donderdag, maart 01, 2007

Blunder


De complotters stonden deze week flink te juichen omdat er een BBC filmpje is opgedoken waarin de presentator meldt dat WTC7 is ingestort, terwijl achter haar duidelijk is te zien dat het gebouw nog in brand staat. Een domme blunder, maar volgens de complotters is dat natuurlijk weer eens geen toeval.

RickD van Eqgen (grammaticale fouten voor zijn rekening): “IK BEN WOEDEND....dit is 100% bewijs dat we met een stelletje hersenloze idioten te maken hebben die zich verslaggever noemen, terwijl ze van prompters en briefjes oplezen. Deze verslaggeefster weet niet eens dat gebouw 7 nog gewoon achter haar vol in het zicht nog overeind staat. U ziet het gebouw overduidelijk rechts van haar hoofd nog overeind staan, dit is 100% bewijs dat alles van te voren GEPLANT is met medewerking van de GECONTROLEERDE media.”

RickD heeft zijn woede zoals gebruikelijk weer eens overgepend van Prison Planet: "How else could the BBC have relayed this information unless by way of some kind of press release or official statement by Silverstein, Giuliani or the NYFD? Who told them that the building had been weakened? In effect, the BBC were working to a 9/11 script and made the error of orating their lines too early."

Ja, hoor, WTC7 stort in en het persbericht ligt al klaar. Of nog mooier: de BBC volgt een script dat van tevoren al is uitgeschreven. Ze waren er alleen te vroeg mee gekomen. Kennelijk is het Planet Prison ontgaan dat ook CNN dezelfde blunder maakte. Ook in het complot dus?

Volgens complotters stortte het WTC ook al plotseling in na enkele prullenbakbrandjes. In werkelijkheid stond het gebouw op instorten na hevige branden. Daar hield ook de brandweer rekening mee en het is daarom dat eigenaar Larry Silverstein refereerde aan het inmiddels legendarische 'pull it', dat door complotters meteen werd verbasterd tot 'opblazen'.

Het hele gebied rond Ground Zero was ten tijde van de instorten al uren afgezet, dus journalisten moesten afgaan op wat reddingswerkers of hun woordvoerders hadden te melden. Dat daarbij (communicatie)fouten zijn gemaakt, is niet zo verwonderlijk op zo'n hectische dag. Diezelfde media meldden bijvoorbeeld ook dat Vlucht 93 veilig was geland in Cleveland, omdat een Delta-toestel voor een United-toestel was aangezien. Dat bericht werd weliswaar onmiddellijk ingetrokken, maar circuleert vijf jaar later nog altijd vrolijk rond op complotsites.

Maar uiteraard denken de immer wantrouwende complotters hier heel anders over. Journalisten die blunders maken lezen natuurlijk weer eens volgzaam een door Dick Cheney en trawanten aangereikt persbericht voor. Maar ja, diezelfde complotters vinden het ook volstrekt logisch dat inlichtingendiensten een heel gebouw opblazen om hun eigen betrokkenheid bij de aanslagen te verdoezelen, terwijl een shredder of het wissen van enkele pc's had volstaan.

De BBC heeft inmiddels bij monde van chef nieuws Richard Porter ook maar gereageerd: "In the chaos and confusion of the day, I'm quite sure we said things which turned out to be untrue or inaccurate - but at the time were based on the best information we had. We did what we always did - sourced our reports, used qualifying words like "apparently" or "it's reported" or "we're hearing" and constantly tried to check and double check the information we were receiving.

Our reporter Jane Standley was in New York on the day of the attacks, and like everyone who was there, has the events seared on her mind. I've spoken to her today and unsurprisingly, she doesn't remember minute-by-minute what she said or did - like everybody else that day she was trying to make sense of what she was seeing; what she was being told; and what was being told to her by colleagues in London who were monitoring feeds and wires services."

Oftewel: een zoveelste storm in een glas troebel complotwater.

Labels: ,

103 Comments:

At 10:35 a.m., Anonymous Anoniem said...

Dus:

BBC
BBC 24
CNN

Berichten állemaal dat WTC7 is ingestort rúim voorat dat werkelijk het geval was.

De BBC zijn de tapes van de uitzendingen op 9/11 kwijt! Uh-huh.

(ondanks dat er altijd meerdere kopiën worden opgeslagen, HELEMAAL bij wereldschokkende gebeurtenissen, en die kopiën volgens de Britse wet ten minste 5 jaar bewaard dienen te worden)

En jij durft te beweren dat het TOEVAL is?

Ha! Ha! Ha!
Dit bewijst maar weer eens wat een flutsite dit is, en wat een shill JIJ BENT.

 
At 10:52 a.m., Anonymous Anoniem said...

O jee, een echte comploterd, compleet met jargon (shill).

 
At 10:53 a.m., Anonymous Anoniem said...

By the way, BBC en BBC 24 zijn exact dezelfde partijen.

 
At 11:24 a.m., Anonymous Anoniem said...

En jij durft te beweren dat het TOEVAL is?

Neeheeee, niemand zegt dat het 'toeval' is! Waarom probeer je er dat dan van te maken.

