bij complotters over de tong ging:

Pieter Broertjes, die complotten voor zijn Volkskrant 'te groot' vindt.
Eric Krebbers, pro-Joodse medewerker van de Fabel van de Illegaal.
Maarten Reijnders, die dit blog tot twee keer toe wilde voordragen voor een Dutch Bloggie.
Braad Spitt, betaalde treiter van complotters.
Franscisco van Jole, die het in De Leugen Regeert alle complottheorieƫn in de ban deed.
Drs. J. Sikkel, directeur Beveiliging bij de AIVD.

We houden u nog een paar uur in spanning. Tussen drie uur en half vier vannacht zult u op deze blog de echte naam kunnen lezen van uw plaaggeest. Heel even maar, want we willen het u ook weer niet te makkelijk maken.

U dient er dus live bij te zijn en uw browser regelmatig te verversen. Het wordt een lot uit de loterij, maar het is de moeite waard, echt waar. We rekenen op u, zet uw (zomer)klok en uw browser op scherp en we zien elkaar na middernacht.

Labels:

20 Comments:

At 9:24 a.m., Anonymous Anoniem said...

Billy... het is morgen pas 1 april.

 
At 9:33 a.m., Blogger Rogier said...

In dat geval zou ik echt gaan kijken, anoniem!

 
At 11:09 a.m., Anonymous Anoniem said...

Kennelijk heeft maart 32 dagen dit jaar.

 
At 1:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nou, ik zal de timer van m'n screen-cam alvast instellen hoor Billy, blije muppet.

 
At 2:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

Who cares for this moron anyway?

Op zoek naar aandacht, Billy? :)

 
At 4:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

Die heeft hij al, jongens. Van jullie.

 
At 5:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Valt niet mee, zo beroemd en toch zo onbekend. Daar ga je van dagdromen: hoe maak ik mij bekend zonder mij bekend te maken?

"Door net te doen alsof. Dan word ik nog iets bekender."

Uiteindelijk maken die seriemoordernaars zichzelf ook allemaal bekend. Het valt ook niet mee de weelde van roem allenig te dragen.

En als dat hele 9/11 gebeuren, waarvoor Zapburu vooral bedoeld was, nu eens uiteen zou spatten omdat de VS eindelijk de feiten op tafel leggen, dan zou Billetje zichzelf vast bekend maken als hij daarmee tenminste zijn gelijk zou kunnen vieren.

Maar aangezien dat nooit gaat gebeuren zal Billetje de nooduitgang altijd open houden om zonder gezichtsverlies zomaar op te kunnen lossen. Zo gaat dat met anoniempjes die van zacht flamende betogen hun werk hebben gemaakt.

Met vriendelijke groet,
Aldus die andere anoniem, die bij bezoek aan dit blog bij voorkeur beschermende kleding draagt om niet al teveel onwelriekendheden op te doen.

 
At 5:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

Doen fascisten nu ook al aan 1-aprilgrappen, Billy/Maarten?

 
At 5:58 p.m., Anonymous Anoniem said...

Zeg Billy,

Wanneer geef je die site van je op? Wanneer zie je in dat je nog niemand overtuigd hebt? Je praat graag over Zapruder of met je betaalde vrienden, maar zie je nou echt niet in dat je zinloos werk doet?

O.k. je krijgt er voor betaald....maar toch...

Wat kan mij nou schelen wat je naam is pannekoek....wat mij betreft repelsteeltje, april-01-fool....

 
At 6:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hehehe eindelijk dan de bekendmaking dat het logje ermee ophoud.
Geloven je eigen trollen je ook niet meer.

 
At 6:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

eerlijk gezegd zal het mij ook aan mn kont roesten wat voor gezicht bij de teksten hoort, voor mij blijf je gewoon jimmy the kid. (maar als ik wakker ben, kijk ik zeker even:) Maar effe serieus, dijt het gezelschap der conspiratoren nou nog steeds almaar uit, of krimpt het, of... Wat jij? Die japanse parlementariƫr is een nieuwe complotter lijkt mij...zeg, je veter zit bijna los.

 
At 6:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Het grote moment is daar."

Bij deze gaat Billy bekend maken dat ie homo is en bij voorkeur joden pijpt, net als zijn bilmaatje Braadnaad. :)

 
At 7:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

Betaalde vrienden? Dus degenen die hier reageren worden ook betaald? Vertel even, bij wie moet ik mij melden?

 
At 7:52 p.m., Anonymous Anoniem said...

bij mij, hier heb je een dollar

 
At 8:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Een discussie over Zeitgeist bij Fok!

http://frontpage.fok.nl/nieuws/89796

 
At 9:42 p.m., Blogger Rogier said...

"Maar aangezien dat nooit gaat gebeuren..."

Het is dat je het zelf zegt. Zo langzamerhand weten de complotters hun kansen aardig goed in te schatten.

 
At 8:35 a.m., Blogger Billythekid said...

Zowaar nog een enkeling die om drie uur 's nachts op deze pagina keek. En nee, geen van de namen op de short list is ook maar een beetje warm.

 
At 10:57 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Hehehe eindelijk dan de bekendmaking dat het logje ermee ophoud."

Da's niet te hopen voor je Sander: hoe moet je dan je dag vullen?

 
At 11:06 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Wanneer geef je die site van je op? Wanneer zie je in dat je nog niemand overtuigd hebt?"

Zei Klaass, die blijkbaar toch bang is dat Billy de lezer overtuigt...

Want waarom zou hij anders zich zo druk maken over dit blog?

 
At 6:45 p.m., Blogger sander said...

trut hurts

Inderdaad zal ik zapburu missen als trollenlogje.
Hier kan je ronduit zeggen dat jullie trollen zijn en trollenreactie's plaatsen.
Ik zou ook heel dankbaar moeten zijn om jullie trollen die waarheid te vertellen.


bedankt eric Krebbers alias Billie het kindje voor het bijhouden van je trollen log met vooral onzin der onzin.
En houd je gepeupel ook maar dom,want dan leren ze nog wat.
Domheid en trol zijn.

Hou vol.want ik zal jullie missen.

 

Een reactie posten

<< Home