Het is geen 'toeval', het maakt duidelijk dat de val van WTC7 al lang vantevoren geanticipeerd werd en dat in de chaos van de dag er fouten worden gemaakt of ie nu al wel of nog niet ingestort is.

Juist dit soort berichten slaan de poten onder conspiracy theories uit.

De instorting van WTC7 kwam niet bepaald als een verrassing!

 
At 11:28 a.m., Anonymous Anoniem said...

WTC7 is nu door alle ophef aardig bekend, maar destijds niet. Zelfs al stond het gebouw zichtbaar in brand, dan hadden journalisten het waarschijnlijk nog niet herkend.

 
At 11:45 a.m., Anonymous Anoniem said...

dus het nieuws is eigenlijk ruk? Blij dat de 911 commissie dan eerlijke politici zijn.

 
At 11:52 a.m., Anonymous Anoniem said...

rationele conclusies trekken is blijkbaar te hoog gegrepen voor Anonymous

 
At 12:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

De BBC zegt alle tapes kwijt te zijn van 11 september. Geloof jij dat?

 
At 12:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

nou wat een geluk dan dat dit fragment toch nog door de complotters is "ontdekt"!

Wat zou de BBC nu in godesnaam kunnen bereiken als ze opzettelijk alle banden van 9/11 zouden vernietigen?? Er zijn nogal wat ooggetuigen van die uitzendingen en je kan er donder op zeggen dat er mensen zijn geweest die de videorecorder hebben laten lopen. Oeps! Toch nog betrapt!

Maar ach, wat zal dat de complottertjes boeien. In hun zucht naar "verdachte" zaken past dit in het rijtje.
Vertel eens, wat voor conclusie zou je eruit willen trekken als de BBC opzettelijk alle materiaal van die dag gewist zou hebben?

 
At 12:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

rationele conclusies trekken

911 commissie toch leugenachtig? roeval*toeval*toeval=geen toeval? Vreemd opereren, bewijs weghalen/vernietigen/verduisteren en motief is in normale politiekringen verdacht. Rationeel gezien hadden neocons alles prima klaar liggen voor de dominantiestrijd en verdediging van hun petro-dollar. Maar vermaak me prima met denkkronkels Jay en Braad. Toch vertederend, zoveel geloof in goeds in de wereld.

 
At 1:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

Neocons, petrodollar....het is weer dezelfde holle clichetaal van iemand die veel te veel complotsites leest.

 
At 1:26 p.m., Anonymous Anoniem said...

hahaha, Anonymous zegt "denkkronkels"!

Ik herhaal mijn comment:
rationele conclusies trekken is blijkbaar te hoog gegrepen voor Anonymous

Uit het BBC-filmpje (en andere nieuwsberichten van die dag) blijkt overduidelijk dat voor de feitelijke instorting al duidelijk was dat het onvermijdelijk was. Dat blijkt ook uit de CNN berichtgeving.

Wat kan je daar nu uit opmaken?
Ik zal je alvast een beetje helpen:

-De media rapporteren dat er heftige branden zijn in WTC7
-Het was geen verrassing dat WTC7 instortte.
-De val van WTC7 werd niet "weggemoffeld" in de media, er werd gewoon over gesproken die dag.

De filmfragmenten zijn voor iedereen te zien die maar wil. Van bewijzen verduisteren kan geen sprake zijn.
Verhalen over neocons en petrodollars zijn leuk en aardig, maar hebben absoluut geen directe relevantie in betrekking tot deze nieuwsfilmpjes.

 
At 1:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

De BBC zegt alle tapes kwijt te zijn van 11 september. Geloof jij dat?

Ze zijn niet ALLE tapes van 11 september kwijt, wel die rechtstreekse beelden met live reporters. Er was niets anders op die tapes dan journalisten die tegen mekaar aan het spreken zijn, en blijkbaar mekaar niet goed begrijpen.

 
At 1:53 p.m., Anonymous Anoniem said...

neocons bestaan dus niet en OPEC rekent voor de lol in dollars, ook tussen Venezuela en rusland? Altijd leerzaam, de coomenrs hier.

 
At 1:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

neocons bestaan dus niet en OPEC rekent voor de lol in dollars, ook tussen Venezuela en rusland? Altijd leerzaam, de coomenrs hier.

Ik herhaal mijn comment:
rationele conclusies trekken is blijkbaar te hoog gegrepen voor Anonymous

Niemand heeft dit gezegd. Het is gewoon je eigen - wederom uit de lucht gegrepen en daarm verkeerde - conclusie.
Je probeert uit alle macht neocons en petrodollars er bij te betrekken terwijl het hier gaat om wat je kan concluderen uit die BBC- en CNN-berichten.

 
At 2:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

Weet je wat er na WOII gebeurde met mensen zoals jij, Billy?

 
At 2:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

geen mening dus over neocons en dollars dus? Dat zou dan ook verrassend zijn..

 
At 3:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat hebben complotters toch met het Nazirijk? Mensen die het niet met hun eens zijn zijn automatisch bruinhemden of verraders. En dan heb je ook nog complotfiguren die en passant de holocaust ontkennen. Lekker volkje.

 
At 3:14 p.m., Blogger Jay said...

Anonymous said...

geen mening dus over neocons en dollars dus? Dat zou dan ook verrassend zijn..


Daar gaat het topic toch ook niet over...

 
At 3:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

Is uitgezocht of de opnamen die achter de presentatrice vertoond worden toevallig eerder op die dag gemaakt zijn als decor? In dat geval zou er zelfs geen sprake zijn van een blunder.

 
At 3:19 p.m., Blogger Jay said...

Nee het zijn live opnamen, maar blijkbaar wist die vrouw niet eens om welk gebouw het precies ging, anders had ze haar fout namelijk gelijk al gezien namelijk.

 
At 3:22 p.m., Blogger Jay said...

Het is ook wel jammer dat ze het nieuwrapport hier hebben afgekapt trouwens, want ik had wel graag de reactie van de BBC gezien nadat ook werkelijk WTC7 was ingetort namelijk. En dan bedoel ik dus niet de reactie van de vrouw, maar van de Anchor.

 
At 3:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

Weet je wat er na WOII gebeurde met mensen zoals jij, Billy?
Tja, als je ECHT geen argumenten meer hebt...

geen mening dus over neocons en dollars dus? Dat zou dan ook verrassend zijn..
omg! Het gaat hier om een BBC (en CNN)-rapportage waarin de instorting van WTC7 gemeld wordt nog voordat dit een feit is. En Anoymous wil daar kost wat kost neocons en petroleumdollars bij betrekken...
Daar gaat dit filmpje niet over, he? Moeilijk he, conclusies trekken uit een argument dat je zelf naar voren hebt gebracht?

 
At 3:31 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nee het zijn live opnamen, maar blijkbaar wist die vrouw niet eens om welk gebouw het precies ging, anders had ze haar fout namelijk gelijk al gezien namelijk.

Inderdaad, en verbazingwekkend is dat natuurlijk allerminst. Tot de dag vóór 9/11/01 deed het niet erg terzake of een reporter precies wist welk nummer er bij welk WTC-gebouw hoorde. Pas op 9/11 en daarna werd dat van belang.
Natuurlijk zijn er talloze journalistieke vergissingen gemaakt op die chaotische dag.

Wie weet er nog dat er rapportages waren dat dezelfde nacht nog de VS militaire repercussies uitvoerde in Afghanistan?
Pas later werd duidelijk dat het hier om een actie ging van een Afghaanse anti-Taliban groepering.

Chaotische dag, chaotische verslaggeving.

 
At 4:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gezellige discussie hier.

 
At 4:48 p.m., Anonymous Anoniem said...

4. We no longer have the original tapes of our 9/11 coverage (for reasons of cock-up, not conspiracy).

http://www.bbc.co.uk/blogs/theeditors/2007/02/part_of_the_conspiracy.html

Ooooh, dus jullie zijn ze gewoon verloren? DAN is het inderdaad geen conspiracy. :S

@Mossad Spitt

"De instorting van WTC7 kwam niet bepaald als een verrassing! "

OH NEE, natuurlijk voor jou niet. Jij had een hotline met Tel Aviv!

"In May 2002, the Federal Emergency Management Agency (FEMA) issued a report on the collapse.[4] FEMA made preliminary findings that the collapse was primarily caused by fires on multiple stories (which were started by debris from the other two towers), and not by the actual impact damage from the collapse of 1 WTC and 2 WTC. The report noted that, before this collapse, there had been little, if any, record of the fire-induced collapse of a large fire-protected steel building, such as 7 WTC.
(maar toch wist iedereen dat het zou gaan instorten!)

The report did not reach final conclusions about the cause of the collapse, but listed several issues requiring further investigation."

 
At 5:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ow ! Er zijn talrijke getuigenissen van brandweermannen die reeds in de begin van de namiddag waarschuwden voor gevaar van instorting. Rond 3 uur zijn ze gestopt met blussen in de 7 en hebben ze de zone ontruimd !

 
At 5:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

@Mossad Spitt

"De instorting van WTC7 kwam niet bepaald als een verrassing! "


Even los van dat je je een tikje belachelijk maakt door me uit te maken voor Israelische agent; juist deze berichtgevingen (zeker die van CNN) tonen nu net het tegendeel aan. Net als geïnterviewde brandweermannen/reddingswerkers die hetzelfde zeggen: de boel gaat instorten.

HOE de zaak in zou storten, ja dat wist niemand vantevoren. Er is niemand die bestrijd dat het heel veel lijkt op een gecontroleerde implosie, maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat dat ook zo was.

Ik snap ook niet zo goed waarom de CT'ers nu zo nadrukkelijk op dit soort filmpjes gaan wijzen, terwijl dat net de dingen zijn die hun eigen zaak onderuit haalt.
Dan kan je wel een regel uit het FEMA-rapport citeren, maar dat gaat over de simpele constatering dat een groot gebouw met fire-proofed stalen balkconstructies nog nooit eerder is ingestort, maar die zin zegt natuurlijk helemaal niks in hoeverre er eerder gelijksoortige omstandigheden geweest zijn.

Uit de BBC/CNN filmpjes blijkt eenduidig dat de instorting van WTC7 geanticipeerd werd.

 
At 5:15 p.m., Anonymous Anoniem said...

@gedem: Getuigenissen? Wie/wat, link svp.

PS... Gedem is Hebreews.
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk hé?

@Mossad Spitt,

"Net als geïnterviewde brandweermannen/reddingswerkers die hetzelfde zeggen: de boel gaat instorten."

Klopt, enkele minuten vantevoren. Geen 20+ minuten, zoals de BBC. De BBC verkondigt het VOORDAT de brandweer/politiemensen, op video, praten over "building's gonna come down".

Braat: "Uit de BBC/CNN filmpjes blijkt eenduidig dat de instorting van WTC7 geanticipeerd werd."

Inderdaad, Spit, goed opgelet!
Dáár gaat het dus de hele tijd over. Het werd geanticipeerd, maar DOOR WIE????????

 
At 5:18 p.m., Blogger Billythekid said...

Geanticipeerd door de brandweer. Op naar de Brilmij, Xaderp!

 
At 5:19 p.m., Blogger Jay said...

Dáár gaat het dus de hele tijd over. Het werd geanticipeerd, maar DOOR WIE????????


DOOR DE BRANDWEERLEIDING!!!!!!!

 
At 5:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

Oh, dus volgens Billy en Mossad Jay is de BRANDWEER betrokken bij een conspiracy?

Talking about nut-jobs!

Maar goed hoor jongens, als jullie doc's of filmpjes hebben waaruit blijkt dat DE BRANDWEER de instorting anticipeerde RUIM 20 minuten voor het instorten van WTC7, dan kunnen jullie mij mísschien overtuigen.

Tot die tijd, vouwen jullie je eigen tin foil hoedjes ff?

 
At 5:24 p.m., Blogger Billythekid said...

Het filmpje wordt door Google trouwens telkens weggehaald, maar er door complotters meteen weer opgezet.

 
At 5:25 p.m., Blogger Jay said...

1 van de redenen dat het gebouw ook niet omviel is dat het was ingebouwd tussen andere gebouwen. Als je op de volgende foto kijkt, zie je schade aan het gebouw rechts van WTC7. Het gebouw leunde ook de gehele dag naar die kant toe. Zoals is opgemerkt door verscheidene brandweerlieden en zelfs te zien is op videos.

 
At 5:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

Goh, Billy, waarom haalt Google dat filmpje weg volgens jou?

Het is tenslotte het enige overgebleven BBC fragment van hun 9/11 uitzending

Lijkt me dus van grote publieke waarde?

 
At 5:28 p.m., Blogger Jay said...

Domme kneus dat je er bent, ze anticipeerden dat al vanaf vroeg in de middag, wandaar dat er ook een ring om WTC7 was vrijgemaakt vanwege het instortinsgevaar.

"The most important operational decision to be made that afternoon was the collapse (Of the WTC towers) had damaged 7 World Trade Center, which is about a 50 story building, at Vesey between West Broadway and Washington Street. It had very heavy fire on many floors and I ordered the evacuation of an area sufficient around to protect our members, so we had to give up some rescue operations that were going on at the time and back the people away far enough so that if 7 World Trade did collapse, we [wouldn't] lose any more people. We continued to operate on what we could from that distance and approximately an hour and a half after that order was [given], at 5:30 in the afternoon, World Trade Center collapsed completely" - Daniel Nigro, Chief of Department

Ik zou zeggen zoek eens op Daniel Nigro op Google,

 
At 5:29 p.m., Blogger Billythekid said...

"Lijkt me dus van grote publieke waarde?"

En dan mogen anderen dan de BBC het op YouTube zetten?

 
At 5:31 p.m., Anonymous Anoniem said...

zouden ze alle opnamen van 07/07 ook kwijt zijn?

 
At 5:34 p.m., Blogger Jay said...

Zoek dan gelijk oof even Chief Cruthers op.

"Early on, there was concern that 7 World Trade Center might have been both impacted by the collapsing tower and had several fires in it and there was a concern that it might collapse. So we instructed that a collapse area -- (Q. A collapse zone?) -- Yeah -- be set up and maintained so that when the expected collapse of 7 happened, we wouldn't have people working in it. There was considerable discussion with Con Ed regarding the substation in that building and the feeders and the oil coolants and so on. And their concern was of the type of fire we might have when it collapsed." - Chief Cruthers

Of Chief Hayden.

Hayden: Yeah. There was enough there and we were marking off. There were a lot of damaged apparatus there that were covered. We tried to get searches in those areas. By now, this is going on into the afternoon, and we were concerned about additional collapse, not only of the Marriott, because there was a good portion of the Marriott still standing, but also we were pretty sure that 7 World Trade Center would collapse. Early on, we saw a bulge in the southwest corner between floors 10 and 13, and we had put a transit on that and we were pretty sure she was going to collapse. You actually could see there was a visible bulge, it ran up about three floors. It came down about 5 o’clock in the afternoon, but by about 2 o’clock in the afternoon we realized this thing was going to collapse.

 
At 5:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je weet wel , met die opnamen van die ontplofte bus met dat busje van die demolition Inc er naast?

 
At 5:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

kijk, dit busje
http://photos.signonsandiego.com/gallery1.5/albums/050706londonblasts/E302D00A_4674_4208_ABEA_AAEB1A5EE08F_pobj_MINI_1.jpg

 
At 5:37 p.m., Blogger Jay said...

En anoniempje probeert het gesprek weer ergens anders op te focussen. Ga lekker op Zapruder oftopic ouwehoeren ofzo.

 
At 5:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

@Hey Jay, ben jij net zo hersendood als je grote vriend Sharon?

Leuk hoor, quotejes van interviews van ná 9/11 maar heb je ook hard bewijs van de dag zelf
Kneus.

 
At 5:39 p.m., Blogger Engdahl said...

Het blijft toch raar....

Als iemand op sterven ligt, ga je niet roepen dat ie dood is.

Daarnaast heb ik nog geen beelden gezien dat de instorting van WTC7 eraan zit te komen.

Hij zakt ineens in elkaar.

 
At 5:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

http://www.kingstar.co.uk/

 
At 5:42 p.m., Blogger Jay said...

DIE CHIEFS WAREN ERBIJ ACHTERLIJK DWAAS DAT JE ER BENT. ZE HEBBEN VERSCHIILENDE COLLEGA CHIEFS VERLOREN PLUS NOG EENS EEN PAAR 100 COLLEGAS, ZIE JIJ DAN 1 REDEN WAAROM ZE ZOUDEN MOETEN LIEGEN OVER ZOIETS!!!!!

Tering ik heb nog nooit zo een achterlijk mannetje meegemaakt als jou xaderp. Kan je niet weer fijn naar Zapruder terug gaan, zielig mannetje dat je er bent.

 
At 5:45 p.m., Blogger Jay said...

Ja Engdahl, hij stort ineens in elkaar, maar dat was al lang bekend dat ie opo instorten stond bij de vrandweerleiding. Maar blijkbaar hadden jullie liever een interview gezien met een brandweer commandant die in die chaos even fijn uit had gelegd dat het gebouw op instorten stond....

 
At 5:46 p.m., Blogger Jay said...

Blijkbaar geloven julie alleen iets als je het gezien hebt op video.... Anders bestaat het gewoon niet. Hoe triest kan je zijn.

 
At 5:48 p.m., Blogger Engdahl said...

Beste Jay,

Het probleem is dat er video's zijn die het moment voor de instorting perfect vastleggen.

Uit niets blijkt dat het gebouw zou gaan instorten.

 
At 5:49 p.m., Blogger Jay said...

Blijkbaar is xaderp ook wel erg tegen joden heb ik het idee, dus misschien zou het goed zijn als zijn opmerkingen even goed in de gaten worden gehouden Billy voordat je er problemen mee krijgt.

 
At 5:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

There, there, Jay, doen jullie dat in Israel ook zo, als je je zin niet krijgt?

Zielig hoor.

"Early on, there was concern that 7 World Trade Center might have been both impacted by the collapsing tower and had several fires in it and there was a concern that it might collapse."

Van wie kwam dat "concern" dan, Jaytje...

"were pretty sure that 7 World Trade Center would collapse." (2x)

OK, dus Chief Hayden was één van de "concerned"?

"He led the rescue and recovery operations at the World Trade Center on September 11, 2001. After that, he served as assistant chief of operations and as FDNY project manager for the McKinsey Report recommendations, which included increasing the department's preparedness for future terrorist and complex, large-scale incidents. "

 
At 5:51 p.m., Blogger Jay said...

Engdahl, alleen omdat je het op cideo niet ziet, wil toch niet zeggen dat het niet kan???????

Zolang het bij de brandweer leiding bekend is dat de boel op instorten staat en ze daar ook maatregelingen tegen hebben getroffen zegt toch genoeg? En het feit dat hegbouw al scheef stond, de gehele dag in een dikke rookwolk was gehuld zegt jou ook nieks blijkbaar.

 
At 5:53 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ja, JAY, en wie heeft de brandweerleiding ingelicht dat het op instorten stond????

d'Oh

 
At 5:53 p.m., Blogger Jay said...

Billy ik zou graag zien dat je nu actie neemt tegen die anti joodse opmerkingen van Xaderp eerlijk gezegd.

 
At 5:55 p.m., Blogger Jay said...

xaderp, het wordt weer tijd voor je witte jas met riempjes op de rug kerel, je hebt nu weer lang genoeg met de PC mogen spelen, dus terug je witte kamertje weer in en terug aan de medicijnen.

 
At 5:56 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ha Ha jay, play the anti-semite card.

Slecht hoor.

Maar goed, vertel mij maar eens welke opmerking ANTI JOODS is.

Loser.

 
At 5:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat een loser, die Jay... Anderen uitschelden, maar als hij niet kan winnen dan roept hij de admin erbij.

L O S E R

 
At 5:58 p.m., Blogger Jay said...

Neem nou gewoon weer je medicijnen in xaderp, dan zijn we weer van je zielige getroll af knullie.

 
At 6:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

Oh ja, over je mannetje Chief Hayden, ik heb hier een interview met hem wat je misschien wel interessant zult vinden :D

mms://a766.v246057.c24605.g.vm.akamaistream.net/7/766/24605/v0001/pennwell.download.akamai.com/24605/podcasts/fire_engineering/fdic2006/editorial_podcasts/fire_engineering_fdic2006_edit_hayden_1.mp3

Let vooral goed op vanaf 10 minuten....

"we realized that people had information regarding the early collapse of those buildings, and it wasn't given to the firefighters"

Pretty hot stuff, eh?

 
At 6:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

1. Wat betaalt het nou eigenlijk om als hoer voor de AIVD-Maffia te werken?

2a. Hoe laag moet je EQ dan zijn?

2b. Hoe laag moet je IQ dan zijn?

3. Hoe erg moet je als kind verwaarloosd zijn om zulk werk te gaan doen?

 
At 6:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ok, dan werkt de link niet

"http://fe.pennnet.com/articles/article_display.cfm?article_id=256481&p=25§ion=sponsored&subsection=HME&pc=ENLEXS"

 
At 6:06 p.m., Blogger Engdahl said...

Jay,

Je zegt dat het gebouw al scheef stond: dat is nieuwe info voor mij.
Zijn daar foto's o.i.d. van?

 
At 6:08 p.m., Anonymous Anoniem said...

@engdahl : let maar niet op Jay hoor, hij zegt wel vaker dingen die hij niet kan onderbouwen.

 
At 6:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hej Jay, waar ben je nou mannetje BwaHaHaHa

9/11 complotdenkers
"de zoveelste storm in een glas troebel water"

 
At 6:27 p.m., Blogger Jay said...

Ah je bent er nog zie ik.

Dat stukje uit dat MP3tje gaat over WTC1 en 2.

Hoe ze wisten dat WTC 1 en 2 op instorten stonden? Lees de volgende transcripts eens zou ik zeggen.

WTC7 was niet echt moeilijk om te beseffen dat er wat aan de hand was aangezien ze daar duidelijk zelf konden zien wat de schade was, dus de chiefs konden zelf die rekensom wel maken dat de boel op instorten stond. Daar worden ze voor betaald om dat vast te kunnen stellen namelijk.

Als je goed in de volgende video kijkt zie je dat WTC7 naar de linkerkant van de camera leunt.

Ik heb ook nog wel wat van dat leunen in de transcripts staan, maar dat zijn er 500 dus die mag je zelf doornrmen Engdahl.

 
At 6:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

Als iemand op sterven ligt, ga je niet roepen dat ie dood is.

uhhhhh... hoe vaak is de Paus doodverklaard? En Arafat?
Journalistiek is mensenwerk, dus zijn er wel eens vergissingen.

En Xaderp kan die complotkronkel maar niet it z'n hoofd krijgen.
Als je 'm erop wijst dat een heleboel betrokken al een paar uur van tevoren wisten danwel vermoedden dat WTC7 zou vallen, interpreteert Xaderp dat meteen als "dan moeten ze in het complot zitten".
NEE, onnozelaar!! Dat wijst er nu net op dat het voor veel mensen zic htbaar was dat WTC7 wankel op z'n pootjes stond. GEEN complot!
Hoeveel van deze sneue gastjes gaan er nog komen hier op deze site? Is dit nu werkelijk zo moeilijk te begrijpen?

 
At 6:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het is toch te sneu voor woorden dat complotters met filmpjes komen die hun eigen zaak tegenspreken en dan toch roepen: "zie je nou, dit bewijst een complot!".
Tis weer eens een dieptepunt..

en het is goed te merken dat de loonie-site gesloten is aan het aantal mafketels te zien hier. De meest basale dingen moet je ze weer uitleggen..

 
At 6:33 p.m., Blogger Jay said...

Ja nu DKNWZ op zijn gat ligt komen de ergste gevallen nu blijkbaar hierheen. Ik denk dat Xaderp zelfs niet welkom is op Zapruder, aangezien ze daar nou niet echt zitten te wachten op zulke malloten.

 
At 6:39 p.m., Blogger Jay said...

Misschien zou je ookens naar je eigen mp3tje moeten luisteren en dan vanaf 9:30 waarin hij het over de heleicopters heeft die al veel eerder zagen dat de gebouwen op instorten stonden als werd verwacht. Jammer dat je dat nou weer niet verteld zaderp. Of heb je de rest niet geluisterd soms?

 
At 6:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik gok trouwens dat Xaderp dezelfde is als Nocturnal.. alhoewel ie qua aggressie ook wel aan -V- doet denken zeker door die absurde 'shill' en 'mossad' verwijzingen.

Helaas kan ik niet meer door de topics en comments op DKNWZ bladeren om te controleren of ie dezelfde zinnetjes gebruikt.. Dat vind ik trouwens echt heel jammer; met het off-line gaan is echt een schat verloren gegaan aan klassieke drogredeneringen en compleet onlogische afwegingen gedreven door paranoïa, etc.
Ik mocht er graag doorheen lezen..

 
At 6:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

"1. Wat betaalt het nou eigenlijk om als hoer voor de AIVD-Maffia te werken?"

Aan wie is dit nu weer gericht?

 
At 7:01 p.m., Blogger Jay said...

Dat maakt niet uit Crap, ze vinden dat wel stoer klinken gewoon.

 
At 7:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dat ze me verdorie eens zouden betalen! Goedver!

 
At 7:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

WTC7 was niet echt moeilijk om te beseffen dat er wat aan de hand was aangezien ze daar duidelijk zelf konden zien wat de schade was, dus de chiefs konden zelf die rekensom wel maken dat de boel op instorten stond. Daar worden ze voor betaald om dat vast te kunnen stellen namelijk.

Stalen gebouwen storten niet zo maar in Jay

 
At 7:08 p.m., Blogger Jay said...

Rick, als ze aan de schade konden zien dat de boel op instorten stond, zoals ze ook hebben aangegeven, wie ben ik dan om daar aan te twijfelen.

En stalen constucties hebben de neiging om wel in te storten trouwens door brand. Kijk alleen maar naar die brand in Madrid.

 
At 7:10 p.m., Anonymous Anoniem said...

en Arminius negeert nog maar eens de ooggetuigen die vertellen dat het gebouw zuchtte en steunde voordat ie het uiteindelijk begaf..

Makkelijk weer, lekker alles negeren wat je niet uitkomt.

en 'zomaar' instorten is natuurlijk niet van toepassing als er a) impactschade is b) de boel in de hens staat c) er een flinke voorraad diesel in het gebouw aanwezig is en d) de brand niet geblust wordt.
Nee inderdaad, stalen gebouwen storten niet 'zomaar' in, maar als er een reden voor is is het een ander verhaal.

 
At 7:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je blijft aan de verliezende hand, Billy. Sterkte ermee, kerel.

 
At 7:36 p.m., Blogger Jay said...

VAB said...

Je blijft aan de verliezende hand, Billy. Sterkte ermee, kerel.


Hahahaha, en daar hebben we vabje weer met zijn nutteloze opmerkingen. Maar what else is new...

 
At 7:40 p.m., Blogger Jay said...

En voorlopig is de stand Billy 1, DKNWZ exit. Als we dan toch met domme opmerkingen bezig zijn.

 
At 8:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

ja ja VAB, vroeger bestond er nog een site waar je dat soort nutteloze dingen kon zeggen en dan kreeg je bijval van iedereen...

 
At 8:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Je blijft aan de verliezende hand, Billy. Sterkte ermee, kerel."

God man, hoe lang roep je dit nu al? DKNWZ is weg, Billy bestaat nog.

 
At 8:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Je blijft aan de verliezende hand, Billy. The infidels will be crushed!"

 
At 10:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

xaderp said...
PS... Gedem is Hebreews. Je maakt het jezelf ook niet makkelijk hé?


Haha wist ik niet toen ik deze letters koos, maar mij stoort het niet !

 
At 11:12 p.m., Anonymous Anoniem said...

tering, debunkers krijgen klappen hier. mooi om te zien.

 
At 11:31 p.m., Blogger Jay said...

LOL!!!!!!!
Welke klappen heb je het over anoniempje??

 
At 11:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

tering, debunkers krijgen klappen hier. mooi om te zien.

Ja nou man!! Het topic ging over blunders in de reportages op 9/11 zelf en dan komen complotters vertellen dat iedereen hier shills en AIVD-hoeren zijn, en nou nou nou wat krijgen de debunkers klappen! Het ene argument na het andere van de complotters en allemaal even relevant als het gaat over dit onderwerp!!

Ja mooi man!!

zucht..

voor jou is "klappen krijgen" dus iets als dat er een hoeveelheid complottertjes komt neerdalen die maar niet willen begrijpen wat het onderwerp nu eigenlijk is noch wat voor conclusies je kan verbinden aan die journalistieke vergissingen.

En wat zegt dat over jou?

 
At 11:50 p.m., Blogger Jay said...

Complottertjes zijn blijkbaar al snel tevereden als ze onzigge dingen lopen te posten hier die kant nog wal raken. Nou in dat geval gefeliciteerd anoniempje voor die verschrikkelijke slag die de anderen hebben aangebracht.

 
At 11:58 p.m., Anonymous Anoniem said...

ja geweldig gedaan!

De logica en argumenten vlogen ons weer om de oren. Nou nou, wat hebben we weer een lesje geleerd!

Dikke LOL!
Wanneer komt er een opvangruimte voor de DKNWZ-ontheemden?
Zo moeilijk is dat trouwens niet hoor. Je kan gewoon zo'n gratis bloggerdingetje doen zoals Billy, of je geeft ~€10 per maand uit voor wat webspace en je gebruikt Wordpress, P Machine of oid om een blogje te maken. Daar hoef je echt geen raketgeleerde voor te zijn.

 
At 12:05 a.m., Anonymous Anoniem said...

-ja, dat jullie geen raketgeleerden zijn, zoveel was allang duidelijk.

 
At 12:12 a.m., Blogger Jay said...

Hahahaha, en het is weer overduidelijk dat jij helemaal geen opleiding hebt genoten vabje :)

Ik zit nog steeds op ook maar iets inhoudelijks van jou te wachten namelijk dat maar nooit schijnt te komen. Ga je vriendjes op Zapruder vervelen knul.

 
At 12:23 a.m., Anonymous Anoniem said...

Some more Sound & Vision for our little Jay ;)

Hahaha...

 
At 2:21 a.m., Anonymous Anoniem said...

FUCKED


"In some office buildings, that alteration would be impossible, but Silverstein Properties tried to second-guess the needs of potential tenants when it designed Seven World Trade Center as a speculative project.

''We built in enough redundancy to allow entire portions of floors to be removed without affecting the building's structural integrity, on the assumption that someone might need double-height floors,'' said Larry Silverstein, president of the company. ''Sure enough, Salomon had that need.

 
At 2:27 a.m., Anonymous Anoniem said...

BigBigCockup reports again

http://stage6.divx.com/content/show/1134882?user_id=245557

De beerput gaat open, probeer dit maar eens te debunken muHaHaHaHa

 
At 2:50 a.m., Blogger Jay said...

''We built in enough redundancy to allow entire portions of floors to be removed without affecting the building's structural integrity, on the assumption that someone might need double-height floors,'' said Larry Silverstein, president of the company. ''Sure enough, Salomon had that need.

Uhu, en hadden ze ook rekening gehouden met brokstukken van het WTC die een groot gat in het gebouw had geslagen? Em daarna nog een brand die zo een 7 uur heeft geduurd? En daar hadden ze allemaal rekening mee gehouden blijkbaar. Knap hoor.

En met die laatste link laat je dus de incompetentie zien van de BBC. Erg overtuigend materiaal om daarmee je verhaal van de BBC te onderbouwen dat ze van te voren al wisten dat gebouw 7 zou instorten vind je niet?

Maar ga vooral door Xaderp met het spammen van je wannideeen. Erg vermakelijk namelijk :)

 
At 3:01 a.m., Blogger Jay said...

Spannende video trouwens vabje. Zegt alleen weer helemaal niks he die video. Je hoort een explosie nadat WTC1 en 2 zijn ingestort gezien al het stof dat er rond dwarrelt nog. Je hoort ook geen gebouw instorten na die explosie. Je weet niet precies hoelaat het is geweest, maar moet ver voor 5:20 zijn geweest aangezien er nog genoeg stof in de lucht hing, dus ik gok binnen een uur na het instorten van WTC1 en 2. Je ziet de brandweermannen ook niet als een gek wegrennen, wat ze bij de eerdere instortingen wel deden. Kan dus gewoon een gastank van een busje of auto zijn geweest of een zuurstof fles van een brandweerman die zijn spullen heeft laten vallen nadat de torens zijn ingestort of een zuurstof fles in een brandweer wagen of ziekenwagen. Dit wordt namelijk ook gewoon door de brandweermannen gezegd dat er allerlei spul ontplofte nadat de torens waren ingestort. Maar leuke poging vabje. Kom vooral nogeens terug.

 
At 3:05 a.m., Blogger Jay said...

OW ja Xaderp, die video van de BBC is duidelijk nog diezelfde dag gemaakt. Dus niet vreemd dat er dan fouten worden gemaakt. Als ze al niet eens wisten welk gebouw er nou ingestort was gezien de blunder die ze maakten met WTC7 terwijl die toch duidelijk nog rechtop stond zegt toch wel genoeg lijkt mij. Maar klasse voor die geweldige poging.

 
At 5:41 a.m., Anonymous Anoniem said...

dus de media zuigt gewoon wat uit zijn duim? Film is overigens 10:20-10:25. clap of thunder ve geten? M'n barbecue ploft ook steeds alsie warm is. Ontploffingen overal, vooral met nieuwjaar, zijn oliebolluh. Domme praat van debunkuh's

 
At 7:09 a.m., Blogger Billythekid said...

"BigBigCockup reports again"

Grappig voorbeeld van knip- en plakdenkwerk van complotters: je hebt de ballen verstand van gebouwen en hun interne structuur,
vindt wat info op Howstuffworks, haalt er paar regeltjes uit, plakt er een stukje BBC tegenaan en klaas is Kees.

 
At 6:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

@billy

"Grappig voorbeeld van knip- en plakdenkwerk van complotters: je hebt de ballen verstand van gebouwen en hun interne structuur,
vindt wat info op Howstuffworks, haalt er paar regeltjes uit, plakt er een stukje BBC tegenaan en klaas is Kees."

Ja hoor TexMex, zelfde geldt voor:

je hebt de ballen verstand van gebouwen en hun interne structuur,
krijgt wat info van X?, zendt het uit op de BBC en klaas[sic] is Kees."

Zeg, Bill, weet jij wat "journalisme" is?

 
At 10:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

en je punt is?

 
At 7:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

"en je punt is?

Sukkel.

 
At 7:56 p.m., Anonymous Anoniem said...

geen antwoord dus.

 
At 10:38 a.m., Anonymous Anoniem said...

Braad Spit ,jij bent echt een sukkel, duizenden posts al gemaakt hier en onvermoeibaar cynisch...

Zielig mannetje, stom debunkertje, ik heb echt het idee dat je zwakzinnig EN blind bent. Rotsvast en blind geloof in de overheid.

Dream on sukkel...

 

Een reactie posten

<< Home